Die principe heeft elke man, maar verbreken we wel vaker.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk principe?
Heb ik ooit gezegd een principe te hebben niet met meisjes te zoenen die ik niet leuk vind?
Dan vind ik het label 'man' niet heel toepasselijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die principe heeft elke man, maar verbreken we wel vaker.
Bullshit. Dat noem ik geen principe.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die principe heeft elke man, maar verbreken we wel vaker.
Hoe geiler je bent of dronken op dat moment hoe eerder je genoegen neemt met minderquote:Op zondag 29 juli 2012 12:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan vind ik het label 'man' niet heel toepasselijk.
Je zit nog teveel in een romantisch wereldjequote:Op zondag 29 juli 2012 12:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bullshit. Dat noem ik geen principe.
Niet voor een man. Een echte man heeft zelfbeheersing; die kent zijn speerpunten én zijn tekortkomingen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe geiler je bent of dronken op dat moment hoe eerder je genoegen neemt met minder
We noemen dat geen principes.. Principes zitten vast geankerd in je persoon. Meegaan in bepaalde situaties zijn vastgeankerd in iets minder dan je persoon, maar waar je zin in hebt.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe geiler je bent of dronken op dat moment hoe eerder je genoegen neemt met minder
Wat een volwassen reactie.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zit nog teveel in een romantisch wereldje
Ik zeg ook niet dat het de juiste weg is, maar we hebben allemaal een moment van overgave op een bepaalde grens.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Niet voor een man. Een echte man heeft zelfbeheersing; die kent zijn speerpunten én zijn tekortkomingen.
Wel een leuke kerel, met de uitstraling zit het wel goed.quote:
Als vrouwen heel erg aangetrokken voelen en in het moment leven, dan denken ze echt niet aan principes. Simpelweg omdat de logische hersenhelft niet mee doet en dat er een overvloed aan hormonen door het bloed heen gaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We noemen dat geen principes.. Principes zitten vast geankerd in je persoon. Meegaan in bepaalde situaties zijn vastgeankerd in iets minder dan je persoon, maar waar je zin in hebt.
Je gooit alle vrouwen over 1 kam.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als vrouwen heel erg aangetrokken voelen en in het moment leven, dan denken ze echt niet aan principes. Simpelweg omdat de logische hersenhelft niet mee doet en dat er een overvloed aan hormonen door het bloed heen gaan.
Jij doet eigenlijk precies hetzelfde. Iedere vrouw die er in mee gaat is volgens jou een slet.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gooit alle vrouwen over 1 kam.
Sletten, nogmaals
Geen idee. Maar "de hand of god" werkt bijna altijd op de een of ander manier (als je je helemaal top voelt als man zijnde). Er is een grappig naampje voor verzonnen vanwege het vele succes hiermee.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een leuke kerel, met de uitstraling zit het wel goed.
Maar wat als ze zijn hand nou niet zou pakken? Dan staat hij daar ... Is het dan definitief een 'nee'?
Ik denk dat het een heel foute weg is. Je bent immers niet in het moment, aangezien je reageert op impulsen van lust, en niet van aantrekking. Je bent dan niet met de vrouw, maar slechts je eigen behoeften.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het de juiste weg is, maar we hebben allemaal een moment van overgave op een bepaalde grens.
Ik gooi mensen over 1 kam, we lijken veel meer op elkaar dan we willen toegeven. Daarom kan je sociaal gezien steeds beter worden, er zit bizar weinig verschil in.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gooit alle vrouwen over 1 kam.
Sletten, nogmaals
Apart. Zijn er ook filmpjes waarin het toegepast wordt in de praktijk? Ik kan me er zo slecht een voorstelling van maken, dat iemand zijn arm uitsteekt en ik zou denken: "Oh, what the hell" en een vreemde kerel z'n hand pak.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar "de hand of god" werkt bijna altijd op de een of ander manier (als je je helemaal top voelt als man zijnde). Er is een grappig naampje voor verzonnen vanwege het vele succes hiermee.
Ik meld alleen hier even dat we allemaal mensen blijven, of het goed of slecht is laat ik in het midden.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel foute weg is. Je bent immers niet in het moment, aangezien je reageert op impulsen van lust, en niet van aantrekking. Je bent dan niet met de vrouw, maar slechts je eigen behoeften.
Ben ik ook benieuwd naar.. Wel een interessant conceptquote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Zijn er ook filmpjes waarin het toegepast wordt in de praktijk? Ik kan me er zo slecht een voorstelling van maken, dat iemand zijn arm uitsteekt en ik zou denken: "Oh, what the hell" en een vreemde kerel z'n hand pak.
Nooit gehad dat iemand met een glimlach en hand uitgestoken hoi zei, en je automatisch de hand ging schudden?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Zijn er ook filmpjes waarin het toegepast wordt in de praktijk? Ik kan me er zo slecht een voorstelling van maken, dat iemand zijn arm uitsteekt en ik zou denken: "Oh, what the hell" en een vreemde kerel z'n hand pak.
Denk dat het alleen slecht is als je er achteraf spijt van hebt, maar het de volgende keer even hard doet. Dan heb je blijkbaar een les niet geleerd.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik meld alleen hier even dat we allemaal mensen blijven, of het goed of slecht is laat ik in het midden.
Nee, er zijn nog nooit vreemde mensen op mij afgestapt met uitgestoken arm als ik door de stad liep of zo. Dus ik zou het gewoon niet weten. Misschien dat ik het uit nieuwsgierigheid wel zou doen, maar ik weet niet of ik daarmee automatisch in ga op verdere avances.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Nooit gehad dat iemand met een glimlach en hand uitgestoken hoi zei, en je automatisch de hand ging schudden?
Ik wel.
Tenzij open relatiequote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij doet eigenlijk precies hetzelfde. Iedere vrouw die er in mee gaat is volgens jou een slet.
Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een leuke kerel, met de uitstraling zit het wel goed.
Maar wat als ze zijn hand nou niet zou pakken? Dan staat hij daar ... Is het dan definitief een 'nee'?
Dat hoeft niet strijdig te zijn met je principes, maar als jij het een foute weg vindt, dan is het uiteraard wel strijdig met je principes.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel foute weg is. Je bent immers niet in het moment, aangezien je reageert op impulsen van lust, en niet van aantrekking. Je bent dan niet met de vrouw, maar slechts je eigen behoeften.
Het gedeelte van de hand vastpakken, kan ik me nog wel in vinden. Zie ik ook niets ergs in. De rest...nah, echt niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om zijn verhaal, maar om zijn uitstraling. Of toen hij dat grapje maakte over die mieren, ik vond hem wel leuk lachen. Maar over het algemeen vind ik dat soort hosselmeesters (quote:Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.
1:40, ze pakt niet zijn hand hier overigens maar reageert wel door die kant op te gaan. Soort van automatische reactie ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het filmpje wat ik net gepost heb zie je hem in actie, hij knuffelt gewoon die meid enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.
Inderdaad. Principes verschillen bij mensen, en kunnen zelfs veranderen. Denk alleen wel dat iemand zichzelf voor de gek houdt met dat soort gedrag.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet strijdig te zijn met je principes, maar als jij het een foute weg vindt, dan is het uiteraard wel strijdig met je principes.
Ah, uitgaande vrouwen weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:04 schreef firefly3 het volgende:
1:40, ze pakt niet zijn hand hier overigens maar reageert wel door die kant op te gaan. Soort van automatische reactie ook.
Kan je ''dat soort gedrag'' nog even voor me definieren?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Inderdaad. Principes verschillen bij mensen, en kunnen zelfs veranderen. Denk alleen wel dat iemand zichzelf voor de gek houdt met dat soort gedrag.
quote:
Vind je nog steeds dat ik alle vrouwen die dat zouden doen over een kam scheer? Ik zie in dat kopje namelijk niet bepaald uitzonderingen die ik geen slet zou vinden... Wellicht bestaat er een situatie die ik anders zou betitelen, maar vooralsnog denk ik niet dat die bestaat dus noem ik deze groep voor het gemak de groep ''sletten''quote:Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tenzij open relatie
En ja... Als ze er heel gemakkelijk in meegaat en niet binnen een paar tellen zoiets heeft van ''dit kan echt niet'' dan vind ik het een slet.
Mijn mening... Ik zeg niet dat het een feit is.
Ja, precies, opgedirkt, klaar voor fun en een leuke kerel als ze die tegenkomen.quote:
Handelingen uitvoeren die je normaal gesproken niet zou doen, onder het mom van "ik was geil/dronken", om daar later spijt van te hebben. Ik denk dat je dan tegen jezelf liegt.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je ''dat soort gedrag'' nog even voor me definieren?
Maar principes zijn wel aan verandering onderhevig... Ook gewoon omdat je allereerst bijvoorbeeld ergens tegenop ziet en het speciaal moet zijn etc, en later het wellicht totaal niet meer bijzonder is... Dusja, dan is het niet raar dat je blik ergens op ook veranderd.
Maar er zijn wat dat betrefd ook gradaties in je principes... Ik zou nooit een meisje verkrachten, hoe normaal seks ook wel niet voor me zou worden.... / hoe erg ik zou kunnen neerkijken op vrouwen.
Dat je mee gaat in het moment en eventueel zijn telefoonnummer aanneemt, betekent niet dat ze er ook iets mee doet of met hem het bed in duikt. In dit geval is hij wel in het nadeel, zij neemt dan wel zijn nummer aan, maar gaat daarna weer naar huis met haar vriend. Genoeg tijd om na te denken en haar verstand te laten spreken.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je nog steeds dat ik alle vrouwen die dat zouden doen over een kam scheer? Ik zie in dat kopje namelijk niet bepaald uitzonderingen die ik geen slet zou vinden... Wellicht bestaat er een situatie die ik anders zou betitelen, maar vooralsnog denk ik niet dat die bestaat dus noem ik deze groep voor het gemak de groep ''sletten''
Op het tweede filmpje heb je voorbeeldjes van overdag. Het maakt allemaal niet uit. Allemaal excuusjes dat het aan de vrouwen ligt altijdquote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, precies, opgedirkt, klaar voor fun en een leuke kerel als ze die tegenkomen.
Uiteraard... Dan doe je iets wat strijdig is met jezelf...quote:Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Handelingen uitvoeren die je normaal gesproken niet zou doen, onder het mom van "ik was geil/dronken", om daar later spijt van te hebben. Ik denk dat je dan tegen jezelf liegt.
Een vis hoeft ook niet meteen te bijten.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je mee gaat in het moment en eventueel zijn telefoonnummer aanneemt, betekent niet dat ze er ook iets mee doet of met hem het bed in duikt. In dit geval is hij wel in het nadeel, zij neemt dan wel zijn nummer aan, maar gaat daarna weer naar huis met haar vriend. Genoeg tijd om na te denken en haar verstand te laten spreken.
Mee gaan in het moment betekent in dit geval dus zoenen met een vreemde kerel he...?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je mee gaat in het moment en eventueel zijn telefoonnummer aanneemt, betekent niet dat ze er ook iets mee doet of met hem het bed in duikt. In dit geval is hij wel in het nadeel, zij neemt dan wel zijn nummer aan, maar gaat daarna weer naar huis met haar vriend. Genoeg tijd om na te denken en haar verstand te laten spreken.
Of vingeren overdag in het park zoals "Evil Stifler" bijna elke dag doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mee gaan in het moment betekent in dit geval dus zoenen met een vreemde kerel he...?
Hij moet wel zijn handen wassen vind ik, anders krijgen sommige meisjes nog een soa van hem.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of vingeren overdag in het park zoals "Evil Stifler" bijna elke dag doet.
Ja ik ga geen filmpjes van een halfuur kijken van gasten die alleen maar met een klein groepje in hun eigen wereldje leven en elkaar (al dan niet onbewust) opnaaien om steeds verder te gaan. Ja, er zitten best bepaalde waarheden in bepaalde aangedragen punten, maar niet zelden gaat het dan over zeer extreme situaties waarin mensen vaak op een bepaalde manier reageren.quote:
Ik zag een keer op het forum een gast die butt hurt was omdat zijn vriendin seks had gehad met evil stifler. Echt ergquote:Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij moet wel zijn handen wassen vind ik, anders krijgen sommige meisjes nog een soa van hem.
Tjah, kzou me ook genaaid voelen door ''mijn vriendin'' als ze seks zou hebben met een andere kerel in een gesloten relatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zag een keer op het forum een gast die butt hurt was omdat zijn vriendin seks had gehad met evil stifler. Echt erg
Omg.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
Dat was niet waar ik op doelde, ik had het over het eerste filmpje wat gepost werd. Uit nieuwsgierigheid kun je me een hoop laten doen (misschien een slechte eigenschap?), maar ook ik heb mijn principes en zou niet zomaar iemand zoenen, nee. Zeker niet als ik een vriend heb.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mee gaan in het moment betekent in dit geval dus zoenen met een vreemde kerel he...?
Als jij dat zou doen in een relatie met mij zou ik je (Mits geen open relatie) de deur wijzen.
Helemaal zou ik er zelf achter komen / zou je niet op je knietjes gaan en zelf enorm overhoop liggen van je ''fout''
Het lijkt net alsof je een afschuw hebt voor mensen die actiever zijn dan jij op dit gebied.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik ga geen filmpjes van een halfuur kijken van gasten die alleen maar met een klein groepje in hun eigen wereldje leven en elkaar (al dan niet onbewust) opnaaien om steeds verder te gaan. Ja, er zitten best bepaalde waarheden in bepaalde aangedragen punten, maar niet zelden gaat het dan over zeer extreme situaties waarin mensen vaak op een bepaalde manier reageren.
En er is ook weinig oprechts meer aan, als je elke keer allerlei hele specifieke acties moet aandragen waarop het zou werken, of je dat nou trucjes noemt of niet. Hun echte intentie is zoveel mogelijk wijven neuken, om wat voor reden dan ook, nou zeg dat dan ook oprecht tegen een chick, maar nee natuurlijk niet want als ze dat doen hapt er geen 1.
Wat echter zo treurig is dat die gasten niet doorhebben dat vrijwel iedereen ze uitlacht om hun gedoe, ik kijk echt to-taal niet op tegen zulke gasten. Retestoer hoor, 250 telefoonnrs hebben, en elke week een ander neuken (als ik dat al moet geloven), maar ook dat is wat die gasten uiteindelijk ook niet gelukkig gaat maken. Alleen zitten ze er te diep in om dat zo te kunnen zien.
Nou hup, jij nu lekker naar het Vondelpark alle wijven vingeren daar. Het schijnt te kunnen. Succes!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
De waarheid is hard he, dat sommige mensen beter zijn in verleiden dan jij. En ja, ik heb ook vrouwen gevingerd buiten (een tijd geleden).quote:Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou hup, jij nu lekker naar het Vondelpark alle wijven vingeren daar. Het schijnt te kunnen. Succes!
Het zou mij ergens wel gelukkig maken... Waarom?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik ga geen filmpjes van een halfuur kijken van gasten die alleen maar met een klein groepje in hun eigen wereldje leven en elkaar (al dan niet onbewust) opnaaien om steeds verder te gaan. Ja, er zitten best bepaalde waarheden in bepaalde aangedragen punten, maar niet zelden gaat het dan over zeer extreme situaties waarin mensen vaak op een bepaalde manier reageren.
En er is ook weinig oprechts meer aan, als je elke keer allerlei hele specifieke acties moet aandragen waarop het zou werken, of je dat nou trucjes noemt of niet. Hun echte intentie is zoveel mogelijk wijven neuken, om wat voor reden dan ook, nou zeg dat dan ook oprecht tegen een chick, maar nee natuurlijk niet want als ze dat doen hapt er geen 1.
Wat echter zo treurig is dat die gasten niet doorhebben dat vrijwel iedereen ze uitlacht om hun gedoe, ik kijk echt to-taal niet op tegen zulke gasten. Retestoer hoor, 250 telefoonnrs hebben, en elke week een ander neuken (als ik dat al moet geloven), maar ook dat is wat die gasten uiteindelijk ook niet gelukkig gaat maken. Alleen zitten ze er te diep in om dat zo te kunnen zien.
Eens. Ik vind het inderdaad ook niet oprecht.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is je standaard antwoord. 'Actiever' betekent niet automatisch beter, of hoogstaander, of prijzenswaardig. Nou ja voor jou wel want jij rukt je af op zulke gasten.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt net alsof je een afschuw hebt voor mensen die actiever zijn dan jij op dit gebied.
Die meisjes noemde ik dus sletquote:Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was niet waar ik op doelde, ik had het over het eerste filmpje wat gepost werd. Uit nieuwsgierigheid kun je me een hoop laten doen (misschien een slechte eigenschap?), maar ook ik heb mijn principes en zou niet zomaar iemand zoenen, nee. Zeker niet als ik een vriend heb.
Ze zijn beter in het verleiden van vrouwen dan jij.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is je standaard antwoord. 'Actiever' betekent niet automatisch beter, of hoogstaander, of prijzenswaardig. Nou ja voor jou wel want jij rukt je af op zulke gasten.
Dat laatste is niet erg constructief hè. Dit topic is al een keer eerder gesloten omdat het te persoonlijk werd.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is je standaard antwoord. 'Actiever' betekent niet automatisch beter, of hoogstaander, of prijzenswaardig. Nou ja voor jou wel want jij rukt je af op zulke gasten.
I'm not worthy, oh master.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:25 schreef firefly3 het volgende:
De waarheid is hard he, dat sommige mensen beter zijn in verleiden dan jij. En ja, ik heb ook vrouwen gevingerd buiten (een tijd geleden).
Maar als het meisje met een vriend met jou zou zoenen, vind je haar dan nog steeds een slet?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die meisjes noemde ik dus slet![]()
Dus dat ik al die meisjes slet noem vind ik niet die meisjes over een kam gooienOmdat ik mij geen uitzondering kan bedenken waarin ik die meisjes geen slet zou vinden.
Nee want ze houden er geen relatie aan over.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef firefly3 het volgende:
Ze zijn beter in het verleiden van vrouwen dan jij.
Hmm,quote:Op zondag 29 juli 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als het meisje met een vriend met jou zou zoenen, vind je haar dan nog steeds een slet?
Haha tyler heeft een relatie (en kinderen met haar), iemand anders heeft jaren lang een relatie gehad en de ander is een soort harem aan het opbouwen. Know your facts. De ander gaat trouwen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee want ze houden er geen relatie aan over.
Waarom doen ze het dan in vredesnaam? En die vrouwen vinden dat allemaal wel best?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef firefly3 het volgende:
Haha tyler heeft een relatie (en kinderen met haar), iemand anders heeft jaren lang een relatie gehad en de ander is een soort harem aan het opbouwen. Know your facts. De ander gaat trouwen.
Dus dan is het geen slet? Maar als andere kerels hetzelfde doen, is dat meisje wel een slet? Dat komt wel enigszins hypocriet over.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm,
Okay thx voor deze post, ik nuanceer mezelf
Tenzij een relatie geen relatie te noemen valt.
Dus... Dat ze eigenlijk al half gescheiden zijn en ze niet meer van elkaar houden. Maar dan vind ik nog wel dat ze er afspraken over moeten maken, ik ga niet tussen een ''relatie'' zitten... Echt niet.
Ze willen mensen helpen met beter worden met vrouwen omdat het hun levenskwaliteit verbeterd heeft? Ik zeg maar wat.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan in vredesnaam? En die vrouwen vinden dat allemaal wel best?
Iemand die vrouwen overdag vingert in het park.quote:
Nee, als ik met dat meisje gezoend heb heb ik nog geen ''vaste relatie''.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus dan is het geen slet? Maar als andere kerels hetzelfde doen, is dat meisje wel een slet? Dat komt wel enigszins hypocriet over.
En wat bedoel je met afspraken maken?
Omdat het leuk is, yep. Ik denk dat ik ooit ook misschien wel twee relaties tegelijk wil hebben ofzo. Vroeger heb ik weleens gehad dat ik verliefd was op 2 meiden tegelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan in vredesnaam? En die vrouwen vinden dat allemaal wel best?
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand die vrouwen overdag vingert in het park.
Terwijl jij met je saaie leventje waarschijnlijk niet eens aanspraak hebt in het parkquote:
Jij stemt niet in voor een blowjob in het park?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit in het parkquote:Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Terwijl jij met je saaie leventje waarschijnlijk niet eens aanspraak hebt in het park
Je hebt hun vrouwen zelf ook gesproken en die zeggen dat ze overal van af weten en het goed vinden?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef firefly3 het volgende:
Omdat het leuk is, yep. Ik denk dat ik ooit ook misschien wel twee relaties tegelijk wil hebben ofzo. Vroeger heb ik weleens gehad dat ik verliefd was op 2 meiden tegelijk.
Ik denk dat je er verder naast zit dan je denkt. Maar het feit dat je het stelt te weten geeft al aan hoe vooringenomen je bent.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Terwijl jij met je saaie leventje waarschijnlijk niet eens aanspraak hebt in het park
Tis niet allemaal zo simpel te noemen fireflyquote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef firefly3 het volgende:
Ik had vroeger ook afgunst voor mensen die verder waren dan ik. Maar het is veel beter om op hetzelfde team te zitten en te leren van elkaar. Het was ook onzekerheid bij mezelf dat ik boos werd op mensen die boven me zaten op zo'n verleidings niveau.
Je moet vanaf het begin duidelijk zijn bij haar en open, dan heb je het meeste kans op slagen dat ze ermee in stemt. Er zijn meer mensen die dit doen, het is ook een "skill" waar je goed in kunt worden.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Je hebt hun vrouwen zelf ook gesproken en die zeggen dat ze overal van af weten en het goed vinden?
Nou succes. Zou je het ze ook allebei vertellen?
Dus die mannen gaan gewoon door met hun hosselpraktijken ondanks vrouw en kind?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet vanaf het begin duidelijk zijn bij haar en open, dan heb je het meeste kans op slagen dat ze ermee in stemt. Er zijn meer mensen die dit doen, het is ook een "skill" waar je goed in kunt worden.
Ik bedoel dus op gebied van succes met vrouwen, en ik denk dat gray idd ook goed is.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet allemaal zo simpel te noemen firefly
Ik zou kunnen zeggen dat gray boven mijn niveau zit, hoewel ik dat ook niet helemaal zeker weet, maar ik vind hem persoonlijk qua wereldvisie wel interessant. (Leuk compliment, gooi die maar in je zak, en nee ik ben geen gay)
Maar ''boven jouw niveau'' heeft meer betrekking op waar je zelf wilt komen in het leven...
Het is dus gewoon een subjectief begrip.
Niet overal altijd met welke vrouw dan ook, nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
Jij stemt niet in voor een blowjob in het park?
Moet ik eigenlijk van jou aannemen dat je tevreden gesteld bent als je niet meer reageerd op een reactie van mij?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus die mannen gaan gewoon door met hun hosselpraktijken ondanks vrouw en kind?
Niet allemaal, de helft is bezet de ander helft weer niet. Maar tyler's situatie komt normaal gezien niet voor.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus die mannen gaan gewoon door met hun hosselpraktijken ondanks vrouw en kind?
Ook die succes is subjectief.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus op gebied van succes met vrouwen, en ik denk dat gray idd ook goed is.
Nee, ik had het gevoel dat we allebei iets anders bedoelde. Dus ik had zoiets van: laat maar. Bovendien was er niet echt antwoord op mijn laatste vraag.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk van jou aannemen dat je tevreden gesteld bent als je niet meer reageerd op een reactie van mij?
Als veel vrouwen zich aangetrokken voelen tot iemand, dan vind ik dat succes met vrouwen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook die succes is subjectief.
Wanneer noem je iets ''succes''?
Mwah vooruit, maar van een goed uitziende gratis prostituee ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet overal altijd met welke vrouw dan ook, nee.
Het is geaccepteerd door haar omdat het zijn werk is?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet allemaal, de helft is bezet de ander helft weer niet. Maar tyler's situatie komt normaal gezien niet voor.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik had het gevoel dat we allebei iets anders bedoelde. Dus ik had zoiets van: laat maar. Bovendien was er niet echt antwoord op mijn laatste vraag.
Dat zou wel kunnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is geaccepteerd door haar omdat het zijn werk is?
Nee, dat is kwantiteit.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als veel vrouwen zich aangetrokken voelen tot iemand, dan vind ik dat succes met vrouwen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik had het gevoel dat we allebei iets anders bedoelde. Dus ik had zoiets van: laat maar. Bovendien was er niet echt antwoord op mijn laatste vraag.
Was toch duidelijk?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, als ik met dat meisje gezoend heb heb ik nog geen ''vaste relatie''.
Dat ik niet tussen een doodgebloede relatie ga zitten als de 2 het niet openlijk met elkaar bespreken wat wel en wat niet kan / dat ze het uitmaken.
Ik ga niet een soort van affaire beginnen, echt niet.
Niet echt, hoe aantrekkelijker je bent hoe meer de hoge kwaliteit vrouwen je ook leuk beginnen te vinden.quote:
Soort van manhoerquote:Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is geaccepteerd door haar omdat het zijn werk is?
Dat is nog steeds kwantiteit, daar heeft hij een punt, maar als jij zo het begrip succes definieerd - naar kwantitatieve maatstaven, dan kan dat prima samengaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet echt, hoe aantrekkelijker je bent hoe meer de hoge kwaliteit vrouwen je ook leuk beginnen te vinden.
Dus hoe meer vrouwen je leuk vinden, hoe meer en mooiere vrouwen je leuk vinden.
Ik noem het kwaliteit als kwaliteit vrouwen je leuk beginnen te vindenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is nog steeds kwantiteit, daar heeft hij een punt, maar als jij zo het begrip succes definieerd - naar kwantitatieve maatstaven, dan kan dat prima samengaan.
Nee. Het ging over vrouwen 'slet' noemen als ze zomaar met een vreemde kerel gingen zoenen. Toen ik jou in die situatie plaatste als vreemde kerel gaf je aan wat nuance aan te moeten brengen. Toen vroeg ik me dit af:quote:
Daar heb ik nog niet echt een antwoord op gehad.quote:Dus dan is het geen slet? Maar als andere kerels hetzelfde doen, is dat meisje wel een slet? Dat komt wel enigszins hypocriet over.
Nu denk je opeens wel te kunnen nuanceren, terwijl je eerst alleen maar met de botte bijl op me kunt reageren?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet echt, hoe aantrekkelijker je bent hoe meer de hoge kwaliteit vrouwen je ook leuk beginnen te vinden.
Dus hoe meer vrouwen jou leuk vinden, hoe meer en mooiere vrouwen je leuk vinden.
Kwaliteitsvrouwen is ook subjectief.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik noem het kwaliteit als kwaliteit vrouwen je leuk beginnen te vinden
Mooier leuker, gezelliger en en die het ook gemaakt hebben in het leven.quote:
Kortzichtig ventje, ook dat alles is subjectief. Tenzij je met die begrippen de nu heersende maatschappelijke standaard bedoelt welke ook altijd aan verandering onderhavig is. Dan ben je dus slechts iemand die van heel veel Döner houdt.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mooier leuker, gezelliger en en die het ook gemaakt hebben in het leven.
Voor jezelf is het heel leuk als de vrouwen steeds leuker knapper mooier worden enzquote:Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kortzichtig ventje, ook dat alles is subjectief. Tenzij je met die begrippen de nu heersende maatschappelijke standaard bedoelt welke ook altijd aan verandering onderhavig is. Dan ben je dus slechts iemand die van heel veel Döner houdt.
Als je daar waarde aan hecht, jep.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jezelf is het heel leuk als de vrouwen steeds leuker knapper mooier worden enz
We praten langs elkaar heenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Het ging over vrouwen 'slet' noemen als ze zomaar met een vreemde kerel gingen zoenen. Toen ik jou in die situatie plaatste als vreemde kerel gaf je aan wat nuance aan te moeten brengen. Toen vroeg ik me dit af:
[..]
Daar heb ik nog niet echt een antwoord op gehad.
Jij gaat er nu al vanuit dat zo iemand zich op 1 of andere manier arrogant/uit de hoogte of iets zal gedragen?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:49 schreef firefly3 het volgende:
Hoe harder je aan jezelf werkt, hoe meer je op niveau komt van top vrouwen. Stel je ontmoet een actrice, een hollywood ster, kan je haar nu al "handelen" ?
Kwaliteit vrouwen is ook subjectief... Wat voorn vrouwen vind jij kwaliteit vrouwen?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik noem het kwaliteit als kwaliteit vrouwen je leuk beginnen te vinden
Ehm, nee dat gaat niet op voor mij, ik heb meer succes met meisjes die ik leuk vindquote:Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef firefly3 het volgende:
Is het jullie nog steeds niet duidelijk dat hoe beter je wordt hoe mooier en leuker de vrouwen worden die je kunt krijgen? Zit de ego zo erg in de weg bij jezelf?
Zoals ik al zei, we bedoelden beiden iets anders. Nu is het weer duidelijk hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We praten langs elkaar heen![]()
Ik had het over vrouwen een slet noemen die aan de volgende eisen voldoen:
Een vriend hebben en daar lak aan hebben en gewoon fijn met je meezoenen.
Toen bracht ik daar nuance aan door te stellen dat sommige relaties doodgebloed zijn en dat het dan wel kan.. Mits ze wel met elkaar afspraken gaan maken over wat wel en wat niet mag / als ze het met elkaar uitmaken - omdat ik geen affaire met iemand ga beginnen -
Is het nu weer duidelijk?
Misschien omdat je meer moeite doet voor meisjes die je leuk vindt. Als je iemand niet echt leuk vindt, ben je ook minder gemotiveerd.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm, nee dat gaat niet op voor mij, ik heb meer succes met meisjes die ik leuk vind![]()
quote:
Ik zei het onafhankelijk van jou, dat je het weetquote:Op zondag 29 juli 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kwaliteit vrouwen is ook subjectief... Wat voorn vrouwen vind jij kwaliteit vrouwen?
Ik hecht veel waarde aan elkaar begrijpen.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we bedoelden beiden iets anders. Nu is het weer duidelijk hoor.
We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" hequote:Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm, nee dat gaat niet op voor mij, ik heb meer succes met meisjes die ik leuk vind![]()
Euh ... Allemaal?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he. Vrouwen die mooi zijn zijn ook socialer.
Neuh, denk dat ik niks probeer bij meisjes die ik niet leuk vindquote:Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat je meer moeite doet voor meisjes die je leuk vindt. Als je iemand niet echt leuk vindt, ben je ook minder gemotiveerd.
Ben ik met je eens. Als aanvulling zou ik zeggen dat een meisje scoren op zich motivatie genoeg kan zijn. Dat extra streepje op de lijst he?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat je meer moeite doet voor meisjes die je leuk vindt. Als je iemand niet echt leuk vindt, ben je ook minder gemotiveerd.
Oh ik ben maagd, dus ehh, geen idee.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he. Vrouwen die mooi zijn en hoge kwaliteit zijn ook socialer. Maar voor seks is het toch lastiger hoor
Daar heb je wel een punt. Maar volgens mij ga je toch onbewust meer je best doen voor iemand die je leuk vindt. Als iemand meer waard is dan een 'streepje op de lijst' ga je er toch meer energie in steken.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Als aanvulling zou ik zeggen dat een meisje scoren op zich motivatie genoeg kan zijn. Dat extra streepje op de lijst he?
Dat lijkt wel te gelden voor firefly3, waarbij elke vrouw een les is om jezelf te verbeteren, of een zekere levensstijl te laten leiden.
Ik denk dat het gewoon automatisch gaat... Als jij veel interesse lijkt te hebben in een ander.. Ga je je ook uiten alsof je veel interesse hebt in de ander... De ander merkt dit op.... En gaat als die je leuk vindt zich ook zo gedragen... Waardoor je eigenlijk van elkaar door hebt dat je interesse hebt in elkaar...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar volgens mij ga je toch onbewust meer je best doen voor iemand die je leuk vindt. Als iemand meer waard is dan een 'streepje op de lijst' ga je er toch meer energie in steken.
Jazeker, ik ben het ook geheel met je eens.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar volgens mij ga je toch onbewust meer je best doen voor iemand die je leuk vindt. Als iemand meer waard is dan een 'streepje op de lijst' ga je er toch meer energie in steken.
Yep, anders is het ook geen kwaliteit vrouw meerquote:
Dat deed je laatst wel... Ga niet tegendraads tegen jezelf in :/quote:Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, denk dat ik niks probeer bij meisjes die ik niet leuk vind
Een kwaliteit vrouw is dus sociaal?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Yep, anders is het ook geen kwaliteit vrouw meer
Nah, ik vind vrouwen gewoon mooi, leuk, gezellig en geil. Ik ben verslaafd aan vrouwen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Als aanvulling zou ik zeggen dat een meisje scoren op zich motivatie genoeg kan zijn. Dat extra streepje op de lijst he?
Dat lijkt wel te gelden voor firefly3, waarbij elke vrouw een les is om jezelf te verbeteren, of een zekere levensstijl te laten leiden.
U heeft gelijk, maar toen ging dat automatisch en had ik gewoon zin om erin mee te gaan, ik heb niet zoveel moeite in haar gestoken hoor, zij meer in mij denk ik. / ging automatisch.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat deed je laatst wel... Ga niet tegendraads tegen jezelf in :/
Dat ze soms stom reageert, betekend niet dat ze geen sociaal persoon kan zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een kwaliteit vrouw is dus sociaal?
Maar gisteren hadden we het er nog over dat een afwijzing geen afwijzing was... Ook al werd die afwijzing geuit door gewoon iemand te negeren....
Dus waarom doorgaan als het geen kwalitatief vrouw is? Is je ego te groot om afgewezen te worden?
Dat een persoon zich vaak niet sociaal gedraagd, betekent niet dat dat persoon niet sociaal kan zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ze soms stom reageert, betekend niet dat ze geen sociaal persoon kan zijn.
De ware haar ontmoet je niet binnen 10 seconden.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat een persoon zich vaak niet sociaal gedraagd, betekent niet dat dat persoon niet sociaal kan zijn.
Beetje inhoudsloze post vind ik.
So? Je weet niet wie een kwaliteitsvrouw is dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De ware haar ontmoet je niet binnen 10 seconden.
Vrouwen die kwaliteit hebben zijn bij jou per definitie sociaal dus?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he. Vrouwen die mooi zijn en hoge kwaliteit zijn ook socialer. Maar voor seks is het toch lastiger hoor
of dat ze net zo enorm lekker (subjectief) zijn als op die talloze picas en in films/series?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij gaat er nu al vanuit dat zo iemand zich op 1 of andere manier arrogant/uit de hoogte of iets zal gedragen?
Wat een bullshit weer alsof de lelijkste, slechtste hosselaar van de wereld, iemand niet seksueel kan prikkelen / aan het lachen kan maken, dat hoeft niet zo te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:
Even iets om flink in te prenten:
De vrouwen die je ontmoet worden steeds mooier, leuker, spontaner, gezelliger. Vrouwen worden pas positief/open als je tenminste op hun niveau zit met sociale vaardigheden. Vrouwen die super mooi zijn en een super leven hebben, hebben zo veel keuze. Je bent dan 1 van de duizenden waar ze uit kan kiezen. Waarom zou ze jou kiezen? Om wie je bent? Terwijl je haar niet eens aan het lachen kan maken of voor seksuele opwinding kan zorgen? Aan de ene kant ben je goed genoeg, maar aan de andere kant moet je jezelf verbeteren om nog betere kwaliteit vrouwen te krijgen.
Deze stellingen zijn meer jouw persoonlijke mening dan feit. Maar je bent wat mij betreft vrij ze flink bij jezelf in te prenten, hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:
Even iets om flink in te prenten:
De vrouwen die je ontmoet worden steeds mooier, leuker, spontaner, gezelliger. Vrouwen worden pas positief/open als je tenminste op hun niveau zit met sociale vaardigheden. Vrouwen die super mooi zijn en een super leven hebben, hebben zo veel keuze. Je bent dan 1 van de duizenden waar ze uit kan kiezen. Waarom zou ze jou kiezen? Om wie je bent? Terwijl je haar niet eens aan het lachen kan maken of voor seksuele opwinding kan zorgen? Aan de ene kant ben je goed genoeg, maar aan de andere kant moet je jezelf verbeteren om nog betere kwaliteit vrouwen te krijgen.
Gray, jij zit in utrecht toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Deze stellingen zijn meer jouw persoonlijke mening dan feit. Maar je bent wat mij betreft vrij ze flink bij jezelf in te prenten, hoor.
Wat romantisch weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon automatisch gaat... Als jij veel interesse lijkt te hebben in een ander.. Ga je je ook uiten alsof je veel interesse hebt in de ander... De ander merkt dit op.... En gaat als die je leuk vindt zich ook zo gedragen... Waardoor je eigenlijk van elkaar door hebt dat je interesse hebt in elkaar...
En dan wat vuurwerk en wat salluut schoten, etc etc.
Nee inderdaad, ik zie daar sowieso niet het nut van in. Ook al zou ik een lijstje bijhouden, dan liever eentje met alleen leuke jongens. Maar wie ben ik ...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben het ook geheel met je eens.
Wilde alleen wat toevoegen over wat kan motiveren bij versieren. Ik weet van mezelf dat ik in ieder geval niet een meisje kan versieren dat ik niet leuk vind. Zie ook niet in waarom ik dat zou willen.
Leiuhh?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Nope. Zit volgens mij bij jou in de buurt.
Die krijgt dan slechts een lelijke bitch. Denk je echt dat diegene de aandacht krijgt van echt een leuke vrouw? 1 op de 1000 misschien.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer alsof de lelijkste, slechtste hosselaar van de wereld, iemand niet seksueel kan prikkelen / aan het lachen kan maken, dat hoeft niet zo te zijn.![]()
Nee, het is geen "numbersgame". Dat je het als "numbersgame" ziet is vrij kwalijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Deze stellingen zijn meer jouw persoonlijke mening dan feit. Maar je bent wat mij betreft vrij ze flink bij jezelf in te prenten, hoor.
Ik denk dat niemand zichzelf gaat kwellen met een (lelijke) bitch.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die krijgt dan slechts een lelijke bitch. Denk je echt dat diegene de aandacht krijgt van echt een leuke vrouw? 1 op de 1000 misschien.
Que? Dat doe ik helemaal niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, het is geen "numbersgame". Dat je het als "numbersgame" ziet is vrij kwalijk.
Punt is, je kunt steeds mooiere en betere vrouwen krijgen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zichzelf gaat kwellen met een (lelijke) bitch.
Wellicht... Waarom niet?
Het is een feit dat je de vijver kunt vergroten met steeds betere vissen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Que? Dat doe ik helemaal niet.![]()
Ik gaf slechts aan dat je mantra meer voor jezelf opgaat, dan dat deze algemeen toepasbaar is.
Punt is...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Punt is, je kunt steeds mooiere en betere vrouwen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |