abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114737263
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:

Ik maak die grappige opmerking wel ovor mezelf, niet voor haar. Ik hoef gelijk niks meer van der dus ik hoef ook geen kans van ''haar'' alsof ik om een gunst vraag ofzo door een grap te maken :') :') :') :') :')
Over*

Je moet jezelf juist de hemel in prijzen man, leer van mij :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114737298
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:59 schreef firefly3 het volgende:

Alleen als je er voor gaat heb ik er wel zin in
Daarom, moet ik er zaterdag wel zin in hebben.
Rustig aan.
pi_114737312
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Over*

Je moet jezelf juist de hemel in prijzen man, leer van mij :@
Voor mezelf*
Rustig aan.
pi_114737343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daarom, moet ik er zaterdag wel zin in hebben.
Wel van tevoren beslissen aub, anders ga ik wss in rotterdam uit ofzo
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114737455
Wat heb je aan advies voor situatie A als je advies krijgt van iemand voor situatie B ?

Ik heb er trouwens een melding op gegooid, ging te ver dat maargoed. Doodverwensingen zijn sowieso een ban geloof ik.
Rustig aan.
pi_114737485
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Wat heb je aan advies voor situatie A als je advies krijgt van iemand voor situatie B ?

Ik heb er trouwens een melding op gegooid, ging te ver dat maargoed.
Ik ben van mening dat je even tegen je gevoel in moet gaan en dingen moet proberen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114737546
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je even tegen je gevoel in moet gaan en dingen moet proberen.
Kan best.. Maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen want ik krijg steeds een antwoord die toepasbaar is op een heel andere situatie. :')
Rustig aan.
pi_114737778
Firefly, ben je nog aanwezig of non?
Rustig aan.
pi_114737994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Firefly, ben je nog aanwezig of non?
Wat is non? Ben er nog heel ff
pi_114738057
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is non? Ben er nog heel ff
Non = niet.

Maar ehh, wat is je plan van aanpak dan, chicks opzoeken die je wellicht negeren na je opener en dan proberen die ''bitch shield'' te kraken ofzo?
Rustig aan.
pi_114738161
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Non = niet.

Maar ehh, wat is je plan van aanpak dan, chicks opzoeken die je wellicht negeren na je opener en dan proberen die ''bitch shield'' te kraken ofzo?
Je zei laatst dat er vrouwen waren waarvan je van tevoren wist dat ze negatief zouden reageren. Het is goed om die gedachtegang geheel te verbreken.

En ook vrouwen die lastig zijn, gewoon 3x opnieuw op af stappen.
pi_114738214
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wel van tevoren beslissen aub, anders ga ik wss in rotterdam uit ofzo
Hey gast, maak mijn stad niet onveilig :P
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114738275
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zei laatst dat er vrouwen waren waarvan je van tevoren wist dat ze negatief zouden reageren. Het is goed om die gedachtegang geheel te verbreken.

En ook vrouwen die lastig zijn, gewoon 3x opnieuw op af stappen.
Ik voel me niet op mijn gemak om 3x op iemand af te stappen die duidelijk interpreteerbaar mijn contact niet wenst.
Rustig aan.
pi_114738351
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:16 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Hey gast, maak mijn stad niet onveilig :P
Een maat van me is veel beter en die woont daar. Hij zei zelfs een keer tegen iemand "hier, typ een smsje naar een meid en probeer het te verpesten". Het lukte hem niet om het te verpesten via sms, zo goed zijn zijn interacties :D
pi_114738379
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik voel me niet op mijn gemak om 3x op iemand af te stappen die duidelijk interpreteerbaar mijn contact niet wenst.
Gemak moet ook niet :P
pi_114738407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gemak moet ook niet :P
Nee, het gaat in tegen mijn principes, dus dat doe ik gewoon simpelweg niet. Voel ik mezelf er te goed voor? Wellicht, maar dat kan ik opzij schuiven, ik voel me daadwerkelijk een stalker als ik dat zou doen.
Rustig aan.
pi_114738701
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, het gaat in tegen mijn principes, dus dat doe ik gewoon simpelweg niet. Voel ik mezelf er te goed voor? Wellicht, maar dat kan ik opzij schuiven, ik voel me daadwerkelijk een stalker als ik dat zou doen.
Je moet juist buiten de grenzen van je eigen principes heen gaan om verder te groeien. Deze principes zijn waarschijnlijk bij je opvoeding omgevormd en niet geheel door jezelf.
pi_114738733
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet juist buiten de grenzen van je eigen principes heen gaan om verder te groeien. Deze principes zijn waarschijnlijk bij je opvoeding omgevormd en niet geheel door jezelf.
Nee, fuck dat. :)
Rustig aan.
pi_114738786
quote:

[..]

Ik heb vroeger gezegd; wil geen vrouw met een kind. Uiteindelijk wilde ik met mijn laatste MILF trouwen.

Je hebt dus hier helemaal gelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114739229
Ik ga er vandoor, hier nog een leuk motivatie filmpje :) Ga ervoor, maakt niet uit hoe moeilijk de situatie of hoe irritant ze doet :P

vrijdag 27 juli 2012 @ 23:30:15 #93
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114744149
Ik ben even weg zeg ... Man, man, man. Wat een wilde testosteron bende hier.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:02:15 #94
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114746361
quote:

[..]

Jij kent het idee van principes niet.

Voorbeelden van principes:
-Ik sla geen vrouw
-Ik drink niet teveel
-Ik maak geen misbruik van de situatie

Voorbeelden van wat jij bedoelt:
-Ik vind het makkelijker om mezelf op de achtergrond te houden want dan wordt ik minder snel voor schut gezet -> doorbreken
-Ik spreek meiden niet aan want ik kan dan wel eens nee te horen krijgen -> doorbreken
-Ik weet nooit wat te zeggen in een gesprek -> doorbreken/ontspannen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:18:37 #95
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_114747535
OP net gelezen. Klinkt zeer interessant. Hoe zijn de ervaringen van de rest van de mensen hier? Er zijn al flink wat tips zo te zien. Hebben andere users het ook opgepakt?

Morgen lees ik hem nog wel een keer. (Als de behoefte er is kan ik de spelfouten er uit halen)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:55:22 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114753307
5 TRs, daar kijk ik morgen wel ff naar :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 28 juli 2012 @ 08:41:30 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114756103
en weer open... iedereen die maar off topic gaat of loopt te stangen zal op de strafbank belanden, doe normaal en geen SC
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 28 juli 2012 @ 10:54:49 #98
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_114757538
Is er een post weg van iemand die op mij reageerde? Ik kreeg een quotemelding...
pi_114759416
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 10:54 schreef PiRANiA het volgende:
Is er een post weg van iemand die op mij reageerde? Ik kreeg een quotemelding...
Nee, hij werd gesloten na jouw post.
pi_114765006
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Jij kent het idee van principes niet.

Voorbeelden van principes:
-Ik sla geen vrouw
-Ik drink niet teveel
-Ik maak geen misbruik van de situatie

Voorbeelden van wat jij bedoelt:
-Ik vind het makkelijker om mezelf op de achtergrond te houden want dan wordt ik minder snel voor schut gezet -> doorbreken
-Ik spreek meiden niet aan want ik kan dan wel eens nee te horen krijgen -> doorbreken
-Ik weet nooit wat te zeggen in een gesprek -> doorbreken/ontspannen.
Nee, ik ben buiten mijn eigen principes gegaan die ik vroeger wel had. Principes die ik heb verbroken die ik vroeger wel had:

- Ga niet voor de zoen als je niet zeker weet of ze je leuk vind
- Raak geen borsten aan van een vrouw als je haar reactie nog niet weet
- Spreek geen vrouwen aan met waarschijnlijk een vriend
- Zeg geen seksuele opmerkingen tegen een vrouw
- Pak niet zomaar de hand van een vrouw uit het niets

Het waren vroeger daadwerkelijk mijn principes om zulke dingen niet te doen
pi_114765149
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, ik ben buiten mijn eigen principes gegaan die ik vroeger wel had. Principes die ik heb verbroken die ik vroeger wel had:

- Ga niet voor de zoen als je niet zeker weet of ze je leuk vind
- Raak geen borsten aan van een vrouw als je haar reactie nog niet weet
- Spreek geen vrouwen aan met waarschijnlijk een vriend
- Zeg geen seksuele opmerkingen tegen een vrouw
- Pak niet zomaar de hand van een vrouw uit het niets

Het waren vroeger daadwerkelijk mijn principes om zulke dingen niet te doen
:')
  zaterdag 28 juli 2012 @ 15:10:07 #102
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114765180
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:08 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

:')
:') :')

firefly, heb jij autistische stoornissen of iets in die richting? Je gaat toch niet zomaar iemand haar borsten pakken man?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_114765333
Weleens gedaan op een speelse wijze, het "rare" is dat er toch niet negatief gereageerd wordt. Maar dat moet je uiteraard niet doen als je je slecht voelt, dan moet je wel op je top zitten.
pi_114765404
De "directe benadering" heeft meer kans op succes dan de indirecte benadering. Maar de afwijzing bij een directe benadering is ook veel harder.
pi_114765871
Hij heeft er veel meer aangeraakt :P

pi_114772412
1 ding weet ik wel.. als je de borsten van mijn vriendin aanraakt en ik toevallig in de buurt sta, dan loopt het niet zo goed af met je :P

Ik word al pissed als een gast te lang met mijn vriendin aan het praten is tijdens het uitgaan :')

[ Bericht 30% gewijzigd door Tangledup op 28-07-2012 18:25:04 ]
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_114773053
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 18:13 schreef Tangledup het volgende:
1 ding weet ik wel.. als je de borsten van mijn vriendin aanraakt en ik toevallig in de buurt sta, dan loopt het niet zo goed af met je :P

Ik word al pissed als een gast te lang met mijn vriendin aan het praten is tijdens het uitgaan :')
hehe
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:00:52 #108
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114773749
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 15:14 schreef firefly3 het volgende:
Weleens gedaan op een speelse wijze, het "rare" is dat er toch niet negatief gereageerd wordt. Maar dat moet je uiteraard niet doen als je je slecht voelt, dan moet je wel op je top zitten.
Dat kan je toch gewoon niet doen joh :')
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')