abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115302607
Ik voel me nu een beetje een laconieke ouder. Als ik bij Lena een bloeduitstorting zou zien dan zou ik denken: "Ach, die heeft weer een beuk van een ander kindje gehad." :+

Maar het is dus iets om bezorgd over te zijn?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_115302703
Maar je ziet er dan meerdere? En hoe weet je dat het niet gewoon irritatieuitslag of hitteuitslag is?
pi_115302760
Domme vragen waarschijnlijk. Ze zullen wel niet op een daarvoor gevoelige plek zitten.
pi_115302816
Ik ga nu stoppen met googelen. Ik kom zelfs een scrotum tegen met bloeduitstortingen.
pi_115303484
hahaha Claudia :D

Mignonne pff wat een zorgen... Ben benieuwd wat de kinderarts zegt..
Herken trouwens het witte/vermoeid ogende hier wel heel sterk.. bij O. tekend haar gezichtje ook enorm wanneer ze een slechtere nacht gehad heeft of zelfs maar een uurtje korter slaapt dan normaal... Ze krijgt diepe donkere ogen/wallen... Ze ziet er dan soms echt ziekig uit puur door een wat mindere nacht..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:49:53 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115303498
Ik bedoel eigenlijk puntbloedinkjes, oops :@ kleine rode puntjes dus, in de huid. Ik vind het erg echt vreemd uitzien, hoewel ik helemaal geen zenuwachtige moeder ben. Toen ik hiermee voor de eerse keer naar de ha ging, was dat de eerste keer ooit. Dat zegt wel iets over mijn gevoel hierbij.

[ Bericht 37% gewijzigd door Aventura op 08-08-2012 19:55:54 ]
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:02:33 #232
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_115303986
Aventura, gebruik je zijn naam online?

Naar dat je je zorgen maakt over hem, als het je niet lekker zit gewoon weer aan de bel trekken, zou ik ook doen, je gevoel zegt veel.
pi_115304250
Mignonne, ik kan me alleen maar aansluiten bij Claudia en Vanyel dat ze het hartstikke goed doet, behalve de groei.
Duidelijk verhaal ook over dat slapen-groeien, ook fijn dat dat iig is uitgesloten.
Wat ik me dan allen nog afvraag: ik snap dat men (en jij) zich zorgen maakt over haar groei(achterstand), maar wat willen ze dan er uiteindelijk mee gaan doen? Groeihormonen spuiten? Klinkt ook wel weer heel pittig. Want is haar groeiachterstand schadelijk voor haar?
pi_115304305
Nou, op puntbloedingen zou ik ook alert zijn! Maar de huisarts vond het dus al een keer niet almerend? En er is verder niks aan de hand? Hoe dan ook, ga op je gevoel af. Worst case scenario is dat je naar de huisarts gaat en het niks bijzonders blijkt te zijn. En dat is eigenlijk een heel fantastisch scenario.
pi_115304366
Danic, volgens mij zijn ze niet bezorgd om de groei als doel op zich, maar als symptoom van iets dat mis zou kunnen zijn.
pi_115304373
Aventura, ik ben er niet mee bekend dus gegoogeld. Daar wordt je ook niet vrolijk van kan ik je vertellen. Ik zou denk ik toch nog een keertje naar de huisarts gaan, zeker als ze zegt dat je het in de gaten moet houden en bij herhaling aan de bel moet trekken.
pi_115304397
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Danic, volgens mij zijn ze niet bezorgd om de groei als doel op zich, maar als symptoom van iets dat mis zou kunnen zijn.
Dat klinkt logischer inderdaad 8)7
pi_115306121
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:10 schreef danic het volgende:

[..]

Dat klinkt logischer inderdaad 8)7
:D

inderdaad, vooral wat Claudia zegt ja. Ze is nog zo jong en er kan nog zoveel bijtrekken wat groei betreft. Het gaat vooral om groei als een indicatie voor dat er ergens iets niet goed zit. Meest voor de hand liggend op dit moment zijn de darmziekten en genetische afwijkingen. Haar schildklierfunctie is getest (en daarmee een deel van de hypofyse functie) en die was in orde, er lijkt geen directe reden voor het aannemen van een tekort aan groeihormoon. Ik meen ook dat haar groeihormoon ook bepaald was de laatste keer maar dat weet ik niet zeker, heb de uitslagen niet bij de hand nu.

Aventura oef. petechieën zijn van die enge nare dingen :{ daar zou ik geloof ik ook mee naar de huisarts gaan. Sure enough dat het onschuldig kan zijn in de meeste gevallen, maar evengoed ook wel eens niet, lijkt me altijd goed om naar je gevoel te luisteren. Liever 10 keer voor niets dan 1 keer te weinig.
:)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:39:32 #239
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115308986
Jullie hebben gelijk, ik luister gewoon (weer) naar mijn gevoel. De eerste keer fietste ik pardoes naar de hap (was onderweg naar kdv :@ ). Ik ga morgen gewoon naar het spreekuur. Desnoods wordt er maar even bloed geprikt ofzo.

Verder gaat het heel goed met hem. Hij is nu wel echt eenkennig geworden. Niet extreem, maar wel dat hij wil dat ik, zijn vader of de vaste leidster met hem in 1 kamer is. Of dat hij in ieder geval onze stem hoort. Maar verder speelt-ie fijn, loopt hij nu steeds vaker los en is erg vrolijk en goedlachs. De keet die ik met hem kan hebben, heelijk. Vanmiddag speelde ik 'tentje' met hem (een plaid over mezelf en hem heengooien) en dan blíjft-ie er bijna in, zo leuk vindt hij het. O+
pi_115328248
Even een nieuwtje...Evan kan lopen:) Eerste stapjes waren naar mij toe en gelukkig waren we alle 3 thuis.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:28:53 #241
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_115331003
Hier loopt K wel soms los, sjeest vooral achter zn loopauto's aan rn als hij maar gaat nadenken over t fei dat ie loopt beland hij pardoes weer op zn kont.
Hij is superslim in het uitvinden van dingen, die kleine vingers krijgen alles open en/of te pakken.

Qua woorden gaat hij weer niet zo snel. Hij is nu 16 mnd en zegt Haaaaaaaiiiiiiii, papa, sssssss (poes), maaaaauuuwww (doet miauw na als de katten dat zeggen), hap, op, ja en nee. En als hij een vrachwagen of trein ziet dan is het een soort klankuitstoot met vinger erbij die wijst :+
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_115333453
Hier ook nog even het nieuws:

Eva wordt grote zus :+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:38:19 #243
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_115333543
YEAH *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef danic het volgende:

Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_115334001
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef danic het volgende:

Yeah! gefeliciteerd!
pi_115334063
Danic, gefeliciteerd!! *O*
pi_115334067
Dank jullie wel!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:10:56 #247
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_115334774
*O*

Daar wil ik wel dubbel voor jompelen.... :D
Tof hoor!
pi_115334798
Gefeliciteerd danic! *O*
pi_115335849
*O* leuk Danic!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:38:07 #250
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115338399
Danic wat leuk!!! :)
Hoe ver ben je?

Cleany, goed van de kleine man! Onze dame doet nu al..... Niks! Hahaha! Zal ooit wel komen. Ze kan wel heel goed lachen, slapen en eten :), ook niet onbelangrijk!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')