Ik heb het over respectloos gedrag, waarom zou je iemand die jou respectloos behandeld voor een 2e keer willen aanspreken? Ben je dan niet gewoon jezelf aan het pijnigen ofzo? Heb je dan niet gewoon geen respect voor jezelf?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Excuses?? Waarvoor? Omdat ze even geen zin had in je of niet reageerde zoals JIJ wenste??
En dan noemen ze mij zelfvoldaan...![]()
![]()
Maar ik kan jou wel inschatten. dat is het voordeel van iets ouder zijn, die jonge meidenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar die post normaal mee. FANN heeft vrijwel geen eigen ervaring (en al helemaal niet met de nieuwe generatie) maar wel een grote bek. Dat is nogal.... triestigjes...
Oudere vrouwen zijn soms nog makkelijkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ik kan jou wel inschatten. dat is het voordeel van iets ouder zijn, die jonge meiden
trappen er nog in, maar volgens mij wil KT helemaal niet zo'n dom ding, of ik moet me
sterk vergissen
JIJ noemt het respectloos. JIJ maakt allerlei aannames, de hele tijd, en hoe vaak ik ook zeg: NIET DOEN! je blijft ermee doorgaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het over respectloos gedrag, waarom zou je iemand die jou respectloos behandeld voor een 2e keer willen aanspreken? Ben je dan niet gewoon jezelf aan het pijnigen ofzo? Heb je dan niet gewoon geen respect voor jezelf?
zal best ''soms'' zo zijn, misschien spelen ze wel met jullie danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oudere vrouwen zijn soms nog makkelijker
Tzegt geen kut over je game in dit geval.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:26 schreef firefly3 het volgende:
Hoe beter je "game" hoe minder vrouwen je respectloos behandelen.
Andersomquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zal best ''soms'' zo zijn, misschien spelen ze wel met jullie dan
Ja ik noem het respectloos als je mensen negeert jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
JIJ noemt het respectloos. JIJ maakt allerlei aannames, de hele tijd, en hoe vaak ik ook zeg: NIET DOEN! je blijft ermee doorgaan.
Bij aardig wat vrouwen moet je een bitch shield door. Dat vergt oefening en dat lukt echt niet altijd. Lukt het wel, heb je een lekker wijf te pakken.
Als je gewoon normaal doet dan krijg je hoogstens een bitchtest waar el matador over had. Maar echt respectloos komt haast niet voor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tzegt geen kut over je game in dit geval.
Gewoon genegeerd worden, ok? Of de andere kant op kijken, weet ik het. Ga het maar lekker goedpraten alsof het normaal is dat ze je eerst hoort te testen ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal doet dan krijg je hoogstens een bitchtest waar el matador over had. Maar echt respectloos komt haast niet voor.
Het is ook normaal, wen eraanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon genegeerd worden, ok? Of de andere kant op kijken, weet ik het. Ga het maar lekker goedpraten alsof het normaal is dat ze je eerst hoort te testen ofzo.
JA! Weet je hoevaak mooie vrouwen worden aangesproken?? En hoeveel filters ze dus moeten aanbrengen om de leuke vis eruit te hengelen??quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ga het maar lekker goedpraten alsof het normaal is dat ze je eerst hoort te testen ofzo.
Nee, het is niet normaal, het is respectloos.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is ook normaal, wen eraanVrouwen reageren op mannen die echt aanwezig zijn. Dus dan weet je wat je te doen staat. Bijna alles kan je reflecteren op jezelf.
Wat El_matador zegtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het is niet normaal, het is respectloos.
quote:JA! Weet je hoevaak mooie vrouwen worden aangesproken?? En hoeveel filters ze dus moeten aanbrengen om de leuke vis eruit te hengelen??
Welke leuke vis? Die jongen die ondanks dat je hem wilt negeren gewoon stug door blijft gaan met proberen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
JA! Weet je hoevaak mooie vrouwen worden aangesproken?? En hoeveel filters ze dus moeten aanbrengen om de leuke vis eruit te hengelen??
Dat kan je gelukkig niet, want je kent me niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ik kan jou wel inschatten. dat is het voordeel van iets ouder zijn, die jonge meiden
trappen er nog in, maar volgens mij wil KT helemaal niet zo'n dom ding, of ik moet me
sterk vergissen
Yep, onromantisch he?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke leuke vis? Die jongen die ondanks dat je hem wilt negeren gewoon stug door blijft gaan met proberen?
Ja, prima motto, maar je hoeft daarmee geen leuke responses te verwachten of dat een vrouw opeens voor je gaat vallen als je dat motto hanteerd, en als ze het wel doet ben ik toch al op der afgeknapt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef firefly3 het volgende:
Jeffy zegt het ook in the jeffy show ergens: "I shall not be ignored". Ze kan je afwijzen, dit of dat, maar je moet echt aanwezig zijn.
Precies. En dus sterker is dan zij. Vaak op het vlak van humor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke leuke vis? Die jongen die ondanks dat je hem wilt negeren gewoon stug door blijft gaan met proberen?
Maar jij kent mij toch ook niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan je gelukkig niet, want je kent me niet.
Dom ding?? Juist intelligente meiden kun je goed mee spelen. De dommen niet!
Kom op KTquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het is niet normaal, het is respectloos.
Precies voor jou gemaaktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, prima motto, maar je hoeft daarmee geen leuke responses te verwachten of dat een vrouw opeens voor je gaat vallen als je dat motto hanteerd, en als ze het wel doet ben ik toch al op der afgeknapt.
en waar is die Intelligente knappe rijke succesvolle meid nu dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En dus sterker is dan zij. Vaak op het vlak van humor.
Voorbeeld; zo ging het tussen incameisje en mij. Intelligente knappe rijke succesvolle expatmeid die uit honderden mannen kan kiezen. Tease and please werkte uitstekend met haar. Als ik na de eerste negatief interpreteerbare opmerking weggerend was, dan niet natuurlijk.
Waarom, durf jij niet inhoudelijk op mij in te gaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En dus sterker is dan zij. Vaak op het vlak van humor.
Voorbeeld; zo ging het tussen incameisje en mij. Intelligente knappe rijke succesvolle expatmeid die uit honderden mannen kan kiezen. Tease and please werkte uitstekend met haar. Als ik na de eerste negatief interpreteerbare opmerking weggerend was, dan niet natuurlijk.
Ik vond het een leuke scharrel, maar ben op zoek naar nog iets beters.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en waar is die Intelligente knappe rijke succesvolle meid nu dan?
Zie jij het al voor je dat je moeder naar je toe komt om te vragen of je iets te drinken wilt, en dat je met je hoofd schuin omhoog gaat kijken? Ze zou je aan je oren moeten trekken.quote:
ow jah...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke scharrel, maar ben op zoek naar nog iets beters.
Zij was verliefd op me en ik niet op haar. Kan gebeuren toch?
Laat niet met zich spelen, maar kan zelf ook het spelletje meespelen!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij kent mij toch ook niet?
Dus hoe kom je op dat oordeel over mij dan?
Een inteligente meid laat niet met zich spelenik denk dat je er naast zit,
Ik zie niet in hoe dit relevant isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zie jij het al voor je dat je moeder naar je toe komt om te vragen of je iets te drinken wilt, en dat je met je hoofd schuin omhoog gaat kijken? Ze zou je aan je oren moeten trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gelovenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laat niet met zich spelen, maar kan zelf ook het spelletje meespelen!
Als er iemand inhoudelijk op je ingaat....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom, durf jij niet inhoudelijk op mij in te gaan?
''interpreteerbaar''
Als iemand je negeert, is dat per definitie negatief, of wil je zeggen dat daar een positieve boodschap in schuilt?
Dat is niet degelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee er schuilt geen positieve boodschap in. Sommige vrouwen worden zoveel aangesproken dat ze gewoon degelijk moeten filteren
Exactamente.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar alleen als ze dat zelf wil en dan weet ze waar ze mee bezigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Smoes? Waarvoor? Waarom zou ik smoezen moeten verzinnen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow jah...![]()
Leuke smoes...
Geef eens antwoord, als iemand je negeert, hoe is dat positief te interpreteren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als er iemand inhoudelijk op je ingaat....MET voorbeelden nog wel, daar waar je zo om vroeg.
Nee, dat is niet zo. Dat zit in jouw hoofdje. En wat in jouw hoofdje zit, is de waarheid. Meneertje dat denkt dat ie zichzelf zo goed kent.
Op zijn 19e, come on....
Je komt net kijken. En dat geeft niet, maar neem dan ook es iets aan van ervarener versierders als Drommel, firefly en ondergetekende. Maar nee, excuses en uitvluchten, irreele aannames vasthouden en slechts 1 boodschap overhouden. Die je het meest in je comfort zone laat blijven, want een vrouw die een middelvinger opsteekt opnieuw benaderen is te eng.
Ik ben de nagel aan je doodskist hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Smoes? Waarvoor? Waarom zou ik smoezen moeten verzinnen?
Lekker constructief ben jij in dit topic.
Nou, ik denk dat je je niet moet vergissen in jonge meisjes. Tenminste, de heel jonge gaat dit misschien wel voor op, maar veel meiden kunnen prima hun mannetje staan, hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar alleen als ze dat zelf wil en dan weet ze waar ze mee bezig
is denk ik, zo'n jong meisje niet, die trapt er gewoon in
Piemel uit je broek trekken, glimlachend haar aankijken en zachtjes fluisterend "Weet je het heel zeker" zeggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok vandaag dit dus. ik heel relaxed zo naar secretaresse (lekker ding die wil ik doen) en dus duidelijk niet om bevestiging vragen of wat ook, zoals in de op staat. ik zeg dus het is lekker weer! zullen we wat gaan drinken straks? zij: neewat nu
ja. vrouwen horen hier niet thuis.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben de nagel aan je doodskist hier![]()
sorry![]()
zal ik gaan?
ik heb niet een hele mooie piemol maar bedankt voor het adviesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Piemel uit je broek trekken, glimlachend haar aankijken en zachtjes fluisterend "Weet je het heel zeker" zeggen.
Is dat zo, is dit topic alleen voor ''mannen onder elkaar'' ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. vrouwen horen hier niet thuis.
Vrouwen kennen zichzelf nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat zo, is dit topic alleen voor ''mannen onder elkaar'' ?
Wist ik niet
ik dacht dat vrouwen zo goed tussen de regels door konden lezenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat zo, is dit topic alleen voor ''mannen onder elkaar'' ?
Wist ik niet
Was jij dat jonge meisje die er op haar 16e in trapte?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar alleen als ze dat zelf wil en dan weet ze waar ze mee bezig
is denk ik, zo'n jong meisje niet, die trapt er gewoon in
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een inteligente meid laat niet met zich spelen![]()
Nee... ik ben nergens ingetraptquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Was jij dat jonge meisje die er op haar 16e in trapte?Ik zie zo veel zelf reflecterende dingen hier in het topic
Relaxed blijven en gewoon de volgende keer met haar praten alsof er niets gebeurd wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok vandaag dit dus. ik heel relaxed zo naar secretaresse (lekker ding die wil ik doen) en dus duidelijk niet om bevestiging vragen of wat ook, zoals in de op staat. ik zeg dus het is lekker weer! zullen we wat gaan drinken straks? zij: neewat nu
Oké, kijk nu leer ik ook weer eens wat !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Intelligentie heeft weinig te maken met hoe naïef of gevoelig een vrouw is voor dergelijke praktijken. Dan kom je toch eerder op de clichés uit, zoals de relatie met haar vader en haar eventuele onzekerheid. Sommige vrouwen kunnen er bijvoorbeeld heel slecht tegen als je ze negeert, als ze bepaalde aandacht niet krijgen. Maakt niet uit hoe slim ze zijn verder, ze kunnen er gewoon niet mee omgaan. En er zijn mannen die daar dankbaar gebruik van maken. Die echt zo'n spelletje spelen van eerst positieve aandacht geven, en vervolgens haar de rug toekeren.
Dat werkt helaas echt.
En dat zeg ik niet omdat ik zelf zulk soort spelletjes speel, maar omdat ik het heb zien gebeuren op een moment dat ik daar helemaal niet blij mee was en moest toekijken hoe een vrouw haar eigen leven verwaarloosde voor een vent die het helemaal niet waard was.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben de nagel aan je doodskist hier![]()
sorry![]()
zal ik gaan?
Ik spiegel me aan jou dooie !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De zelfoverschatting is bijna net zo groot als de plaat voor KT's kop. Kunnen jullie niet es samen op de versiertoer gaan?
Ey lullo, reageer eens,quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De zelfoverschatting is bijna net zo groot als de plaat voor KT's kop. Kunnen jullie niet es samen op de versiertoer gaan?
Zij denkt; "laat hem maar hierheen komen". en "es kijken of ie daar de ballen voor heeft". Ze kan ook gewoon onzeker zijn. Allerlei redenen die niet per se het negatiefst zijn. En als je niks probeert (zoals jij graag schijnt te doen), zal je er niet achter komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef eens antwoord, als iemand je negeert, hoe is dat positief te interpreteren?
Om een grappige opmerking terug te maken. Stoer en zelfverzekerd. Kan je een nieuwe kans bij d'r geven.quote:Een vrouw die haar middelvinger opsteekt naar mij eng vinden? Waarom zou ik uberhaupt op haar afstappen?![]()
Stimmt. Zie daar de ongelooflijke complexiteit (en daardoor interessantheid) van de vrouwelijke geest.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:
De vrouwen die soms het meest rottigst tegen je doen, zijn soms de vrouwen die juist gek zijn op je.
Ok, even in jip en janneke taal...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zij denkt; "laat hem maar hierheen komen". en "es kijken of ie daar de ballen voor heeft". Ze kan ook gewoon onzeker zijn. Allerlei redenen die niet per se het negatiefst zijn. En als je niks probeert (zoals jij graag schijnt te doen), zal je er niet achter komen.
Ik maak die grappige opmerking wel ovor mezelf, niet voor haar. Ik hoef gelijk niks meer van der dus ik hoef ook geen kans van ''haar'' alsof ik om een gunst vraag ofzo door een grap te makenquote:Om een grappige opmerking terug te maken. Stoer en zelfverzekerd. Kan je een nieuwe kans bij d'r geven.
Jip en Janneke...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, even in jip en janneke taal...
Jip loopt naar janneke toe.... Jip vraagt iets aan janneke, gewoon geinteresseerd.
Janneke kijkt de andere kant op en doet alsof ze Jip niet kan zien.
Hoe kan dat nou, nogmaals, niet negatief zijn? Denk je daadwerkelijk dat iemand zich zo verwaand uit uit onzekerheid?
[..]
Om een grappige opmerking terug te maken. Stoer en zelfverzekerd. Kan je een nieuwe kans bij d'r geven.
[/quote]quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, even in jip en janneke taal...
Jip loopt naar janneke toe.... Jip vraagt iets aan janneke, gewoon geinteresseerd.
Janneke kijkt de andere kant op en doet alsof ze Jip niet kan zien.
Hoe kan dat nou, nogmaals, niet negatief zijn? Denk je daadwerkelijk dat iemand zich zo verwaand uit uit onzekerheid?
[..]
Om een grappige opmerking terug te maken. Stoer en zelfverzekerd. Kan je een nieuwe kans bij d'r geven.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:
De vrouwen die soms het meest rottig tegen je doen, zijn soms de vrouwen die juist gek zijn op je.
Ik zeg niks meer, volgens mij gaan jullie met borderline gevalletje omquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stimmt. Zie daar de ongelooflijke complexiteit (en daardoor interessantheid) van de vrouwelijke geest.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:55 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Jip en Janneke.... Hoe zwart-wit kan je denken?
Jip en Janneke...quote:
Vrouwen hebben het zelf vaak niet eens door, het gebeurd vaak op onbewust niveau. Dus logisch dat je jezelf er niet in herkend.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niks meer, volgens mij gaan jullie met borderline gevalletje omserieus
als dat zo is zijn het maar rare vrouwen, ik vind dat geen normaal gedrag, als ik iemand
mag, doe ik aardig, als ik iemand niet moet negeer ik hem/haar het liefst.
Maar als jullie het allemaal beter weten, veel succes dan maar !
Misschien kom ik wel echt uit een andere tijdzone
Wellicht, maar daar moet je maar zin in hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zin om zaterdag uit te gaan? Dan sturen we elkaar af op de meest arrogante bitchy uitziende vrouwen en gooien we elkaar terug in "set", puur om nieuwe hersenverbindingen aan te maken.
Volgens mij hebben jullie het gewoon over meisjes plagen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het zelf vaak niet eens door, het gebeurd vaak op onbewust niveau. Dus logisch dat je jezelf er niet in herkend.
Wellicht, maar daar moet je maar zin in hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zin om zaterdag uit te gaan? Dan sturen we elkaar af op de meest arrogante bitchy uitziende vrouwen en gooien we elkaar terug in "set", puur om nieuwe hersenverbindingen aan te maken.
Over*quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik maak die grappige opmerking wel ovor mezelf, niet voor haar. Ik hoef gelijk niks meer van der dus ik hoef ook geen kans van ''haar'' alsof ik om een gunst vraag ofzo door een grap te maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom, moet ik er zaterdag wel zin in hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:59 schreef firefly3 het volgende:
Alleen als je er voor gaat heb ik er wel zin in
Voor mezelf*quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Over*
Je moet jezelf juist de hemel in prijzen man, leer van mij
Wel van tevoren beslissen aub, anders ga ik wss in rotterdam uit ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom, moet ik er zaterdag wel zin in hebben.
Ik ben van mening dat je even tegen je gevoel in moet gaan en dingen moet proberen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Wat heb je aan advies voor situatie A als je advies krijgt van iemand voor situatie B ?
Ik heb er trouwens een melding op gegooid, ging te ver dat maargoed.
Kan best.. Maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen want ik krijg steeds een antwoord die toepasbaar is op een heel andere situatie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je even tegen je gevoel in moet gaan en dingen moet proberen.
Wat is non? Ben er nog heel ffquote:
Non = niet.quote:
Je zei laatst dat er vrouwen waren waarvan je van tevoren wist dat ze negatief zouden reageren. Het is goed om die gedachtegang geheel te verbreken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Non = niet.
Maar ehh, wat is je plan van aanpak dan, chicks opzoeken die je wellicht negeren na je opener en dan proberen die ''bitch shield'' te kraken ofzo?
Hey gast, maak mijn stad niet onveiligquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wel van tevoren beslissen aub, anders ga ik wss in rotterdam uit ofzo
Ik voel me niet op mijn gemak om 3x op iemand af te stappen die duidelijk interpreteerbaar mijn contact niet wenst.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zei laatst dat er vrouwen waren waarvan je van tevoren wist dat ze negatief zouden reageren. Het is goed om die gedachtegang geheel te verbreken.
En ook vrouwen die lastig zijn, gewoon 3x opnieuw op af stappen.
Een maat van me is veel beter en die woont daar. Hij zei zelfs een keer tegen iemand "hier, typ een smsje naar een meid en probeer het te verpesten". Het lukte hem niet om het te verpesten via sms, zo goed zijn zijn interactiesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hey gast, maak mijn stad niet onveilig
Gemak moet ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me niet op mijn gemak om 3x op iemand af te stappen die duidelijk interpreteerbaar mijn contact niet wenst.
Nee, het gaat in tegen mijn principes, dus dat doe ik gewoon simpelweg niet. Voel ik mezelf er te goed voor? Wellicht, maar dat kan ik opzij schuiven, ik voel me daadwerkelijk een stalker als ik dat zou doen.quote:
Je moet juist buiten de grenzen van je eigen principes heen gaan om verder te groeien. Deze principes zijn waarschijnlijk bij je opvoeding omgevormd en niet geheel door jezelf.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het gaat in tegen mijn principes, dus dat doe ik gewoon simpelweg niet. Voel ik mezelf er te goed voor? Wellicht, maar dat kan ik opzij schuiven, ik voel me daadwerkelijk een stalker als ik dat zou doen.
Nee, fuck dat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet juist buiten de grenzen van je eigen principes heen gaan om verder te groeien. Deze principes zijn waarschijnlijk bij je opvoeding omgevormd en niet geheel door jezelf.
Ik heb vroeger gezegd; wil geen vrouw met een kind. Uiteindelijk wilde ik met mijn laatste MILF trouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet juist buiten de grenzen van je eigen principes heen gaan om verder te groeien. Deze principes zijn waarschijnlijk bij je opvoeding omgevormd en niet geheel door jezelf.
Jij kent het idee van principes niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, hij werd gesloten na jouw post.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:54 schreef PiRANiA het volgende:
Is er een post weg van iemand die op mij reageerde? Ik kreeg een quotemelding...
Nee, ik ben buiten mijn eigen principes gegaan die ik vroeger wel had. Principes die ik heb verbroken die ik vroeger wel had:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij kent het idee van principes niet.
Voorbeelden van principes:
-Ik sla geen vrouw
-Ik drink niet teveel
-Ik maak geen misbruik van de situatie
Voorbeelden van wat jij bedoelt:
-Ik vind het makkelijker om mezelf op de achtergrond te houden want dan wordt ik minder snel voor schut gezet -> doorbreken
-Ik spreek meiden niet aan want ik kan dan wel eens nee te horen krijgen -> doorbreken
-Ik weet nooit wat te zeggen in een gesprek -> doorbreken/ontspannen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ik ben buiten mijn eigen principes gegaan die ik vroeger wel had. Principes die ik heb verbroken die ik vroeger wel had:
- Ga niet voor de zoen als je niet zeker weet of ze je leuk vind
- Raak geen borsten aan van een vrouw als je haar reactie nog niet weet
- Spreek geen vrouwen aan met waarschijnlijk een vriend
- Zeg geen seksuele opmerkingen tegen een vrouw
- Pak niet zomaar de hand van een vrouw uit het niets
Het waren vroeger daadwerkelijk mijn principes om zulke dingen niet te doen
quote:
hehequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef Tangledup het volgende:
1 ding weet ik wel.. als je de borsten van mijn vriendin aanraakt en ik toevallig in de buurt sta, dan loopt het niet zo goed af met je
Ik word al pissed als een gast te lang met mijn vriendin aan het praten is tijdens het uitgaan
Dat kan je toch gewoon niet doen johquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:14 schreef firefly3 het volgende:
Weleens gedaan op een speelse wijze, het "rare" is dat er toch niet negatief gereageerd wordt. Maar dat moet je uiteraard niet doen als je je slecht voelt, dan moet je wel op je top zitten.
Blijkbaar kan je als je een toffe relaxte gozer bent veel meer maken dan als je een loser bent. Vorige weekend ging ik bij een meid die even tegen me aan danste, later met mijn vinger tussen haar borsten. Dat is veel extremer dan gewoon boven haar kleding zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon niet doen joh
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je als je een toffe relaxte gozer bent veel meer maken dan als je een loser bent. Vorige weekend ging ik bij een meid die even tegen me aan danste, later met mijn vinger tussen haar borsten. Dat is veel extremer dan gewoon boven haar kleding zitten.
Stop hier eens met je generalisaties. Fijn dat je zelfvertrouwen hebt. Maar trek dat niet door tot in het absurde. 'elke vrouw'. Wat een onzin.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:58 schreef firefly3 het volgende:
Dat zeggen ze allemaal. Maar in een situatie zijn vrouwen heel anders. Net als dat vrouwen beweren op hun eerste date nooit seks te hebben. Dat is allemaal lulkoek want als ze zich aangetrokken voelt gaat ze er toch in mee. Elke vrouw.
Gewoon zo doorgaan, goed bezig hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Mishu het volgende:
ze zei dat hij al 4 jaar een vriendin heeft. Ok, klaar dus, finito. Daar blijven we vanaf.
We begonnen gewoon leuk te babbelen met elkaar en iedereen, we waren wel allebei gespannen. Lekker handjes over elkaar, onzekere houding, de hele rambam.
Naarmate de avond vorderde begonnen we steeds meer te flirten, vooral met de ogen en beiden konden we niet stoppen met lachen of kijken.
Daarna gingen we naar huis want we waren dronken en de kroegen gingen dicht. Ik was gefrustreerd omdat ik niet het idee had dat ik verder was gekomen
Zucht, ik kon weer niet stoppen met staren en glimlachen naar hem maar er was een beetje een gespannen sfeertje tussen ons.
Toen ik wegging probeerde ik subtiel te zeggen dat het me leuk leek om hem nog eens te zien. Zo van: ja zou leuk zijn om deze avond nog eens over te doen als ik me wat beter voel![]()
Zal ik via huppeldepup, zijn msn vragen ofzo? Of telefoonnummer?
Blijf er gewoon lekker vanaf zolang hij een vriendin heeft... Tering zeg waarom snappen zoveel mensen dat niet..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Mishu het volgende:
Ok, dit is denk ik het enige topic waar ik om advies kan vragen zonder een heel topic te moeten openen...
Op een dag ging ik uit met wat vrienden, gewoon wat poulen in een rustig cafe, je weet.. Toen was daar ook een onbekende jongen die bij mijn vrienden aan het tafeltje zat. Afijn, deze jongen was vrij knap dus ik durfde eerst niet echt goed contact te maken. Ik merkte dat hij onder de indruk van me was (zag er erg leuk uit die avond want ik probeer natuurlijk mannen te hosselen) en hij keek me ook regelmatig aan zag ik in mijn ooghoek waarbij hij heel mijn lichaam afging. Hij was heel geinteresseerd in me en vroeg ook dingen aan me om me in het gesprek te betrekken. Ondanks dat ik verlegen was probeerde ik toch te antwoorden enzo. Kortom, heel leuk meer niet.
Maar ik ben toen gaan nadenken. Die jongen bleef een beetje in mijn hoofd zitten. Hij zou precies zijn wat ik zou willen: mooi, knap, aantrekkelijk, slim en vrij rustig (nooit gedacht dat dat zo sexy zou zijn) maar toch zelfverzekerd. Hij beweegt enorm mooi en hij heeft ook een mooi lichaam enzo.![]()
Er is een bepaalde manier waarop we elkaar aankijken van interesse en bewondering waar ik helemaal koud van word, of warm of allebei tegelijk. Er gebeurt gewoon iets.
Nu had ik dus 2 weken na die gebeurtenis aan een wederzijdse vriendin gevraagd wie hij nou was. Nou hij was een broer van een wederzijdse vriend van ons (waarmee ik het TOTAAL niet mee kan vinden overigens als enige van onze groep) en ze zei dat hij al 4 jaar een vriendin heeft. Ok, klaar dus, finito. Daar blijven we vanaf.
Afijn, 2 a 3 weken later had ik een etentje met wat vrienden. Daarna zijn we uitgeweest. Inmiddels was het feit dat ik de broer van huppeldepup leuk vond helemaal een soort grappig iets geworden, ik werd er ook een beetje mee geplaagd en ik vond het wel leuk om er in mee te gaan. Ondertussen dronken we wat biertjes en we besloten om huppeldepup te sms-en of ie ook nog kwam en of ie niet zijn broer mee zou nemen![]()
Kreeg smsje terug dat ze ergens zaten en dat ze waarschijnlijk daarna naar bed zouden gaan. Prima.
Deze week had ik met een maat van me afgesproken bij een cafe, samen met huppeldepup erbij. Niet mijn favoriete persoon, maargoed. Daar aangekomen kreeg ik de schrik van mijn leven: want 'hij' was er! Ik probeerde zo nonchalant mogelijk te gaan zitten en net te doen alsof er niks aan de hand was. Iedereen wist inmiddels dat ik hem wel leuk vond denk ik dus het was ook een beetje awkward. Misschien ook niet maargoed.
We begonnen gewoon leuk te babbelen met elkaar en iedereen, we waren wel allebei gespannen. Lekker handjes over elkaar, onzekere houding, de hele rambam. Maar we sloegen ons er doorheen haha. Ondertussen werd het steeds leuker met de alcohol erbijEnorm leuke gesprekken met hem gevoerd toen we ergens binnen gingen zitten. Het was echt een goed cafe om te kunnen praten dus dat ging perfect. We waren enorm geinteresseerd in elkaar
Hij vind alles super leuk wat ik doe en ik vind juist alles super leuk en interessant wat hij doet, terwijl we allebei niet echt super bijzondere dingen doen
![]()
Ik maakte de opmerking dat ik en een vriendin over hem gepraat hadden en dat we dachten dat hij heel erg op huppeldepup leek, maar dat dat niet zo was. Op het moment dat ik het zei verschoot ik omdat ik volgens mij zojuist verklapt had dat ik nog over hem gepraat had met een vriendin. Misschien deed ik dat ook wel stiekem![]()
Ook hadden we het er over dat hij geen Facebook had of iets anders, wat maar lastig is *hint* *hint*. Hij zei dat hij wel Hyves had hoor maar hij vind Facebook enzo onzin, hij maakt liever contact met mensen in het echt. Naarmate de avond vorderde begonnen we steeds meer te flirten, vooral met de ogen en beiden konden we niet stoppen met lachen of kijken.
Daarna gingen we naar huis want we waren dronken en de kroegen gingen dicht. Ik was gefrustreerd omdat ik niet het idee had dat ik verder was gekomen maar was blij met de tijd die ik met hem had kunnen doorbrengen om op een relaxte manier hem te leren kennen.
De volgende dag had ik een kater maar ging ik wat met vrienden doen overdag. Daarna gingen we door naar een cafe om te poulen. Huppeldepup ook effe ge-smst want die hoort ook bij de vriendengroep en deze avond is een soort traditie. Afijn, lekker aan het poulen. Komt opeens die broer binnen!![]()
![]()
![]()
Die vriendin van me begon gelijk te lachen en die zei (vrij hardop overigens, grom): hey mishu, kijk eens wie daar is *wink* *wink*. Uiteraard heb ik haar een semi-boze blik gegeven![]()
Zucht, ik kon weer niet stoppen met staren en glimlachen naar hem maar er was een beetje een gespannen sfeertje tussen ons. Beetje verlegen ofzo. Op het einde toen ik wegging maakte hij nog een foto van mij en wat vrienden. Op die foto had ik vrij veel inkijk doordat ik van hem moest bukken omdat met zo'n mobielcamera je niet echt een groot beeld hebt, dus hij is geen fout type ofzo. Hij keek vrij goedkeurend en zei iets van: zo, zo met een verlegen lachje
Oke, en nu ben ik denk ik verliefd. En ik weet niet hoe ik het verder moet aanpakken. Ik heb sterk het idee dat hij mij mogelijk ook leuk vond, dat voel ik gewoon en waarom zou hij anders zo vaak langskomen met onze vriendengroep als hij dat voorheen nooit deed. De laatste keer dat hij meeging was 1 jaar geleden een keertje, dit heb ik nagevraagd. En nu is hij al 3 keer meegegaan met zijn broertje.
Toen ik wegging probeerde ik subtiel te zeggen dat het me leuk leek om hem nog eens te zien. Zo van: ja zou leuk zijn om deze avond nog eens over te doen als ik me wat beter voel![]()
Zal ik via huppeldepup, zijn broer dus, die ik niet erg aardig vind en hij mij ook niet echt, zijn msn vragen ofzo? Of telefoonnummer?
Ik werd ook net gebeld door een onbekend telefoonnummer maar ik durfde niet op te nemenStel dat het hem is dan moet ik me daar eerst mentaal op voorbereiden denk ik. Dit kan ook een beetje vreemd zijn, dat ik gelijk denk dat het misschien wel hem is
Jij niet zeker?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:09 schreef Charcot het volgende:
[..]
Stop hier eens met je generalisaties. Fijn dat je zelfvertrouwen hebt. Maar trek dat niet door tot in het absurde. 'elke vrouw'. Wat een onzin.ongelooflijk
Hmm, ik heb 1 vriendin, waarbij dat wel kan... Maar dan was de situatie er ook wel naar... Als het om een of andere reden over borsten ging oid... Meer een soort van grap dus eigenlijk, ik weet ook dat zij daar totaal niet van wakker ligt en het zelf grappig vindt, dus 2 zielen gelukkig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon niet doen joh
Weetje wat jij mist...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:47 schreef firefly3 het volgende:
Huil maar als een klein kindje dat nog te bang is voor onbekend terrein :p er zijn er maar weinig hier met lef. Allemaal bang dat ze een klap krijgen of dat ze boos wordt.
Hij heeft een vriendin, laat hem met rust?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Mishu het volgende:
Ok, dit is denk ik het enige topic waar ik om advies kan vragen zonder een heel topic te moeten openen...
Op een dag ging ik uit met wat vrienden, gewoon wat poulen in een rustig cafe, je weet.. Toen was daar ook een onbekende jongen die bij mijn vrienden aan het tafeltje zat. Afijn, deze jongen was vrij knap dus ik durfde eerst niet echt goed contact te maken. Ik merkte dat hij onder de indruk van me was (zag er erg leuk uit die avond want ik probeer natuurlijk mannen te hosselen) en hij keek me ook regelmatig aan zag ik in mijn ooghoek waarbij hij heel mijn lichaam afging. Hij was heel geinteresseerd in me en vroeg ook dingen aan me om me in het gesprek te betrekken. Ondanks dat ik verlegen was probeerde ik toch te antwoorden enzo. Kortom, heel leuk meer niet.
Maar ik ben toen gaan nadenken. Die jongen bleef een beetje in mijn hoofd zitten. Hij zou precies zijn wat ik zou willen: mooi, knap, aantrekkelijk, slim en vrij rustig (nooit gedacht dat dat zo sexy zou zijn) maar toch zelfverzekerd. Hij beweegt enorm mooi en hij heeft ook een mooi lichaam enzo.![]()
Er is een bepaalde manier waarop we elkaar aankijken van interesse en bewondering waar ik helemaal koud van word, of warm of allebei tegelijk. Er gebeurt gewoon iets.
Nu had ik dus 2 weken na die gebeurtenis aan een wederzijdse vriendin gevraagd wie hij nou was. Nou hij was een broer van een wederzijdse vriend van ons (waarmee ik het TOTAAL niet mee kan vinden overigens als enige van onze groep) en ze zei dat hij al 4 jaar een vriendin heeft. Ok, klaar dus, finito. Daar blijven we vanaf.
Afijn, 2 a 3 weken later had ik een etentje met wat vrienden. Daarna zijn we uitgeweest. Inmiddels was het feit dat ik de broer van huppeldepup leuk vond helemaal een soort grappig iets geworden, ik werd er ook een beetje mee geplaagd en ik vond het wel leuk om er in mee te gaan. Ondertussen dronken we wat biertjes en we besloten om huppeldepup te sms-en of ie ook nog kwam en of ie niet zijn broer mee zou nemen![]()
Kreeg smsje terug dat ze ergens zaten en dat ze waarschijnlijk daarna naar bed zouden gaan. Prima.
Deze week had ik met een maat van me afgesproken bij een cafe, samen met huppeldepup erbij. Niet mijn favoriete persoon, maargoed. Daar aangekomen kreeg ik de schrik van mijn leven: want 'hij' was er! Ik probeerde zo nonchalant mogelijk te gaan zitten en net te doen alsof er niks aan de hand was. Iedereen wist inmiddels dat ik hem wel leuk vond denk ik dus het was ook een beetje awkward. Misschien ook niet maargoed.
We begonnen gewoon leuk te babbelen met elkaar en iedereen, we waren wel allebei gespannen. Lekker handjes over elkaar, onzekere houding, de hele rambam. Maar we sloegen ons er doorheen haha. Ondertussen werd het steeds leuker met de alcohol erbijEnorm leuke gesprekken met hem gevoerd toen we ergens binnen gingen zitten. Het was echt een goed cafe om te kunnen praten dus dat ging perfect. We waren enorm geinteresseerd in elkaar
Hij vind alles super leuk wat ik doe en ik vind juist alles super leuk en interessant wat hij doet, terwijl we allebei niet echt super bijzondere dingen doen
![]()
Ik maakte de opmerking dat ik en een vriendin over hem gepraat hadden en dat we dachten dat hij heel erg op huppeldepup leek, maar dat dat niet zo was. Op het moment dat ik het zei verschoot ik omdat ik volgens mij zojuist verklapt had dat ik nog over hem gepraat had met een vriendin. Misschien deed ik dat ook wel stiekem![]()
Ook hadden we het er over dat hij geen Facebook had of iets anders, wat maar lastig is *hint* *hint*. Hij zei dat hij wel Hyves had hoor maar hij vind Facebook enzo onzin, hij maakt liever contact met mensen in het echt. Naarmate de avond vorderde begonnen we steeds meer te flirten, vooral met de ogen en beiden konden we niet stoppen met lachen of kijken.
Daarna gingen we naar huis want we waren dronken en de kroegen gingen dicht. Ik was gefrustreerd omdat ik niet het idee had dat ik verder was gekomen maar was blij met de tijd die ik met hem had kunnen doorbrengen om op een relaxte manier hem te leren kennen.
De volgende dag had ik een kater maar ging ik wat met vrienden doen overdag. Daarna gingen we door naar een cafe om te poulen. Huppeldepup ook effe ge-smst want die hoort ook bij de vriendengroep en deze avond is een soort traditie. Afijn, lekker aan het poulen. Komt opeens die broer binnen!![]()
![]()
![]()
Die vriendin van me begon gelijk te lachen en die zei (vrij hardop overigens, grom): hey mishu, kijk eens wie daar is *wink* *wink*. Uiteraard heb ik haar een semi-boze blik gegeven![]()
Zucht, ik kon weer niet stoppen met staren en glimlachen naar hem maar er was een beetje een gespannen sfeertje tussen ons. Beetje verlegen ofzo. Op het einde toen ik wegging maakte hij nog een foto van mij en wat vrienden. Op die foto had ik vrij veel inkijk doordat ik van hem moest bukken omdat met zo'n mobielcamera je niet echt een groot beeld hebt, dus hij is geen fout type ofzo. Hij keek vrij goedkeurend en zei iets van: zo, zo met een verlegen lachje
Oke, en nu ben ik denk ik verliefd. En ik weet niet hoe ik het verder moet aanpakken. Ik heb sterk het idee dat hij mij mogelijk ook leuk vond, dat voel ik gewoon en waarom zou hij anders zo vaak langskomen met onze vriendengroep als hij dat voorheen nooit deed. De laatste keer dat hij meeging was 1 jaar geleden een keertje, dit heb ik nagevraagd. En nu is hij al 3 keer meegegaan met zijn broertje.
Zal ik via huppeldepup, zijn broer dus, die ik niet erg aardig vind en hij mij ook niet echt, zijn msn vragen ofzo? Of telefoonnummer?
Ik werd ook net gebeld door een onbekend telefoonnummer maar ik durfde niet op te nemenStel dat het hem is dan moet ik me daar eerst mentaal op voorbereiden denk ik. Dit kan ook een beetje vreemd zijn, dat ik gelijk denk dat het misschien wel hem is
Je begrijpt best dat wat nuancering in je vorige post niet heel onverstandig is om je punt te maken.quote:
Wel grappig, ik deed het niet om grappig te zijn, maar deed het gewoon. Mensen interpreteren het altijd naar de situatie als ze iets niet begrijpenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje wat jij mist...
Een situatie zo te verwoorden dat mensen meer begrip krijgen voor wat je bijvoorbeeld doet..
''Je kunt zomaar de hand vastpakken van een meisje''
Ja natuurlijk... Maar de context wanneer dat dan kan die benoem jij niet.
Zo zag ik jou dat doen toen ik met jou uitging... Toen ze haar hand uitstak naar een vriendin voor der toen ze achter haar aanliep zodat haar vriendin haar uit de menigte kon ''leiden''
Tjah, als jij haar hand dan vastpakt en doet alsof ze haar hand naar jou uitreikte is dat gewoon grappig / leuk te noemen (Vind ik)
Omdat er aanleiding voor was.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wel grappig, ik deed het niet om grappig te zijn, maar deed het gewoon. Mensen interpreteren het altijd naar de situatie als ze iets niet begrijpenkwestie van "frame control".
Generalisaties en uitgangspunten zijn de beste richtlijnen om hier beter in te worden. Zodra ze er niet in mee gaat, stapje achteruit, dan weer vooruit. Maar je moet altijd "escaleren".quote:Op zondag 29 juli 2012 11:53 schreef Charcot het volgende:
[..]
Je begrijpt best dat wat nuancering in je vorige post niet heel onverstandig is om je punt te maken.
Het was teveel een inkoppertje misschien. Het uit het niets moet ik nog laten zien, doe ik nu wel vaker. Gewoon vastpakken en dan over haar vingers strelen kan gewoon.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat er aanleiding voor was.
Dus dat is niet ''uit het niets''
Als je op haar afstapt is het ook niet ''uit het niets''quote:Op zondag 29 juli 2012 12:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het was teveel een inkoppertje misschien. Het uit het niets moet ik nog laten zien, doe ik nu wel vaker. Gewoon vastpakken en dan over haar vingers strelen kan gewoon.
Vanaf de achterkant kan je ook haar hand vastpakken en in de lucht doen. Dan doet ze meestal mee en gaat ze leuk dansen en rondjes draaien.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je op haar afstapt is het ook niet ''uit het niets''
Doe maar eens als je nog geen oogcontact heb gehad met iemand als je van de achterkant op haar afstapt... Dan ben je wel een creep.
Ehm, tjah, zou kunnen, als je ziet dat ze ergens is om haarzelf te vermaken oid dan zou dat best kunnen werken ja. Het meisje dat op de bus zit te wachten gaat niet opeens dansen met je denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vanaf de achterkant kan je ook haar hand vastpakken en in de lucht doen. Dan doet ze meestal mee en gaat ze leuk dansen en rondjes draaien.
Haha dat gaat vast niet lukken, maar wie weet. De wonderen zijn nog niet de wereld uit en sommige mensen zijn zo ver.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm, tjah, zou kunnen, als je ziet dat ze ergens is om haarzelf te vermaken oid dan zou dat best kunnen werken ja. Het meisje dat op de bus zit te wachten gaat niet opeens dansen met je denk ik.Naja zou wel grappig zijn maargoed, ik denk dat mensen dat niet zo waarderen.
Als een meisje staat te ''swingen'' bij een bushalte, dan kan het wel. En zal je vast leuke response krijgen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha dat gaat vast niet lukken, maar wie weet. De wonderen zijn nog niet de wereld uit en sommige mensen zijn zo ver.
Ik probeer zoveel mogelijk van die "limiting believes en grenzen" van mezelf te verwijderen. Stel het lukt je om bij de bushalte een vrouw van achteren te benaderen en haar hand vast te houden en te zeggen dat ze mooie vingers heeft, hoe "makkelijk" gaan de normale dingen dan wel niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als een meisje staat te ''swingen'' bij een bushalte, dan kan het wel. En zal je vast leuke response krijgen.
Wellicht kan het als je losjes haar hand naar boven begeleid en je een beetje opzij in haar gezichtveld gaat staan.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk van die "limiting believes en grenzen" van mezelf te verwijderen. Stel het lukt je om bij de bushalte een vrouw van achteren te benaderen en haar hand vast te houden en te zeggen dat ze mooie vingers heeft, hoe "makkelijk" gaan de normale dingen dan wel niet?
Alles kan. Alleen is het ene lastiger uit te voeren dan het ander.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wellicht kan het als je losjes haar hand naar boven begeleid en je een beetje opzij in haar gezichtveld gaat staan.
Maargoed, ik mis bij jou een beetje het gevoel van ''dit kan wel, en dit kan niet''...
Nee, ik heb dat filmpje niet gezien, maar ik heb gelukkig ook principes en een moraal die dat afkeurt.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles kan. Alleen is het ene lastiger uit te voeren dan het ander.
Heb je het filmpje al gezien van Julien waarbij hij verteld hoe je een vrouw kunt krijgen die met haar vriend op straat loopt hand in hand? Die situatie lijkt me lastiger overigens dan een vrouw van achteren benaderen die op de bus wacht.
Kun je dat posten? Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alles kan. Alleen is het ene lastiger uit te voeren dan het ander.
Heb je het filmpje al gezien van Julien waarbij hij verteld hoe je een vrouw kunt krijgen die met haar vriend op straat loopt hand in hand? Die situatie lijkt me lastiger overigens dan een vrouw van achteren benaderen die op de bus wacht.
Het heeft weinig met de type vrouw te maken. Het is zelfs een automatische instinctieve reactie van vrouwen om op een bepaalde manier te reageren op aantrekkelijke mannen. Daar hebben ze op het moment weinig controle over als hun gevoel de overhand biedt.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat filmpje niet gezien, maar ik heb gelukkig ook principes en een moraal die dat afkeurt.
Naast dat gegeven kijk ik ook neer op het meisje die daarin mee zou gaan, stomme slet. (tenzij open relatie.)
Nee, en ik ben niet vatbaar voor die wereldvisie.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het heeft weinig met de type vrouw te maken. Het is zelfs een automatische instinctieve reactie van vrouwen om op een bepaalde manier te reageren op aantrekkelijke mannen. Daar hebben ze op het moment weinig controle over als hun gevoel de overhand biedt.
Vanaf 3 minuten.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je dat posten? Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.
Krijgt hij dan geen klappen van die gast?
Jij bent het levend voorbeeld dat zo afhankelijk is van je emotiesquote:Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, en ik ben niet vatbaar voor die wereldvisie.
Maar post dat filmpje eens?
Ben je nou serieus? Dat komt echt over alsof vrouwen geen eigen wil hebben. Er is ook zoiets als 'mind over matter', al krijg je nog zo'n nat broekje van die kerel, als je verstandig bent doe je het gewoon niet. Misschien dat het in de oertijd werkte, maar nu staat er veel meer op het spel.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het heeft weinig met de type vrouw te maken. Het is zelfs een automatische instinctieve reactie van vrouwen om op een bepaalde manier te reageren op aantrekkelijke mannen. Daar hebben ze op het moment weinig controle over als hun gevoel de overhand biedt.
Ach flikker op man, principes zijn anders, die liggen even iets dieper in je persoon ingebakend dan waar ik last van had.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij bent het levend voorbeeld dat zo afhankelijk is van je emotiesBij vrouwen is het nog veel erger
Je had toch een meid gezoend die je niet leuk vind? Jij met je principes, mensen leven meer op gevoel dan mensen durven toe te geven.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach flikker op man, principes zijn anders, die liggen even iets dieper in je persoon ingebakend dan waar ik last van had.
Welk principe?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je had toch een meid gezoend die je niet leuk vind? Jij met je principes, mensen leven meer op gevoel dan mensen durven toe te geven.
Tussen 6/8 min in het filmpje verteld hij ook wat ik bedoel. Waarom veel erin mee gaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je nou serieus? Dat komt echt over alsof vrouwen geen eigen wil hebben. Er is ook zoiets als 'mind over matter', al krijg je nog zo'n nat broekje van die kerel, als je verstandig bent doe je het gewoon niet. Misschien dat het in de oertijd werkte, maar nu staat er veel meer op het spel.
Die principe heeft elke man, maar verbreken we wel vaker.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk principe?
Heb ik ooit gezegd een principe te hebben niet met meisjes te zoenen die ik niet leuk vind?
Dan vind ik het label 'man' niet heel toepasselijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die principe heeft elke man, maar verbreken we wel vaker.
Bullshit. Dat noem ik geen principe.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die principe heeft elke man, maar verbreken we wel vaker.
Hoe geiler je bent of dronken op dat moment hoe eerder je genoegen neemt met minderquote:Op zondag 29 juli 2012 12:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan vind ik het label 'man' niet heel toepasselijk.
Je zit nog teveel in een romantisch wereldjequote:Op zondag 29 juli 2012 12:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bullshit. Dat noem ik geen principe.
Niet voor een man. Een echte man heeft zelfbeheersing; die kent zijn speerpunten én zijn tekortkomingen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe geiler je bent of dronken op dat moment hoe eerder je genoegen neemt met minder
We noemen dat geen principes.. Principes zitten vast geankerd in je persoon. Meegaan in bepaalde situaties zijn vastgeankerd in iets minder dan je persoon, maar waar je zin in hebt.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe geiler je bent of dronken op dat moment hoe eerder je genoegen neemt met minder
Wat een volwassen reactie.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zit nog teveel in een romantisch wereldje
Ik zeg ook niet dat het de juiste weg is, maar we hebben allemaal een moment van overgave op een bepaalde grens.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Niet voor een man. Een echte man heeft zelfbeheersing; die kent zijn speerpunten én zijn tekortkomingen.
Wel een leuke kerel, met de uitstraling zit het wel goed.quote:
Als vrouwen heel erg aangetrokken voelen en in het moment leven, dan denken ze echt niet aan principes. Simpelweg omdat de logische hersenhelft niet mee doet en dat er een overvloed aan hormonen door het bloed heen gaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We noemen dat geen principes.. Principes zitten vast geankerd in je persoon. Meegaan in bepaalde situaties zijn vastgeankerd in iets minder dan je persoon, maar waar je zin in hebt.
Je gooit alle vrouwen over 1 kam.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als vrouwen heel erg aangetrokken voelen en in het moment leven, dan denken ze echt niet aan principes. Simpelweg omdat de logische hersenhelft niet mee doet en dat er een overvloed aan hormonen door het bloed heen gaan.
Jij doet eigenlijk precies hetzelfde. Iedere vrouw die er in mee gaat is volgens jou een slet.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gooit alle vrouwen over 1 kam.
Sletten, nogmaals
Geen idee. Maar "de hand of god" werkt bijna altijd op de een of ander manier (als je je helemaal top voelt als man zijnde). Er is een grappig naampje voor verzonnen vanwege het vele succes hiermee.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een leuke kerel, met de uitstraling zit het wel goed.
Maar wat als ze zijn hand nou niet zou pakken? Dan staat hij daar ... Is het dan definitief een 'nee'?
Ik denk dat het een heel foute weg is. Je bent immers niet in het moment, aangezien je reageert op impulsen van lust, en niet van aantrekking. Je bent dan niet met de vrouw, maar slechts je eigen behoeften.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het de juiste weg is, maar we hebben allemaal een moment van overgave op een bepaalde grens.
Ik gooi mensen over 1 kam, we lijken veel meer op elkaar dan we willen toegeven. Daarom kan je sociaal gezien steeds beter worden, er zit bizar weinig verschil in.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gooit alle vrouwen over 1 kam.
Sletten, nogmaals
Apart. Zijn er ook filmpjes waarin het toegepast wordt in de praktijk? Ik kan me er zo slecht een voorstelling van maken, dat iemand zijn arm uitsteekt en ik zou denken: "Oh, what the hell" en een vreemde kerel z'n hand pak.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar "de hand of god" werkt bijna altijd op de een of ander manier (als je je helemaal top voelt als man zijnde). Er is een grappig naampje voor verzonnen vanwege het vele succes hiermee.
Ik meld alleen hier even dat we allemaal mensen blijven, of het goed of slecht is laat ik in het midden.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel foute weg is. Je bent immers niet in het moment, aangezien je reageert op impulsen van lust, en niet van aantrekking. Je bent dan niet met de vrouw, maar slechts je eigen behoeften.
Ben ik ook benieuwd naar.. Wel een interessant conceptquote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Zijn er ook filmpjes waarin het toegepast wordt in de praktijk? Ik kan me er zo slecht een voorstelling van maken, dat iemand zijn arm uitsteekt en ik zou denken: "Oh, what the hell" en een vreemde kerel z'n hand pak.
Nooit gehad dat iemand met een glimlach en hand uitgestoken hoi zei, en je automatisch de hand ging schudden?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Zijn er ook filmpjes waarin het toegepast wordt in de praktijk? Ik kan me er zo slecht een voorstelling van maken, dat iemand zijn arm uitsteekt en ik zou denken: "Oh, what the hell" en een vreemde kerel z'n hand pak.
Denk dat het alleen slecht is als je er achteraf spijt van hebt, maar het de volgende keer even hard doet. Dan heb je blijkbaar een les niet geleerd.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik meld alleen hier even dat we allemaal mensen blijven, of het goed of slecht is laat ik in het midden.
Nee, er zijn nog nooit vreemde mensen op mij afgestapt met uitgestoken arm als ik door de stad liep of zo. Dus ik zou het gewoon niet weten. Misschien dat ik het uit nieuwsgierigheid wel zou doen, maar ik weet niet of ik daarmee automatisch in ga op verdere avances.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Nooit gehad dat iemand met een glimlach en hand uitgestoken hoi zei, en je automatisch de hand ging schudden?
Ik wel.
Tenzij open relatiequote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij doet eigenlijk precies hetzelfde. Iedere vrouw die er in mee gaat is volgens jou een slet.
Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een leuke kerel, met de uitstraling zit het wel goed.
Maar wat als ze zijn hand nou niet zou pakken? Dan staat hij daar ... Is het dan definitief een 'nee'?
Dat hoeft niet strijdig te zijn met je principes, maar als jij het een foute weg vindt, dan is het uiteraard wel strijdig met je principes.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel foute weg is. Je bent immers niet in het moment, aangezien je reageert op impulsen van lust, en niet van aantrekking. Je bent dan niet met de vrouw, maar slechts je eigen behoeften.
Het gedeelte van de hand vastpakken, kan ik me nog wel in vinden. Zie ik ook niets ergs in. De rest...nah, echt niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om zijn verhaal, maar om zijn uitstraling. Of toen hij dat grapje maakte over die mieren, ik vond hem wel leuk lachen. Maar over het algemeen vind ik dat soort hosselmeesters (quote:Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.
1:40, ze pakt niet zijn hand hier overigens maar reageert wel door die kant op te gaan. Soort van automatische reactie ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het filmpje wat ik net gepost heb zie je hem in actie, hij knuffelt gewoon die meid enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.
Inderdaad. Principes verschillen bij mensen, en kunnen zelfs veranderen. Denk alleen wel dat iemand zichzelf voor de gek houdt met dat soort gedrag.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet strijdig te zijn met je principes, maar als jij het een foute weg vindt, dan is het uiteraard wel strijdig met je principes.
Ah, uitgaande vrouwen weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:04 schreef firefly3 het volgende:
1:40, ze pakt niet zijn hand hier overigens maar reageert wel door die kant op te gaan. Soort van automatische reactie ook.
Kan je ''dat soort gedrag'' nog even voor me definieren?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Inderdaad. Principes verschillen bij mensen, en kunnen zelfs veranderen. Denk alleen wel dat iemand zichzelf voor de gek houdt met dat soort gedrag.
quote:
Vind je nog steeds dat ik alle vrouwen die dat zouden doen over een kam scheer? Ik zie in dat kopje namelijk niet bepaald uitzonderingen die ik geen slet zou vinden... Wellicht bestaat er een situatie die ik anders zou betitelen, maar vooralsnog denk ik niet dat die bestaat dus noem ik deze groep voor het gemak de groep ''sletten''quote:Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tenzij open relatie
En ja... Als ze er heel gemakkelijk in meegaat en niet binnen een paar tellen zoiets heeft van ''dit kan echt niet'' dan vind ik het een slet.
Mijn mening... Ik zeg niet dat het een feit is.
Ja, precies, opgedirkt, klaar voor fun en een leuke kerel als ze die tegenkomen.quote:
Handelingen uitvoeren die je normaal gesproken niet zou doen, onder het mom van "ik was geil/dronken", om daar later spijt van te hebben. Ik denk dat je dan tegen jezelf liegt.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je ''dat soort gedrag'' nog even voor me definieren?
Maar principes zijn wel aan verandering onderhevig... Ook gewoon omdat je allereerst bijvoorbeeld ergens tegenop ziet en het speciaal moet zijn etc, en later het wellicht totaal niet meer bijzonder is... Dusja, dan is het niet raar dat je blik ergens op ook veranderd.
Maar er zijn wat dat betrefd ook gradaties in je principes... Ik zou nooit een meisje verkrachten, hoe normaal seks ook wel niet voor me zou worden.... / hoe erg ik zou kunnen neerkijken op vrouwen.
Dat je mee gaat in het moment en eventueel zijn telefoonnummer aanneemt, betekent niet dat ze er ook iets mee doet of met hem het bed in duikt. In dit geval is hij wel in het nadeel, zij neemt dan wel zijn nummer aan, maar gaat daarna weer naar huis met haar vriend. Genoeg tijd om na te denken en haar verstand te laten spreken.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je nog steeds dat ik alle vrouwen die dat zouden doen over een kam scheer? Ik zie in dat kopje namelijk niet bepaald uitzonderingen die ik geen slet zou vinden... Wellicht bestaat er een situatie die ik anders zou betitelen, maar vooralsnog denk ik niet dat die bestaat dus noem ik deze groep voor het gemak de groep ''sletten''
Op het tweede filmpje heb je voorbeeldjes van overdag. Het maakt allemaal niet uit. Allemaal excuusjes dat het aan de vrouwen ligt altijdquote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, precies, opgedirkt, klaar voor fun en een leuke kerel als ze die tegenkomen.
Uiteraard... Dan doe je iets wat strijdig is met jezelf...quote:Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Handelingen uitvoeren die je normaal gesproken niet zou doen, onder het mom van "ik was geil/dronken", om daar later spijt van te hebben. Ik denk dat je dan tegen jezelf liegt.
Een vis hoeft ook niet meteen te bijten.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je mee gaat in het moment en eventueel zijn telefoonnummer aanneemt, betekent niet dat ze er ook iets mee doet of met hem het bed in duikt. In dit geval is hij wel in het nadeel, zij neemt dan wel zijn nummer aan, maar gaat daarna weer naar huis met haar vriend. Genoeg tijd om na te denken en haar verstand te laten spreken.
Mee gaan in het moment betekent in dit geval dus zoenen met een vreemde kerel he...?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je mee gaat in het moment en eventueel zijn telefoonnummer aanneemt, betekent niet dat ze er ook iets mee doet of met hem het bed in duikt. In dit geval is hij wel in het nadeel, zij neemt dan wel zijn nummer aan, maar gaat daarna weer naar huis met haar vriend. Genoeg tijd om na te denken en haar verstand te laten spreken.
Of vingeren overdag in het park zoals "Evil Stifler" bijna elke dag doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mee gaan in het moment betekent in dit geval dus zoenen met een vreemde kerel he...?
Hij moet wel zijn handen wassen vind ik, anders krijgen sommige meisjes nog een soa van hem.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of vingeren overdag in het park zoals "Evil Stifler" bijna elke dag doet.
Ja ik ga geen filmpjes van een halfuur kijken van gasten die alleen maar met een klein groepje in hun eigen wereldje leven en elkaar (al dan niet onbewust) opnaaien om steeds verder te gaan. Ja, er zitten best bepaalde waarheden in bepaalde aangedragen punten, maar niet zelden gaat het dan over zeer extreme situaties waarin mensen vaak op een bepaalde manier reageren.quote:
Ik zag een keer op het forum een gast die butt hurt was omdat zijn vriendin seks had gehad met evil stifler. Echt ergquote:Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij moet wel zijn handen wassen vind ik, anders krijgen sommige meisjes nog een soa van hem.
Tjah, kzou me ook genaaid voelen door ''mijn vriendin'' als ze seks zou hebben met een andere kerel in een gesloten relatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zag een keer op het forum een gast die butt hurt was omdat zijn vriendin seks had gehad met evil stifler. Echt erg
Omg.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
Dat was niet waar ik op doelde, ik had het over het eerste filmpje wat gepost werd. Uit nieuwsgierigheid kun je me een hoop laten doen (misschien een slechte eigenschap?), maar ook ik heb mijn principes en zou niet zomaar iemand zoenen, nee. Zeker niet als ik een vriend heb.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mee gaan in het moment betekent in dit geval dus zoenen met een vreemde kerel he...?
Als jij dat zou doen in een relatie met mij zou ik je (Mits geen open relatie) de deur wijzen.
Helemaal zou ik er zelf achter komen / zou je niet op je knietjes gaan en zelf enorm overhoop liggen van je ''fout''
Het lijkt net alsof je een afschuw hebt voor mensen die actiever zijn dan jij op dit gebied.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik ga geen filmpjes van een halfuur kijken van gasten die alleen maar met een klein groepje in hun eigen wereldje leven en elkaar (al dan niet onbewust) opnaaien om steeds verder te gaan. Ja, er zitten best bepaalde waarheden in bepaalde aangedragen punten, maar niet zelden gaat het dan over zeer extreme situaties waarin mensen vaak op een bepaalde manier reageren.
En er is ook weinig oprechts meer aan, als je elke keer allerlei hele specifieke acties moet aandragen waarop het zou werken, of je dat nou trucjes noemt of niet. Hun echte intentie is zoveel mogelijk wijven neuken, om wat voor reden dan ook, nou zeg dat dan ook oprecht tegen een chick, maar nee natuurlijk niet want als ze dat doen hapt er geen 1.
Wat echter zo treurig is dat die gasten niet doorhebben dat vrijwel iedereen ze uitlacht om hun gedoe, ik kijk echt to-taal niet op tegen zulke gasten. Retestoer hoor, 250 telefoonnrs hebben, en elke week een ander neuken (als ik dat al moet geloven), maar ook dat is wat die gasten uiteindelijk ook niet gelukkig gaat maken. Alleen zitten ze er te diep in om dat zo te kunnen zien.
Nou hup, jij nu lekker naar het Vondelpark alle wijven vingeren daar. Het schijnt te kunnen. Succes!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
De waarheid is hard he, dat sommige mensen beter zijn in verleiden dan jij. En ja, ik heb ook vrouwen gevingerd buiten (een tijd geleden).quote:Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou hup, jij nu lekker naar het Vondelpark alle wijven vingeren daar. Het schijnt te kunnen. Succes!
Het zou mij ergens wel gelukkig maken... Waarom?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik ga geen filmpjes van een halfuur kijken van gasten die alleen maar met een klein groepje in hun eigen wereldje leven en elkaar (al dan niet onbewust) opnaaien om steeds verder te gaan. Ja, er zitten best bepaalde waarheden in bepaalde aangedragen punten, maar niet zelden gaat het dan over zeer extreme situaties waarin mensen vaak op een bepaalde manier reageren.
En er is ook weinig oprechts meer aan, als je elke keer allerlei hele specifieke acties moet aandragen waarop het zou werken, of je dat nou trucjes noemt of niet. Hun echte intentie is zoveel mogelijk wijven neuken, om wat voor reden dan ook, nou zeg dat dan ook oprecht tegen een chick, maar nee natuurlijk niet want als ze dat doen hapt er geen 1.
Wat echter zo treurig is dat die gasten niet doorhebben dat vrijwel iedereen ze uitlacht om hun gedoe, ik kijk echt to-taal niet op tegen zulke gasten. Retestoer hoor, 250 telefoonnrs hebben, en elke week een ander neuken (als ik dat al moet geloven), maar ook dat is wat die gasten uiteindelijk ook niet gelukkig gaat maken. Alleen zitten ze er te diep in om dat zo te kunnen zien.
Eens. Ik vind het inderdaad ook niet oprecht.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is je standaard antwoord. 'Actiever' betekent niet automatisch beter, of hoogstaander, of prijzenswaardig. Nou ja voor jou wel want jij rukt je af op zulke gasten.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt net alsof je een afschuw hebt voor mensen die actiever zijn dan jij op dit gebied.
Die meisjes noemde ik dus sletquote:Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was niet waar ik op doelde, ik had het over het eerste filmpje wat gepost werd. Uit nieuwsgierigheid kun je me een hoop laten doen (misschien een slechte eigenschap?), maar ook ik heb mijn principes en zou niet zomaar iemand zoenen, nee. Zeker niet als ik een vriend heb.
Ze zijn beter in het verleiden van vrouwen dan jij.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is je standaard antwoord. 'Actiever' betekent niet automatisch beter, of hoogstaander, of prijzenswaardig. Nou ja voor jou wel want jij rukt je af op zulke gasten.
Dat laatste is niet erg constructief hè. Dit topic is al een keer eerder gesloten omdat het te persoonlijk werd.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is je standaard antwoord. 'Actiever' betekent niet automatisch beter, of hoogstaander, of prijzenswaardig. Nou ja voor jou wel want jij rukt je af op zulke gasten.
I'm not worthy, oh master.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:25 schreef firefly3 het volgende:
De waarheid is hard he, dat sommige mensen beter zijn in verleiden dan jij. En ja, ik heb ook vrouwen gevingerd buiten (een tijd geleden).
Maar als het meisje met een vriend met jou zou zoenen, vind je haar dan nog steeds een slet?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die meisjes noemde ik dus slet![]()
Dus dat ik al die meisjes slet noem vind ik niet die meisjes over een kam gooienOmdat ik mij geen uitzondering kan bedenken waarin ik die meisjes geen slet zou vinden.
Nee want ze houden er geen relatie aan over.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef firefly3 het volgende:
Ze zijn beter in het verleiden van vrouwen dan jij.
Hmm,quote:Op zondag 29 juli 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als het meisje met een vriend met jou zou zoenen, vind je haar dan nog steeds een slet?
Haha tyler heeft een relatie (en kinderen met haar), iemand anders heeft jaren lang een relatie gehad en de ander is een soort harem aan het opbouwen. Know your facts. De ander gaat trouwen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee want ze houden er geen relatie aan over.
Waarom doen ze het dan in vredesnaam? En die vrouwen vinden dat allemaal wel best?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef firefly3 het volgende:
Haha tyler heeft een relatie (en kinderen met haar), iemand anders heeft jaren lang een relatie gehad en de ander is een soort harem aan het opbouwen. Know your facts. De ander gaat trouwen.
Dus dan is het geen slet? Maar als andere kerels hetzelfde doen, is dat meisje wel een slet? Dat komt wel enigszins hypocriet over.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm,
Okay thx voor deze post, ik nuanceer mezelf
Tenzij een relatie geen relatie te noemen valt.
Dus... Dat ze eigenlijk al half gescheiden zijn en ze niet meer van elkaar houden. Maar dan vind ik nog wel dat ze er afspraken over moeten maken, ik ga niet tussen een ''relatie'' zitten... Echt niet.
Ze willen mensen helpen met beter worden met vrouwen omdat het hun levenskwaliteit verbeterd heeft? Ik zeg maar wat.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan in vredesnaam? En die vrouwen vinden dat allemaal wel best?
Iemand die vrouwen overdag vingert in het park.quote:
Nee, als ik met dat meisje gezoend heb heb ik nog geen ''vaste relatie''.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus dan is het geen slet? Maar als andere kerels hetzelfde doen, is dat meisje wel een slet? Dat komt wel enigszins hypocriet over.
En wat bedoel je met afspraken maken?
Omdat het leuk is, yep. Ik denk dat ik ooit ook misschien wel twee relaties tegelijk wil hebben ofzo. Vroeger heb ik weleens gehad dat ik verliefd was op 2 meiden tegelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan in vredesnaam? En die vrouwen vinden dat allemaal wel best?
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand die vrouwen overdag vingert in het park.
Terwijl jij met je saaie leventje waarschijnlijk niet eens aanspraak hebt in het parkquote:
Jij stemt niet in voor een blowjob in het park?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit in het parkquote:Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Terwijl jij met je saaie leventje waarschijnlijk niet eens aanspraak hebt in het park
Je hebt hun vrouwen zelf ook gesproken en die zeggen dat ze overal van af weten en het goed vinden?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef firefly3 het volgende:
Omdat het leuk is, yep. Ik denk dat ik ooit ook misschien wel twee relaties tegelijk wil hebben ofzo. Vroeger heb ik weleens gehad dat ik verliefd was op 2 meiden tegelijk.
Ik denk dat je er verder naast zit dan je denkt. Maar het feit dat je het stelt te weten geeft al aan hoe vooringenomen je bent.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Terwijl jij met je saaie leventje waarschijnlijk niet eens aanspraak hebt in het park
Tis niet allemaal zo simpel te noemen fireflyquote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef firefly3 het volgende:
Ik had vroeger ook afgunst voor mensen die verder waren dan ik. Maar het is veel beter om op hetzelfde team te zitten en te leren van elkaar. Het was ook onzekerheid bij mezelf dat ik boos werd op mensen die boven me zaten op zo'n verleidings niveau.
Je moet vanaf het begin duidelijk zijn bij haar en open, dan heb je het meeste kans op slagen dat ze ermee in stemt. Er zijn meer mensen die dit doen, het is ook een "skill" waar je goed in kunt worden.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Je hebt hun vrouwen zelf ook gesproken en die zeggen dat ze overal van af weten en het goed vinden?
Nou succes. Zou je het ze ook allebei vertellen?
Dus die mannen gaan gewoon door met hun hosselpraktijken ondanks vrouw en kind?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet vanaf het begin duidelijk zijn bij haar en open, dan heb je het meeste kans op slagen dat ze ermee in stemt. Er zijn meer mensen die dit doen, het is ook een "skill" waar je goed in kunt worden.
Ik bedoel dus op gebied van succes met vrouwen, en ik denk dat gray idd ook goed is.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet allemaal zo simpel te noemen firefly
Ik zou kunnen zeggen dat gray boven mijn niveau zit, hoewel ik dat ook niet helemaal zeker weet, maar ik vind hem persoonlijk qua wereldvisie wel interessant. (Leuk compliment, gooi die maar in je zak, en nee ik ben geen gay)
Maar ''boven jouw niveau'' heeft meer betrekking op waar je zelf wilt komen in het leven...
Het is dus gewoon een subjectief begrip.
Niet overal altijd met welke vrouw dan ook, nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
Jij stemt niet in voor een blowjob in het park?
Moet ik eigenlijk van jou aannemen dat je tevreden gesteld bent als je niet meer reageerd op een reactie van mij?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus die mannen gaan gewoon door met hun hosselpraktijken ondanks vrouw en kind?
Niet allemaal, de helft is bezet de ander helft weer niet. Maar tyler's situatie komt normaal gezien niet voor.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus die mannen gaan gewoon door met hun hosselpraktijken ondanks vrouw en kind?
Ook die succes is subjectief.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus op gebied van succes met vrouwen, en ik denk dat gray idd ook goed is.
Nee, ik had het gevoel dat we allebei iets anders bedoelde. Dus ik had zoiets van: laat maar. Bovendien was er niet echt antwoord op mijn laatste vraag.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk van jou aannemen dat je tevreden gesteld bent als je niet meer reageerd op een reactie van mij?
Als veel vrouwen zich aangetrokken voelen tot iemand, dan vind ik dat succes met vrouwen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook die succes is subjectief.
Wanneer noem je iets ''succes''?
Mwah vooruit, maar van een goed uitziende gratis prostituee ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet overal altijd met welke vrouw dan ook, nee.
Het is geaccepteerd door haar omdat het zijn werk is?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet allemaal, de helft is bezet de ander helft weer niet. Maar tyler's situatie komt normaal gezien niet voor.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik had het gevoel dat we allebei iets anders bedoelde. Dus ik had zoiets van: laat maar. Bovendien was er niet echt antwoord op mijn laatste vraag.
Dat zou wel kunnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is geaccepteerd door haar omdat het zijn werk is?
Nee, dat is kwantiteit.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als veel vrouwen zich aangetrokken voelen tot iemand, dan vind ik dat succes met vrouwen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik had het gevoel dat we allebei iets anders bedoelde. Dus ik had zoiets van: laat maar. Bovendien was er niet echt antwoord op mijn laatste vraag.
Was toch duidelijk?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, als ik met dat meisje gezoend heb heb ik nog geen ''vaste relatie''.
Dat ik niet tussen een doodgebloede relatie ga zitten als de 2 het niet openlijk met elkaar bespreken wat wel en wat niet kan / dat ze het uitmaken.
Ik ga niet een soort van affaire beginnen, echt niet.
Niet echt, hoe aantrekkelijker je bent hoe meer de hoge kwaliteit vrouwen je ook leuk beginnen te vinden.quote:
Soort van manhoerquote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is geaccepteerd door haar omdat het zijn werk is?
Dat is nog steeds kwantiteit, daar heeft hij een punt, maar als jij zo het begrip succes definieerd - naar kwantitatieve maatstaven, dan kan dat prima samengaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet echt, hoe aantrekkelijker je bent hoe meer de hoge kwaliteit vrouwen je ook leuk beginnen te vinden.
Dus hoe meer vrouwen je leuk vinden, hoe meer en mooiere vrouwen je leuk vinden.
Ik noem het kwaliteit als kwaliteit vrouwen je leuk beginnen te vindenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is nog steeds kwantiteit, daar heeft hij een punt, maar als jij zo het begrip succes definieerd - naar kwantitatieve maatstaven, dan kan dat prima samengaan.
Nee. Het ging over vrouwen 'slet' noemen als ze zomaar met een vreemde kerel gingen zoenen. Toen ik jou in die situatie plaatste als vreemde kerel gaf je aan wat nuance aan te moeten brengen. Toen vroeg ik me dit af:quote:
Daar heb ik nog niet echt een antwoord op gehad.quote:Dus dan is het geen slet? Maar als andere kerels hetzelfde doen, is dat meisje wel een slet? Dat komt wel enigszins hypocriet over.
Nu denk je opeens wel te kunnen nuanceren, terwijl je eerst alleen maar met de botte bijl op me kunt reageren?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet echt, hoe aantrekkelijker je bent hoe meer de hoge kwaliteit vrouwen je ook leuk beginnen te vinden.
Dus hoe meer vrouwen jou leuk vinden, hoe meer en mooiere vrouwen je leuk vinden.
Kwaliteitsvrouwen is ook subjectief.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik noem het kwaliteit als kwaliteit vrouwen je leuk beginnen te vinden
Mooier leuker, gezelliger en en die het ook gemaakt hebben in het leven.quote:
Kortzichtig ventje, ook dat alles is subjectief. Tenzij je met die begrippen de nu heersende maatschappelijke standaard bedoelt welke ook altijd aan verandering onderhavig is. Dan ben je dus slechts iemand die van heel veel Döner houdt.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mooier leuker, gezelliger en en die het ook gemaakt hebben in het leven.
Voor jezelf is het heel leuk als de vrouwen steeds leuker knapper mooier worden enzquote:Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kortzichtig ventje, ook dat alles is subjectief. Tenzij je met die begrippen de nu heersende maatschappelijke standaard bedoelt welke ook altijd aan verandering onderhavig is. Dan ben je dus slechts iemand die van heel veel Döner houdt.
Als je daar waarde aan hecht, jep.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jezelf is het heel leuk als de vrouwen steeds leuker knapper mooier worden enz
We praten langs elkaar heenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Het ging over vrouwen 'slet' noemen als ze zomaar met een vreemde kerel gingen zoenen. Toen ik jou in die situatie plaatste als vreemde kerel gaf je aan wat nuance aan te moeten brengen. Toen vroeg ik me dit af:
[..]
Daar heb ik nog niet echt een antwoord op gehad.
Jij gaat er nu al vanuit dat zo iemand zich op 1 of andere manier arrogant/uit de hoogte of iets zal gedragen?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:49 schreef firefly3 het volgende:
Hoe harder je aan jezelf werkt, hoe meer je op niveau komt van top vrouwen. Stel je ontmoet een actrice, een hollywood ster, kan je haar nu al "handelen" ?
Kwaliteit vrouwen is ook subjectief... Wat voorn vrouwen vind jij kwaliteit vrouwen?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik noem het kwaliteit als kwaliteit vrouwen je leuk beginnen te vinden
Ehm, nee dat gaat niet op voor mij, ik heb meer succes met meisjes die ik leuk vindquote:Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef firefly3 het volgende:
Is het jullie nog steeds niet duidelijk dat hoe beter je wordt hoe mooier en leuker de vrouwen worden die je kunt krijgen? Zit de ego zo erg in de weg bij jezelf?
Zoals ik al zei, we bedoelden beiden iets anders. Nu is het weer duidelijk hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We praten langs elkaar heen![]()
Ik had het over vrouwen een slet noemen die aan de volgende eisen voldoen:
Een vriend hebben en daar lak aan hebben en gewoon fijn met je meezoenen.
Toen bracht ik daar nuance aan door te stellen dat sommige relaties doodgebloed zijn en dat het dan wel kan.. Mits ze wel met elkaar afspraken gaan maken over wat wel en wat niet mag / als ze het met elkaar uitmaken - omdat ik geen affaire met iemand ga beginnen -
Is het nu weer duidelijk?
Misschien omdat je meer moeite doet voor meisjes die je leuk vindt. Als je iemand niet echt leuk vindt, ben je ook minder gemotiveerd.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm, nee dat gaat niet op voor mij, ik heb meer succes met meisjes die ik leuk vind![]()
quote:
Ik zei het onafhankelijk van jou, dat je het weetquote:Op zondag 29 juli 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kwaliteit vrouwen is ook subjectief... Wat voorn vrouwen vind jij kwaliteit vrouwen?
Ik hecht veel waarde aan elkaar begrijpen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we bedoelden beiden iets anders. Nu is het weer duidelijk hoor.
We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" hequote:Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm, nee dat gaat niet op voor mij, ik heb meer succes met meisjes die ik leuk vind![]()
Euh ... Allemaal?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he. Vrouwen die mooi zijn zijn ook socialer.
Neuh, denk dat ik niks probeer bij meisjes die ik niet leuk vindquote:Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat je meer moeite doet voor meisjes die je leuk vindt. Als je iemand niet echt leuk vindt, ben je ook minder gemotiveerd.
Ben ik met je eens. Als aanvulling zou ik zeggen dat een meisje scoren op zich motivatie genoeg kan zijn. Dat extra streepje op de lijst he?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat je meer moeite doet voor meisjes die je leuk vindt. Als je iemand niet echt leuk vindt, ben je ook minder gemotiveerd.
Oh ik ben maagd, dus ehh, geen idee.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he. Vrouwen die mooi zijn en hoge kwaliteit zijn ook socialer. Maar voor seks is het toch lastiger hoor
Daar heb je wel een punt. Maar volgens mij ga je toch onbewust meer je best doen voor iemand die je leuk vindt. Als iemand meer waard is dan een 'streepje op de lijst' ga je er toch meer energie in steken.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Als aanvulling zou ik zeggen dat een meisje scoren op zich motivatie genoeg kan zijn. Dat extra streepje op de lijst he?
Dat lijkt wel te gelden voor firefly3, waarbij elke vrouw een les is om jezelf te verbeteren, of een zekere levensstijl te laten leiden.
Ik denk dat het gewoon automatisch gaat... Als jij veel interesse lijkt te hebben in een ander.. Ga je je ook uiten alsof je veel interesse hebt in de ander... De ander merkt dit op.... En gaat als die je leuk vindt zich ook zo gedragen... Waardoor je eigenlijk van elkaar door hebt dat je interesse hebt in elkaar...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar volgens mij ga je toch onbewust meer je best doen voor iemand die je leuk vindt. Als iemand meer waard is dan een 'streepje op de lijst' ga je er toch meer energie in steken.
Jazeker, ik ben het ook geheel met je eens.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar volgens mij ga je toch onbewust meer je best doen voor iemand die je leuk vindt. Als iemand meer waard is dan een 'streepje op de lijst' ga je er toch meer energie in steken.
Yep, anders is het ook geen kwaliteit vrouw meerquote:
Dat deed je laatst wel... Ga niet tegendraads tegen jezelf in :/quote:Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, denk dat ik niks probeer bij meisjes die ik niet leuk vind
Een kwaliteit vrouw is dus sociaal?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Yep, anders is het ook geen kwaliteit vrouw meer
Nah, ik vind vrouwen gewoon mooi, leuk, gezellig en geil. Ik ben verslaafd aan vrouwen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Als aanvulling zou ik zeggen dat een meisje scoren op zich motivatie genoeg kan zijn. Dat extra streepje op de lijst he?
Dat lijkt wel te gelden voor firefly3, waarbij elke vrouw een les is om jezelf te verbeteren, of een zekere levensstijl te laten leiden.
U heeft gelijk, maar toen ging dat automatisch en had ik gewoon zin om erin mee te gaan, ik heb niet zoveel moeite in haar gestoken hoor, zij meer in mij denk ik. / ging automatisch.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat deed je laatst wel... Ga niet tegendraads tegen jezelf in :/
Dat ze soms stom reageert, betekend niet dat ze geen sociaal persoon kan zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een kwaliteit vrouw is dus sociaal?
Maar gisteren hadden we het er nog over dat een afwijzing geen afwijzing was... Ook al werd die afwijzing geuit door gewoon iemand te negeren....
Dus waarom doorgaan als het geen kwalitatief vrouw is? Is je ego te groot om afgewezen te worden?
Dat een persoon zich vaak niet sociaal gedraagd, betekent niet dat dat persoon niet sociaal kan zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ze soms stom reageert, betekend niet dat ze geen sociaal persoon kan zijn.
De ware haar ontmoet je niet binnen 10 seconden.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat een persoon zich vaak niet sociaal gedraagd, betekent niet dat dat persoon niet sociaal kan zijn.
Beetje inhoudsloze post vind ik.
So? Je weet niet wie een kwaliteitsvrouw is dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De ware haar ontmoet je niet binnen 10 seconden.
Vrouwen die kwaliteit hebben zijn bij jou per definitie sociaal dus?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he. Vrouwen die mooi zijn en hoge kwaliteit zijn ook socialer. Maar voor seks is het toch lastiger hoor
of dat ze net zo enorm lekker (subjectief) zijn als op die talloze picas en in films/series?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij gaat er nu al vanuit dat zo iemand zich op 1 of andere manier arrogant/uit de hoogte of iets zal gedragen?
Wat een bullshit weer alsof de lelijkste, slechtste hosselaar van de wereld, iemand niet seksueel kan prikkelen / aan het lachen kan maken, dat hoeft niet zo te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:
Even iets om flink in te prenten:
De vrouwen die je ontmoet worden steeds mooier, leuker, spontaner, gezelliger. Vrouwen worden pas positief/open als je tenminste op hun niveau zit met sociale vaardigheden. Vrouwen die super mooi zijn en een super leven hebben, hebben zo veel keuze. Je bent dan 1 van de duizenden waar ze uit kan kiezen. Waarom zou ze jou kiezen? Om wie je bent? Terwijl je haar niet eens aan het lachen kan maken of voor seksuele opwinding kan zorgen? Aan de ene kant ben je goed genoeg, maar aan de andere kant moet je jezelf verbeteren om nog betere kwaliteit vrouwen te krijgen.
Deze stellingen zijn meer jouw persoonlijke mening dan feit. Maar je bent wat mij betreft vrij ze flink bij jezelf in te prenten, hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:
Even iets om flink in te prenten:
De vrouwen die je ontmoet worden steeds mooier, leuker, spontaner, gezelliger. Vrouwen worden pas positief/open als je tenminste op hun niveau zit met sociale vaardigheden. Vrouwen die super mooi zijn en een super leven hebben, hebben zo veel keuze. Je bent dan 1 van de duizenden waar ze uit kan kiezen. Waarom zou ze jou kiezen? Om wie je bent? Terwijl je haar niet eens aan het lachen kan maken of voor seksuele opwinding kan zorgen? Aan de ene kant ben je goed genoeg, maar aan de andere kant moet je jezelf verbeteren om nog betere kwaliteit vrouwen te krijgen.
Gray, jij zit in utrecht toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Deze stellingen zijn meer jouw persoonlijke mening dan feit. Maar je bent wat mij betreft vrij ze flink bij jezelf in te prenten, hoor.
Wat romantisch weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon automatisch gaat... Als jij veel interesse lijkt te hebben in een ander.. Ga je je ook uiten alsof je veel interesse hebt in de ander... De ander merkt dit op.... En gaat als die je leuk vindt zich ook zo gedragen... Waardoor je eigenlijk van elkaar door hebt dat je interesse hebt in elkaar...
En dan wat vuurwerk en wat salluut schoten, etc etc.
Nee inderdaad, ik zie daar sowieso niet het nut van in. Ook al zou ik een lijstje bijhouden, dan liever eentje met alleen leuke jongens. Maar wie ben ik ...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben het ook geheel met je eens.
Wilde alleen wat toevoegen over wat kan motiveren bij versieren. Ik weet van mezelf dat ik in ieder geval niet een meisje kan versieren dat ik niet leuk vind. Zie ook niet in waarom ik dat zou willen.
Leiuhh?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Nope. Zit volgens mij bij jou in de buurt.
Die krijgt dan slechts een lelijke bitch. Denk je echt dat diegene de aandacht krijgt van echt een leuke vrouw? 1 op de 1000 misschien.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer alsof de lelijkste, slechtste hosselaar van de wereld, iemand niet seksueel kan prikkelen / aan het lachen kan maken, dat hoeft niet zo te zijn.![]()
Nee, het is geen "numbersgame". Dat je het als "numbersgame" ziet is vrij kwalijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Deze stellingen zijn meer jouw persoonlijke mening dan feit. Maar je bent wat mij betreft vrij ze flink bij jezelf in te prenten, hoor.
Ik denk dat niemand zichzelf gaat kwellen met een (lelijke) bitch.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die krijgt dan slechts een lelijke bitch. Denk je echt dat diegene de aandacht krijgt van echt een leuke vrouw? 1 op de 1000 misschien.
Que? Dat doe ik helemaal niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, het is geen "numbersgame". Dat je het als "numbersgame" ziet is vrij kwalijk.
Punt is, je kunt steeds mooiere en betere vrouwen krijgen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zichzelf gaat kwellen met een (lelijke) bitch.
Wellicht... Waarom niet?
Het is een feit dat je de vijver kunt vergroten met steeds betere vissen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Que? Dat doe ik helemaal niet.![]()
Ik gaf slechts aan dat je mantra meer voor jezelf opgaat, dan dat deze algemeen toepasbaar is.
Punt is...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Punt is, je kunt steeds mooiere en betere vrouwen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |