abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114735379

Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Origineel TS: Firefly3
Deel 1 linkje: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Een verandering van mindset

Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei. Mijn eigen identiteit koppelde ik aan de laatste interactie die ik gehad heb, hierdoor kon ik me mezelf beter of slechter voelen. Dit was dus enorm fout, je bepaald zelf hoe je je voelt, ongeacht wat andere mensen op dat moment over je denken. Hierbij heb ik eerst inspiratie opgedaan bij vrienden, real social dynamics, en vele andere bronnen om actie te ondernemen en mezelf te verbeteren in meerdere opzichten. Ik was er achter gekomen dat je daadwerkelijk steeds beter beter kunt worden! Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden. Omdat ik hier pas iets meer dan een jaar mee bezig ben, zie ik mezelf als "beginner". Ik ontmoet wel ongeveer 200 vrouwen per maand en heb door deze levensstijl al dingen meegemaakt die ik eerst niet voor mogelijk hield (vingeren in een danscafé etc totaan gewoon gezellige ontmoetingen met enorme groepen vrouwen). Het grappige is dat iedereen het kan. Het maakt niet uit wat je afkomst is, hoe je eruit ziet en hoe oud je bent. Het is een kwestie van er een gewoonte van te maken. Hiermee probeer ik mensen een stapje verder te helpen, ongeacht wat zijn huidige niveau is. Het advies is overigens net zo zeer toepasbaar op mezelf. De dingen die ik hier bespreek zijn dingen waar ik dagelijks mee te maken krijg en vaak genoeg nog mezelf een schop onder mijn kont moet geven als ik een keertje bijvoorbeeld mijn gevoel niet geheel volg of als een wussy een bepaalde benadering niet wil doen.

Theorie

Er zijn een aantal dingen die je moet weten als basis om meer begrip te krijgen voor vrouwen en hun gedrag. Vrouwen zitten uiteraard biologisch anders in elkaar dan mannen, maar dit is zelfs terug te zien bij het gebruik van de hersenen. Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten. Ze willen een man die ervoor kan zorgen dat ze het gehele emotionele spectrum beleeft in al zijn glorie. Dit staat voor de massa bekend als "gevoelens krijgen voor iemand". Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook. Ben je nerveus, dan wordt zij ook nerveus. Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil. Onze hersenen zijn zo geprogrammeerd door miljoenen jaren evolutie. Het is belangrijk om te weten waarom je soms/vaak angst hebt om een vrouw te benaderen, vooral op plekken waar anderen zijn die met je mee kunnen luisteren. Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen. Hoe meer je in het moment leef, hoe minder je last zult krijgen van excuusjes in je hoofd die ervoor zorgen dat je een vrouw niet benaderd. Je hersenen gooien dingen naar je toe zoals "maar zij is te lang, maar zij loopt net weg, maar er zit een gast naast haar, maar ik ben moe, maar dat kan haar moeder zijn, maar ze vind me vast blabla" etc.

Praktijk

Alles wat ik hier neer zet is geheel gebaseerd op praktijkervaring. Het proberen van dingen en kijken of het uiteindelijk resultaat oplevert voor mij en bekenden is de enige manier om te kijken of het echt werkt. Er zijn meerdere wetenschappelijke artikels, met soms een kern van waarheid, maar ze leveren in de praktijk geen resultaat op als je niets van sociale situaties af weet. De echte "wetenschappers" zijn de mensen die 7 dagen per week uitgaan en deze levensstijl daadwerkelijk hanteren. Zelf ben ik niet zo extreem, ik ga gemiddeld momenteel twee dagen per week uit. Wel ontmoet ik een paar honderd vrouwen per maand met deze levensstijl, puur omdat ik actie heb ondernomen om ze te ontmoeten. Dat kan dus iedereen doen. Sommige mensen rationaliseren hun passiviteit dat het "vanzelf wel komt". Natuurlijk kan het een keer vanzelf gebeuren, maar heel deze kansberekening kan je flink opvoeren in jouw voordeel. Je leeft maar een x aantal jaar, en als je straks 80 bent heb je spijt dat je x niet hebt geprobeerd te "versieren" etc en niet tot het uiterste hebt geleefd. Ik heb het ook nog vaak genoeg dat ik te veel kansen laat liggen. In principe leer je om steeds harder en verder te gaan. Je zult merken dat je ook dagen/weken/maanden lange mindere periodes kunt hebben, maar dat je gemiddeld wel steeds beter wordt. Je groeid namelijk niet lineair maar meer als een langzaam opwaardse golfbeweging. Met een nadruk op "langzaam", want het kost zeer veel ervaring om hier goed in te worden. Ik zie mezelf nog steeds als "beginner". Vooral als ik mezelf vergelijk met mensen die er al vele jaren mee bezig zijn. (zelf ben ik pas iets meer dan een jaar bezig met zelfontwikkeling). Ik ken iemand die een gesprek met een meid op seksueel niveau bracht midden op straat (binnen 1 minuut). Het is omdat ik er zelf naast stond en met haar vriendin zat te praten, anders had ik er nooit wat over gehoord. Hierdoor geef je jezelf eerder ook toestemming om "hard te gaan" in een soortgelijke situatie. Je wordt het gemiddelde van met wie je omgaat.

Onaantrekkelijk gedrag

Wat onaantrekkelijk is voor een vrouw, is als je reactie vragend bent en wacht op validatie zodat je x kunt zeggen of beter gezegd: je als x kunt gedragen als zij het startsein geeft. Dit toestemmend vragend gedrag dood bijna altijd de aantrekkingskracht in een interactie. Jij bent goed genoeg. Dit kan pas echt geïnternaliseerd worden met behulp van genoeg referentie ervaringen, waarbij je in een recent verleden al in contact bent geweest met een vrouw op een soortgelijk niveau.

Een veel algemener iets, is het foute gedrag van het teveel "scannen" van de omgeving tijdens bijvoorbeeld het uitgaan omdat je jezelf niet kunt vermaken of om andere redenen. Vrouwen "versieren" gaat om wie je bent, niet om wat je doet. Hierbij is het weer van belang om niet gewoon "te stoppen met scannen van de omgeving", maar daadwerkelijk jezelf te vermaken zonder dat je je omgeving nodig hebt om je goed te kunnen voelen. Laat je omgeving niet dicteren hoe je je moet voelen en daarbij wie je bent. Uiteraard is het handig om te weten wat er in je omgeving gebeurd, maar reageer er niet emotioneel op.

Kort samengevat: Laat haar of de omgeving niet dicteren hoe je je voelt.

De natuurlijke benadering

Je hoeft maar één ding te doen om op een natuurlijke manier steeds aantrekkelijker te worden:

Ontmoet zo veel mogelijk vrouwen en ga tot het uiterste. Heb je er 3x meer ontmoet dan ik en meer ervaring opgedaan? Dan ben je veel verder dan ik. Je succes is een momentopname: Hoe je je voelt kan een enorm voordeel opleveren, maar er zijn ook een hoop andere factoren waar je simpelweg geen grip op hebt. Vooral als beginner is het moeilijk om te kijken "of je al beter bent geworden of niet", vanwege de enorme willekeurigheidsfactor die erin zit. Volg het proces, en je zult zien dat je na een half jaar tot een jaar echt gegroeid bent.

Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag. Dankzij de feedback die je terug krijgt groei je automatisch en ben je steeds meer jezelf en tegelijk verander je naar een beter persoon. Je zult steeds meer merken dat je vrede hebt met de expressie van je gevoelens. Hierbij kunnen vrouwen steeds meer zien aan de hand van je subcommunicatie dat je authentiek bent.

Openingszinnen

Openingszinnen. Vergeet openingszinnen, het doet helemaal niets. Je kunt een goede openingszin hebben of een slechte, het bepaald helemaal niet of je haar zult krijgen of niet. Het "eerste indruk verhaal" moet de prullenbak in en is slechts een tijdsfragment op het begin in je interactie. Vrouwen kijken alleen naar je subcommunicatie gedurende de gehele interactie. Zodra je dit bewust en onbewust weet, spreek je vrouwen steeds gemakkelijker aan met willekeurige bullshit wat toevallig op dat moment in je hoofd zit. Soms (puur voor mijn eigen lol) open ik een vrouw met een belachelijke zin, puur omdat ik het zelf grappig vind. Vrouwen kijken toch naar je subcommunicatie. Soms hoef je niet eens iets te zeggen.

- Leiden
Als je een interactie niet kunt leiden, zal er meestal weinig gebeuren. Met leiden bedoel ik dat je besluiten kunt nemen en niet als een blad alle kanten op waait. Gaan waarvoor je wilt (haar) en actie ondernemen in die richting, terwijl je een relaxte houding hebt waarbij je niet gebonden bent met een eindresultaat en elk moment ook kunt besluiten om haar links te laten liggen en iets anders te doen. Ga hard voor elke doel die je hebt, zonder te twijfelen, en tegelijk zonder zorgen te maken over het eindresultaat.

Het gaat er dus om wie je bent en niet om wat je doet. Dus vergeet technieken, truukjes etc. Zorg ervoor dat je een persoon wordt die geen moeite heeft met fysiek contact met een vrouw die je pas ontmoet hebt. Uiteraard zal je op het begin als een robot overkomen als je haar begint aan te raken, maar zodra je meer ervaring hebt opgedaan gaat het steeds vloeiender. Je zult vanzelf fysiek handelen naar je eigen gevoelens die opgewekt worden door een chemie tussen haar en jou.

Oneindig veel mogelijkheden

Er zijn oneindig veel mogelijkheden, je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz. Fysiek gaan met een meid die je buiten ergens ontmoet binnen een korte tijd is ook mogelijk, het zijn allemaal beperkingen die mensen zichzelf opleggen. Hoe gewoner deze levensstijl wordt, hoe makkelijker het gaat. Probeer je eigen grenzen te verleggen door bijvoorbeeld een groep van 7 vrouwen aan te spreken, hierdoor is het daarna een makkie om 5 minuten later een groep van bijvoorbeeld 3 aan te spreken. Hoe gewoner een situatie aan voelt, hoe makkelijker het gaat. Het beter leren omgaan met vrouwen is in principe je hersenen telkens opnieuw trainen zodat al die situaties een gewoonte gaan worden.

Gevoel

Vrouwen beginnen vanzelf dingen te voelen als je onder andere onvoorspelbaar bent wanneer je geheel tot expressie komt van wie je bent als persoon. Dit komt vanzelf tot uiting wanneer je jezelf relaxt en op je gemak voelt. Hierdoor zeg je automatisch de dingen die in je opkomen, met een onderliggende gevoel erachter. Dit verbeterd zichzelf oneindig bij het aantal vrouwen die je ontmoet hebt. Je hebt in principe nooit het eindstation bereikt, want als je je bijvoorbeeld een half jaar lang niet met vrouwen bezig houdt, moeten je hersenen opnieuw geprikkeld worden met het feit dat vrouwen een belangrijk onderdeel zijn van je leven. Je zult het niet verleren, maar als een spier moet het weer getraind worden. Wat jij voelt, voelt zij ook. Maar laat het geen smoes zijn om een vrouw niet te benaderen als je je niet goed voelt. Het kan zijn dat je haar alsnog krijgt, verder is dit weer een ervaring erbij om je hersenen opnieuw te prikkelen voor een eventueel andere meid die je even later bijvoorbeeld tegenkomt. Vrouwen kunnen daadwerkelijk voelen wat jij ook voelt omdat ze veel beter zijn in het herkennen van subcommunicatie dan mannen. Hierbij zijn ze biologisch verder ontwikkeld vanwege evolutionaire redenen. Probeer dus op geen enkele wijze je gevoelens te verbergen, je ware zelf schijnt uiteindelijk toch naar buiten.

Praktische tips samengevat

- Ontmoet zoveel mogelijk vrouwen en breng elke interactie zo ver mogelijk voorwaards.
- Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar.
- Geniet van het ontmoeten van vrouwen, en zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is. Hierdoor word je positieve persoonlijkheid meer naar buiten geprojecteerd, waardoor vrouwen ook deze emoties kunnen voelen als ze bij je zijn.
- Onthou de goede interacties, leer van de goede en negatieve interacties, vergeet daarna de slechte interacties.
- Een perfect balans tussen innergame + outergame. Je wilt geen monnik in een klooster worden, maar je wilt ook wel je gevoelens op orde hebben. Zeg tegen jezelf: Voor elk stukje theorie moet er een x hoeveelheid praktijk aan te pas komen.
- Ga uit met positieve mensen die ook met versieren bezig zijn. Hierdoor heb je eerder de neiging om jezelf toestemming te geven om ook de dingen te doen die zij doen.
- Fysiek contact vanaf het begin is normaal voor een natural. Get used to it of blijf wie je bent. Je moet er helemaal voor gaan. Vrouwen durven aanspreken en een gesprek aangaan is pas het begin.
- Je leert evenveel op een goede avond als op een slechte avond.
- Leer van andere mensen, en denk niet van "oh ik ben nu de beste, ik ga aan de zijlijn staan".
- Stop met het jezelf beperken en het toelaten dat anderen je kunnen beperken, overal kan je vrouwen versieren, wanneer dan ook en bijna op elke manier. (laatst voor het eerst een meid in haar nek gezoent op het damestoilet (binnen een minuut), ondanks negatieve feedback op het forum alsnog weer de damestoilet in gedoken)
- Geduld: jaren training vereist om echt goed te worden. Beter begin je nu dan pas als je 70 bent.
- Je comfortzone tot het einde verbreden -> Hoe extremer en leuker datgene wat je meemaakt, hoe sneller je leert (standaard situaties lijken ineens een stuk eenvoudiger, nieuwe hersenenverbindingen worden sneller aangemaakt).
- Tevreden zijn, ook al heb je een hele rij slechte avonden -> Vertrouw in het proces (ervaring opdoen om je hersenen opnieuw te "rewiren").
- Alles wat je savonds doet kan je overdag ook.

Alles wat ik geschreven heb is hoe ik op dit moment ben en wat ik meemaak, successen maak ik mee, maar ook keiharde afwijzingen en slechte avonden. Hierin groei je langzaam met meer consistente resultaten. Het is grappig hoe een verandering in gedachtegang je leven in een ware achtbaan kan veranderen, waarbij je veel meer meemaakt en een veel vrijer gevoel hebt. Het maakt geen reet uit wat de wereld van je denkt, positieve of negatieve feedback, over een x aantal jaar is je leven toch voorbij. Ik ben blij dat ik begonnen was met self development. Al jaren ben ik misleid dat "versieren" uiterlijk was, geld, gel, lekker ruiken en jezelf netjes kleden. Sinds ik met mijn eigen ogen zag dat ik ver uit het veld werd geslagen door iemand zonder looks, niet boeiend rook en zwerver achtig kleding voel ik me "belazerd" door de commerciële bedrijven. Vrouwen houden echt om JOU en niet om al die fratsen eromheen. Vergeet dat nooit. Feedback hoor ik graag, en ik leer graag nieuwe dingen die in de praktijk getest zijn. Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes! firefly3
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114735410
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Excuses?? Waarvoor? Omdat ze even geen zin had in je of niet reageerde zoals JIJ wenste??

En dan noemen ze mij zelfvoldaan... _O- _O- _O-
Ik heb het over respectloos gedrag, waarom zou je iemand die jou respectloos behandeld voor een 2e keer willen aanspreken? Ben je dan niet gewoon jezelf aan het pijnigen ofzo? Heb je dan niet gewoon geen respect voor jezelf?
Rustig aan.
pi_114735434
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar die post normaal mee. FANN heeft vrijwel geen eigen ervaring (en al helemaal niet met de nieuwe generatie) maar wel een grote bek. Dat is nogal.... triestigjes...
Maar ik kan jou wel inschatten. dat is het voordeel van iets ouder zijn, die jonge meiden
trappen er nog in, maar volgens mij wil KT helemaal niet zo'n dom ding, of ik moet me
sterk vergissen (8>
pi_114735442
Hoe beter je "game" hoe minder vrouwen je respectloos behandelen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114735480
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar ik kan jou wel inschatten. dat is het voordeel van iets ouder zijn, die jonge meiden
trappen er nog in, maar volgens mij wil KT helemaal niet zo'n dom ding, of ik moet me
sterk vergissen (8>
Oudere vrouwen zijn soms nog makkelijker ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114735532
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb het over respectloos gedrag, waarom zou je iemand die jou respectloos behandeld voor een 2e keer willen aanspreken? Ben je dan niet gewoon jezelf aan het pijnigen ofzo? Heb je dan niet gewoon geen respect voor jezelf?
JIJ noemt het respectloos. JIJ maakt allerlei aannames, de hele tijd, en hoe vaak ik ook zeg: NIET DOEN! je blijft ermee doorgaan.

Bij aardig wat vrouwen moet je een bitch shield door. Dat vergt oefening en dat lukt echt niet altijd. Lukt het wel, heb je een lekker wijf te pakken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114735540
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oudere vrouwen zijn soms nog makkelijker ;)
zal best ''soms'' zo zijn, misschien spelen ze wel met jullie dan :P
pi_114735549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:26 schreef firefly3 het volgende:
Hoe beter je "game" hoe minder vrouwen je respectloos behandelen.
Tzegt geen kut over je game in dit geval.
Rustig aan.
pi_114735553
Wat ik net weer had, wachten op de trein klaar met werk in een keer begint er gewoon een leuke meid tegen me aan te lullen.
Stond echt zo even om me heen te kijken uhh? Tegen wie heeft ze het?
Gelukkig kwam de trein er al snel aan, was ik er vanaf :') :')

Sta je daar als een stom schaap te gapen |:(
Ik zwaai naar dieren.
pi_114735620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

zal best ''soms'' zo zijn, misschien spelen ze wel met jullie dan :P
Andersom :P
pi_114735623
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

JIJ noemt het respectloos. JIJ maakt allerlei aannames, de hele tijd, en hoe vaak ik ook zeg: NIET DOEN! je blijft ermee doorgaan.

Bij aardig wat vrouwen moet je een bitch shield door. Dat vergt oefening en dat lukt echt niet altijd. Lukt het wel, heb je een lekker wijf te pakken.
Ja ik noem het respectloos als je mensen negeert ja :') Leg mij eens uit wat daar zo respectvol aan is?

En ik hoef ook geen wijf met een of ander stom bitch shieldje, laat staan dat ik haar aantrekkelijk zou vinden.. Ik zie al helemaal voor me dat er zo een arrogant kutte kopje op zit.
Rustig aan.
pi_114735673
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tzegt geen kut over je game in dit geval.
Als je gewoon normaal doet dan krijg je hoogstens een bitchtest waar el matador over had. Maar echt respectloos komt haast niet voor.
pi_114735726
Dat negeren heb ik ook als ik zelf niet te hard in ben gaan stappen.
pi_114735759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je gewoon normaal doet dan krijg je hoogstens een bitchtest waar el matador over had. Maar echt respectloos komt haast niet voor.
Gewoon genegeerd worden, ok? Of de andere kant op kijken, weet ik het. Ga het maar lekker goedpraten alsof het normaal is dat ze je eerst hoort te testen ofzo. :')
Rustig aan.
pi_114735814
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gewoon genegeerd worden, ok? Of de andere kant op kijken, weet ik het. Ga het maar lekker goedpraten alsof het normaal is dat ze je eerst hoort te testen ofzo. :')
Het is ook normaal, wen eraan :Y Vrouwen reageren op mannen die echt aanwezig zijn. Dus dan weet je wat je te doen staat. Bijna alles kan je reflecteren op jezelf.
pi_114735877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ga het maar lekker goedpraten alsof het normaal is dat ze je eerst hoort te testen ofzo. :')
JA! Weet je hoevaak mooie vrouwen worden aangesproken?? En hoeveel filters ze dus moeten aanbrengen om de leuke vis eruit te hengelen??

pi_114735880
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is ook normaal, wen eraan :Y Vrouwen reageren op mannen die echt aanwezig zijn. Dus dan weet je wat je te doen staat. Bijna alles kan je reflecteren op jezelf.
Nee, het is niet normaal, het is respectloos.
Rustig aan.
pi_114735882
Jeffy zegt het ook in the jeffy show ergens: "I shall not be ignored". Ze kan je afwijzen, dit of dat, maar je moet echt aanwezig zijn.
pi_114735899
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat El_matador zegt

quote:
JA! Weet je hoevaak mooie vrouwen worden aangesproken?? En hoeveel filters ze dus moeten aanbrengen om de leuke vis eruit te hengelen??
pi_114735924
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welke leuke vis? Die jongen die ondanks dat je hem wilt negeren gewoon stug door blijft gaan met proberen? :')
Rustig aan.
pi_114735925
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

sterk vergissen (8>
Dat kan je gelukkig niet, want je kent me niet. :*

Dom ding?? Juist intelligente meiden kun je goed mee spelen. De dommen niet!

pi_114735974
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Welke leuke vis? Die jongen die ondanks dat je hem wilt negeren gewoon stug door blijft gaan met proberen? :')
Yep, onromantisch he? *)
pi_114735977
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef firefly3 het volgende:
Jeffy zegt het ook in the jeffy show ergens: "I shall not be ignored". Ze kan je afwijzen, dit of dat, maar je moet echt aanwezig zijn.
Ja, prima motto, maar je hoeft daarmee geen leuke responses te verwachten of dat een vrouw opeens voor je gaat vallen als je dat motto hanteerd, en als ze het wel doet ben ik toch al op der afgeknapt.
Rustig aan.
pi_114736023
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Precies. En dus sterker is dan zij. Vaak op het vlak van humor.

Voorbeeld; zo ging het tussen incameisje en mij. Intelligente knappe rijke succesvolle expatmeid die uit honderden mannen kan kiezen. Tease and please werkte uitstekend met haar. Als ik na de eerste negatief interpreteerbare opmerking weggerend was, dan niet natuurlijk. :')

pi_114736039
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan je gelukkig niet, want je kent me niet. :*

Dom ding?? Juist intelligente meiden kun je goed mee spelen. De dommen niet!
Maar jij kent mij toch ook niet?
Dus hoe kom je op dat oordeel over mij dan?

Een inteligente meid laat niet met zich spelen :N ik denk dat je er naast zit,
pi_114736042
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kom op KT :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114736064
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, prima motto, maar je hoeft daarmee geen leuke responses te verwachten of dat een vrouw opeens voor je gaat vallen als je dat motto hanteerd, en als ze het wel doet ben ik toch al op der afgeknapt.
Precies voor jou gemaakt

pi_114736110
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voorbeeld; zo ging het tussen incameisje en mij. Intelligente knappe rijke succesvolle expatmeid die uit honderden mannen kan kiezen. Tease and please werkte uitstekend met haar. Als ik na de eerste negatief interpreteerbare opmerking weggerend was, dan niet natuurlijk. :')
en waar is die Intelligente knappe rijke succesvolle meid nu dan?
pi_114736139
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom, durf jij niet inhoudelijk op mij in te gaan?
''interpreteerbaar''

Als iemand je negeert, is dat per definitie negatief, of wil je zeggen dat daar een positieve boodschap in schuilt?
Rustig aan.
pi_114736169
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

en waar is die Intelligente knappe rijke succesvolle meid nu dan?
Ik vond het een leuke scharrel, maar ben op zoek naar nog iets beters. ;)

Zij was verliefd op me en ik niet op haar. Kan gebeuren toch?

pi_114736177
Nee er schuilt geen positieve boodschap in. Sommige vrouwen worden zoveel aangesproken dat ze gewoon degelijk moeten filteren :')
pi_114736198
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Kom op KT :')
Zie jij het al voor je dat je moeder naar je toe komt om te vragen of je iets te drinken wilt, en dat je met je hoofd schuin omhoog gaat kijken? Ze zou je aan je oren moeten trekken. :')
Rustig aan.
pi_114736202
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vond het een leuke scharrel, maar ben op zoek naar nog iets beters. ;)

Zij was verliefd op me en ik niet op haar. Kan gebeuren toch?
ow jah... _O-

Leuke smoes... :P
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 21:40:28 #34
5428 crew  miss_sly
pi_114736233
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar jij kent mij toch ook niet?
Dus hoe kom je op dat oordeel over mij dan?

Een inteligente meid laat niet met zich spelen :N ik denk dat je er naast zit,
Laat niet met zich spelen, maar kan zelf ook het spelletje meespelen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114736238
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zie jij het al voor je dat je moeder naar je toe komt om te vragen of je iets te drinken wilt, en dat je met je hoofd schuin omhoog gaat kijken? Ze zou je aan je oren moeten trekken. :')
Ik zie niet in hoe dit relevant is :') :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114736253
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit geloven :')
pi_114736268
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom, durf jij niet inhoudelijk op mij in te gaan?
''interpreteerbaar''

Als iemand je negeert, is dat per definitie negatief, of wil je zeggen dat daar een positieve boodschap in schuilt?
Als er iemand inhoudelijk op je ingaat.... :') MET voorbeelden nog wel, daar waar je zo om vroeg.

Nee, dat is niet zo. Dat zit in jouw hoofdje. En wat in jouw hoofdje zit, is de waarheid. Meneertje dat denkt dat ie zichzelf zo goed kent.

Op zijn 19e, come on.... _O-

Je komt net kijken. En dat geeft niet, maar neem dan ook es iets aan van ervarener versierders als Drommel, firefly en ondergetekende. Maar nee, excuses en uitvluchten, irreele aannames vasthouden en slechts 1 boodschap overhouden. Die je het meest in je comfort zone laat blijven, want een vrouw die een middelvinger opsteekt opnieuw benaderen is te eng.

pi_114736296
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee er schuilt geen positieve boodschap in. Sommige vrouwen worden zoveel aangesproken dat ze gewoon degelijk moeten filteren :')
Dat is niet degelijk. :')
Rustig aan.
pi_114736301
quote:

[..]

Exactamente. _O_

pi_114736314
quote:

[..]

Dat kan natuurlijk, maar alleen als ze dat zelf wil en dan weet ze waar ze mee bezig
is denk ik, zo'n jong meisje niet, die trapt er gewoon in :'(
pi_114736327
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ow jah... _O-

Leuke smoes... :P
Smoes? Waarvoor? Waarom zou ik smoezen moeten verzinnen?

Lekker constructief ben jij in dit topic. :')

pi_114736387
ok vandaag dit dus. ik heel relaxed zo naar secretaresse (lekker ding die wil ik doen) en dus duidelijk niet om bevestiging vragen of wat ook, zoals in de op staat. ik zeg dus het is lekker weer! zullen we wat gaan drinken straks? zij: nee :')

-O- wat nu
pi_114736399
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als er iemand inhoudelijk op je ingaat.... :') MET voorbeelden nog wel, daar waar je zo om vroeg.

Nee, dat is niet zo. Dat zit in jouw hoofdje. En wat in jouw hoofdje zit, is de waarheid. Meneertje dat denkt dat ie zichzelf zo goed kent.

Op zijn 19e, come on.... _O-

Je komt net kijken. En dat geeft niet, maar neem dan ook es iets aan van ervarener versierders als Drommel, firefly en ondergetekende. Maar nee, excuses en uitvluchten, irreele aannames vasthouden en slechts 1 boodschap overhouden. Die je het meest in je comfort zone laat blijven, want een vrouw die een middelvinger opsteekt opnieuw benaderen is te eng.
Geef eens antwoord, als iemand je negeert, hoe is dat positief te interpreteren? :')

Een vrouw die haar middelvinger opsteekt naar mij eng vinden? Waarom zou ik uberhaupt op haar afstappen? :')
Rustig aan.
pi_114736413
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Smoes? Waarvoor? Waarom zou ik smoezen moeten verzinnen?

Lekker constructief ben jij in dit topic. :')
Ik ben de nagel aan je doodskist hier :D

sorry :')

zal ik gaan? oO<
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 21:44:40 #45
5428 crew  miss_sly
pi_114736448
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk, maar alleen als ze dat zelf wil en dan weet ze waar ze mee bezig
Nou, ik denk dat je je niet moet vergissen in jonge meisjes. Tenminste, de heel jonge gaat dit misschien wel voor op, maar veel meiden kunnen prima hun mannetje staan, hoor.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:44:58 #46
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_114736464
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok vandaag dit dus. ik heel relaxed zo naar secretaresse (lekker ding die wil ik doen) en dus duidelijk niet om bevestiging vragen of wat ook, zoals in de op staat. ik zeg dus het is lekker weer! zullen we wat gaan drinken straks? zij: nee :')

-O- wat nu
Piemel uit je broek trekken, glimlachend haar aankijken en zachtjes fluisterend "Weet je het heel zeker" zeggen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114736470
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

zal ik gaan? oO<
ja. vrouwen horen hier niet thuis.
pi_114736499
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Piemel uit je broek trekken, glimlachend haar aankijken en zachtjes fluisterend "Weet je het heel zeker" zeggen.
ik heb niet een hele mooie piemol maar bedankt voor het advies :@
pi_114736546
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ja. vrouwen horen hier niet thuis.
Is dat zo, is dit topic alleen voor ''mannen onder elkaar'' ?

Wist ik niet :')
pi_114736565
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Vrouwen kennen zichzelf niet :{w
pi_114736576
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ik dacht dat vrouwen zo goed tussen de regels door konden lezen :{
pi_114736580
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Was jij dat jonge meisje die er op haar 16e in trapte? ;) Ik zie zo veel zelf reflecterende dingen hier in het topic
pi_114736594
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een inteligente meid laat niet met zich spelen :N
Was het maar zo.

Intelligentie heeft weinig te maken met hoe naïef of gevoelig een vrouw is voor dergelijke praktijken. Dan kom je toch eerder op de clichés uit, zoals de relatie met haar vader en haar eventuele onzekerheid. Sommige vrouwen kunnen er bijvoorbeeld heel slecht tegen als je ze negeert, als ze bepaalde aandacht niet krijgen. Maakt niet uit hoe slim ze zijn verder, ze kunnen er gewoon niet mee omgaan. En er zijn mannen die daar dankbaar gebruik van maken. Die echt zo'n spelletje spelen van eerst positieve aandacht geven, en vervolgens haar de rug toekeren.

Dat werkt helaas echt.

En dat zeg ik niet omdat ik zelf zulk soort spelletjes speel, maar omdat ik het heb zien gebeuren op een moment dat ik daar helemaal niet blij mee was en moest toekijken hoe een vrouw haar eigen leven verwaarloosde voor een vent die het helemaal niet waard was.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114736639
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Was jij dat jonge meisje die er op haar 16e in trapte? ;) Ik zie zo veel zelf reflecterende dingen hier in het topic
Nee... ik ben nergens ingetrapt :D

Da's flauw :')
pi_114736695
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

-O- wat nu
Relaxed blijven en gewoon de volgende keer met haar praten alsof er niets gebeurd was :)
pi_114736702
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Was het maar zo.

Intelligentie heeft weinig te maken met hoe naïef of gevoelig een vrouw is voor dergelijke praktijken. Dan kom je toch eerder op de clichés uit, zoals de relatie met haar vader en haar eventuele onzekerheid. Sommige vrouwen kunnen er bijvoorbeeld heel slecht tegen als je ze negeert, als ze bepaalde aandacht niet krijgen. Maakt niet uit hoe slim ze zijn verder, ze kunnen er gewoon niet mee omgaan. En er zijn mannen die daar dankbaar gebruik van maken. Die echt zo'n spelletje spelen van eerst positieve aandacht geven, en vervolgens haar de rug toekeren.

Dat werkt helaas echt.

En dat zeg ik niet omdat ik zelf zulk soort spelletjes speel, maar omdat ik het heb zien gebeuren op een moment dat ik daar helemaal niet blij mee was en moest toekijken hoe een vrouw haar eigen leven verwaarloosde voor een vent die het helemaal niet waard was.
Oké, kijk nu leer ik ook weer eens wat !

Je bent nooit te oud om te leren tenslotte :+
pi_114736723
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

zal ik gaan? oO<
_O-

De zelfoverschatting is bijna net zo groot als de plaat voor KT's kop. Kunnen jullie niet es samen op de versiertoer gaan? ^O^

pi_114736745
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

De zelfoverschatting is bijna net zo groot als de plaat voor KT's kop. Kunnen jullie niet es samen op de versiertoer gaan? ^O^
Ik spiegel me aan jou dooie ! :D
pi_114736769
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

Ey lullo, reageer eens,

hoe moet ik negeren positief interpreteren?
Rustig aan.
pi_114736797
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geef eens antwoord, als iemand je negeert, hoe is dat positief te interpreteren? :')
Zij denkt; "laat hem maar hierheen komen". en "es kijken of ie daar de ballen voor heeft". Ze kan ook gewoon onzeker zijn. Allerlei redenen die niet per se het negatiefst zijn. En als je niks probeert (zoals jij graag schijnt te doen), zal je er niet achter komen.

quote:
Een vrouw die haar middelvinger opsteekt naar mij eng vinden? Waarom zou ik uberhaupt op haar afstappen? :')
Om een grappige opmerking terug te maken. Stoer en zelfverzekerd. Kan je een nieuwe kans bij d'r geven.

pi_114736847
De vrouwen die soms het meest rottig tegen je doen, zijn soms de vrouwen die juist gek zijn op je.
pi_114736877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:
De vrouwen die soms het meest rottigst tegen je doen, zijn soms de vrouwen die juist gek zijn op je.
Stimmt. Zie daar de ongelooflijke complexiteit (en daardoor interessantheid) van de vrouwelijke geest.

pi_114736929
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zij denkt; "laat hem maar hierheen komen". en "es kijken of ie daar de ballen voor heeft". Ze kan ook gewoon onzeker zijn. Allerlei redenen die niet per se het negatiefst zijn. En als je niks probeert (zoals jij graag schijnt te doen), zal je er niet achter komen.
Ok, even in jip en janneke taal...

Jip loopt naar janneke toe.... Jip vraagt iets aan janneke, gewoon geinteresseerd.
Janneke kijkt de andere kant op en doet alsof ze Jip niet kan zien.

Hoe kan dat nou, nogmaals, niet negatief zijn? Denk je daadwerkelijk dat iemand zich zo verwaand uit uit onzekerheid?
quote:
Om een grappige opmerking terug te maken. Stoer en zelfverzekerd. Kan je een nieuwe kans bij d'r geven.
Ik maak die grappige opmerking wel ovor mezelf, niet voor haar. Ik hoef gelijk niks meer van der dus ik hoef ook geen kans van ''haar'' alsof ik om een gunst vraag ofzo door een grap te maken :') :') :') :') :')
Rustig aan.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:55:17 #64
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114736987
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jip loopt naar janneke toe.... Jip vraagt iets aan janneke, gewoon geinteresseerd.

Hoe kan dat nou, nogmaals, niet negatief zijn? Denk je daadwerkelijk dat iemand zich zo verwaand uit uit onzekerheid?
[..]

Jip en Janneke... ;( . Hoe zwart-wit kan je denken?

OT: Is je hele avond verpest als een meisje om wat voor reden dan ook jou negeert? Je kan je toch ook richten op de vrouwen die je wel lijken te zien staan en je verder geenszins drukmaken hierom?
pi_114737052
quote:

[..]

[..]

[/quote]

Zin om zaterdag uit te gaan? Dan sturen we elkaar af op de meest arrogante bitchy uitziende vrouwen en gooien we elkaar terug in "set", puur om nieuwe hersenverbindingen aan te maken.
pi_114737066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:
De vrouwen die soms het meest rottig tegen je doen, zijn soms de vrouwen die juist gek zijn op je.
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stimmt. Zie daar de ongelooflijke complexiteit (en daardoor interessantheid) van de vrouwelijke geest.
Ik zeg niks meer, volgens mij gaan jullie met borderline gevalletje om :') serieus
als dat zo is zijn het maar rare vrouwen, ik vind dat geen normaal gedrag, als ik iemand
mag, doe ik aardig, als ik iemand niet moet negeer ik hem/haar het liefst.

Maar als jullie het allemaal beter weten, veel succes dan maar !

Misschien kom ik wel echt uit een andere tijdzone :'(
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 21:56:51 #67
5428 crew  miss_sly
pi_114737071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:55 schreef rozecroc het volgende:

[..]

:D
pi_114737080
Ik
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:55 schreef rozecroc het volgende:

[..]

[/quote]
Ik probeer al een kwart eeuw antwoord te krijgen van el mata, hoe die situatie positief geinterpreteerd kan worden, maar het ligt allemaal aan mij dat ik het negatief interpreteer, maar er antwoord op geven kan die niet, en dan heb ik een bord voor mijn kop, terwijl hij alle gegevens constant verdraait...
Rustig aan.
pi_114737104
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg niks meer, volgens mij gaan jullie met borderline gevalletje om :') serieus
als dat zo is zijn het maar rare vrouwen, ik vind dat geen normaal gedrag, als ik iemand
mag, doe ik aardig, als ik iemand niet moet negeer ik hem/haar het liefst.

Maar als jullie het allemaal beter weten, veel succes dan maar !

Misschien kom ik wel echt uit een andere tijdzone :'(
Vrouwen hebben het zelf vaak niet eens door, het gebeurd vaak op onbewust niveau. Dus logisch dat je jezelf er niet in herkend.
pi_114737108
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zin om zaterdag uit te gaan? Dan sturen we elkaar af op de meest arrogante bitchy uitziende vrouwen en gooien we elkaar terug in "set", puur om nieuwe hersenverbindingen aan te maken.
Wellicht, maar daar moet je maar zin in hebben.
Rustig aan.
pi_114737176
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen hebben het zelf vaak niet eens door, het gebeurd vaak op onbewust niveau. Dus logisch dat je jezelf er niet in herkend.
Volgens mij hebben jullie het gewoon over meisjes plagen...

Meisjes plagen zoentjes vragen is van alle tijden ja. :')
Rustig aan.
pi_114737181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wellicht, maar daar moet je maar zin in hebben.
[/quote]

Alleen als je er voor gaat heb ik er wel zin in
pi_114737263
quote:

Ik maak die grappige opmerking wel ovor mezelf, niet voor haar. Ik hoef gelijk niks meer van der dus ik hoef ook geen kans van ''haar'' alsof ik om een gunst vraag ofzo door een grap te maken :') :') :') :') :')
Over*

Je moet jezelf juist de hemel in prijzen man, leer van mij :@
pi_114737298
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:59 schreef firefly3 het volgende:

Alleen als je er voor gaat heb ik er wel zin in
Daarom, moet ik er zaterdag wel zin in hebben.
Rustig aan.
pi_114737312
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Over*

Je moet jezelf juist de hemel in prijzen man, leer van mij :@
Voor mezelf*
Rustig aan.
pi_114737343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daarom, moet ik er zaterdag wel zin in hebben.
Wel van tevoren beslissen aub, anders ga ik wss in rotterdam uit ofzo
pi_114737455
Wat heb je aan advies voor situatie A als je advies krijgt van iemand voor situatie B ?

Ik heb er trouwens een melding op gegooid, ging te ver dat maargoed. Doodverwensingen zijn sowieso een ban geloof ik.
Rustig aan.
pi_114737485
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Wat heb je aan advies voor situatie A als je advies krijgt van iemand voor situatie B ?

Ik heb er trouwens een melding op gegooid, ging te ver dat maargoed.
Ik ben van mening dat je even tegen je gevoel in moet gaan en dingen moet proberen.
pi_114737546
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je even tegen je gevoel in moet gaan en dingen moet proberen.
Kan best.. Maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen want ik krijg steeds een antwoord die toepasbaar is op een heel andere situatie. :')
Rustig aan.
pi_114737778
Firefly, ben je nog aanwezig of non?
Rustig aan.
pi_114737994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Firefly, ben je nog aanwezig of non?
Wat is non? Ben er nog heel ff
pi_114738057
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is non? Ben er nog heel ff
Non = niet.

Maar ehh, wat is je plan van aanpak dan, chicks opzoeken die je wellicht negeren na je opener en dan proberen die ''bitch shield'' te kraken ofzo?
Rustig aan.
pi_114738161
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Non = niet.

Maar ehh, wat is je plan van aanpak dan, chicks opzoeken die je wellicht negeren na je opener en dan proberen die ''bitch shield'' te kraken ofzo?
Je zei laatst dat er vrouwen waren waarvan je van tevoren wist dat ze negatief zouden reageren. Het is goed om die gedachtegang geheel te verbreken.

En ook vrouwen die lastig zijn, gewoon 3x opnieuw op af stappen.
pi_114738214
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wel van tevoren beslissen aub, anders ga ik wss in rotterdam uit ofzo
Hey gast, maak mijn stad niet onveilig :P
pi_114738275
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zei laatst dat er vrouwen waren waarvan je van tevoren wist dat ze negatief zouden reageren. Het is goed om die gedachtegang geheel te verbreken.

En ook vrouwen die lastig zijn, gewoon 3x opnieuw op af stappen.
Ik voel me niet op mijn gemak om 3x op iemand af te stappen die duidelijk interpreteerbaar mijn contact niet wenst.
Rustig aan.
pi_114738351
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Hey gast, maak mijn stad niet onveilig :P
Een maat van me is veel beter en die woont daar. Hij zei zelfs een keer tegen iemand "hier, typ een smsje naar een meid en probeer het te verpesten". Het lukte hem niet om het te verpesten via sms, zo goed zijn zijn interacties :D
pi_114738379
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik voel me niet op mijn gemak om 3x op iemand af te stappen die duidelijk interpreteerbaar mijn contact niet wenst.
Gemak moet ook niet :P
pi_114738407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gemak moet ook niet :P
Nee, het gaat in tegen mijn principes, dus dat doe ik gewoon simpelweg niet. Voel ik mezelf er te goed voor? Wellicht, maar dat kan ik opzij schuiven, ik voel me daadwerkelijk een stalker als ik dat zou doen.
Rustig aan.
pi_114738701
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, het gaat in tegen mijn principes, dus dat doe ik gewoon simpelweg niet. Voel ik mezelf er te goed voor? Wellicht, maar dat kan ik opzij schuiven, ik voel me daadwerkelijk een stalker als ik dat zou doen.
Je moet juist buiten de grenzen van je eigen principes heen gaan om verder te groeien. Deze principes zijn waarschijnlijk bij je opvoeding omgevormd en niet geheel door jezelf.
pi_114738733
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet juist buiten de grenzen van je eigen principes heen gaan om verder te groeien. Deze principes zijn waarschijnlijk bij je opvoeding omgevormd en niet geheel door jezelf.
Nee, fuck dat. :)
Rustig aan.
pi_114738786
quote:

[..]

Ik heb vroeger gezegd; wil geen vrouw met een kind. Uiteindelijk wilde ik met mijn laatste MILF trouwen.

Je hebt dus hier helemaal gelijk.

pi_114739229
Ik ga er vandoor, hier nog een leuk motivatie filmpje :) Ga ervoor, maakt niet uit hoe moeilijk de situatie of hoe irritant ze doet :P

vrijdag 27 juli 2012 @ 23:30:15 #93
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114744149
Ik ben even weg zeg ... Man, man, man. Wat een wilde testosteron bende hier.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:02:15 #94
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114746361
quote:

[..]

Jij kent het idee van principes niet.

Voorbeelden van principes:
-Ik sla geen vrouw
-Ik drink niet teveel
-Ik maak geen misbruik van de situatie

Voorbeelden van wat jij bedoelt:
-Ik vind het makkelijker om mezelf op de achtergrond te houden want dan wordt ik minder snel voor schut gezet -> doorbreken
-Ik spreek meiden niet aan want ik kan dan wel eens nee te horen krijgen -> doorbreken
-Ik weet nooit wat te zeggen in een gesprek -> doorbreken/ontspannen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:18:37 #95
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_114747535
OP net gelezen. Klinkt zeer interessant. Hoe zijn de ervaringen van de rest van de mensen hier? Er zijn al flink wat tips zo te zien. Hebben andere users het ook opgepakt?

Morgen lees ik hem nog wel een keer. (Als de behoefte er is kan ik de spelfouten er uit halen)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:55:22 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114753307
5 TRs, daar kijk ik morgen wel ff naar :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 28 juli 2012 @ 08:41:30 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114756103
en weer open... iedereen die maar off topic gaat of loopt te stangen zal op de strafbank belanden, doe normaal en geen SC
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 28 juli 2012 @ 10:54:49 #98
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_114757538
Is er een post weg van iemand die op mij reageerde? Ik kreeg een quotemelding...
pi_114759416
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 10:54 schreef PiRANiA het volgende:
Is er een post weg van iemand die op mij reageerde? Ik kreeg een quotemelding...
Nee, hij werd gesloten na jouw post.
pi_114765006
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Jij kent het idee van principes niet.

Voorbeelden van principes:
-Ik sla geen vrouw
-Ik drink niet teveel
-Ik maak geen misbruik van de situatie

Voorbeelden van wat jij bedoelt:
-Ik vind het makkelijker om mezelf op de achtergrond te houden want dan wordt ik minder snel voor schut gezet -> doorbreken
-Ik spreek meiden niet aan want ik kan dan wel eens nee te horen krijgen -> doorbreken
-Ik weet nooit wat te zeggen in een gesprek -> doorbreken/ontspannen.
Nee, ik ben buiten mijn eigen principes gegaan die ik vroeger wel had. Principes die ik heb verbroken die ik vroeger wel had:

- Ga niet voor de zoen als je niet zeker weet of ze je leuk vind
- Raak geen borsten aan van een vrouw als je haar reactie nog niet weet
- Spreek geen vrouwen aan met waarschijnlijk een vriend
- Zeg geen seksuele opmerkingen tegen een vrouw
- Pak niet zomaar de hand van een vrouw uit het niets

Het waren vroeger daadwerkelijk mijn principes om zulke dingen niet te doen
pi_114765149
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, ik ben buiten mijn eigen principes gegaan die ik vroeger wel had. Principes die ik heb verbroken die ik vroeger wel had:

- Ga niet voor de zoen als je niet zeker weet of ze je leuk vind
- Raak geen borsten aan van een vrouw als je haar reactie nog niet weet
- Spreek geen vrouwen aan met waarschijnlijk een vriend
- Zeg geen seksuele opmerkingen tegen een vrouw
- Pak niet zomaar de hand van een vrouw uit het niets

Het waren vroeger daadwerkelijk mijn principes om zulke dingen niet te doen
:')
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:10:07 #102
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114765180
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:08 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

:') :')

firefly, heb jij autistische stoornissen of iets in die richting? Je gaat toch niet zomaar iemand haar borsten pakken man?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_114765333
Weleens gedaan op een speelse wijze, het "rare" is dat er toch niet negatief gereageerd wordt. Maar dat moet je uiteraard niet doen als je je slecht voelt, dan moet je wel op je top zitten.
pi_114765404
De "directe benadering" heeft meer kans op succes dan de indirecte benadering. Maar de afwijzing bij een directe benadering is ook veel harder.
pi_114765871
Hij heeft er veel meer aangeraakt :P

pi_114772412
1 ding weet ik wel.. als je de borsten van mijn vriendin aanraakt en ik toevallig in de buurt sta, dan loopt het niet zo goed af met je :P

Ik word al pissed als een gast te lang met mijn vriendin aan het praten is tijdens het uitgaan :')

[ Bericht 30% gewijzigd door Tangledup op 28-07-2012 18:25:04 ]
pi_114773053
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef Tangledup het volgende:
1 ding weet ik wel.. als je de borsten van mijn vriendin aanraakt en ik toevallig in de buurt sta, dan loopt het niet zo goed af met je :P

Ik word al pissed als een gast te lang met mijn vriendin aan het praten is tijdens het uitgaan :')
hehe
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:00:52 #108
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114773749
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:14 schreef firefly3 het volgende:
Weleens gedaan op een speelse wijze, het "rare" is dat er toch niet negatief gereageerd wordt. Maar dat moet je uiteraard niet doen als je je slecht voelt, dan moet je wel op je top zitten.
Dat kan je toch gewoon niet doen joh :')
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_114773834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Blijkbaar kan je als je een toffe relaxte gozer bent veel meer maken dan als je een loser bent. Vorige weekend ging ik bij een meid die even tegen me aan danste, later met mijn vinger tussen haar borsten. Dat is veel extremer dan gewoon boven haar kleding zitten.
pi_114774630
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Blijkbaar kan je als je een toffe relaxte gozer bent veel meer maken dan als je een loser bent. Vorige weekend ging ik bij een meid die even tegen me aan danste, later met mijn vinger tussen haar borsten. Dat is veel extremer dan gewoon boven haar kleding zitten.
pi_114774992
Huil maar als een klein kindje dat nog te bang is voor onbekend terrein :p er zijn er maar weinig hier met lef. Allemaal bang dat ze een klap krijgen of dat ze boos wordt.
pi_114775094
Je zou een stoot van mij krijgen als je dit soort dingen bij mij zou proberen :')..
pi_114775186
Bij het kassameisje van 25 hoeft ie het ook niet te doen natuurlijk. Wel in 'een club' waar mensen zich vaak toch al vrijer gedragen, al dan niet door de invloed van alcohol of pillies of iets. De voorbeelden gaan meestal ook over stappen/uitgaan.
pi_114775330
Dat zeggen ze allemaal. Maar in een situatie zijn vrouwen heel anders. Net als dat vrouwen beweren op hun eerste date nooit seks te hebben. Dat is allemaal lulkoek want als ze zich aangetrokken voelt gaat ze er toch in mee. Elke vrouw.
pi_114775389
Het was op het begin van de avond, maar je hebt wel gelijk dat mensen onder alcohol meer toe staan. Ik val vooral op nuchtere vrouwen, daar voel ik meer energie en chemie bij.
pi_114775660
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:58 schreef firefly3 het volgende:
Dat zeggen ze allemaal. Maar in een situatie zijn vrouwen heel anders. Net als dat vrouwen beweren op hun eerste date nooit seks te hebben. Dat is allemaal lulkoek want als ze zich aangetrokken voelt gaat ze er toch in mee. Elke vrouw.
Stop hier eens met je generalisaties. Fijn dat je zelfvertrouwen hebt. Maar trek dat niet door tot in het absurde. 'elke vrouw'. Wat een onzin. :') ongelooflijk
  zaterdag 28 juli 2012 @ 20:11:09 #117
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114775706
Ok, dit is denk ik het enige topic waar ik om advies kan vragen zonder een heel topic te moeten openen...

Op een dag ging ik uit met wat vrienden, gewoon wat poulen in een rustig cafe, je weet.. Toen was daar ook een onbekende jongen die bij mijn vrienden aan het tafeltje zat. Afijn, deze jongen was vrij knap dus ik durfde eerst niet echt goed contact te maken. Ik merkte dat hij onder de indruk van me was (zag er erg leuk uit die avond want ik probeer natuurlijk mannen te hosselen) en hij keek me ook regelmatig aan zag ik in mijn ooghoek waarbij hij heel mijn lichaam afging. Hij was heel geinteresseerd in me en vroeg ook dingen aan me om me in het gesprek te betrekken. Ondanks dat ik verlegen was probeerde ik toch te antwoorden enzo. Kortom, heel leuk meer niet.

Maar ik ben toen gaan nadenken. Die jongen bleef een beetje in mijn hoofd zitten. Hij zou precies zijn wat ik zou willen: mooi, knap, aantrekkelijk, slim en vrij rustig (nooit gedacht dat dat zo sexy zou zijn) maar toch zelfverzekerd. Hij beweegt enorm mooi en hij heeft ook een mooi lichaam enzo. :9~

Er is een bepaalde manier waarop we elkaar aankijken van interesse en bewondering waar ik helemaal koud van word, of warm of allebei tegelijk. Er gebeurt gewoon iets.

Nu had ik dus 2 weken na die gebeurtenis aan een wederzijdse vriendin gevraagd wie hij nou was. Nou hij was een broer van een wederzijdse vriend van ons (waarmee ik het TOTAAL niet mee kan vinden overigens als enige van onze groep) en ze zei dat hij al 4 jaar een vriendin heeft. Ok, klaar dus, finito. Daar blijven we vanaf.

Afijn, 2 a 3 weken later had ik een etentje met wat vrienden. Daarna zijn we uitgeweest. Inmiddels was het feit dat ik de broer van huppeldepup leuk vond helemaal een soort grappig iets geworden, ik werd er ook een beetje mee geplaagd en ik vond het wel leuk om er in mee te gaan. Ondertussen dronken we wat biertjes en we besloten om huppeldepup te sms-en of ie ook nog kwam en of ie niet zijn broer mee zou nemen ;) :P

Kreeg smsje terug dat ze ergens zaten en dat ze waarschijnlijk daarna naar bed zouden gaan. Prima.

Deze week had ik met een maat van me afgesproken bij een cafe, samen met huppeldepup erbij. Niet mijn favoriete persoon, maargoed. Daar aangekomen kreeg ik de schrik van mijn leven: want 'hij' was er! Ik probeerde zo nonchalant mogelijk te gaan zitten en net te doen alsof er niks aan de hand was. Iedereen wist inmiddels dat ik hem wel leuk vond denk ik dus het was ook een beetje awkward. Misschien ook niet maargoed.

We begonnen gewoon leuk te babbelen met elkaar en iedereen, we waren wel allebei gespannen. Lekker handjes over elkaar, onzekere houding, de hele rambam. Maar we sloegen ons er doorheen haha. Ondertussen werd het steeds leuker met de alcohol erbij :) Enorm leuke gesprekken met hem gevoerd toen we ergens binnen gingen zitten. Het was echt een goed cafe om te kunnen praten dus dat ging perfect. We waren enorm geinteresseerd in elkaar :) Hij vind alles super leuk wat ik doe en ik vind juist alles super leuk en interessant wat hij doet, terwijl we allebei niet echt super bijzondere dingen doen :') :P

Ik maakte de opmerking dat ik en een vriendin over hem gepraat hadden en dat we dachten dat hij heel erg op huppeldepup leek, maar dat dat niet zo was. Op het moment dat ik het zei verschoot ik omdat ik volgens mij zojuist verklapt had dat ik nog over hem gepraat had met een vriendin. Misschien deed ik dat ook wel stiekem :@ :s) Ook hadden we het er over dat hij geen Facebook had of iets anders, wat maar lastig is *hint* *hint*. Hij zei dat hij wel Hyves had hoor maar hij vind Facebook enzo onzin, hij maakt liever contact met mensen in het echt. Naarmate de avond vorderde begonnen we steeds meer te flirten, vooral met de ogen en beiden konden we niet stoppen met lachen of kijken.

Daarna gingen we naar huis want we waren dronken en de kroegen gingen dicht. Ik was gefrustreerd omdat ik niet het idee had dat ik verder was gekomen maar was blij met de tijd die ik met hem had kunnen doorbrengen om op een relaxte manier hem te leren kennen.

De volgende dag had ik een kater maar ging ik wat met vrienden doen overdag. Daarna gingen we door naar een cafe om te poulen. Huppeldepup ook effe ge-smst want die hoort ook bij de vriendengroep en deze avond is een soort traditie. Afijn, lekker aan het poulen. Komt opeens die broer binnen! :s) :9~ _O_

Die vriendin van me begon gelijk te lachen en die zei (vrij hardop overigens, grom): hey mishu, kijk eens wie daar is *wink* *wink*. Uiteraard heb ik haar een semi-boze blik gegeven :{w

Zucht, ik kon weer niet stoppen met staren en glimlachen naar hem maar er was een beetje een gespannen sfeertje tussen ons. Beetje verlegen ofzo. Op het einde toen ik wegging maakte hij nog een foto van mij en wat vrienden. Op die foto had ik vrij veel inkijk doordat ik van hem moest bukken omdat met zo'n mobielcamera je niet echt een groot beeld hebt, dus hij is geen fout type ofzo. Hij keek vrij goedkeurend en zei iets van: zo, zo met een verlegen lachje :)

Oke, en nu ben ik denk ik verliefd. En ik weet niet hoe ik het verder moet aanpakken. Ik heb sterk het idee dat hij mij mogelijk ook leuk vond, dat voel ik gewoon en waarom zou hij anders zo vaak langskomen met onze vriendengroep als hij dat voorheen nooit deed. De laatste keer dat hij meeging was 1 jaar geleden een keertje, dit heb ik nagevraagd. En nu is hij al 3 keer meegegaan met zijn broertje.

Toen ik wegging probeerde ik subtiel te zeggen dat het me leuk leek om hem nog eens te zien. Zo van: ja zou leuk zijn om deze avond nog eens over te doen als ik me wat beter voel :+

Zal ik via huppeldepup, zijn broer dus, die ik niet erg aardig vind en hij mij ook niet echt, zijn msn vragen ofzo? Of telefoonnummer?

Ik werd ook net gebeld door een onbekend telefoonnummer maar ik durfde niet op te nemen :X Stel dat het hem is dan moet ik me daar eerst mentaal op voorbereiden denk ik. Dit kan ook een beetje vreemd zijn, dat ik gelijk denk dat het misschien wel hem is :P
pi_114777891
Lol @ verhaal Mishu.

Puppy love :)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:31:00 #120
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_114781476
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Mishu het volgende:
ze zei dat hij al 4 jaar een vriendin heeft. Ok, klaar dus, finito. Daar blijven we vanaf.

We begonnen gewoon leuk te babbelen met elkaar en iedereen, we waren wel allebei gespannen. Lekker handjes over elkaar, onzekere houding, de hele rambam.

Naarmate de avond vorderde begonnen we steeds meer te flirten, vooral met de ogen en beiden konden we niet stoppen met lachen of kijken.

Daarna gingen we naar huis want we waren dronken en de kroegen gingen dicht. Ik was gefrustreerd omdat ik niet het idee had dat ik verder was gekomen

Zucht, ik kon weer niet stoppen met staren en glimlachen naar hem maar er was een beetje een gespannen sfeertje tussen ons.

Toen ik wegging probeerde ik subtiel te zeggen dat het me leuk leek om hem nog eens te zien. Zo van: ja zou leuk zijn om deze avond nog eens over te doen als ik me wat beter voel :+

Zal ik via huppeldepup, zijn msn vragen ofzo? Of telefoonnummer?
Gewoon zo doorgaan, goed bezig hoor :P ^O^
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 29 juli 2012 @ 01:28:58 #121
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114789206
quote:
Ok, dit is denk ik het enige topic waar ik om advies kan vragen zonder een heel topic te moeten openen...

Op een dag ging ik uit met wat vrienden, gewoon wat poulen in een rustig cafe, je weet.. Toen was daar ook een onbekende jongen die bij mijn vrienden aan het tafeltje zat. Afijn, deze jongen was vrij knap dus ik durfde eerst niet echt goed contact te maken. Ik merkte dat hij onder de indruk van me was (zag er erg leuk uit die avond want ik probeer natuurlijk mannen te hosselen) en hij keek me ook regelmatig aan zag ik in mijn ooghoek waarbij hij heel mijn lichaam afging. Hij was heel geinteresseerd in me en vroeg ook dingen aan me om me in het gesprek te betrekken. Ondanks dat ik verlegen was probeerde ik toch te antwoorden enzo. Kortom, heel leuk meer niet.

Maar ik ben toen gaan nadenken. Die jongen bleef een beetje in mijn hoofd zitten. Hij zou precies zijn wat ik zou willen: mooi, knap, aantrekkelijk, slim en vrij rustig (nooit gedacht dat dat zo sexy zou zijn) maar toch zelfverzekerd. Hij beweegt enorm mooi en hij heeft ook een mooi lichaam enzo. :9~

Er is een bepaalde manier waarop we elkaar aankijken van interesse en bewondering waar ik helemaal koud van word, of warm of allebei tegelijk. Er gebeurt gewoon iets.

Nu had ik dus 2 weken na die gebeurtenis aan een wederzijdse vriendin gevraagd wie hij nou was. Nou hij was een broer van een wederzijdse vriend van ons (waarmee ik het TOTAAL niet mee kan vinden overigens als enige van onze groep) en ze zei dat hij al 4 jaar een vriendin heeft. Ok, klaar dus, finito. Daar blijven we vanaf.

Afijn, 2 a 3 weken later had ik een etentje met wat vrienden. Daarna zijn we uitgeweest. Inmiddels was het feit dat ik de broer van huppeldepup leuk vond helemaal een soort grappig iets geworden, ik werd er ook een beetje mee geplaagd en ik vond het wel leuk om er in mee te gaan. Ondertussen dronken we wat biertjes en we besloten om huppeldepup te sms-en of ie ook nog kwam en of ie niet zijn broer mee zou nemen ;) :P

Kreeg smsje terug dat ze ergens zaten en dat ze waarschijnlijk daarna naar bed zouden gaan. Prima.

Deze week had ik met een maat van me afgesproken bij een cafe, samen met huppeldepup erbij. Niet mijn favoriete persoon, maargoed. Daar aangekomen kreeg ik de schrik van mijn leven: want 'hij' was er! Ik probeerde zo nonchalant mogelijk te gaan zitten en net te doen alsof er niks aan de hand was. Iedereen wist inmiddels dat ik hem wel leuk vond denk ik dus het was ook een beetje awkward. Misschien ook niet maargoed.

We begonnen gewoon leuk te babbelen met elkaar en iedereen, we waren wel allebei gespannen. Lekker handjes over elkaar, onzekere houding, de hele rambam. Maar we sloegen ons er doorheen haha. Ondertussen werd het steeds leuker met de alcohol erbij :) Enorm leuke gesprekken met hem gevoerd toen we ergens binnen gingen zitten. Het was echt een goed cafe om te kunnen praten dus dat ging perfect. We waren enorm geinteresseerd in elkaar :) Hij vind alles super leuk wat ik doe en ik vind juist alles super leuk en interessant wat hij doet, terwijl we allebei niet echt super bijzondere dingen doen :') :P

Ik maakte de opmerking dat ik en een vriendin over hem gepraat hadden en dat we dachten dat hij heel erg op huppeldepup leek, maar dat dat niet zo was. Op het moment dat ik het zei verschoot ik omdat ik volgens mij zojuist verklapt had dat ik nog over hem gepraat had met een vriendin. Misschien deed ik dat ook wel stiekem :@ :s) Ook hadden we het er over dat hij geen Facebook had of iets anders, wat maar lastig is *hint* *hint*. Hij zei dat hij wel Hyves had hoor maar hij vind Facebook enzo onzin, hij maakt liever contact met mensen in het echt. Naarmate de avond vorderde begonnen we steeds meer te flirten, vooral met de ogen en beiden konden we niet stoppen met lachen of kijken.

Daarna gingen we naar huis want we waren dronken en de kroegen gingen dicht. Ik was gefrustreerd omdat ik niet het idee had dat ik verder was gekomen maar was blij met de tijd die ik met hem had kunnen doorbrengen om op een relaxte manier hem te leren kennen.

De volgende dag had ik een kater maar ging ik wat met vrienden doen overdag. Daarna gingen we door naar een cafe om te poulen. Huppeldepup ook effe ge-smst want die hoort ook bij de vriendengroep en deze avond is een soort traditie. Afijn, lekker aan het poulen. Komt opeens die broer binnen! :s) :9~ _O_

Die vriendin van me begon gelijk te lachen en die zei (vrij hardop overigens, grom): hey mishu, kijk eens wie daar is *wink* *wink*. Uiteraard heb ik haar een semi-boze blik gegeven :{w

Zucht, ik kon weer niet stoppen met staren en glimlachen naar hem maar er was een beetje een gespannen sfeertje tussen ons. Beetje verlegen ofzo. Op het einde toen ik wegging maakte hij nog een foto van mij en wat vrienden. Op die foto had ik vrij veel inkijk doordat ik van hem moest bukken omdat met zo'n mobielcamera je niet echt een groot beeld hebt, dus hij is geen fout type ofzo. Hij keek vrij goedkeurend en zei iets van: zo, zo met een verlegen lachje :)

Oke, en nu ben ik denk ik verliefd. En ik weet niet hoe ik het verder moet aanpakken. Ik heb sterk het idee dat hij mij mogelijk ook leuk vond, dat voel ik gewoon en waarom zou hij anders zo vaak langskomen met onze vriendengroep als hij dat voorheen nooit deed. De laatste keer dat hij meeging was 1 jaar geleden een keertje, dit heb ik nagevraagd. En nu is hij al 3 keer meegegaan met zijn broertje.

Zal ik via huppeldepup, zijn broer dus, die ik niet erg aardig vind en hij mij ook niet echt, zijn msn vragen ofzo? Of telefoonnummer?

Ik werd ook net gebeld door een onbekend telefoonnummer maar ik durfde niet op te nemen :X Stel dat het hem is dan moet ik me daar eerst mentaal op voorbereiden denk ik. Dit kan ook een beetje vreemd zijn, dat ik gelijk denk dat het misschien wel hem is :P
Blijf er gewoon lekker vanaf zolang hij een vriendin heeft... Tering zeg waarom snappen zoveel mensen dat niet..
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_114795232
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:09 schreef Charcot het volgende:

[..]

Stop hier eens met je generalisaties. Fijn dat je zelfvertrouwen hebt. Maar trek dat niet door tot in het absurde. 'elke vrouw'. Wat een onzin. :') ongelooflijk
Jij niet zeker? ;)
pi_114795927
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Hmm, ik heb 1 vriendin, waarbij dat wel kan... Maar dan was de situatie er ook wel naar... Als het om een of andere reden over borsten ging oid... Meer een soort van grap dus eigenlijk, ik weet ook dat zij daar totaal niet van wakker ligt en het zelf grappig vindt, dus 2 zielen gelukkig.

Maargoed, je moet wel een beetje weten waar grenzen liggen vind ik.
Rustig aan.
pi_114796001
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:47 schreef firefly3 het volgende:
Huil maar als een klein kindje dat nog te bang is voor onbekend terrein :p er zijn er maar weinig hier met lef. Allemaal bang dat ze een klap krijgen of dat ze boos wordt.
Weetje wat jij mist...

Een situatie zo te verwoorden dat mensen meer begrip krijgen voor wat je bijvoorbeeld doet..
''Je kunt zomaar de hand vastpakken van een meisje''
Ja natuurlijk... Maar de context wanneer dat dan kan die benoem jij niet.

Zo zag ik jou dat doen toen ik met jou uitging... Toen ze haar hand uitstak naar een vriendin voor der toen ze achter haar aanliep zodat haar vriendin haar uit de menigte kon ''leiden''
Tjah, als jij haar hand dan vastpakt en doet alsof ze haar hand naar jou uitreikte is dat gewoon grappig / leuk te noemen (Vind ik)
Rustig aan.
pi_114796394
quote:

Hij heeft een vriendin, laat hem met rust?
Rustig aan.
pi_114796503
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij niet zeker? ;)
Je begrijpt best dat wat nuancering in je vorige post niet heel onverstandig is om je punt te maken.
pi_114796969
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Weetje wat jij mist...

Een situatie zo te verwoorden dat mensen meer begrip krijgen voor wat je bijvoorbeeld doet..
''Je kunt zomaar de hand vastpakken van een meisje''
Ja natuurlijk... Maar de context wanneer dat dan kan die benoem jij niet.

Zo zag ik jou dat doen toen ik met jou uitging... Toen ze haar hand uitstak naar een vriendin voor der toen ze achter haar aanliep zodat haar vriendin haar uit de menigte kon ''leiden''
Tjah, als jij haar hand dan vastpakt en doet alsof ze haar hand naar jou uitreikte is dat gewoon grappig / leuk te noemen (Vind ik)
Wel grappig, ik deed het niet om grappig te zijn, maar deed het gewoon. Mensen interpreteren het altijd naar de situatie als ze iets niet begrijpen :) kwestie van "frame control".
pi_114796992
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wel grappig, ik deed het niet om grappig te zijn, maar deed het gewoon. Mensen interpreteren het altijd naar de situatie als ze iets niet begrijpen :) kwestie van "frame control".
Omdat er aanleiding voor was.
Dus dat is niet ''uit het niets''
Rustig aan.
pi_114797005
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:53 schreef Charcot het volgende:

[..]

Je begrijpt best dat wat nuancering in je vorige post niet heel onverstandig is om je punt te maken.
Generalisaties en uitgangspunten zijn de beste richtlijnen om hier beter in te worden. Zodra ze er niet in mee gaat, stapje achteruit, dan weer vooruit. Maar je moet altijd "escaleren".
pi_114797029
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Omdat er aanleiding voor was.
Dus dat is niet ''uit het niets''
Het was teveel een inkoppertje misschien. Het uit het niets moet ik nog laten zien, doe ik nu wel vaker. Gewoon vastpakken en dan over haar vingers strelen kan gewoon.
pi_114797049
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was teveel een inkoppertje misschien. Het uit het niets moet ik nog laten zien, doe ik nu wel vaker. Gewoon vastpakken en dan over haar vingers strelen kan gewoon.
Als je op haar afstapt is het ook niet ''uit het niets''

Doe maar eens als je nog geen oogcontact heb gehad met iemand als je van de achterkant op haar afstapt... Dan ben je wel een creep.
Rustig aan.
pi_114797067
The M3 Model - The Easiest Way To Pick-up

The M3 Model is the breakdown and analysis of the COURTSHIP phase of any male-female interaction: meaning, the period of time leading into any full-fledged sexual relationship (be it a fwb situation or a gf/bf thing).

The general consensus is that from the time of meeting a girl to the time of closing a girl (depending on your definition--for adults it's typically sex, while for younger teens it's generally just making out/kissing. For older teens it's generally somewhere in between depending on age & experience), to do all 9 steps it should take anywhere from 7-11 hours of total face-time w/ the girl if you are running everything correctly. This does NOT have to occur all at once. It can be a few minutes here, a few hours there, etc.

But the point is this: it should not take months & months of build-up. Rather, if it's going to happen at all, typically it will happen within the first few handful of dates. More specific time breakdowns will be added later for each phase.

{ ATTRACT -> COMFORT -> SEDUCTION } ---> Relationship

The attraction phase is divided into :
A1 - Approach
A2 - Attracting the HB or Female-to-male Interest
A3 - Male-to-Female Interest

The comfort phase is divided into :
C1 - Building rapport
C2 - Building emotional connection and physical connection
C3 - Intimacy

The seduction phase is divided into :
S1 - Foreplay
S2 - LMR
S3 - Sex

Step1: Approach

This is the first part of the courtship process. If you are seducing a HB, you must focus on creating mutual attraction at first.

A1: Opening

The goals of the A1 phase are approached a group, use opener to start a conversation with the set. Here are a few rules in this phase:

1. Peacocking: Peacocking is the use of flashy or outlandish clothing to attract women.

2. The 3 second rule: You must immediately approach the target or in a set within 3 seconds when entering the venue.

3. Neg: an ambiguous statement or seemingly accidental insult wrapped in the package of a complement, with the intent of actively demonstrating to the hot babe lack of interest in her.

4. Opener or opinion opener: Canned or environmental materials used to start a conversation with the HB or the set. Here are some field-tested opener:
Jealous Girlfriend
80's Dogs
Dental Floss
Cologne Opener

5. False Time Constraint: "I can only stay for a minute,"

6. Body Language:
Using Body rocking to create the impression that you are about to leave

A2: Female-to-Male Interest

In A2 phase, you should create attraction. Some pickup routine in this stage like:

1. DHV: Demonstrate high value, using gimmick, magic, psychic routine, humor ......

2. Storytelling

3. AMOGing

4. Coky&Funny

5. Push-and-Pull

A3: Male-to-Female Interest

In this phase, The hot babe must be baited into demonstrating her own value. By this way, you're just attracted to her by her personality or charm, other than her looks. You must have her earn you interest and be interested in something besides her looks. Here are some routines

1. Hoop theory

2. Bait - Hook - Reel - Release

3. Qualify her:
Why to qualify her
Some Qualifying Routines
Communicating that you are Qualifying them

4. Having Standards

5. .....

Step2: Comfort

The ultimate goal of comfort is both of you can relax together, sharing intimacies without worrying. Before you build comfort, isolate the target from her friends possible, whether physically or verbally. You can suggest introduce her a friend over there.

C1 - building rapport

In C1 phase of the Mystery Method M3 Model, you should focus on create a sense of rapport with each other. According to the pickup artists, "the game is played in rapport." Here are some awesome articles related to build rapport.

1. Style's Eliciting Values Routines

2. The Question Game: 6 New Questions To Build Rapport

3. Using The Lying Game to build rapport

C2 - building a emotional and physical connection

In this step, you must create a emotional connection with the target at first. Here are some routines to create a emotional connection:

1. Esp Routine

2. The Cube

3. Three Smiles Routine

4. The question Game

And then you can escalate to physical connection. Here are some routines:

1. Evolution Phase Shift Routine

2. Kino-tests

C3- Intimacy

The C3 location is at a sex location. So the kissing turns into heave making-out and etc, and you guys are alone, it's time to chose the game.

Step3: Seduction

S1 - Foreplay

Make sure you have build enough comfort before you get the HB into a sex location. And then, Okay, so do your things

S2 - LMR

LMR stands for Last Minute Resistance. Once you have it, she may say "we should stop ..." or "We better be careful about where this is going". Some general tactics for LMR have always been:

1. Using Freeze-Out to Overcome LMR

2. Busting Last Minute Resistance using Style's famous story

3. Ignore it and keep going. (-you're right, we should stop)

S3 - Sex

Bron: http://www.seductionbase.com/mysterymethod.htm

Opgelost. Zielige figuren hier allemaal. Ben gewoon jezelf.
pi_114797077
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je op haar afstapt is het ook niet ''uit het niets''

Doe maar eens als je nog geen oogcontact heb gehad met iemand als je van de achterkant op haar afstapt... Dan ben je wel een creep.
Vanaf de achterkant kan je ook haar hand vastpakken en in de lucht doen. Dan doet ze meestal mee en gaat ze leuk dansen en rondjes draaien.
pi_114797125
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vanaf de achterkant kan je ook haar hand vastpakken en in de lucht doen. Dan doet ze meestal mee en gaat ze leuk dansen en rondjes draaien.
Ehm, tjah, zou kunnen, als je ziet dat ze ergens is om haarzelf te vermaken oid dan zou dat best kunnen werken ja. Het meisje dat op de bus zit te wachten gaat niet opeens dansen met je denk ik. :o Naja zou wel grappig zijn maargoed, ik denk dat mensen dat niet zo waarderen.
Rustig aan.
pi_114797198
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehm, tjah, zou kunnen, als je ziet dat ze ergens is om haarzelf te vermaken oid dan zou dat best kunnen werken ja. Het meisje dat op de bus zit te wachten gaat niet opeens dansen met je denk ik. :o Naja zou wel grappig zijn maargoed, ik denk dat mensen dat niet zo waarderen.
Haha dat gaat vast niet lukken, maar wie weet. De wonderen zijn nog niet de wereld uit en sommige mensen zijn zo ver.
pi_114797230
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha dat gaat vast niet lukken, maar wie weet. De wonderen zijn nog niet de wereld uit en sommige mensen zijn zo ver.
Als een meisje staat te ''swingen'' bij een bushalte, dan kan het wel. En zal je vast leuke response krijgen.
Rustig aan.
pi_114797357
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als een meisje staat te ''swingen'' bij een bushalte, dan kan het wel. En zal je vast leuke response krijgen.
Ik probeer zoveel mogelijk van die "limiting believes en grenzen" van mezelf te verwijderen. Stel het lukt je om bij de bushalte een vrouw van achteren te benaderen en haar hand vast te houden en te zeggen dat ze mooie vingers heeft, hoe "makkelijk" gaan de normale dingen dan wel niet?
pi_114797540
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik probeer zoveel mogelijk van die "limiting believes en grenzen" van mezelf te verwijderen. Stel het lukt je om bij de bushalte een vrouw van achteren te benaderen en haar hand vast te houden en te zeggen dat ze mooie vingers heeft, hoe "makkelijk" gaan de normale dingen dan wel niet?
Wellicht kan het als je losjes haar hand naar boven begeleid en je een beetje opzij in haar gezichtveld gaat staan.

Maargoed, ik mis bij jou een beetje het gevoel van ''dit kan wel, en dit kan niet''...
Rustig aan.
pi_114797681
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wellicht kan het als je losjes haar hand naar boven begeleid en je een beetje opzij in haar gezichtveld gaat staan.

Maargoed, ik mis bij jou een beetje het gevoel van ''dit kan wel, en dit kan niet''...
Alles kan. Alleen is het ene lastiger uit te voeren dan het ander.

Heb je het filmpje al gezien van Julien waarbij hij verteld hoe je een vrouw kunt krijgen die met haar vriend op straat loopt hand in hand? Die situatie lijkt me lastiger overigens dan een vrouw van achteren benaderen die op de bus wacht.
pi_114797712
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heb je het filmpje al gezien van Julien waarbij hij verteld hoe je een vrouw kunt krijgen die met haar vriend op straat loopt hand in hand? Die situatie lijkt me lastiger overigens dan een vrouw van achteren benaderen die op de bus wacht.
Nee, ik heb dat filmpje niet gezien, maar ik heb gelukkig ook principes en een moraal die dat afkeurt.
Naast dat gegeven kijk ik ook neer op het meisje die daarin mee zou gaan, stomme slet. (tenzij open relatie.)
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:34:05 #141
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114797741
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kun je dat posten? Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.

Krijgt hij dan geen klappen van die gast?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114797755
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, ik heb dat filmpje niet gezien, maar ik heb gelukkig ook principes en een moraal die dat afkeurt.
Naast dat gegeven kijk ik ook neer op het meisje die daarin mee zou gaan, stomme slet. (tenzij open relatie.)
Het heeft weinig met de type vrouw te maken. Het is zelfs een automatische instinctieve reactie van vrouwen om op een bepaalde manier te reageren op aantrekkelijke mannen. Daar hebben ze op het moment weinig controle over als hun gevoel de overhand biedt.
pi_114797787
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het heeft weinig met de type vrouw te maken. Het is zelfs een automatische instinctieve reactie van vrouwen om op een bepaalde manier te reageren op aantrekkelijke mannen. Daar hebben ze op het moment weinig controle over als hun gevoel de overhand biedt.
Nee, en ik ben niet vatbaar voor die wereldvisie.

Maar post dat filmpje eens?
Rustig aan.
pi_114797797
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef Fera het volgende:

[..]

Kun je dat posten? Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.

Krijgt hij dan geen klappen van die gast?
Vanaf 3 minuten.

pi_114797801
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, en ik ben niet vatbaar voor die wereldvisie.

Maar post dat filmpje eens?
Jij bent het levend voorbeeld dat zo afhankelijk is van je emoties ;) Bij vrouwen is het nog veel erger :P
  zondag 29 juli 2012 @ 12:37:24 #146
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114797849
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben je nou serieus? Dat komt echt over alsof vrouwen geen eigen wil hebben. Er is ook zoiets als 'mind over matter', al krijg je nog zo'n nat broekje van die kerel, als je verstandig bent doe je het gewoon niet. Misschien dat het in de oertijd werkte, maar nu staat er veel meer op het spel.
pi_114797852
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij bent het levend voorbeeld dat zo afhankelijk is van je emoties ;) Bij vrouwen is het nog veel erger :P
Ach flikker op man, principes zijn anders, die liggen even iets dieper in je persoon ingebakend dan waar ik last van had.
Rustig aan.
pi_114797893
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach flikker op man, principes zijn anders, die liggen even iets dieper in je persoon ingebakend dan waar ik last van had.
Je had toch een meid gezoend die je niet leuk vind? Jij met je principes, mensen leven meer op gevoel dan mensen durven toe te geven.
pi_114797915
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je had toch een meid gezoend die je niet leuk vind? Jij met je principes, mensen leven meer op gevoel dan mensen durven toe te geven.
Welk principe?

Heb ik ooit gezegd een principe te hebben niet met meisjes te zoenen die ik niet leuk vind?
Rustig aan.
pi_114797976
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben je nou serieus? Dat komt echt over alsof vrouwen geen eigen wil hebben. Er is ook zoiets als 'mind over matter', al krijg je nog zo'n nat broekje van die kerel, als je verstandig bent doe je het gewoon niet. Misschien dat het in de oertijd werkte, maar nu staat er veel meer op het spel.
Tussen 6/8 min in het filmpje verteld hij ook wat ik bedoel. Waarom veel erin mee gaan.
pi_114798052
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Welk principe?

Heb ik ooit gezegd een principe te hebben niet met meisjes te zoenen die ik niet leuk vind?
Die principe heeft elke man, maar verbreken we wel vaker.
pi_114798076
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan vind ik het label 'man' niet heel toepasselijk. :N
pi_114798091
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bullshit. Dat noem ik geen principe.
Rustig aan.
pi_114798121
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan vind ik het label 'man' niet heel toepasselijk. :N
Hoe geiler je bent of dronken op dat moment hoe eerder je genoegen neemt met minder
pi_114798148
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bullshit. Dat noem ik geen principe.
Je zit nog teveel in een romantisch wereldje ;)
pi_114798154
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe geiler je bent of dronken op dat moment hoe eerder je genoegen neemt met minder
Niet voor een man. Een echte man heeft zelfbeheersing; die kent zijn speerpunten én zijn tekortkomingen.
pi_114798161
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We noemen dat geen principes.. Principes zitten vast geankerd in je persoon. Meegaan in bepaalde situaties zijn vastgeankerd in iets minder dan je persoon, maar waar je zin in hebt.
Rustig aan.
pi_114798172
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zit nog teveel in een romantisch wereldje ;)
Wat een volwassen reactie.
Rustig aan.
pi_114798188
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Niet voor een man. Een echte man heeft zelfbeheersing; die kent zijn speerpunten én zijn tekortkomingen.
Ik zeg ook niet dat het de juiste weg is, maar we hebben allemaal een moment van overgave op een bepaalde grens.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:49:21 #160
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114798199
quote:
Wel een leuke kerel, met de uitstraling zit het wel goed.

Maar wat als ze zijn hand nou niet zou pakken? Dan staat hij daar ... Is het dan definitief een 'nee'?
pi_114798224
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

We noemen dat geen principes.. Principes zitten vast geankerd in je persoon. Meegaan in bepaalde situaties zijn vastgeankerd in iets minder dan je persoon, maar waar je zin in hebt.
Als vrouwen heel erg aangetrokken voelen en in het moment leven, dan denken ze echt niet aan principes. Simpelweg omdat de logische hersenhelft niet mee doet en dat er een overvloed aan hormonen door het bloed heen gaan.
pi_114798253
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als vrouwen heel erg aangetrokken voelen en in het moment leven, dan denken ze echt niet aan principes. Simpelweg omdat de logische hersenhelft niet mee doet en dat er een overvloed aan hormonen door het bloed heen gaan.
Je gooit alle vrouwen over 1 kam.

Sletten, nogmaals :)
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:51:59 #163
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114798283
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij doet eigenlijk precies hetzelfde. Iedere vrouw die er in mee gaat is volgens jou een slet.
pi_114798317
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar wat als ze zijn hand nou niet zou pakken? Dan staat hij daar ... Is het dan definitief een 'nee'?
Geen idee. Maar "de hand of god" werkt bijna altijd op de een of ander manier (als je je helemaal top voelt als man zijnde). Er is een grappig naampje voor verzonnen vanwege het vele succes hiermee.
pi_114798329
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het de juiste weg is, maar we hebben allemaal een moment van overgave op een bepaalde grens.
Ik denk dat het een heel foute weg is. Je bent immers niet in het moment, aangezien je reageert op impulsen van lust, en niet van aantrekking. Je bent dan niet met de vrouw, maar slechts je eigen behoeften.
pi_114798357
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik gooi mensen over 1 kam, we lijken veel meer op elkaar dan we willen toegeven. Daarom kan je sociaal gezien steeds beter worden, er zit bizar weinig verschil in.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:54:58 #167
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114798371
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geen idee. Maar "de hand of god" werkt bijna altijd op de een of ander manier (als je je helemaal top voelt als man zijnde). Er is een grappig naampje voor verzonnen vanwege het vele succes hiermee.
Apart. Zijn er ook filmpjes waarin het toegepast wordt in de praktijk? Ik kan me er zo slecht een voorstelling van maken, dat iemand zijn arm uitsteekt en ik zou denken: "Oh, what the hell" en een vreemde kerel z'n hand pak.
pi_114798386
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik denk dat het een heel foute weg is. Je bent immers niet in het moment, aangezien je reageert op impulsen van lust, en niet van aantrekking. Je bent dan niet met de vrouw, maar slechts je eigen behoeften.
Ik meld alleen hier even dat we allemaal mensen blijven, of het goed of slecht is laat ik in het midden.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:58:20 #169
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_114798493
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Apart. Zijn er ook filmpjes waarin het toegepast wordt in de praktijk? Ik kan me er zo slecht een voorstelling van maken, dat iemand zijn arm uitsteekt en ik zou denken: "Oh, what the hell" en een vreemde kerel z'n hand pak.
Ben ik ook benieuwd naar.. Wel een interessant concept :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_114798524
quote:

[..]

Nooit gehad dat iemand met een glimlach en hand uitgestoken hoi zei, en je automatisch de hand ging schudden?

Ik wel. :P

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik meld alleen hier even dat we allemaal mensen blijven, of het goed of slecht is laat ik in het midden.
Denk dat het alleen slecht is als je er achteraf spijt van hebt, maar het de volgende keer even hard doet. Dan heb je blijkbaar een les niet geleerd. :)
  zondag 29 juli 2012 @ 13:01:12 #171
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114798590
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Nooit gehad dat iemand met een glimlach en hand uitgestoken hoi zei, en je automatisch de hand ging schudden?

Ik wel. :P

Nee, er zijn nog nooit vreemde mensen op mij afgestapt met uitgestoken arm als ik door de stad liep of zo. Dus ik zou het gewoon niet weten. Misschien dat ik het uit nieuwsgierigheid wel zou doen, maar ik weet niet of ik daarmee automatisch in ga op verdere avances.
pi_114798619
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Jij doet eigenlijk precies hetzelfde. Iedere vrouw die er in mee gaat is volgens jou een slet.
Tenzij open relatie :P

En ja... Als ze er heel gemakkelijk in meegaat en niet binnen een paar tellen zoiets heeft van ''dit kan echt niet'' dan vind ik het een slet.

Mijn mening... Ik zeg niet dat het een feit is.
Rustig aan.
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 13:02:28 #173
5428 crew  miss_sly
pi_114798633
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.
pi_114798662
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat hoeft niet strijdig te zijn met je principes, maar als jij het een foute weg vindt, dan is het uiteraard wel strijdig met je principes.
Rustig aan.
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 13:03:34 #175
5428 crew  miss_sly
pi_114798680
quote:

[..]

Het gedeelte van de hand vastpakken, kan ik me nog wel in vinden. Zie ik ook niets ergs in. De rest...nah, echt niet.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:04:38 #176
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114798719
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.
Het gaat me ook niet om zijn verhaal, maar om zijn uitstraling. Of toen hij dat grapje maakte over die mieren, ik vond hem wel leuk lachen. Maar over het algemeen vind ik dat soort hosselmeesters ( :') ) niet oprecht overkomen als ze praten over hun trucjes en maniertjes.
pi_114798728
quote:

[..]

1:40, ze pakt niet zijn hand hier overigens maar reageert wel door die kant op te gaan. Soort van automatische reactie ook.

pi_114798861
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op het filmpje wat ik net gepost heb zie je hem in actie, hij knuffelt gewoon die meid enzo
pi_114798870
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat hoeft niet strijdig te zijn met je principes, maar als jij het een foute weg vindt, dan is het uiteraard wel strijdig met je principes.
Inderdaad. Principes verschillen bij mensen, en kunnen zelfs veranderen. Denk alleen wel dat iemand zichzelf voor de gek houdt met dat soort gedrag.
pi_114798924
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:04 schreef firefly3 het volgende:
1:40, ze pakt niet zijn hand hier overigens maar reageert wel door die kant op te gaan. Soort van automatische reactie ook.

Ah, uitgaande vrouwen weer.
pi_114799011
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Inderdaad. Principes verschillen bij mensen, en kunnen zelfs veranderen. Denk alleen wel dat iemand zichzelf voor de gek houdt met dat soort gedrag.
Kan je ''dat soort gedrag'' nog even voor me definieren?

Maar principes zijn wel aan verandering onderhevig... Ook gewoon omdat je allereerst bijvoorbeeld ergens tegenop ziet en het speciaal moet zijn etc, en later het wellicht totaal niet meer bijzonder is... Dusja, dan is het niet raar dat je blik ergens op ook veranderd.

Maar er zijn wat dat betrefd ook gradaties in je principes... Ik zou nooit een meisje verkrachten, hoe normaal seks ook wel niet voor me zou worden.... / hoe erg ik zou kunnen neerkijken op vrouwen.
Rustig aan.
pi_114799066
pi_114799077
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tenzij open relatie :P

En ja... Als ze er heel gemakkelijk in meegaat en niet binnen een paar tellen zoiets heeft van ''dit kan echt niet'' dan vind ik het een slet.

Mijn mening... Ik zeg niet dat het een feit is.
Vind je nog steeds dat ik alle vrouwen die dat zouden doen over een kam scheer? Ik zie in dat kopje namelijk niet bepaald uitzonderingen die ik geen slet zou vinden... Wellicht bestaat er een situatie die ik anders zou betitelen, maar vooralsnog denk ik niet dat die bestaat dus noem ik deze groep voor het gemak de groep ''sletten'' :)
Rustig aan.
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 13:14:57 #184
5428 crew  miss_sly
pi_114799166
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:09 schreef Modus het volgende:

[..]

Ah, uitgaande vrouwen weer.
Ja, precies, opgedirkt, klaar voor fun en een leuke kerel als ze die tegenkomen.
pi_114799173
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kan je ''dat soort gedrag'' nog even voor me definieren?

Maar principes zijn wel aan verandering onderhevig... Ook gewoon omdat je allereerst bijvoorbeeld ergens tegenop ziet en het speciaal moet zijn etc, en later het wellicht totaal niet meer bijzonder is... Dusja, dan is het niet raar dat je blik ergens op ook veranderd.

Maar er zijn wat dat betrefd ook gradaties in je principes... Ik zou nooit een meisje verkrachten, hoe normaal seks ook wel niet voor me zou worden.... / hoe erg ik zou kunnen neerkijken op vrouwen.
Handelingen uitvoeren die je normaal gesproken niet zou doen, onder het mom van "ik was geil/dronken", om daar later spijt van te hebben. Ik denk dat je dan tegen jezelf liegt.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:15:06 #186
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114799174
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vind je nog steeds dat ik alle vrouwen die dat zouden doen over een kam scheer? Ik zie in dat kopje namelijk niet bepaald uitzonderingen die ik geen slet zou vinden... Wellicht bestaat er een situatie die ik anders zou betitelen, maar vooralsnog denk ik niet dat die bestaat dus noem ik deze groep voor het gemak de groep ''sletten'' :)
Dat je mee gaat in het moment en eventueel zijn telefoonnummer aanneemt, betekent niet dat ze er ook iets mee doet of met hem het bed in duikt. In dit geval is hij wel in het nadeel, zij neemt dan wel zijn nummer aan, maar gaat daarna weer naar huis met haar vriend. Genoeg tijd om na te denken en haar verstand te laten spreken.
pi_114799190
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, precies, opgedirkt, klaar voor fun en een leuke kerel als ze die tegenkomen.
Op het tweede filmpje heb je voorbeeldjes van overdag. Het maakt allemaal niet uit. Allemaal excuusjes dat het aan de vrouwen ligt altijd
pi_114799239
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Handelingen uitvoeren die je normaal gesproken niet zou doen, onder het mom van "ik was geil/dronken", om daar later spijt van te hebben. Ik denk dat je dan tegen jezelf liegt.
Uiteraard... Dan doe je iets wat strijdig is met jezelf...

Als jij vindt dat je verslaafd bent aan iets en je neemt toch weer dat jointje.... Omdat je er enorme behoefte aan had...
Dan nog zal je het een tegenslag vinden dat je weer aan dat jointje gezeten hebt...

Maargoed.
Dit soort dingen die strijdig zijn met jezelf zijn hardnekkig te noemen.
Rustig aan.
pi_114799251
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat je mee gaat in het moment en eventueel zijn telefoonnummer aanneemt, betekent niet dat ze er ook iets mee doet of met hem het bed in duikt. In dit geval is hij wel in het nadeel, zij neemt dan wel zijn nummer aan, maar gaat daarna weer naar huis met haar vriend. Genoeg tijd om na te denken en haar verstand te laten spreken.
Een vis hoeft ook niet meteen te bijten.
pi_114799277
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Mee gaan in het moment betekent in dit geval dus zoenen met een vreemde kerel he...?
Als jij dat zou doen in een relatie met mij zou ik je (Mits geen open relatie) de deur wijzen.

Helemaal zou ik er zelf achter komen / zou je niet op je knietjes gaan en zelf enorm overhoop liggen van je ''fout''
Rustig aan.
pi_114799298
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mee gaan in het moment betekent in dit geval dus zoenen met een vreemde kerel he...?
Of vingeren overdag in het park zoals "Evil Stifler" bijna elke dag doet.
pi_114799387
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij moet wel zijn handen wassen vind ik, anders krijgen sommige meisjes nog een soa van hem.
Rustig aan.
pi_114799467
quote:
Ja ik ga geen filmpjes van een halfuur kijken van gasten die alleen maar met een klein groepje in hun eigen wereldje leven en elkaar (al dan niet onbewust) opnaaien om steeds verder te gaan. Ja, er zitten best bepaalde waarheden in bepaalde aangedragen punten, maar niet zelden gaat het dan over zeer extreme situaties waarin mensen vaak op een bepaalde manier reageren.

En er is ook weinig oprechts meer aan, als je elke keer allerlei hele specifieke acties moet aandragen waarop het zou werken, of je dat nou trucjes noemt of niet. Hun echte intentie is zoveel mogelijk wijven neuken, om wat voor reden dan ook, nou zeg dat dan ook oprecht tegen een chick, maar nee natuurlijk niet want als ze dat doen hapt er geen 1.

Wat echter zo treurig is dat die gasten niet doorhebben dat vrijwel iedereen ze uitlacht om hun gedoe, ik kijk echt to-taal niet op tegen zulke gasten. Retestoer hoor, 250 telefoonnrs hebben, en elke week een ander neuken (als ik dat al moet geloven), maar ook dat is wat die gasten uiteindelijk ook niet gelukkig gaat maken. Alleen zitten ze er te diep in om dat zo te kunnen zien.
pi_114799469
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hij moet wel zijn handen wassen vind ik, anders krijgen sommige meisjes nog een soa van hem.
Ik zag een keer op het forum een gast die butt hurt was omdat zijn vriendin seks had gehad met evil stifler. Echt erg :P
pi_114799508
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zag een keer op het forum een gast die butt hurt was omdat zijn vriendin seks had gehad met evil stifler. Echt erg :P
Tjah, kzou me ook genaaid voelen door ''mijn vriendin'' als ze seks zou hebben met een andere kerel in een gesloten relatie.
Rustig aan.
pi_114799512
quote:
Omg. :'), :'), :'), :'), :'), :'), :'), :'), :'), :'), :'), :'), :').
  zondag 29 juli 2012 @ 13:24:25 #197
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114799572
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als jij dat zou doen in een relatie met mij zou ik je (Mits geen open relatie) de deur wijzen.

Helemaal zou ik er zelf achter komen / zou je niet op je knietjes gaan en zelf enorm overhoop liggen van je ''fout''
Dat was niet waar ik op doelde, ik had het over het eerste filmpje wat gepost werd. Uit nieuwsgierigheid kun je me een hoop laten doen (misschien een slechte eigenschap?), maar ook ik heb mijn principes en zou niet zomaar iemand zoenen, nee. Zeker niet als ik een vriend heb.
pi_114799577
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Modus het volgende:

[..]

Ja ik ga geen filmpjes van een halfuur kijken van gasten die alleen maar met een klein groepje in hun eigen wereldje leven en elkaar (al dan niet onbewust) opnaaien om steeds verder te gaan. Ja, er zitten best bepaalde waarheden in bepaalde aangedragen punten, maar niet zelden gaat het dan over zeer extreme situaties waarin mensen vaak op een bepaalde manier reageren.

En er is ook weinig oprechts meer aan, als je elke keer allerlei hele specifieke acties moet aandragen waarop het zou werken, of je dat nou trucjes noemt of niet. Hun echte intentie is zoveel mogelijk wijven neuken, om wat voor reden dan ook, nou zeg dat dan ook oprecht tegen een chick, maar nee natuurlijk niet want als ze dat doen hapt er geen 1.

Wat echter zo treurig is dat die gasten niet doorhebben dat vrijwel iedereen ze uitlacht om hun gedoe, ik kijk echt to-taal niet op tegen zulke gasten. Retestoer hoor, 250 telefoonnrs hebben, en elke week een ander neuken (als ik dat al moet geloven), maar ook dat is wat die gasten uiteindelijk ook niet gelukkig gaat maken. Alleen zitten ze er te diep in om dat zo te kunnen zien.
Het lijkt net alsof je een afschuw hebt voor mensen die actiever zijn dan jij op dit gebied.
pi_114799583
quote:
Nou hup, jij nu lekker naar het Vondelpark alle wijven vingeren daar. Het schijnt te kunnen. Succes!
pi_114799611
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef Modus het volgende:

[..]

Nou hup, jij nu lekker naar het Vondelpark alle wijven vingeren daar. Het schijnt te kunnen. Succes!
De waarheid is hard he, dat sommige mensen beter zijn in verleiden dan jij. En ja, ik heb ook vrouwen gevingerd buiten (een tijd geleden).
pi_114799618
quote:

[..]

Het zou mij ergens wel gelukkig maken... Waarom?

Een mens wilt graag controle kunnen uitoefenen op de wereld... Atleast, zo werkt dat voor mij.
Als ik dan zou weten hoe iemand ''waarschijnlijk'' zou reageren op een actie van mij... Dan biedt dat mij meer mogelijkheden in de wereld, wat ik dan ''leuk'' zou vinden, (Omdat je iets kan bereiken wat jij wilt)

En dat hoeft niet strijdig te zijn met wat de ander wilt, dat kan de ander ook leuk vinden :+
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:25:39 #202
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114799622
quote:

[..]

Eens. Ik vind het inderdaad ook niet oprecht.
pi_114799634
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt net alsof je een afschuw hebt voor mensen die actiever zijn dan jij op dit gebied.
Dat is je standaard antwoord. 'Actiever' betekent niet automatisch beter, of hoogstaander, of prijzenswaardig. Nou ja voor jou wel want jij rukt je af op zulke gasten.
pi_114799655
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat was niet waar ik op doelde, ik had het over het eerste filmpje wat gepost werd. Uit nieuwsgierigheid kun je me een hoop laten doen (misschien een slechte eigenschap?), maar ook ik heb mijn principes en zou niet zomaar iemand zoenen, nee. Zeker niet als ik een vriend heb.
Die meisjes noemde ik dus slet :@
Dus dat ik al die meisjes slet noem vind ik niet die meisjes over een kam gooien :P Omdat ik mij geen uitzondering kan bedenken waarin ik die meisjes geen slet zou vinden.
Rustig aan.
pi_114799659
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat is je standaard antwoord. 'Actiever' betekent niet automatisch beter, of hoogstaander, of prijzenswaardig. Nou ja voor jou wel want jij rukt je af op zulke gasten.
Ze zijn beter in het verleiden van vrouwen dan jij.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:26:57 #206
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114799667
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat laatste is niet erg constructief hè. Dit topic is al een keer eerder gesloten omdat het te persoonlijk werd.
pi_114799668
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:25 schreef firefly3 het volgende:
De waarheid is hard he, dat sommige mensen beter zijn in verleiden dan jij. En ja, ik heb ook vrouwen gevingerd buiten (een tijd geleden).
I'm not worthy, oh master. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  zondag 29 juli 2012 @ 13:27:29 #208
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114799689
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die meisjes noemde ik dus slet :@
Dus dat ik al die meisjes slet noem vind ik niet die meisjes over een kam gooien :P Omdat ik mij geen uitzondering kan bedenken waarin ik die meisjes geen slet zou vinden.
Maar als het meisje met een vriend met jou zou zoenen, vind je haar dan nog steeds een slet? ;)
pi_114799691
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef firefly3 het volgende:
Ze zijn beter in het verleiden van vrouwen dan jij.
Nee want ze houden er geen relatie aan over.
pi_114799760
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:27 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar als het meisje met een vriend met jou zou zoenen, vind je haar dan nog steeds een slet? ;)
Hmm,

Okay thx voor deze post, ik nuanceer mezelf :P
Tenzij een relatie geen relatie te noemen valt. :P
Dus... Dat ze eigenlijk al half gescheiden zijn en ze niet meer van elkaar houden. Maar dan vind ik nog wel dat ze er afspraken over moeten maken, ik ga niet tussen een ''relatie'' zitten... Echt niet.
Rustig aan.
pi_114799775
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:27 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee want ze houden er geen relatie aan over.
Haha tyler heeft een relatie (en kinderen met haar), iemand anders heeft jaren lang een relatie gehad en de ander is een soort harem aan het opbouwen. Know your facts. De ander gaat trouwen.
pi_114799851
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef firefly3 het volgende:
Haha tyler heeft een relatie (en kinderen met haar), iemand anders heeft jaren lang een relatie gehad en de ander is een soort harem aan het opbouwen. Know your facts. De ander gaat trouwen.
Waarom doen ze het dan in vredesnaam? En die vrouwen vinden dat allemaal wel best?
  zondag 29 juli 2012 @ 13:31:36 #213
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114799864
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm,

Okay thx voor deze post, ik nuanceer mezelf :P
Tenzij een relatie geen relatie te noemen valt. :P
Dus... Dat ze eigenlijk al half gescheiden zijn en ze niet meer van elkaar houden. Maar dan vind ik nog wel dat ze er afspraken over moeten maken, ik ga niet tussen een ''relatie'' zitten... Echt niet.
Dus dan is het geen slet? Maar als andere kerels hetzelfde doen, is dat meisje wel een slet? Dat komt wel enigszins hypocriet over.

En wat bedoel je met afspraken maken?
pi_114799874
WTF is een "Evil Stifler" nu weer? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_114799893
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Modus het volgende:

[..]

Waarom doen ze het dan in vredesnaam? En die vrouwen vinden dat allemaal wel best?
Ze willen mensen helpen met beter worden met vrouwen omdat het hun levenskwaliteit verbeterd heeft? Ik zeg maar wat.
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:32:15 #216
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114799899
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
Iemand die vrouwen overdag vingert in het park.
pi_114799951
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus dan is het geen slet? Maar als andere kerels hetzelfde doen, is dat meisje wel een slet? Dat komt wel enigszins hypocriet over.

En wat bedoel je met afspraken maken?
Nee, als ik met dat meisje gezoend heb heb ik nog geen ''vaste relatie''.

Dat ik niet tussen een doodgebloede relatie ga zitten als de 2 het niet openlijk met elkaar bespreken wat wel en wat niet kan / dat ze het uitmaken.

Ik ga niet een soort van affaire beginnen, echt niet. :')
Rustig aan.
pi_114799964
quote:

[..]

Omdat het leuk is, yep. Ik denk dat ik ooit ook misschien wel twee relaties tegelijk wil hebben ofzo. Vroeger heb ik weleens gehad dat ik verliefd was op 2 meiden tegelijk.
pi_114799971
quote:
firefly's god.
pi_114799974
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:32 schreef Fera het volgende:

[..]

Iemand die vrouwen overdag vingert in het park.
:D De triestheid :') _O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_114799978
quote:
Kvind dat wel grappige termen.. :P
Rustig aan.
pi_114800010
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:D De triestheid :') _O-
Terwijl jij met je saaie leventje waarschijnlijk niet eens aanspraak hebt in het park :P
pi_114800044
quote:

[..]

Jij stemt niet in voor een blowjob in het park? :P
Rustig aan.
pi_114800060
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Terwijl jij met je saaie leventje waarschijnlijk niet eens aanspraak hebt in het park :P
Ik kom ook nooit in het park :+
Rustig aan.
pi_114800092
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef firefly3 het volgende:
Omdat het leuk is, yep. Ik denk dat ik ooit ook misschien wel twee relaties tegelijk wil hebben ofzo. Vroeger heb ik weleens gehad dat ik verliefd was op 2 meiden tegelijk.
Je hebt hun vrouwen zelf ook gesproken en die zeggen dat ze overal van af weten en het goed vinden?

Nou succes. Zou je het ze ook allebei vertellen?
pi_114800098
Ik had vroeger ook afgunst voor mensen die verder waren dan ik. Maar het is veel beter om op hetzelfde team te zitten en te leren van elkaar. Het was ook onzekerheid bij mezelf dat ik boos werd op mensen die boven me zaten op zo'n verleidings niveau.
pi_114800102
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat je er verder naast zit dan je denkt. Maar het feit dat je het stelt te weten geeft al aan hoe vooringenomen je bent. :') En ik hoef mezelf dan ook niet te conditioneren om een een vrouw überhaupt aan te kunnen spreken. :7
pi_114800158
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef firefly3 het volgende:
Ik had vroeger ook afgunst voor mensen die verder waren dan ik. Maar het is veel beter om op hetzelfde team te zitten en te leren van elkaar. Het was ook onzekerheid bij mezelf dat ik boos werd op mensen die boven me zaten op zo'n verleidings niveau.
Tis niet allemaal zo simpel te noemen firefly

Ik zou kunnen zeggen dat gray boven mijn niveau zit, hoewel ik dat ook niet helemaal zeker weet, maar ik vind hem persoonlijk qua wereldvisie wel interessant. (Leuk compliment, gooi die maar in je zak, en nee ik ben geen gay :@)

Maar ''boven jouw niveau'' heeft meer betrekking op waar je zelf wilt komen in het leven...
Het is dus gewoon een subjectief begrip.
Rustig aan.
pi_114800200
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Modus het volgende:

[..]

Je hebt hun vrouwen zelf ook gesproken en die zeggen dat ze overal van af weten en het goed vinden?

Nou succes. Zou je het ze ook allebei vertellen?
Je moet vanaf het begin duidelijk zijn bij haar en open, dan heb je het meeste kans op slagen dat ze ermee in stemt. Er zijn meer mensen die dit doen, het is ook een "skill" waar je goed in kunt worden.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:39:17 #230
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114800229
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet vanaf het begin duidelijk zijn bij haar en open, dan heb je het meeste kans op slagen dat ze ermee in stemt. Er zijn meer mensen die dit doen, het is ook een "skill" waar je goed in kunt worden.
Dus die mannen gaan gewoon door met hun hosselpraktijken ondanks vrouw en kind?
pi_114800232
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis niet allemaal zo simpel te noemen firefly

Ik zou kunnen zeggen dat gray boven mijn niveau zit, hoewel ik dat ook niet helemaal zeker weet, maar ik vind hem persoonlijk qua wereldvisie wel interessant. (Leuk compliment, gooi die maar in je zak, en nee ik ben geen gay :@)

Maar ''boven jouw niveau'' heeft meer betrekking op waar je zelf wilt komen in het leven...
Het is dus gewoon een subjectief begrip.
Ik bedoel dus op gebied van succes met vrouwen, en ik denk dat gray idd ook goed is.
pi_114800295
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
Jij stemt niet in voor een blowjob in het park? :P
Niet overal altijd met welke vrouw dan ook, nee.
pi_114800296
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Fera het volgende:

[..]

Moet ik eigenlijk van jou aannemen dat je tevreden gesteld bent als je niet meer reageerd op een reactie van mij? :P
Rustig aan.
pi_114800303
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Fera het volgende:

[..]

Niet allemaal, de helft is bezet de ander helft weer niet. Maar tyler's situatie komt normaal gezien niet voor.
pi_114800345
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoel dus op gebied van succes met vrouwen, en ik denk dat gray idd ook goed is.
Ook die succes is subjectief.
Wanneer noem je iets ''succes''?
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:42:09 #236
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114800355
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moet ik eigenlijk van jou aannemen dat je tevreden gesteld bent als je niet meer reageerd op een reactie van mij? :P
Nee, ik had het gevoel dat we allebei iets anders bedoelde. Dus ik had zoiets van: laat maar. Bovendien was er niet echt antwoord op mijn laatste vraag.
pi_114800367
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook die succes is subjectief.
Wanneer noem je iets ''succes''?
Als veel vrouwen zich aangetrokken voelen tot iemand, dan vind ik dat succes met vrouwen.
pi_114800368
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Modus het volgende:

[..]

Niet overal altijd met welke vrouw dan ook, nee.
Mwah vooruit, maar van een goed uitziende gratis prostituee ofzo. :+
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:43:05 #239
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114800394
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet allemaal, de helft is bezet de ander helft weer niet. Maar tyler's situatie komt normaal gezien niet voor.
Het is geaccepteerd door haar omdat het zijn werk is?
pi_114800402
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, ik had het gevoel dat we allebei iets anders bedoelde. Dus ik had zoiets van: laat maar. Bovendien was er niet echt antwoord op mijn laatste vraag.
:+
Rustig aan.
pi_114800432
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen.
pi_114800458
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als veel vrouwen zich aangetrokken voelen tot iemand, dan vind ik dat succes met vrouwen.
Nee, dat is kwantiteit.
pi_114800469
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Fera het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, als ik met dat meisje gezoend heb heb ik nog geen ''vaste relatie''.

Dat ik niet tussen een doodgebloede relatie ga zitten als de 2 het niet openlijk met elkaar bespreken wat wel en wat niet kan / dat ze het uitmaken.

Ik ga niet een soort van affaire beginnen, echt niet. :')
Was toch duidelijk? :P
Rustig aan.
pi_114800499
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat is kwantiteit.
Niet echt, hoe aantrekkelijker je bent hoe meer de hoge kwaliteit vrouwen je ook leuk beginnen te vinden.

Dus hoe meer vrouwen jou leuk vinden, hoe meer en mooiere vrouwen je leuk vinden.
pi_114800505
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef Fera het volgende:

[..]

Soort van manhoer :P
Rustig aan.
pi_114800531
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet echt, hoe aantrekkelijker je bent hoe meer de hoge kwaliteit vrouwen je ook leuk beginnen te vinden.

Dus hoe meer vrouwen je leuk vinden, hoe meer en mooiere vrouwen je leuk vinden.
Dat is nog steeds kwantiteit, daar heeft hij een punt, maar als jij zo het begrip succes definieerd - naar kwantitatieve maatstaven, dan kan dat prima samengaan.
Rustig aan.
pi_114800557
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is nog steeds kwantiteit, daar heeft hij een punt, maar als jij zo het begrip succes definieerd - naar kwantitatieve maatstaven, dan kan dat prima samengaan.
Ik noem het kwaliteit als kwaliteit vrouwen je leuk beginnen te vinden
  zondag 29 juli 2012 @ 13:47:19 #248
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114800582
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Was toch duidelijk? :P
Nee. Het ging over vrouwen 'slet' noemen als ze zomaar met een vreemde kerel gingen zoenen. Toen ik jou in die situatie plaatste als vreemde kerel gaf je aan wat nuance aan te moeten brengen. Toen vroeg ik me dit af:

quote:
Daar heb ik nog niet echt een antwoord op gehad.
pi_114800602
Is het jullie nog steeds niet duidelijk dat hoe beter je wordt hoe mooier en leuker de vrouwen worden die je kunt krijgen? Zit de ego zo erg in de weg bij jezelf?
pi_114800605
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus hoe meer vrouwen jou leuk vinden, hoe meer en mooiere vrouwen je leuk vinden.
Nu denk je opeens wel te kunnen nuanceren, terwijl je eerst alleen maar met de botte bijl op me kunt reageren? :') Hoe denk je dat je hier overkomt, op een groot aantal mensen? Als iemand die plat neuken als levensstijl nastreeft, als een baan, emotieloos.
pi_114800633
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kwaliteitsvrouwen is ook subjectief.
pi_114800660
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mooier leuker, gezelliger en en die het ook gemaakt hebben in het leven.
pi_114800692
Hoe harder je aan jezelf werkt, hoe meer je op niveau komt van top vrouwen. Stel je ontmoet een actrice, een hollywood ster, kan je haar nu al "handelen" ?
pi_114800797
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mooier leuker, gezelliger en en die het ook gemaakt hebben in het leven.
Kortzichtig ventje, ook dat alles is subjectief. Tenzij je met die begrippen de nu heersende maatschappelijke standaard bedoelt welke ook altijd aan verandering onderhavig is. Dan ben je dus slechts iemand die van heel veel Döner houdt. :')
pi_114800882
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kortzichtig ventje, ook dat alles is subjectief. Tenzij je met die begrippen de nu heersende maatschappelijke standaard bedoelt welke ook altijd aan verandering onderhavig is. Dan ben je dus slechts iemand die van heel veel Döner houdt. :')
Voor jezelf is het heel leuk als de vrouwen steeds leuker knapper mooier worden enz :D
pi_114800933
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor jezelf is het heel leuk als de vrouwen steeds leuker knapper mooier worden enz :D
Als je daar waarde aan hecht, jep.
pi_114800953
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee. Het ging over vrouwen 'slet' noemen als ze zomaar met een vreemde kerel gingen zoenen. Toen ik jou in die situatie plaatste als vreemde kerel gaf je aan wat nuance aan te moeten brengen. Toen vroeg ik me dit af:

[..]

Daar heb ik nog niet echt een antwoord op gehad.
We praten langs elkaar heen :+

Ik had het over vrouwen een slet noemen die aan de volgende eisen voldoen:
Een vriend hebben en daar lak aan hebben en gewoon fijn met je meezoenen.
Toen bracht ik daar nuance aan door te stellen dat sommige relaties doodgebloed zijn en dat het dan wel kan.. Mits ze wel met elkaar afspraken gaan maken over wat wel en wat niet mag / als ze het met elkaar uitmaken - omdat ik geen affaire met iemand ga beginnen -

Is het nu weer duidelijk? :P
Rustig aan.
pi_114800968
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:49 schreef firefly3 het volgende:
Hoe harder je aan jezelf werkt, hoe meer je op niveau komt van top vrouwen. Stel je ontmoet een actrice, een hollywood ster, kan je haar nu al "handelen" ?
Jij gaat er nu al vanuit dat zo iemand zich op 1 of andere manier arrogant/uit de hoogte of iets zal gedragen?
pi_114800986
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kwaliteit vrouwen is ook subjectief... Wat voorn vrouwen vind jij kwaliteit vrouwen? :P
Rustig aan.
pi_114801024
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef firefly3 het volgende:
Is het jullie nog steeds niet duidelijk dat hoe beter je wordt hoe mooier en leuker de vrouwen worden die je kunt krijgen? Zit de ego zo erg in de weg bij jezelf?
Ehm, nee dat gaat niet op voor mij, ik heb meer succes met meisjes die ik leuk vind :P :+
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:59:21 #261
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114801032
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

We praten langs elkaar heen :+

Ik had het over vrouwen een slet noemen die aan de volgende eisen voldoen:
Een vriend hebben en daar lak aan hebben en gewoon fijn met je meezoenen.
Toen bracht ik daar nuance aan door te stellen dat sommige relaties doodgebloed zijn en dat het dan wel kan.. Mits ze wel met elkaar afspraken gaan maken over wat wel en wat niet mag / als ze het met elkaar uitmaken - omdat ik geen affaire met iemand ga beginnen -

Is het nu weer duidelijk? :P
Zoals ik al zei, we bedoelden beiden iets anders. Nu is het weer duidelijk hoor. O-)
  zondag 29 juli 2012 @ 14:00:11 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114801065
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehm, nee dat gaat niet op voor mij, ik heb meer succes met meisjes die ik leuk vind :P :+
Misschien omdat je meer moeite doet voor meisjes die je leuk vindt. Als je iemand niet echt leuk vindt, ben je ook minder gemotiveerd.
pi_114801095
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kwaliteit vrouwen is ook subjectief... Wat voorn vrouwen vind jij kwaliteit vrouwen? :P
Ik zei het onafhankelijk van jou, dat je het weet :@ :P
Rustig aan.
pi_114801143
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef Fera het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, we bedoelden beiden iets anders. Nu is het weer duidelijk hoor. O-)
Ik hecht veel waarde aan elkaar begrijpen. :+
Rustig aan.
pi_114801152
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he ^O^ . Vrouwen die mooi zijn en hoge kwaliteit zijn ook socialer. Maar voor seks is het toch lastiger hoor
  zondag 29 juli 2012 @ 14:03:01 #266
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114801166
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he ^O^ . Vrouwen die mooi zijn zijn ook socialer.
Euh ... Allemaal?
pi_114801168
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien omdat je meer moeite doet voor meisjes die je leuk vindt. Als je iemand niet echt leuk vindt, ben je ook minder gemotiveerd.
Neuh, denk dat ik niks probeer bij meisjes die ik niet leuk vind :+
Rustig aan.
pi_114801182
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Als aanvulling zou ik zeggen dat een meisje scoren op zich motivatie genoeg kan zijn. Dat extra streepje op de lijst he? :{w

Dat lijkt wel te gelden voor firefly3, waarbij elke vrouw een les is om jezelf te verbeteren, of een zekere levensstijl te laten leiden.
pi_114801190
quote:

[..]

We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he ^O^ . Vrouwen die mooi zijn en hoge kwaliteit zijn ook socialer. Maar voor seks is het toch lastiger hoor
Oh ik ben maagd, dus ehh, geen idee. :+
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 14:04:33 #270
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114801248
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Als aanvulling zou ik zeggen dat een meisje scoren op zich motivatie genoeg kan zijn. Dat extra streepje op de lijst he? :{w

Dat lijkt wel te gelden voor firefly3, waarbij elke vrouw een les is om jezelf te verbeteren, of een zekere levensstijl te laten leiden.
Daar heb je wel een punt. Maar volgens mij ga je toch onbewust meer je best doen voor iemand die je leuk vindt. Als iemand meer waard is dan een 'streepje op de lijst' ga je er toch meer energie in steken.
pi_114801335
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Maar volgens mij ga je toch onbewust meer je best doen voor iemand die je leuk vindt. Als iemand meer waard is dan een 'streepje op de lijst' ga je er toch meer energie in steken.
Ik denk dat het gewoon automatisch gaat... Als jij veel interesse lijkt te hebben in een ander.. Ga je je ook uiten alsof je veel interesse hebt in de ander... De ander merkt dit op.... En gaat als die je leuk vindt zich ook zo gedragen... Waardoor je eigenlijk van elkaar door hebt dat je interesse hebt in elkaar...

En dan wat vuurwerk en wat salluut schoten, etc etc.
Rustig aan.
pi_114801337
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Jazeker, ik ben het ook geheel met je eens. :Y

Wilde alleen wat toevoegen over wat kan motiveren bij versieren. Ik weet van mezelf dat ik in ieder geval niet een meisje kan versieren dat ik niet leuk vind. Zie ook niet in waarom ik dat zou willen. :P
pi_114801356
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef Fera het volgende:

[..]

Euh ... Allemaal?
Yep, anders is het ook geen kwaliteit vrouw meer ;)
pi_114801383
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh, denk dat ik niks probeer bij meisjes die ik niet leuk vind :+
Dat deed je laatst wel... Ga niet tegendraads tegen jezelf in :/
pi_114801410
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep, anders is het ook geen kwaliteit vrouw meer ;)
Een kwaliteit vrouw is dus sociaal?

Maar gisteren hadden we het er nog over dat een afwijzing geen afwijzing was... Ook al werd die afwijzing geuit door gewoon iemand te negeren....

Dus waarom doorgaan als het geen kwalitatief vrouw is? Is je ego te groot om afgewezen te worden?

Of uit een sociale vrouw zich ook door te negeren? Dan verschillen onze definities van sociale vrouw :+
Rustig aan.
pi_114801433
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Nah, ik vind vrouwen gewoon mooi, leuk, gezellig en geil. Ik ben verslaafd aan vrouwen, dat dan weer wel.
pi_114801464
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat deed je laatst wel... Ga niet tegendraads tegen jezelf in :/
U heeft gelijk, maar toen ging dat automatisch en had ik gewoon zin om erin mee te gaan, ik heb niet zoveel moeite in haar gestoken hoor, zij meer in mij denk ik. / ging automatisch.
Rustig aan.
pi_114801479
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een kwaliteit vrouw is dus sociaal?

Maar gisteren hadden we het er nog over dat een afwijzing geen afwijzing was... Ook al werd die afwijzing geuit door gewoon iemand te negeren....

Dus waarom doorgaan als het geen kwalitatief vrouw is? Is je ego te groot om afgewezen te worden?
Dat ze soms stom reageert, betekend niet dat ze geen sociaal persoon kan zijn.
pi_114801510
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat ze soms stom reageert, betekend niet dat ze geen sociaal persoon kan zijn.
Dat een persoon zich vaak niet sociaal gedraagd, betekent niet dat dat persoon niet sociaal kan zijn.

Beetje inhoudsloze post vind ik.
Rustig aan.
pi_114801559
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat een persoon zich vaak niet sociaal gedraagd, betekent niet dat dat persoon niet sociaal kan zijn.

Beetje inhoudsloze post vind ik.
De ware haar ontmoet je niet binnen 10 seconden.
pi_114801646
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De ware haar ontmoet je niet binnen 10 seconden.
So? Je weet niet wie een kwaliteitsvrouw is dus.
quote:

[..]

Vrouwen die kwaliteit hebben zijn bij jou per definitie sociaal dus?
En iemand hoeft zich daarvoor niet altijd sociaal te gedragen, maar mag zich ook verwaand gedragen?
Rustig aan.
pi_114801668
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef Modus het volgende:

[..]

Jij gaat er nu al vanuit dat zo iemand zich op 1 of andere manier arrogant/uit de hoogte of iets zal gedragen?
of dat ze net zo enorm lekker (subjectief) zijn als op die talloze picas en in films/series? :')
pi_114801735
Even iets om flink in te prenten:

De vrouwen die je ontmoet worden steeds mooier, leuker, spontaner, gezelliger. Vrouwen worden pas positief/open als je tenminste op hun niveau zit met sociale vaardigheden. Vrouwen die super mooi zijn en een super leven hebben, hebben zo veel keuze. Je bent dan 1 van de duizenden waar ze uit kan kiezen. Waarom zou ze jou kiezen? Om wie je bent? Terwijl je haar niet eens aan het lachen kan maken of voor seksuele opwinding kan zorgen? Aan de ene kant ben je goed genoeg, maar aan de andere kant moet je jezelf verbeteren om nog betere kwaliteit vrouwen te krijgen.
pi_114801806
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:

De vrouwen die je ontmoet worden steeds mooier, leuker, spontaner, gezelliger. Vrouwen worden pas positief/open als je tenminste op hun niveau zit met sociale vaardigheden. Vrouwen die super mooi zijn en een super leven hebben, hebben zo veel keuze. Je bent dan 1 van de duizenden waar ze uit kan kiezen. Waarom zou ze jou kiezen? Om wie je bent? Terwijl je haar niet eens aan het lachen kan maken of voor seksuele opwinding kan zorgen? Aan de ene kant ben je goed genoeg, maar aan de andere kant moet je jezelf verbeteren om nog betere kwaliteit vrouwen te krijgen.
Wat een bullshit weer alsof de lelijkste, slechtste hosselaar van de wereld, iemand niet seksueel kan prikkelen / aan het lachen kan maken, dat hoeft niet zo te zijn. :+
Rustig aan.
pi_114801831
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:

Deze stellingen zijn meer jouw persoonlijke mening dan feit. Maar je bent wat mij betreft vrij ze flink bij jezelf in te prenten, hoor. :)
pi_114801847
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Deze stellingen zijn meer jouw persoonlijke mening dan feit. Maar je bent wat mij betreft vrij ze flink bij jezelf in te prenten, hoor. :)
Gray, jij zit in utrecht toch?
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 14:18:33 #287
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114801880
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon automatisch gaat... Als jij veel interesse lijkt te hebben in een ander.. Ga je je ook uiten alsof je veel interesse hebt in de ander... De ander merkt dit op.... En gaat als die je leuk vindt zich ook zo gedragen... Waardoor je eigenlijk van elkaar door hebt dat je interesse hebt in elkaar...

En dan wat vuurwerk en wat salluut schoten, etc etc.
Wat romantisch weer. :D

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Jazeker, ik ben het ook geheel met je eens. :Y

Wilde alleen wat toevoegen over wat kan motiveren bij versieren. Ik weet van mezelf dat ik in ieder geval niet een meisje kan versieren dat ik niet leuk vind. Zie ook niet in waarom ik dat zou willen. :P
Nee inderdaad, ik zie daar sowieso niet het nut van in. Ook al zou ik een lijstje bijhouden, dan liever eentje met alleen leuke jongens. Maar wie ben ik ... :P
pi_114801956
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat romantisch weer. :D
Zo ben ik :+
Rustig aan.
pi_114802011
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gray, jij zit in utrecht toch?
Nope. Zit volgens mij bij jou in de buurt. :)
pi_114802051
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Nope. Zit volgens mij bij jou in de buurt. :)
Leiuhh? (8>
Rustig aan.
pi_114802053
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat een bullshit weer alsof de lelijkste, slechtste hosselaar van de wereld, iemand niet seksueel kan prikkelen / aan het lachen kan maken, dat hoeft niet zo te zijn. :+
Die krijgt dan slechts een lelijke bitch. Denk je echt dat diegene de aandacht krijgt van echt een leuke vrouw? 1 op de 1000 misschien.
pi_114802072
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leiuhh? (8>
pi_114802075
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, het is geen "numbersgame". Dat je het als "numbersgame" ziet is vrij kwalijk.
pi_114802126
Eigenlijk is het maar goed ook dat de massa niet weet dat je steeds meer mooiere en leukere vrouwen kunt krijgen als je oneindig veel ervaring op doet. Het is als een "hack" op de wereld.
pi_114802129
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die krijgt dan slechts een lelijke bitch. Denk je echt dat diegene de aandacht krijgt van echt een leuke vrouw? 1 op de 1000 misschien.
Ik denk dat niemand zichzelf gaat kwellen met een (lelijke) bitch.

Wellicht... Waarom niet?
Rustig aan.
pi_114802134
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, het is geen "numbersgame". Dat je het als "numbersgame" ziet is vrij kwalijk.
Que? Dat doe ik helemaal niet. :?

Ik gaf slechts aan dat je mantra meer voor jezelf opgaat, dan dat deze algemeen toepasbaar is.
pi_114802143
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Ga je nog een beetje uit hier etc?
Rustig aan.
pi_114802158
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand zichzelf gaat kwellen met een (lelijke) bitch.

Wellicht... Waarom niet?
Punt is, je kunt steeds mooiere en betere vrouwen krijgen.
pi_114802187
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Que? Dat doe ik helemaal niet. :?

Ik gaf slechts aan dat je mantra meer voor jezelf opgaat, dan dat deze algemeen toepasbaar is.
Het is een feit dat je de vijver kunt vergroten met steeds betere vissen.
pi_114802197
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Punt is, je kunt steeds mooiere en betere vrouwen krijgen.
Punt is...
Je kunt de beste vrouw en de mooiste vrouw van de wereld krijgen al ben je nog zo lelijk en sociaal onbekwaam..

Iets minder kans, maargoed..
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 14:28:22 #301
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114802266
Dicht. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')