abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114800633
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik noem het kwaliteit als kwaliteit vrouwen je leuk beginnen te vinden
Kwaliteitsvrouwen is ook subjectief.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_114800660
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mooier leuker, gezelliger en en die het ook gemaakt hebben in het leven.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114800692
Hoe harder je aan jezelf werkt, hoe meer je op niveau komt van top vrouwen. Stel je ontmoet een actrice, een hollywood ster, kan je haar nu al "handelen" ?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114800797
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mooier leuker, gezelliger en en die het ook gemaakt hebben in het leven.
Kortzichtig ventje, ook dat alles is subjectief. Tenzij je met die begrippen de nu heersende maatschappelijke standaard bedoelt welke ook altijd aan verandering onderhavig is. Dan ben je dus slechts iemand die van heel veel Döner houdt. :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_114800882
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kortzichtig ventje, ook dat alles is subjectief. Tenzij je met die begrippen de nu heersende maatschappelijke standaard bedoelt welke ook altijd aan verandering onderhavig is. Dan ben je dus slechts iemand die van heel veel Döner houdt. :')
Voor jezelf is het heel leuk als de vrouwen steeds leuker knapper mooier worden enz :D
pi_114800933
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor jezelf is het heel leuk als de vrouwen steeds leuker knapper mooier worden enz :D
Als je daar waarde aan hecht, jep.
pi_114800953
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee. Het ging over vrouwen 'slet' noemen als ze zomaar met een vreemde kerel gingen zoenen. Toen ik jou in die situatie plaatste als vreemde kerel gaf je aan wat nuance aan te moeten brengen. Toen vroeg ik me dit af:

[..]

Daar heb ik nog niet echt een antwoord op gehad.
We praten langs elkaar heen :+

Ik had het over vrouwen een slet noemen die aan de volgende eisen voldoen:
Een vriend hebben en daar lak aan hebben en gewoon fijn met je meezoenen.
Toen bracht ik daar nuance aan door te stellen dat sommige relaties doodgebloed zijn en dat het dan wel kan.. Mits ze wel met elkaar afspraken gaan maken over wat wel en wat niet mag / als ze het met elkaar uitmaken - omdat ik geen affaire met iemand ga beginnen -

Is het nu weer duidelijk? :P
Rustig aan.
pi_114800968
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:49 schreef firefly3 het volgende:
Hoe harder je aan jezelf werkt, hoe meer je op niveau komt van top vrouwen. Stel je ontmoet een actrice, een hollywood ster, kan je haar nu al "handelen" ?
Jij gaat er nu al vanuit dat zo iemand zich op 1 of andere manier arrogant/uit de hoogte of iets zal gedragen?
pi_114800986
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik noem het kwaliteit als kwaliteit vrouwen je leuk beginnen te vinden
Kwaliteit vrouwen is ook subjectief... Wat voorn vrouwen vind jij kwaliteit vrouwen? :P
Rustig aan.
pi_114801024
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:47 schreef firefly3 het volgende:
Is het jullie nog steeds niet duidelijk dat hoe beter je wordt hoe mooier en leuker de vrouwen worden die je kunt krijgen? Zit de ego zo erg in de weg bij jezelf?
Ehm, nee dat gaat niet op voor mij, ik heb meer succes met meisjes die ik leuk vind :P :+
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:59:21 #261
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114801032
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

We praten langs elkaar heen :+

Ik had het over vrouwen een slet noemen die aan de volgende eisen voldoen:
Een vriend hebben en daar lak aan hebben en gewoon fijn met je meezoenen.
Toen bracht ik daar nuance aan door te stellen dat sommige relaties doodgebloed zijn en dat het dan wel kan.. Mits ze wel met elkaar afspraken gaan maken over wat wel en wat niet mag / als ze het met elkaar uitmaken - omdat ik geen affaire met iemand ga beginnen -

Is het nu weer duidelijk? :P
Zoals ik al zei, we bedoelden beiden iets anders. Nu is het weer duidelijk hoor. O-)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 29 juli 2012 @ 14:00:11 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114801065
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehm, nee dat gaat niet op voor mij, ik heb meer succes met meisjes die ik leuk vind :P :+
Misschien omdat je meer moeite doet voor meisjes die je leuk vindt. Als je iemand niet echt leuk vindt, ben je ook minder gemotiveerd.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114801095
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kwaliteit vrouwen is ook subjectief... Wat voorn vrouwen vind jij kwaliteit vrouwen? :P
Ik zei het onafhankelijk van jou, dat je het weet :@ :P
Rustig aan.
pi_114801143
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef Fera het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, we bedoelden beiden iets anders. Nu is het weer duidelijk hoor. O-)
Ik hecht veel waarde aan elkaar begrijpen. :+
Rustig aan.
pi_114801152
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he ^O^ . Vrouwen die mooi zijn en hoge kwaliteit zijn ook socialer. Maar voor seks is het toch lastiger hoor
  zondag 29 juli 2012 @ 14:03:01 #266
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114801166
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he ^O^ . Vrouwen die mooi zijn zijn ook socialer.
Euh ... Allemaal?
pi_114801168
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien omdat je meer moeite doet voor meisjes die je leuk vindt. Als je iemand niet echt leuk vindt, ben je ook minder gemotiveerd.
Neuh, denk dat ik niks probeer bij meisjes die ik niet leuk vind :+
Rustig aan.
pi_114801182
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Als aanvulling zou ik zeggen dat een meisje scoren op zich motivatie genoeg kan zijn. Dat extra streepje op de lijst he? :{w

Dat lijkt wel te gelden voor firefly3, waarbij elke vrouw een les is om jezelf te verbeteren, of een zekere levensstijl te laten leiden.
pi_114801190
quote:

[..]

We hebben het hier niet over "gewoon positieve reacties" he ^O^ . Vrouwen die mooi zijn en hoge kwaliteit zijn ook socialer. Maar voor seks is het toch lastiger hoor
Oh ik ben maagd, dus ehh, geen idee. :+
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 14:04:33 #270
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114801248
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Als aanvulling zou ik zeggen dat een meisje scoren op zich motivatie genoeg kan zijn. Dat extra streepje op de lijst he? :{w

Dat lijkt wel te gelden voor firefly3, waarbij elke vrouw een les is om jezelf te verbeteren, of een zekere levensstijl te laten leiden.
Daar heb je wel een punt. Maar volgens mij ga je toch onbewust meer je best doen voor iemand die je leuk vindt. Als iemand meer waard is dan een 'streepje op de lijst' ga je er toch meer energie in steken.
pi_114801335
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Maar volgens mij ga je toch onbewust meer je best doen voor iemand die je leuk vindt. Als iemand meer waard is dan een 'streepje op de lijst' ga je er toch meer energie in steken.
Ik denk dat het gewoon automatisch gaat... Als jij veel interesse lijkt te hebben in een ander.. Ga je je ook uiten alsof je veel interesse hebt in de ander... De ander merkt dit op.... En gaat als die je leuk vindt zich ook zo gedragen... Waardoor je eigenlijk van elkaar door hebt dat je interesse hebt in elkaar...

En dan wat vuurwerk en wat salluut schoten, etc etc.
Rustig aan.
pi_114801337
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Jazeker, ik ben het ook geheel met je eens. :Y

Wilde alleen wat toevoegen over wat kan motiveren bij versieren. Ik weet van mezelf dat ik in ieder geval niet een meisje kan versieren dat ik niet leuk vind. Zie ook niet in waarom ik dat zou willen. :P
pi_114801356
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef Fera het volgende:

[..]

Euh ... Allemaal?
Yep, anders is het ook geen kwaliteit vrouw meer ;)
pi_114801383
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh, denk dat ik niks probeer bij meisjes die ik niet leuk vind :+
Dat deed je laatst wel... Ga niet tegendraads tegen jezelf in :/
pi_114801410
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep, anders is het ook geen kwaliteit vrouw meer ;)
Een kwaliteit vrouw is dus sociaal?

Maar gisteren hadden we het er nog over dat een afwijzing geen afwijzing was... Ook al werd die afwijzing geuit door gewoon iemand te negeren....

Dus waarom doorgaan als het geen kwalitatief vrouw is? Is je ego te groot om afgewezen te worden?

Of uit een sociale vrouw zich ook door te negeren? Dan verschillen onze definities van sociale vrouw :+
Rustig aan.
pi_114801433
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Nah, ik vind vrouwen gewoon mooi, leuk, gezellig en geil. Ik ben verslaafd aan vrouwen, dat dan weer wel.
pi_114801464
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat deed je laatst wel... Ga niet tegendraads tegen jezelf in :/
U heeft gelijk, maar toen ging dat automatisch en had ik gewoon zin om erin mee te gaan, ik heb niet zoveel moeite in haar gestoken hoor, zij meer in mij denk ik. / ging automatisch.
Rustig aan.
pi_114801479
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een kwaliteit vrouw is dus sociaal?

Maar gisteren hadden we het er nog over dat een afwijzing geen afwijzing was... Ook al werd die afwijzing geuit door gewoon iemand te negeren....

Dus waarom doorgaan als het geen kwalitatief vrouw is? Is je ego te groot om afgewezen te worden?
Dat ze soms stom reageert, betekend niet dat ze geen sociaal persoon kan zijn.
pi_114801510
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat ze soms stom reageert, betekend niet dat ze geen sociaal persoon kan zijn.
Dat een persoon zich vaak niet sociaal gedraagd, betekent niet dat dat persoon niet sociaal kan zijn.

Beetje inhoudsloze post vind ik.
Rustig aan.
pi_114801559
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat een persoon zich vaak niet sociaal gedraagd, betekent niet dat dat persoon niet sociaal kan zijn.

Beetje inhoudsloze post vind ik.
De ware haar ontmoet je niet binnen 10 seconden.
pi_114801646
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De ware haar ontmoet je niet binnen 10 seconden.
So? Je weet niet wie een kwaliteitsvrouw is dus.
quote:

[..]

Vrouwen die kwaliteit hebben zijn bij jou per definitie sociaal dus?
En iemand hoeft zich daarvoor niet altijd sociaal te gedragen, maar mag zich ook verwaand gedragen?
Rustig aan.
pi_114801668
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:57 schreef Modus het volgende:

[..]

Jij gaat er nu al vanuit dat zo iemand zich op 1 of andere manier arrogant/uit de hoogte of iets zal gedragen?
of dat ze net zo enorm lekker (subjectief) zijn als op die talloze picas en in films/series? :')
pi_114801735
Even iets om flink in te prenten:

De vrouwen die je ontmoet worden steeds mooier, leuker, spontaner, gezelliger. Vrouwen worden pas positief/open als je tenminste op hun niveau zit met sociale vaardigheden. Vrouwen die super mooi zijn en een super leven hebben, hebben zo veel keuze. Je bent dan 1 van de duizenden waar ze uit kan kiezen. Waarom zou ze jou kiezen? Om wie je bent? Terwijl je haar niet eens aan het lachen kan maken of voor seksuele opwinding kan zorgen? Aan de ene kant ben je goed genoeg, maar aan de andere kant moet je jezelf verbeteren om nog betere kwaliteit vrouwen te krijgen.
pi_114801806
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:

De vrouwen die je ontmoet worden steeds mooier, leuker, spontaner, gezelliger. Vrouwen worden pas positief/open als je tenminste op hun niveau zit met sociale vaardigheden. Vrouwen die super mooi zijn en een super leven hebben, hebben zo veel keuze. Je bent dan 1 van de duizenden waar ze uit kan kiezen. Waarom zou ze jou kiezen? Om wie je bent? Terwijl je haar niet eens aan het lachen kan maken of voor seksuele opwinding kan zorgen? Aan de ene kant ben je goed genoeg, maar aan de andere kant moet je jezelf verbeteren om nog betere kwaliteit vrouwen te krijgen.
Wat een bullshit weer alsof de lelijkste, slechtste hosselaar van de wereld, iemand niet seksueel kan prikkelen / aan het lachen kan maken, dat hoeft niet zo te zijn. :+
Rustig aan.
pi_114801831
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef firefly3 het volgende:

Deze stellingen zijn meer jouw persoonlijke mening dan feit. Maar je bent wat mij betreft vrij ze flink bij jezelf in te prenten, hoor. :)
pi_114801847
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Deze stellingen zijn meer jouw persoonlijke mening dan feit. Maar je bent wat mij betreft vrij ze flink bij jezelf in te prenten, hoor. :)
Gray, jij zit in utrecht toch?
Rustig aan.
  zondag 29 juli 2012 @ 14:18:33 #287
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114801880
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon automatisch gaat... Als jij veel interesse lijkt te hebben in een ander.. Ga je je ook uiten alsof je veel interesse hebt in de ander... De ander merkt dit op.... En gaat als die je leuk vindt zich ook zo gedragen... Waardoor je eigenlijk van elkaar door hebt dat je interesse hebt in elkaar...

En dan wat vuurwerk en wat salluut schoten, etc etc.
Wat romantisch weer. :D

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Jazeker, ik ben het ook geheel met je eens. :Y

Wilde alleen wat toevoegen over wat kan motiveren bij versieren. Ik weet van mezelf dat ik in ieder geval niet een meisje kan versieren dat ik niet leuk vind. Zie ook niet in waarom ik dat zou willen. :P
Nee inderdaad, ik zie daar sowieso niet het nut van in. Ook al zou ik een lijstje bijhouden, dan liever eentje met alleen leuke jongens. Maar wie ben ik ... :P
pi_114801956
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat romantisch weer. :D
Zo ben ik :+
Rustig aan.
pi_114802011
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gray, jij zit in utrecht toch?
Nope. Zit volgens mij bij jou in de buurt. :)
pi_114802051
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Nope. Zit volgens mij bij jou in de buurt. :)
Leiuhh? (8>
Rustig aan.
pi_114802053
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat een bullshit weer alsof de lelijkste, slechtste hosselaar van de wereld, iemand niet seksueel kan prikkelen / aan het lachen kan maken, dat hoeft niet zo te zijn. :+
Die krijgt dan slechts een lelijke bitch. Denk je echt dat diegene de aandacht krijgt van echt een leuke vrouw? 1 op de 1000 misschien.
pi_114802072
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leiuhh? (8>
pi_114802075
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee, het is geen "numbersgame". Dat je het als "numbersgame" ziet is vrij kwalijk.
pi_114802126
Eigenlijk is het maar goed ook dat de massa niet weet dat je steeds meer mooiere en leukere vrouwen kunt krijgen als je oneindig veel ervaring op doet. Het is als een "hack" op de wereld.
pi_114802129
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die krijgt dan slechts een lelijke bitch. Denk je echt dat diegene de aandacht krijgt van echt een leuke vrouw? 1 op de 1000 misschien.
Ik denk dat niemand zichzelf gaat kwellen met een (lelijke) bitch.

Wellicht... Waarom niet?
Rustig aan.
pi_114802134
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, het is geen "numbersgame". Dat je het als "numbersgame" ziet is vrij kwalijk.
Que? Dat doe ik helemaal niet. :?

Ik gaf slechts aan dat je mantra meer voor jezelf opgaat, dan dat deze algemeen toepasbaar is.
pi_114802143
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Ga je nog een beetje uit hier etc?
Rustig aan.
pi_114802158
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand zichzelf gaat kwellen met een (lelijke) bitch.

Wellicht... Waarom niet?
Punt is, je kunt steeds mooiere en betere vrouwen krijgen.
pi_114802187
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Que? Dat doe ik helemaal niet. :?

Ik gaf slechts aan dat je mantra meer voor jezelf opgaat, dan dat deze algemeen toepasbaar is.
Het is een feit dat je de vijver kunt vergroten met steeds betere vissen.
pi_114802197
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Punt is, je kunt steeds mooiere en betere vrouwen krijgen.
Punt is...
Je kunt de beste vrouw en de mooiste vrouw van de wereld krijgen al ben je nog zo lelijk en sociaal onbekwaam..

Iets minder kans, maargoed..
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')