abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114735189
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij wel, die dikke lelijke 40+er die graag andere meningen wegjaagt (waar ze zelfs in faalt) niet. ;)
Miss sly is ook 40+er dacht ik
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114735208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik ben je moeder niet :+
Je komt ui een andere tijd met andere normen en waarden mbt tot versieren, ga KT dan gewoon geen tips geven en zeggen dat die goed bezig is :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114735234
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat iedereen, echt iedereen, wel eens anders kan reageren, doen, dan hij/zij eigenlijk in elkaar zit. En dat dat meisje dat jij als verwaand afgeschreven hebt omdat ze jou niet lief genoeg heeft afgewezen, ook zomaar gewoon zo'n moment kan hebben. Misschien is ze normaal wel een meisje dat je lief afgewezen, of niet afgewezen, zou hebben.
Het is een teken van bange jongetjes om zich door de eerste de beste te laten afwimpelen.

Kom dan sterk terug met humor, sarcasme, beledig iets van haar uiterlijk (subtiel!) en je kan weer contact maken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114735249
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat iedereen, echt iedereen, wel eens anders kan reageren, doen, dan hij/zij eigenlijk in elkaar zit. En dat dat meisje dat jij als verwaand afgeschreven hebt omdat ze jou niet lief genoeg heeft afgewezen, ook zomaar gewoon zo'n moment kan hebben. Misschien is ze normaal wel een meisje dat je lief afgewezen, of niet afgewezen, zou hebben.
Ik stel dus, dat ze dan haar excuses moet aanbieden als ze iets met me wilt, is dat zo raar ofzo? Waarom zou ik voor een 2e keer langs gaan bij zo een meisje?
Rustig aan.
pi_114735266
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik stel dus, dat ze dan haar excuses moet aanbieden als ze iets met me wilt, is dat zo raar ofzo? Waarom zou ik voor een 2e keer langs gaan bij zo een meisje?
Ja dat is raar :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114735279
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Je komt ui een andere tijd met andere normen en waarden mbt tot versieren, ga KT dan gewoon geen tips geven en zeggen dat die goed bezig is :')
Meh, fann heeft altijd gelijk, niet zo brutaal jij.
Rustig aan.
pi_114735295
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Miss sly is ook 40+er dacht ik
Maar die post normaal mee. FANN heeft vrijwel geen eigen ervaring (en al helemaal niet met de nieuwe generatie) maar wel een grote bek. Dat is nogal.... triestigjes...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114735316
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is een teken van bange jongetjes om zich door de eerste de beste te laten afwimpelen.

Kom dan sterk terug met humor, sarcasme, beledig iets van haar uiterlijk (subtiel!) en je kan weer contact maken.
En het werkt? :')
Rustig aan.
pi_114735317
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Denk je nu écht dat er zoveel is veranderd?

Ik denk het eigenlijk niet.
pi_114735332
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar die post normaal mee. FANN heeft vrijwel geen eigen ervaring (en al helemaal niet met de nieuwe generatie) maar wel een grote bek. Dat is nogal.... triestigjes...
Ik weet niet of miss sly ervaring heeft, ze antwoord niet of ze vaak naar een club is geweest of wanneer het haar laatste keer was.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114735338
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Excuses?? Waarvoor? Omdat ze even geen zin had in je of niet reageerde zoals JIJ wenste??

En dan noemen ze mij zelfvoldaan... _O- _O- _O-

pi_114735353
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En het werkt? :')
Niet altijd. Maar dat is met alles.

pi_114735354
vol

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')