abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114796503
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij niet zeker? ;)
Je begrijpt best dat wat nuancering in je vorige post niet heel onverstandig is om je punt te maken.
pi_114796969
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Weetje wat jij mist...

Een situatie zo te verwoorden dat mensen meer begrip krijgen voor wat je bijvoorbeeld doet..
''Je kunt zomaar de hand vastpakken van een meisje''
Ja natuurlijk... Maar de context wanneer dat dan kan die benoem jij niet.

Zo zag ik jou dat doen toen ik met jou uitging... Toen ze haar hand uitstak naar een vriendin voor der toen ze achter haar aanliep zodat haar vriendin haar uit de menigte kon ''leiden''
Tjah, als jij haar hand dan vastpakt en doet alsof ze haar hand naar jou uitreikte is dat gewoon grappig / leuk te noemen (Vind ik)
Wel grappig, ik deed het niet om grappig te zijn, maar deed het gewoon. Mensen interpreteren het altijd naar de situatie als ze iets niet begrijpen :) kwestie van "frame control".
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114796992
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wel grappig, ik deed het niet om grappig te zijn, maar deed het gewoon. Mensen interpreteren het altijd naar de situatie als ze iets niet begrijpen :) kwestie van "frame control".
Omdat er aanleiding voor was.
Dus dat is niet ''uit het niets''
Rustig aan.
pi_114797005
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:53 schreef Charcot het volgende:

[..]

Je begrijpt best dat wat nuancering in je vorige post niet heel onverstandig is om je punt te maken.
Generalisaties en uitgangspunten zijn de beste richtlijnen om hier beter in te worden. Zodra ze er niet in mee gaat, stapje achteruit, dan weer vooruit. Maar je moet altijd "escaleren".
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114797029
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Omdat er aanleiding voor was.
Dus dat is niet ''uit het niets''
Het was teveel een inkoppertje misschien. Het uit het niets moet ik nog laten zien, doe ik nu wel vaker. Gewoon vastpakken en dan over haar vingers strelen kan gewoon.
pi_114797049
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was teveel een inkoppertje misschien. Het uit het niets moet ik nog laten zien, doe ik nu wel vaker. Gewoon vastpakken en dan over haar vingers strelen kan gewoon.
Als je op haar afstapt is het ook niet ''uit het niets''

Doe maar eens als je nog geen oogcontact heb gehad met iemand als je van de achterkant op haar afstapt... Dan ben je wel een creep.
Rustig aan.
pi_114797067
The M3 Model - The Easiest Way To Pick-up

The M3 Model is the breakdown and analysis of the COURTSHIP phase of any male-female interaction: meaning, the period of time leading into any full-fledged sexual relationship (be it a fwb situation or a gf/bf thing).

The general consensus is that from the time of meeting a girl to the time of closing a girl (depending on your definition--for adults it's typically sex, while for younger teens it's generally just making out/kissing. For older teens it's generally somewhere in between depending on age & experience), to do all 9 steps it should take anywhere from 7-11 hours of total face-time w/ the girl if you are running everything correctly. This does NOT have to occur all at once. It can be a few minutes here, a few hours there, etc.

But the point is this: it should not take months & months of build-up. Rather, if it's going to happen at all, typically it will happen within the first few handful of dates. More specific time breakdowns will be added later for each phase.

{ ATTRACT -> COMFORT -> SEDUCTION } ---> Relationship

The attraction phase is divided into :
A1 - Approach
A2 - Attracting the HB or Female-to-male Interest
A3 - Male-to-Female Interest

The comfort phase is divided into :
C1 - Building rapport
C2 - Building emotional connection and physical connection
C3 - Intimacy

The seduction phase is divided into :
S1 - Foreplay
S2 - LMR
S3 - Sex

Step1: Approach

This is the first part of the courtship process. If you are seducing a HB, you must focus on creating mutual attraction at first.

A1: Opening

The goals of the A1 phase are approached a group, use opener to start a conversation with the set. Here are a few rules in this phase:

1. Peacocking: Peacocking is the use of flashy or outlandish clothing to attract women.

2. The 3 second rule: You must immediately approach the target or in a set within 3 seconds when entering the venue.

3. Neg: an ambiguous statement or seemingly accidental insult wrapped in the package of a complement, with the intent of actively demonstrating to the hot babe lack of interest in her.

4. Opener or opinion opener: Canned or environmental materials used to start a conversation with the HB or the set. Here are some field-tested opener:
Jealous Girlfriend
80's Dogs
Dental Floss
Cologne Opener

5. False Time Constraint: "I can only stay for a minute,"

6. Body Language:
Using Body rocking to create the impression that you are about to leave

A2: Female-to-Male Interest

In A2 phase, you should create attraction. Some pickup routine in this stage like:

1. DHV: Demonstrate high value, using gimmick, magic, psychic routine, humor ......

2. Storytelling

3. AMOGing

4. Coky&Funny

5. Push-and-Pull

A3: Male-to-Female Interest

In this phase, The hot babe must be baited into demonstrating her own value. By this way, you're just attracted to her by her personality or charm, other than her looks. You must have her earn you interest and be interested in something besides her looks. Here are some routines

1. Hoop theory

2. Bait - Hook - Reel - Release

3. Qualify her:
Why to qualify her
Some Qualifying Routines
Communicating that you are Qualifying them

4. Having Standards

5. .....

Step2: Comfort

The ultimate goal of comfort is both of you can relax together, sharing intimacies without worrying. Before you build comfort, isolate the target from her friends possible, whether physically or verbally. You can suggest introduce her a friend over there.

C1 - building rapport

In C1 phase of the Mystery Method M3 Model, you should focus on create a sense of rapport with each other. According to the pickup artists, "the game is played in rapport." Here are some awesome articles related to build rapport.

1. Style's Eliciting Values Routines

2. The Question Game: 6 New Questions To Build Rapport

3. Using The Lying Game to build rapport

C2 - building a emotional and physical connection

In this step, you must create a emotional connection with the target at first. Here are some routines to create a emotional connection:

1. Esp Routine

2. The Cube

3. Three Smiles Routine

4. The question Game

And then you can escalate to physical connection. Here are some routines:

1. Evolution Phase Shift Routine

2. Kino-tests

C3- Intimacy

The C3 location is at a sex location. So the kissing turns into heave making-out and etc, and you guys are alone, it's time to chose the game.

Step3: Seduction

S1 - Foreplay

Make sure you have build enough comfort before you get the HB into a sex location. And then, Okay, so do your things

S2 - LMR

LMR stands for Last Minute Resistance. Once you have it, she may say "we should stop ..." or "We better be careful about where this is going". Some general tactics for LMR have always been:

1. Using Freeze-Out to Overcome LMR

2. Busting Last Minute Resistance using Style's famous story

3. Ignore it and keep going. (-you're right, we should stop)

S3 - Sex

Bron: http://www.seductionbase.com/mysterymethod.htm

Opgelost. Zielige figuren hier allemaal. Ben gewoon jezelf.
pi_114797077
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je op haar afstapt is het ook niet ''uit het niets''

Doe maar eens als je nog geen oogcontact heb gehad met iemand als je van de achterkant op haar afstapt... Dan ben je wel een creep.
Vanaf de achterkant kan je ook haar hand vastpakken en in de lucht doen. Dan doet ze meestal mee en gaat ze leuk dansen en rondjes draaien.
pi_114797125
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vanaf de achterkant kan je ook haar hand vastpakken en in de lucht doen. Dan doet ze meestal mee en gaat ze leuk dansen en rondjes draaien.
Ehm, tjah, zou kunnen, als je ziet dat ze ergens is om haarzelf te vermaken oid dan zou dat best kunnen werken ja. Het meisje dat op de bus zit te wachten gaat niet opeens dansen met je denk ik. :o Naja zou wel grappig zijn maargoed, ik denk dat mensen dat niet zo waarderen.
Rustig aan.
pi_114797198
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehm, tjah, zou kunnen, als je ziet dat ze ergens is om haarzelf te vermaken oid dan zou dat best kunnen werken ja. Het meisje dat op de bus zit te wachten gaat niet opeens dansen met je denk ik. :o Naja zou wel grappig zijn maargoed, ik denk dat mensen dat niet zo waarderen.
Haha dat gaat vast niet lukken, maar wie weet. De wonderen zijn nog niet de wereld uit en sommige mensen zijn zo ver.
pi_114797230
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha dat gaat vast niet lukken, maar wie weet. De wonderen zijn nog niet de wereld uit en sommige mensen zijn zo ver.
Als een meisje staat te ''swingen'' bij een bushalte, dan kan het wel. En zal je vast leuke response krijgen.
Rustig aan.
pi_114797357
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als een meisje staat te ''swingen'' bij een bushalte, dan kan het wel. En zal je vast leuke response krijgen.
Ik probeer zoveel mogelijk van die "limiting believes en grenzen" van mezelf te verwijderen. Stel het lukt je om bij de bushalte een vrouw van achteren te benaderen en haar hand vast te houden en te zeggen dat ze mooie vingers heeft, hoe "makkelijk" gaan de normale dingen dan wel niet?
pi_114797540
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik probeer zoveel mogelijk van die "limiting believes en grenzen" van mezelf te verwijderen. Stel het lukt je om bij de bushalte een vrouw van achteren te benaderen en haar hand vast te houden en te zeggen dat ze mooie vingers heeft, hoe "makkelijk" gaan de normale dingen dan wel niet?
Wellicht kan het als je losjes haar hand naar boven begeleid en je een beetje opzij in haar gezichtveld gaat staan.

Maargoed, ik mis bij jou een beetje het gevoel van ''dit kan wel, en dit kan niet''...
Rustig aan.
pi_114797681
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wellicht kan het als je losjes haar hand naar boven begeleid en je een beetje opzij in haar gezichtveld gaat staan.

Maargoed, ik mis bij jou een beetje het gevoel van ''dit kan wel, en dit kan niet''...
Alles kan. Alleen is het ene lastiger uit te voeren dan het ander.

Heb je het filmpje al gezien van Julien waarbij hij verteld hoe je een vrouw kunt krijgen die met haar vriend op straat loopt hand in hand? Die situatie lijkt me lastiger overigens dan een vrouw van achteren benaderen die op de bus wacht.
pi_114797712
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heb je het filmpje al gezien van Julien waarbij hij verteld hoe je een vrouw kunt krijgen die met haar vriend op straat loopt hand in hand? Die situatie lijkt me lastiger overigens dan een vrouw van achteren benaderen die op de bus wacht.
Nee, ik heb dat filmpje niet gezien, maar ik heb gelukkig ook principes en een moraal die dat afkeurt.
Naast dat gegeven kijk ik ook neer op het meisje die daarin mee zou gaan, stomme slet. (tenzij open relatie.)
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 12:34:05 #141
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114797741
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kun je dat posten? Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.

Krijgt hij dan geen klappen van die gast?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114797755
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, ik heb dat filmpje niet gezien, maar ik heb gelukkig ook principes en een moraal die dat afkeurt.
Naast dat gegeven kijk ik ook neer op het meisje die daarin mee zou gaan, stomme slet. (tenzij open relatie.)
Het heeft weinig met de type vrouw te maken. Het is zelfs een automatische instinctieve reactie van vrouwen om op een bepaalde manier te reageren op aantrekkelijke mannen. Daar hebben ze op het moment weinig controle over als hun gevoel de overhand biedt.
pi_114797787
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het heeft weinig met de type vrouw te maken. Het is zelfs een automatische instinctieve reactie van vrouwen om op een bepaalde manier te reageren op aantrekkelijke mannen. Daar hebben ze op het moment weinig controle over als hun gevoel de overhand biedt.
Nee, en ik ben niet vatbaar voor die wereldvisie.

Maar post dat filmpje eens?
Rustig aan.
pi_114797797
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef Fera het volgende:

[..]

Kun je dat posten? Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.

Krijgt hij dan geen klappen van die gast?
Vanaf 3 minuten.

pi_114797801
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, en ik ben niet vatbaar voor die wereldvisie.

Maar post dat filmpje eens?
Jij bent het levend voorbeeld dat zo afhankelijk is van je emoties ;) Bij vrouwen is het nog veel erger :P
  zondag 29 juli 2012 @ 12:37:24 #146
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114797849
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben je nou serieus? Dat komt echt over alsof vrouwen geen eigen wil hebben. Er is ook zoiets als 'mind over matter', al krijg je nog zo'n nat broekje van die kerel, als je verstandig bent doe je het gewoon niet. Misschien dat het in de oertijd werkte, maar nu staat er veel meer op het spel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114797852
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij bent het levend voorbeeld dat zo afhankelijk is van je emoties ;) Bij vrouwen is het nog veel erger :P
Ach flikker op man, principes zijn anders, die liggen even iets dieper in je persoon ingebakend dan waar ik last van had.
Rustig aan.
pi_114797893
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach flikker op man, principes zijn anders, die liggen even iets dieper in je persoon ingebakend dan waar ik last van had.
Je had toch een meid gezoend die je niet leuk vind? Jij met je principes, mensen leven meer op gevoel dan mensen durven toe te geven.
pi_114797915
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je had toch een meid gezoend die je niet leuk vind? Jij met je principes, mensen leven meer op gevoel dan mensen durven toe te geven.
Welk principe?

Heb ik ooit gezegd een principe te hebben niet met meisjes te zoenen die ik niet leuk vind?
Rustig aan.
pi_114797976
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 12:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben je nou serieus? Dat komt echt over alsof vrouwen geen eigen wil hebben. Er is ook zoiets als 'mind over matter', al krijg je nog zo'n nat broekje van die kerel, als je verstandig bent doe je het gewoon niet. Misschien dat het in de oertijd werkte, maar nu staat er veel meer op het spel.
Tussen 6/8 min in het filmpje verteld hij ook wat ik bedoel. Waarom veel erin mee gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')