Miss sly is ook 40+er dacht ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij wel, die dikke lelijke 40+er die graag andere meningen wegjaagt (waar ze zelfs in faalt) niet.
Je komt ui een andere tijd met andere normen en waarden mbt tot versieren, ga KT dan gewoon geen tips geven en zeggen dat die goed bezig isquote:
Het is een teken van bange jongetjes om zich door de eerste de beste te laten afwimpelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat iedereen, echt iedereen, wel eens anders kan reageren, doen, dan hij/zij eigenlijk in elkaar zit. En dat dat meisje dat jij als verwaand afgeschreven hebt omdat ze jou niet lief genoeg heeft afgewezen, ook zomaar gewoon zo'n moment kan hebben. Misschien is ze normaal wel een meisje dat je lief afgewezen, of niet afgewezen, zou hebben.
Ik stel dus, dat ze dan haar excuses moet aanbieden als ze iets met me wilt, is dat zo raar ofzo? Waarom zou ik voor een 2e keer langs gaan bij zo een meisje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat iedereen, echt iedereen, wel eens anders kan reageren, doen, dan hij/zij eigenlijk in elkaar zit. En dat dat meisje dat jij als verwaand afgeschreven hebt omdat ze jou niet lief genoeg heeft afgewezen, ook zomaar gewoon zo'n moment kan hebben. Misschien is ze normaal wel een meisje dat je lief afgewezen, of niet afgewezen, zou hebben.
Ja dat is raarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stel dus, dat ze dan haar excuses moet aanbieden als ze iets met me wilt, is dat zo raar ofzo? Waarom zou ik voor een 2e keer langs gaan bij zo een meisje?
Meh, fann heeft altijd gelijk, niet zo brutaal jij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je komt ui een andere tijd met andere normen en waarden mbt tot versieren, ga KT dan gewoon geen tips geven en zeggen dat die goed bezig is
Maar die post normaal mee. FANN heeft vrijwel geen eigen ervaring (en al helemaal niet met de nieuwe generatie) maar wel een grote bek. Dat is nogal.... triestigjes...quote:
En het werkt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een teken van bange jongetjes om zich door de eerste de beste te laten afwimpelen.
Kom dan sterk terug met humor, sarcasme, beledig iets van haar uiterlijk (subtiel!) en je kan weer contact maken.
Denk je nu écht dat er zoveel is veranderd?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je komt ui een andere tijd met andere normen en waarden mbt tot versieren, ga KT dan gewoon geen tips geven en zeggen dat die goed bezig is
Ik weet niet of miss sly ervaring heeft, ze antwoord niet of ze vaak naar een club is geweest of wanneer het haar laatste keer was.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar die post normaal mee. FANN heeft vrijwel geen eigen ervaring (en al helemaal niet met de nieuwe generatie) maar wel een grote bek. Dat is nogal.... triestigjes...
Excuses?? Waarvoor? Omdat ze even geen zin had in je of niet reageerde zoals JIJ wenste??quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stel dus, dat ze dan haar excuses moet aanbieden als ze iets met me wilt, is dat zo raar ofzo? Waarom zou ik voor een 2e keer langs gaan bij zo een meisje?
Niet altijd. Maar dat is met alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |