Leiuhh?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Nope. Zit volgens mij bij jou in de buurt.
Die krijgt dan slechts een lelijke bitch. Denk je echt dat diegene de aandacht krijgt van echt een leuke vrouw? 1 op de 1000 misschien.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer alsof de lelijkste, slechtste hosselaar van de wereld, iemand niet seksueel kan prikkelen / aan het lachen kan maken, dat hoeft niet zo te zijn.![]()
Nee, het is geen "numbersgame". Dat je het als "numbersgame" ziet is vrij kwalijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Deze stellingen zijn meer jouw persoonlijke mening dan feit. Maar je bent wat mij betreft vrij ze flink bij jezelf in te prenten, hoor.
Ik denk dat niemand zichzelf gaat kwellen met een (lelijke) bitch.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die krijgt dan slechts een lelijke bitch. Denk je echt dat diegene de aandacht krijgt van echt een leuke vrouw? 1 op de 1000 misschien.
Que? Dat doe ik helemaal niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, het is geen "numbersgame". Dat je het als "numbersgame" ziet is vrij kwalijk.
Punt is, je kunt steeds mooiere en betere vrouwen krijgen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zichzelf gaat kwellen met een (lelijke) bitch.
Wellicht... Waarom niet?
Het is een feit dat je de vijver kunt vergroten met steeds betere vissen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Que? Dat doe ik helemaal niet.![]()
Ik gaf slechts aan dat je mantra meer voor jezelf opgaat, dan dat deze algemeen toepasbaar is.
Punt is...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Punt is, je kunt steeds mooiere en betere vrouwen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |