abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114800098
Ik had vroeger ook afgunst voor mensen die verder waren dan ik. Maar het is veel beter om op hetzelfde team te zitten en te leren van elkaar. Het was ook onzekerheid bij mezelf dat ik boos werd op mensen die boven me zaten op zo'n verleidings niveau.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114800102
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Terwijl jij met je saaie leventje waarschijnlijk niet eens aanspraak hebt in het park :P
Ik denk dat je er verder naast zit dan je denkt. Maar het feit dat je het stelt te weten geeft al aan hoe vooringenomen je bent. :') En ik hoef mezelf dan ook niet te conditioneren om een een vrouw überhaupt aan te kunnen spreken. :7
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_114800158
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef firefly3 het volgende:
Ik had vroeger ook afgunst voor mensen die verder waren dan ik. Maar het is veel beter om op hetzelfde team te zitten en te leren van elkaar. Het was ook onzekerheid bij mezelf dat ik boos werd op mensen die boven me zaten op zo'n verleidings niveau.
Tis niet allemaal zo simpel te noemen firefly

Ik zou kunnen zeggen dat gray boven mijn niveau zit, hoewel ik dat ook niet helemaal zeker weet, maar ik vind hem persoonlijk qua wereldvisie wel interessant. (Leuk compliment, gooi die maar in je zak, en nee ik ben geen gay :@)

Maar ''boven jouw niveau'' heeft meer betrekking op waar je zelf wilt komen in het leven...
Het is dus gewoon een subjectief begrip.
Rustig aan.
pi_114800200
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Modus het volgende:

[..]

Je hebt hun vrouwen zelf ook gesproken en die zeggen dat ze overal van af weten en het goed vinden?

Nou succes. Zou je het ze ook allebei vertellen?
Je moet vanaf het begin duidelijk zijn bij haar en open, dan heb je het meeste kans op slagen dat ze ermee in stemt. Er zijn meer mensen die dit doen, het is ook een "skill" waar je goed in kunt worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:39:17 #230
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114800229
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet vanaf het begin duidelijk zijn bij haar en open, dan heb je het meeste kans op slagen dat ze ermee in stemt. Er zijn meer mensen die dit doen, het is ook een "skill" waar je goed in kunt worden.
Dus die mannen gaan gewoon door met hun hosselpraktijken ondanks vrouw en kind?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114800232
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis niet allemaal zo simpel te noemen firefly

Ik zou kunnen zeggen dat gray boven mijn niveau zit, hoewel ik dat ook niet helemaal zeker weet, maar ik vind hem persoonlijk qua wereldvisie wel interessant. (Leuk compliment, gooi die maar in je zak, en nee ik ben geen gay :@)

Maar ''boven jouw niveau'' heeft meer betrekking op waar je zelf wilt komen in het leven...
Het is dus gewoon een subjectief begrip.
Ik bedoel dus op gebied van succes met vrouwen, en ik denk dat gray idd ook goed is.
pi_114800295
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
Jij stemt niet in voor een blowjob in het park? :P
Niet overal altijd met welke vrouw dan ook, nee.
pi_114800296
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Fera het volgende:

[..]

Moet ik eigenlijk van jou aannemen dat je tevreden gesteld bent als je niet meer reageerd op een reactie van mij? :P
Rustig aan.
pi_114800303
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Fera het volgende:

[..]

Niet allemaal, de helft is bezet de ander helft weer niet. Maar tyler's situatie komt normaal gezien niet voor.
pi_114800345
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoel dus op gebied van succes met vrouwen, en ik denk dat gray idd ook goed is.
Ook die succes is subjectief.
Wanneer noem je iets ''succes''?
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:42:09 #236
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114800355
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moet ik eigenlijk van jou aannemen dat je tevreden gesteld bent als je niet meer reageerd op een reactie van mij? :P
Nee, ik had het gevoel dat we allebei iets anders bedoelde. Dus ik had zoiets van: laat maar. Bovendien was er niet echt antwoord op mijn laatste vraag.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114800367
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook die succes is subjectief.
Wanneer noem je iets ''succes''?
Als veel vrouwen zich aangetrokken voelen tot iemand, dan vind ik dat succes met vrouwen.
pi_114800368
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Modus het volgende:

[..]

Niet overal altijd met welke vrouw dan ook, nee.
Mwah vooruit, maar van een goed uitziende gratis prostituee ofzo. :+
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:43:05 #239
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114800394
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet allemaal, de helft is bezet de ander helft weer niet. Maar tyler's situatie komt normaal gezien niet voor.
Het is geaccepteerd door haar omdat het zijn werk is?
pi_114800402
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, ik had het gevoel dat we allebei iets anders bedoelde. Dus ik had zoiets van: laat maar. Bovendien was er niet echt antwoord op mijn laatste vraag.
:+
Rustig aan.
pi_114800432
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat zou wel kunnen.
pi_114800458
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als veel vrouwen zich aangetrokken voelen tot iemand, dan vind ik dat succes met vrouwen.
Nee, dat is kwantiteit.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_114800469
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Fera het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, als ik met dat meisje gezoend heb heb ik nog geen ''vaste relatie''.

Dat ik niet tussen een doodgebloede relatie ga zitten als de 2 het niet openlijk met elkaar bespreken wat wel en wat niet kan / dat ze het uitmaken.

Ik ga niet een soort van affaire beginnen, echt niet. :')
Was toch duidelijk? :P
Rustig aan.
pi_114800499
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat is kwantiteit.
Niet echt, hoe aantrekkelijker je bent hoe meer de hoge kwaliteit vrouwen je ook leuk beginnen te vinden.

Dus hoe meer vrouwen jou leuk vinden, hoe meer en mooiere vrouwen je leuk vinden.
pi_114800505
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:43 schreef Fera het volgende:

[..]

Soort van manhoer :P
Rustig aan.
pi_114800531
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet echt, hoe aantrekkelijker je bent hoe meer de hoge kwaliteit vrouwen je ook leuk beginnen te vinden.

Dus hoe meer vrouwen je leuk vinden, hoe meer en mooiere vrouwen je leuk vinden.
Dat is nog steeds kwantiteit, daar heeft hij een punt, maar als jij zo het begrip succes definieerd - naar kwantitatieve maatstaven, dan kan dat prima samengaan.
Rustig aan.
pi_114800557
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is nog steeds kwantiteit, daar heeft hij een punt, maar als jij zo het begrip succes definieerd - naar kwantitatieve maatstaven, dan kan dat prima samengaan.
Ik noem het kwaliteit als kwaliteit vrouwen je leuk beginnen te vinden
  zondag 29 juli 2012 @ 13:47:19 #248
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114800582
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Was toch duidelijk? :P
Nee. Het ging over vrouwen 'slet' noemen als ze zomaar met een vreemde kerel gingen zoenen. Toen ik jou in die situatie plaatste als vreemde kerel gaf je aan wat nuance aan te moeten brengen. Toen vroeg ik me dit af:

quote:
Dus dan is het geen slet? Maar als andere kerels hetzelfde doen, is dat meisje wel een slet? Dat komt wel enigszins hypocriet over.
Daar heb ik nog niet echt een antwoord op gehad.
pi_114800602
Is het jullie nog steeds niet duidelijk dat hoe beter je wordt hoe mooier en leuker de vrouwen worden die je kunt krijgen? Zit de ego zo erg in de weg bij jezelf?
pi_114800605
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus hoe meer vrouwen jou leuk vinden, hoe meer en mooiere vrouwen je leuk vinden.
Nu denk je opeens wel te kunnen nuanceren, terwijl je eerst alleen maar met de botte bijl op me kunt reageren? :') Hoe denk je dat je hier overkomt, op een groot aantal mensen? Als iemand die plat neuken als levensstijl nastreeft, als een baan, emotieloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')