abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114797801
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, en ik ben niet vatbaar voor die wereldvisie.

Maar post dat filmpje eens?
Jij bent het levend voorbeeld dat zo afhankelijk is van je emoties ;) Bij vrouwen is het nog veel erger :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:37:24 #146
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114797849
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het heeft weinig met de type vrouw te maken. Het is zelfs een automatische instinctieve reactie van vrouwen om op een bepaalde manier te reageren op aantrekkelijke mannen. Daar hebben ze op het moment weinig controle over als hun gevoel de overhand biedt.
Ben je nou serieus? Dat komt echt over alsof vrouwen geen eigen wil hebben. Er is ook zoiets als 'mind over matter', al krijg je nog zo'n nat broekje van die kerel, als je verstandig bent doe je het gewoon niet. Misschien dat het in de oertijd werkte, maar nu staat er veel meer op het spel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114797852
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij bent het levend voorbeeld dat zo afhankelijk is van je emoties ;) Bij vrouwen is het nog veel erger :P
Ach flikker op man, principes zijn anders, die liggen even iets dieper in je persoon ingebakend dan waar ik last van had.
Rustig aan.
pi_114797893
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach flikker op man, principes zijn anders, die liggen even iets dieper in je persoon ingebakend dan waar ik last van had.
Je had toch een meid gezoend die je niet leuk vind? Jij met je principes, mensen leven meer op gevoel dan mensen durven toe te geven.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114797915
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je had toch een meid gezoend die je niet leuk vind? Jij met je principes, mensen leven meer op gevoel dan mensen durven toe te geven.
Welk principe?

Heb ik ooit gezegd een principe te hebben niet met meisjes te zoenen die ik niet leuk vind?
Rustig aan.
pi_114797976
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben je nou serieus? Dat komt echt over alsof vrouwen geen eigen wil hebben. Er is ook zoiets als 'mind over matter', al krijg je nog zo'n nat broekje van die kerel, als je verstandig bent doe je het gewoon niet. Misschien dat het in de oertijd werkte, maar nu staat er veel meer op het spel.
Tussen 6/8 min in het filmpje verteld hij ook wat ik bedoel. Waarom veel erin mee gaan.
pi_114798052
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Welk principe?

Heb ik ooit gezegd een principe te hebben niet met meisjes te zoenen die ik niet leuk vind?
Die principe heeft elke man, maar verbreken we wel vaker.
pi_114798076
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan vind ik het label 'man' niet heel toepasselijk. :N
pi_114798091
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bullshit. Dat noem ik geen principe.
Rustig aan.
pi_114798121
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan vind ik het label 'man' niet heel toepasselijk. :N
Hoe geiler je bent of dronken op dat moment hoe eerder je genoegen neemt met minder
pi_114798148
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bullshit. Dat noem ik geen principe.
Je zit nog teveel in een romantisch wereldje ;)
pi_114798154
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe geiler je bent of dronken op dat moment hoe eerder je genoegen neemt met minder
Niet voor een man. Een echte man heeft zelfbeheersing; die kent zijn speerpunten én zijn tekortkomingen.
pi_114798161
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We noemen dat geen principes.. Principes zitten vast geankerd in je persoon. Meegaan in bepaalde situaties zijn vastgeankerd in iets minder dan je persoon, maar waar je zin in hebt.
Rustig aan.
pi_114798172
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zit nog teveel in een romantisch wereldje ;)
Wat een volwassen reactie.
Rustig aan.
pi_114798188
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Niet voor een man. Een echte man heeft zelfbeheersing; die kent zijn speerpunten én zijn tekortkomingen.
Ik zeg ook niet dat het de juiste weg is, maar we hebben allemaal een moment van overgave op een bepaalde grens.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:49:21 #160
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114798199
quote:
Wel een leuke kerel, met de uitstraling zit het wel goed.

Maar wat als ze zijn hand nou niet zou pakken? Dan staat hij daar ... Is het dan definitief een 'nee'?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114798224
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

We noemen dat geen principes.. Principes zitten vast geankerd in je persoon. Meegaan in bepaalde situaties zijn vastgeankerd in iets minder dan je persoon, maar waar je zin in hebt.
Als vrouwen heel erg aangetrokken voelen en in het moment leven, dan denken ze echt niet aan principes. Simpelweg omdat de logische hersenhelft niet mee doet en dat er een overvloed aan hormonen door het bloed heen gaan.
pi_114798253
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als vrouwen heel erg aangetrokken voelen en in het moment leven, dan denken ze echt niet aan principes. Simpelweg omdat de logische hersenhelft niet mee doet en dat er een overvloed aan hormonen door het bloed heen gaan.
Je gooit alle vrouwen over 1 kam.

Sletten, nogmaals :)
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:51:59 #163
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114798283
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij doet eigenlijk precies hetzelfde. Iedere vrouw die er in mee gaat is volgens jou een slet.
pi_114798317
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar wat als ze zijn hand nou niet zou pakken? Dan staat hij daar ... Is het dan definitief een 'nee'?
Geen idee. Maar "de hand of god" werkt bijna altijd op de een of ander manier (als je je helemaal top voelt als man zijnde). Er is een grappig naampje voor verzonnen vanwege het vele succes hiermee.
pi_114798329
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het de juiste weg is, maar we hebben allemaal een moment van overgave op een bepaalde grens.
Ik denk dat het een heel foute weg is. Je bent immers niet in het moment, aangezien je reageert op impulsen van lust, en niet van aantrekking. Je bent dan niet met de vrouw, maar slechts je eigen behoeften.
pi_114798357
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik gooi mensen over 1 kam, we lijken veel meer op elkaar dan we willen toegeven. Daarom kan je sociaal gezien steeds beter worden, er zit bizar weinig verschil in.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:54:58 #167
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114798371
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geen idee. Maar "de hand of god" werkt bijna altijd op de een of ander manier (als je je helemaal top voelt als man zijnde). Er is een grappig naampje voor verzonnen vanwege het vele succes hiermee.
Apart. Zijn er ook filmpjes waarin het toegepast wordt in de praktijk? Ik kan me er zo slecht een voorstelling van maken, dat iemand zijn arm uitsteekt en ik zou denken: "Oh, what the hell" en een vreemde kerel z'n hand pak.
pi_114798386
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik denk dat het een heel foute weg is. Je bent immers niet in het moment, aangezien je reageert op impulsen van lust, en niet van aantrekking. Je bent dan niet met de vrouw, maar slechts je eigen behoeften.
Ik meld alleen hier even dat we allemaal mensen blijven, of het goed of slecht is laat ik in het midden.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:58:20 #169
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_114798493
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Apart. Zijn er ook filmpjes waarin het toegepast wordt in de praktijk? Ik kan me er zo slecht een voorstelling van maken, dat iemand zijn arm uitsteekt en ik zou denken: "Oh, what the hell" en een vreemde kerel z'n hand pak.
Ben ik ook benieuwd naar.. Wel een interessant concept :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_114798524
quote:

[..]

Nooit gehad dat iemand met een glimlach en hand uitgestoken hoi zei, en je automatisch de hand ging schudden?

Ik wel. :P

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik meld alleen hier even dat we allemaal mensen blijven, of het goed of slecht is laat ik in het midden.
Denk dat het alleen slecht is als je er achteraf spijt van hebt, maar het de volgende keer even hard doet. Dan heb je blijkbaar een les niet geleerd. :)
  zondag 29 juli 2012 @ 13:01:12 #171
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114798590
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Nooit gehad dat iemand met een glimlach en hand uitgestoken hoi zei, en je automatisch de hand ging schudden?

Ik wel. :P

Nee, er zijn nog nooit vreemde mensen op mij afgestapt met uitgestoken arm als ik door de stad liep of zo. Dus ik zou het gewoon niet weten. Misschien dat ik het uit nieuwsgierigheid wel zou doen, maar ik weet niet of ik daarmee automatisch in ga op verdere avances.
pi_114798619
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Jij doet eigenlijk precies hetzelfde. Iedere vrouw die er in mee gaat is volgens jou een slet.
Tenzij open relatie :P

En ja... Als ze er heel gemakkelijk in meegaat en niet binnen een paar tellen zoiets heeft van ''dit kan echt niet'' dan vind ik het een slet.

Mijn mening... Ik zeg niet dat het een feit is.
Rustig aan.
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 13:02:28 #173
5428 crew  miss_sly
pi_114798633
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114798662
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat hoeft niet strijdig te zijn met je principes, maar als jij het een foute weg vindt, dan is het uiteraard wel strijdig met je principes.
Rustig aan.
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 13:03:34 #175
5428 crew  miss_sly
pi_114798680
quote:

[..]

Het gedeelte van de hand vastpakken, kan ik me nog wel in vinden. Zie ik ook niets ergs in. De rest...nah, echt niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 29 juli 2012 @ 13:04:38 #176
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114798719
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Meen je dat, leuke kerel? De eerste blik wellicht, maar naarmate hij langer praat, wordt hij voornamelijk irritant en arrogant. Hij hoort zichzelf heel graag praten en denkt ook nog eens dat hij iets heel bijzonders te vertellen heeft.
Het gaat me ook niet om zijn verhaal, maar om zijn uitstraling. Of toen hij dat grapje maakte over die mieren, ik vond hem wel leuk lachen. Maar over het algemeen vind ik dat soort hosselmeesters ( :') ) niet oprecht overkomen als ze praten over hun trucjes en maniertjes.
pi_114798728
quote:

[..]

1:40, ze pakt niet zijn hand hier overigens maar reageert wel door die kant op te gaan. Soort van automatische reactie ook.

pi_114798861
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op het filmpje wat ik net gepost heb zie je hem in actie, hij knuffelt gewoon die meid enzo
pi_114798870
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat hoeft niet strijdig te zijn met je principes, maar als jij het een foute weg vindt, dan is het uiteraard wel strijdig met je principes.
Inderdaad. Principes verschillen bij mensen, en kunnen zelfs veranderen. Denk alleen wel dat iemand zichzelf voor de gek houdt met dat soort gedrag.
pi_114798924
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:04 schreef firefly3 het volgende:
1:40, ze pakt niet zijn hand hier overigens maar reageert wel door die kant op te gaan. Soort van automatische reactie ook.

Ah, uitgaande vrouwen weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')