ik dacht dat vrouwen zo goed tussen de regels door konden lezenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat zo, is dit topic alleen voor ''mannen onder elkaar'' ?
Wist ik niet
Was jij dat jonge meisje die er op haar 16e in trapte?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar alleen als ze dat zelf wil en dan weet ze waar ze mee bezig
is denk ik, zo'n jong meisje niet, die trapt er gewoon in
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een inteligente meid laat niet met zich spelen![]()
Nee... ik ben nergens ingetraptquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Was jij dat jonge meisje die er op haar 16e in trapte?Ik zie zo veel zelf reflecterende dingen hier in het topic
Relaxed blijven en gewoon de volgende keer met haar praten alsof er niets gebeurd wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok vandaag dit dus. ik heel relaxed zo naar secretaresse (lekker ding die wil ik doen) en dus duidelijk niet om bevestiging vragen of wat ook, zoals in de op staat. ik zeg dus het is lekker weer! zullen we wat gaan drinken straks? zij: neewat nu
Oké, kijk nu leer ik ook weer eens wat !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Intelligentie heeft weinig te maken met hoe naïef of gevoelig een vrouw is voor dergelijke praktijken. Dan kom je toch eerder op de clichés uit, zoals de relatie met haar vader en haar eventuele onzekerheid. Sommige vrouwen kunnen er bijvoorbeeld heel slecht tegen als je ze negeert, als ze bepaalde aandacht niet krijgen. Maakt niet uit hoe slim ze zijn verder, ze kunnen er gewoon niet mee omgaan. En er zijn mannen die daar dankbaar gebruik van maken. Die echt zo'n spelletje spelen van eerst positieve aandacht geven, en vervolgens haar de rug toekeren.
Dat werkt helaas echt.
En dat zeg ik niet omdat ik zelf zulk soort spelletjes speel, maar omdat ik het heb zien gebeuren op een moment dat ik daar helemaal niet blij mee was en moest toekijken hoe een vrouw haar eigen leven verwaarloosde voor een vent die het helemaal niet waard was.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben de nagel aan je doodskist hier![]()
sorry![]()
zal ik gaan?
Ik spiegel me aan jou dooie !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De zelfoverschatting is bijna net zo groot als de plaat voor KT's kop. Kunnen jullie niet es samen op de versiertoer gaan?
Ey lullo, reageer eens,quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De zelfoverschatting is bijna net zo groot als de plaat voor KT's kop. Kunnen jullie niet es samen op de versiertoer gaan?
Zij denkt; "laat hem maar hierheen komen". en "es kijken of ie daar de ballen voor heeft". Ze kan ook gewoon onzeker zijn. Allerlei redenen die niet per se het negatiefst zijn. En als je niks probeert (zoals jij graag schijnt te doen), zal je er niet achter komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef eens antwoord, als iemand je negeert, hoe is dat positief te interpreteren?
Om een grappige opmerking terug te maken. Stoer en zelfverzekerd. Kan je een nieuwe kans bij d'r geven.quote:Een vrouw die haar middelvinger opsteekt naar mij eng vinden? Waarom zou ik uberhaupt op haar afstappen?![]()
Stimmt. Zie daar de ongelooflijke complexiteit (en daardoor interessantheid) van de vrouwelijke geest.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:
De vrouwen die soms het meest rottigst tegen je doen, zijn soms de vrouwen die juist gek zijn op je.
Ok, even in jip en janneke taal...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zij denkt; "laat hem maar hierheen komen". en "es kijken of ie daar de ballen voor heeft". Ze kan ook gewoon onzeker zijn. Allerlei redenen die niet per se het negatiefst zijn. En als je niks probeert (zoals jij graag schijnt te doen), zal je er niet achter komen.
Ik maak die grappige opmerking wel ovor mezelf, niet voor haar. Ik hoef gelijk niks meer van der dus ik hoef ook geen kans van ''haar'' alsof ik om een gunst vraag ofzo door een grap te makenquote:Om een grappige opmerking terug te maken. Stoer en zelfverzekerd. Kan je een nieuwe kans bij d'r geven.
Jip en Janneke...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, even in jip en janneke taal...
Jip loopt naar janneke toe.... Jip vraagt iets aan janneke, gewoon geinteresseerd.
Janneke kijkt de andere kant op en doet alsof ze Jip niet kan zien.
Hoe kan dat nou, nogmaals, niet negatief zijn? Denk je daadwerkelijk dat iemand zich zo verwaand uit uit onzekerheid?
[..]
Om een grappige opmerking terug te maken. Stoer en zelfverzekerd. Kan je een nieuwe kans bij d'r geven.
[/quote]quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, even in jip en janneke taal...
Jip loopt naar janneke toe.... Jip vraagt iets aan janneke, gewoon geinteresseerd.
Janneke kijkt de andere kant op en doet alsof ze Jip niet kan zien.
Hoe kan dat nou, nogmaals, niet negatief zijn? Denk je daadwerkelijk dat iemand zich zo verwaand uit uit onzekerheid?
[..]
Om een grappige opmerking terug te maken. Stoer en zelfverzekerd. Kan je een nieuwe kans bij d'r geven.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:
De vrouwen die soms het meest rottig tegen je doen, zijn soms de vrouwen die juist gek zijn op je.
Ik zeg niks meer, volgens mij gaan jullie met borderline gevalletje omquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stimmt. Zie daar de ongelooflijke complexiteit (en daardoor interessantheid) van de vrouwelijke geest.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:55 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Jip en Janneke.... Hoe zwart-wit kan je denken?
Jip en Janneke...quote:
Vrouwen hebben het zelf vaak niet eens door, het gebeurd vaak op onbewust niveau. Dus logisch dat je jezelf er niet in herkend.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niks meer, volgens mij gaan jullie met borderline gevalletje omserieus
als dat zo is zijn het maar rare vrouwen, ik vind dat geen normaal gedrag, als ik iemand
mag, doe ik aardig, als ik iemand niet moet negeer ik hem/haar het liefst.
Maar als jullie het allemaal beter weten, veel succes dan maar !
Misschien kom ik wel echt uit een andere tijdzone
Wellicht, maar daar moet je maar zin in hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zin om zaterdag uit te gaan? Dan sturen we elkaar af op de meest arrogante bitchy uitziende vrouwen en gooien we elkaar terug in "set", puur om nieuwe hersenverbindingen aan te maken.
Volgens mij hebben jullie het gewoon over meisjes plagen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het zelf vaak niet eens door, het gebeurd vaak op onbewust niveau. Dus logisch dat je jezelf er niet in herkend.
Wellicht, maar daar moet je maar zin in hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zin om zaterdag uit te gaan? Dan sturen we elkaar af op de meest arrogante bitchy uitziende vrouwen en gooien we elkaar terug in "set", puur om nieuwe hersenverbindingen aan te maken.
Over*quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik maak die grappige opmerking wel ovor mezelf, niet voor haar. Ik hoef gelijk niks meer van der dus ik hoef ook geen kans van ''haar'' alsof ik om een gunst vraag ofzo door een grap te maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom, moet ik er zaterdag wel zin in hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:59 schreef firefly3 het volgende:
Alleen als je er voor gaat heb ik er wel zin in
Voor mezelf*quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Over*
Je moet jezelf juist de hemel in prijzen man, leer van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |