Het gaat me ook niet om zijn verhaal, maar om zijn uitstraling. Of toen hij dat grapje maakte over die mieren, ik vond hem wel leuk lachen. Maar over het algemeen vind ik dat soort hosselmeesters (quote:Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.
1:40, ze pakt niet zijn hand hier overigens maar reageert wel door die kant op te gaan. Soort van automatische reactie ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Zijn er ook filmpjes waarin het toegepast wordt in de praktijk? Ik kan me er zo slecht een voorstelling van maken, dat iemand zijn arm uitsteekt en ik zou denken: "Oh, what the hell" en een vreemde kerel z'n hand pak.
Op het filmpje wat ik net gepost heb zie je hem in actie, hij knuffelt gewoon die meid enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.
Inderdaad. Principes verschillen bij mensen, en kunnen zelfs veranderen. Denk alleen wel dat iemand zichzelf voor de gek houdt met dat soort gedrag.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet strijdig te zijn met je principes, maar als jij het een foute weg vindt, dan is het uiteraard wel strijdig met je principes.
Ah, uitgaande vrouwen weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:04 schreef firefly3 het volgende:
1:40, ze pakt niet zijn hand hier overigens maar reageert wel door die kant op te gaan. Soort van automatische reactie ook.
Kan je ''dat soort gedrag'' nog even voor me definieren?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Inderdaad. Principes verschillen bij mensen, en kunnen zelfs veranderen. Denk alleen wel dat iemand zichzelf voor de gek houdt met dat soort gedrag.
quote:
Vind je nog steeds dat ik alle vrouwen die dat zouden doen over een kam scheer? Ik zie in dat kopje namelijk niet bepaald uitzonderingen die ik geen slet zou vinden... Wellicht bestaat er een situatie die ik anders zou betitelen, maar vooralsnog denk ik niet dat die bestaat dus noem ik deze groep voor het gemak de groep ''sletten''quote:Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tenzij open relatie
En ja... Als ze er heel gemakkelijk in meegaat en niet binnen een paar tellen zoiets heeft van ''dit kan echt niet'' dan vind ik het een slet.
Mijn mening... Ik zeg niet dat het een feit is.
Ja, precies, opgedirkt, klaar voor fun en een leuke kerel als ze die tegenkomen.quote:
Handelingen uitvoeren die je normaal gesproken niet zou doen, onder het mom van "ik was geil/dronken", om daar later spijt van te hebben. Ik denk dat je dan tegen jezelf liegt.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je ''dat soort gedrag'' nog even voor me definieren?
Maar principes zijn wel aan verandering onderhevig... Ook gewoon omdat je allereerst bijvoorbeeld ergens tegenop ziet en het speciaal moet zijn etc, en later het wellicht totaal niet meer bijzonder is... Dusja, dan is het niet raar dat je blik ergens op ook veranderd.
Maar er zijn wat dat betrefd ook gradaties in je principes... Ik zou nooit een meisje verkrachten, hoe normaal seks ook wel niet voor me zou worden.... / hoe erg ik zou kunnen neerkijken op vrouwen.
Dat je mee gaat in het moment en eventueel zijn telefoonnummer aanneemt, betekent niet dat ze er ook iets mee doet of met hem het bed in duikt. In dit geval is hij wel in het nadeel, zij neemt dan wel zijn nummer aan, maar gaat daarna weer naar huis met haar vriend. Genoeg tijd om na te denken en haar verstand te laten spreken.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je nog steeds dat ik alle vrouwen die dat zouden doen over een kam scheer? Ik zie in dat kopje namelijk niet bepaald uitzonderingen die ik geen slet zou vinden... Wellicht bestaat er een situatie die ik anders zou betitelen, maar vooralsnog denk ik niet dat die bestaat dus noem ik deze groep voor het gemak de groep ''sletten''
Op het tweede filmpje heb je voorbeeldjes van overdag. Het maakt allemaal niet uit. Allemaal excuusjes dat het aan de vrouwen ligt altijdquote:Op zondag 29 juli 2012 13:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, precies, opgedirkt, klaar voor fun en een leuke kerel als ze die tegenkomen.
Uiteraard... Dan doe je iets wat strijdig is met jezelf...quote:Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Handelingen uitvoeren die je normaal gesproken niet zou doen, onder het mom van "ik was geil/dronken", om daar later spijt van te hebben. Ik denk dat je dan tegen jezelf liegt.
Een vis hoeft ook niet meteen te bijten.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je mee gaat in het moment en eventueel zijn telefoonnummer aanneemt, betekent niet dat ze er ook iets mee doet of met hem het bed in duikt. In dit geval is hij wel in het nadeel, zij neemt dan wel zijn nummer aan, maar gaat daarna weer naar huis met haar vriend. Genoeg tijd om na te denken en haar verstand te laten spreken.
Mee gaan in het moment betekent in dit geval dus zoenen met een vreemde kerel he...?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je mee gaat in het moment en eventueel zijn telefoonnummer aanneemt, betekent niet dat ze er ook iets mee doet of met hem het bed in duikt. In dit geval is hij wel in het nadeel, zij neemt dan wel zijn nummer aan, maar gaat daarna weer naar huis met haar vriend. Genoeg tijd om na te denken en haar verstand te laten spreken.
Of vingeren overdag in het park zoals "Evil Stifler" bijna elke dag doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mee gaan in het moment betekent in dit geval dus zoenen met een vreemde kerel he...?
Hij moet wel zijn handen wassen vind ik, anders krijgen sommige meisjes nog een soa van hem.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Of vingeren overdag in het park zoals "Evil Stifler" bijna elke dag doet.
Ja ik ga geen filmpjes van een halfuur kijken van gasten die alleen maar met een klein groepje in hun eigen wereldje leven en elkaar (al dan niet onbewust) opnaaien om steeds verder te gaan. Ja, er zitten best bepaalde waarheden in bepaalde aangedragen punten, maar niet zelden gaat het dan over zeer extreme situaties waarin mensen vaak op een bepaalde manier reageren.quote:
Ik zag een keer op het forum een gast die butt hurt was omdat zijn vriendin seks had gehad met evil stifler. Echt ergquote:Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij moet wel zijn handen wassen vind ik, anders krijgen sommige meisjes nog een soa van hem.
Tjah, kzou me ook genaaid voelen door ''mijn vriendin'' als ze seks zou hebben met een andere kerel in een gesloten relatie.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zag een keer op het forum een gast die butt hurt was omdat zijn vriendin seks had gehad met evil stifler. Echt erg
Omg.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
Dat was niet waar ik op doelde, ik had het over het eerste filmpje wat gepost werd. Uit nieuwsgierigheid kun je me een hoop laten doen (misschien een slechte eigenschap?), maar ook ik heb mijn principes en zou niet zomaar iemand zoenen, nee. Zeker niet als ik een vriend heb.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mee gaan in het moment betekent in dit geval dus zoenen met een vreemde kerel he...?
Als jij dat zou doen in een relatie met mij zou ik je (Mits geen open relatie) de deur wijzen.
Helemaal zou ik er zelf achter komen / zou je niet op je knietjes gaan en zelf enorm overhoop liggen van je ''fout''
Het lijkt net alsof je een afschuw hebt voor mensen die actiever zijn dan jij op dit gebied.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik ga geen filmpjes van een halfuur kijken van gasten die alleen maar met een klein groepje in hun eigen wereldje leven en elkaar (al dan niet onbewust) opnaaien om steeds verder te gaan. Ja, er zitten best bepaalde waarheden in bepaalde aangedragen punten, maar niet zelden gaat het dan over zeer extreme situaties waarin mensen vaak op een bepaalde manier reageren.
En er is ook weinig oprechts meer aan, als je elke keer allerlei hele specifieke acties moet aandragen waarop het zou werken, of je dat nou trucjes noemt of niet. Hun echte intentie is zoveel mogelijk wijven neuken, om wat voor reden dan ook, nou zeg dat dan ook oprecht tegen een chick, maar nee natuurlijk niet want als ze dat doen hapt er geen 1.
Wat echter zo treurig is dat die gasten niet doorhebben dat vrijwel iedereen ze uitlacht om hun gedoe, ik kijk echt to-taal niet op tegen zulke gasten. Retestoer hoor, 250 telefoonnrs hebben, en elke week een ander neuken (als ik dat al moet geloven), maar ook dat is wat die gasten uiteindelijk ook niet gelukkig gaat maken. Alleen zitten ze er te diep in om dat zo te kunnen zien.
Nou hup, jij nu lekker naar het Vondelpark alle wijven vingeren daar. Het schijnt te kunnen. Succes!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
De waarheid is hard he, dat sommige mensen beter zijn in verleiden dan jij. En ja, ik heb ook vrouwen gevingerd buiten (een tijd geleden).quote:Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou hup, jij nu lekker naar het Vondelpark alle wijven vingeren daar. Het schijnt te kunnen. Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |