Kom op KTquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het is niet normaal, het is respectloos.
Precies voor jou gemaaktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, prima motto, maar je hoeft daarmee geen leuke responses te verwachten of dat een vrouw opeens voor je gaat vallen als je dat motto hanteerd, en als ze het wel doet ben ik toch al op der afgeknapt.
en waar is die Intelligente knappe rijke succesvolle meid nu dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En dus sterker is dan zij. Vaak op het vlak van humor.
Voorbeeld; zo ging het tussen incameisje en mij. Intelligente knappe rijke succesvolle expatmeid die uit honderden mannen kan kiezen. Tease and please werkte uitstekend met haar. Als ik na de eerste negatief interpreteerbare opmerking weggerend was, dan niet natuurlijk.
Waarom, durf jij niet inhoudelijk op mij in te gaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En dus sterker is dan zij. Vaak op het vlak van humor.
Voorbeeld; zo ging het tussen incameisje en mij. Intelligente knappe rijke succesvolle expatmeid die uit honderden mannen kan kiezen. Tease and please werkte uitstekend met haar. Als ik na de eerste negatief interpreteerbare opmerking weggerend was, dan niet natuurlijk.
Ik vond het een leuke scharrel, maar ben op zoek naar nog iets beters.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en waar is die Intelligente knappe rijke succesvolle meid nu dan?
Zie jij het al voor je dat je moeder naar je toe komt om te vragen of je iets te drinken wilt, en dat je met je hoofd schuin omhoog gaat kijken? Ze zou je aan je oren moeten trekken.quote:
ow jah...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke scharrel, maar ben op zoek naar nog iets beters.
Zij was verliefd op me en ik niet op haar. Kan gebeuren toch?
Laat niet met zich spelen, maar kan zelf ook het spelletje meespelen!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij kent mij toch ook niet?
Dus hoe kom je op dat oordeel over mij dan?
Een inteligente meid laat niet met zich spelenik denk dat je er naast zit,
Ik zie niet in hoe dit relevant isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zie jij het al voor je dat je moeder naar je toe komt om te vragen of je iets te drinken wilt, en dat je met je hoofd schuin omhoog gaat kijken? Ze zou je aan je oren moeten trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gelovenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laat niet met zich spelen, maar kan zelf ook het spelletje meespelen!
Als er iemand inhoudelijk op je ingaat....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom, durf jij niet inhoudelijk op mij in te gaan?
''interpreteerbaar''
Als iemand je negeert, is dat per definitie negatief, of wil je zeggen dat daar een positieve boodschap in schuilt?
Dat is niet degelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee er schuilt geen positieve boodschap in. Sommige vrouwen worden zoveel aangesproken dat ze gewoon degelijk moeten filteren
Exactamente.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar alleen als ze dat zelf wil en dan weet ze waar ze mee bezigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Smoes? Waarvoor? Waarom zou ik smoezen moeten verzinnen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow jah...![]()
Leuke smoes...
Geef eens antwoord, als iemand je negeert, hoe is dat positief te interpreteren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als er iemand inhoudelijk op je ingaat....MET voorbeelden nog wel, daar waar je zo om vroeg.
Nee, dat is niet zo. Dat zit in jouw hoofdje. En wat in jouw hoofdje zit, is de waarheid. Meneertje dat denkt dat ie zichzelf zo goed kent.
Op zijn 19e, come on....
Je komt net kijken. En dat geeft niet, maar neem dan ook es iets aan van ervarener versierders als Drommel, firefly en ondergetekende. Maar nee, excuses en uitvluchten, irreele aannames vasthouden en slechts 1 boodschap overhouden. Die je het meest in je comfort zone laat blijven, want een vrouw die een middelvinger opsteekt opnieuw benaderen is te eng.
Ik ben de nagel aan je doodskist hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Smoes? Waarvoor? Waarom zou ik smoezen moeten verzinnen?
Lekker constructief ben jij in dit topic.
Nou, ik denk dat je je niet moet vergissen in jonge meisjes. Tenminste, de heel jonge gaat dit misschien wel voor op, maar veel meiden kunnen prima hun mannetje staan, hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar alleen als ze dat zelf wil en dan weet ze waar ze mee bezig
is denk ik, zo'n jong meisje niet, die trapt er gewoon in
Piemel uit je broek trekken, glimlachend haar aankijken en zachtjes fluisterend "Weet je het heel zeker" zeggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok vandaag dit dus. ik heel relaxed zo naar secretaresse (lekker ding die wil ik doen) en dus duidelijk niet om bevestiging vragen of wat ook, zoals in de op staat. ik zeg dus het is lekker weer! zullen we wat gaan drinken straks? zij: neewat nu
ja. vrouwen horen hier niet thuis.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben de nagel aan je doodskist hier![]()
sorry![]()
zal ik gaan?
ik heb niet een hele mooie piemol maar bedankt voor het adviesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Piemel uit je broek trekken, glimlachend haar aankijken en zachtjes fluisterend "Weet je het heel zeker" zeggen.
Is dat zo, is dit topic alleen voor ''mannen onder elkaar'' ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. vrouwen horen hier niet thuis.
Vrouwen kennen zichzelf nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat zo, is dit topic alleen voor ''mannen onder elkaar'' ?
Wist ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |