Beschouw ik als een compliment.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Je ziet altijd al aan de TT van wie het topic is
Ken je zijn voorganger nog ? Klaas Boot. Die was ook goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:27 schreef Karina het volgende:
Als ik aan turnen denk, denk ik aan Hans![]()
Moet je via Google eens naar zijn CV kijken. Niet normaal.quote:
Ja inderdaad! Nu je het zegt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je zijn voorganger nog ? Klaas Boot. Die was ook goed.
Ook nog oud-Nederlands-kampioen.quote:
Mooi. Hoe meer fans hoe mooier.quote:
Vandaag voor het eerst genietenquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:04 schreef DeeBee het volgende:
Daar is Hans voor het eerst.![]()
Als kroon op z'n carriere en commentaarmomenten zou Epke alleen al goud moeten pakken, heeft Hans gelijk ook z'n ultieme moment!
Hij schudt het zo uit z'n mouw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:54 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Hans van Zetten![]()
"amplitude"
"disloceren"
Hij is nu 64. Mart moet als vaste kracht stoppen omdat ie 65 wordt.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Redefine het volgende:
Ik vond het ook wel mooi hoe hij heel kritisch was over een Japanner die de mist in ging bij het paard. Ziehier het grote falen, iets in die strekking zij die.
Hopelijk gaat Hans nog heel wat jaren door, want ik kan me turnen niet voorstellen zonder de stem van van Zetten.
Het scheelt dat het verslaan van de turnwedstrijden dan wel weer vrij goed freelance te doen zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is nu 64. Mart moet als vaste kracht stoppen omdat ie 65 wordt.
Mart blijft ook zijn bijdragen leveren.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het scheelt dat het verslaan van de turnwedstrijden dan wel weer vrij goed freelance te doen zijn.
Omdat het een kenner is die zelf in de top heeft geturnt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
het mooie is dat hij ook durft kritisch te zijn als het niet goed is
Heb je commentaar gehoord van Inge de Bruin? Een goede athleet is niet gelijk een goede commentator.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat het een kenner is die zelf in de top heeft geturnt.
Vreselijk de Bruin. Net zoals Ria Visser vreselijk was. Maar Visser was in de studio wel goed als analliste waar de Bruiin alleen maar clichés uitbraakt. Houkes is goed idd. Ken jue de ex-topsporters Joan Haanappel en Ria Stalman ? Waren ook goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je commentaar gehoord van Inge de Bruin? Een goede athleet is niet gelijk een goede commentator.
Houkes is dan wel weer goed.
Ik zit hard-op te lachen. De enige ware opvolger van Hugo Walkerquote:
Haanappel en Stalman waren briljant. Haanappel kon altijd zo lekker cynisch en droog zijn tijdens haar commentaar. En de wisselwerking tussen Stalman en Scheen bij het atletiek vond ik altijd heerlijk om naar te luisteren. Stalman was ook altijd zo gortdroog. Maar veel mensen vonden haar juist weer saai.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk de Bruin. Net zoals Ria Visser vreselijk was. Maar Visser was in de studio wel goed als analliste waar de Bruiin alleen maar clichés uitbraakt. Houkes is goed idd. Ken jue de ex-topsporters Joan Haanappel en Ria Stalman ? Waren ook goed.
Ken ze niet als commentator en Stalman alleen als athleet (kogelstoten). Ook iets met doping toch.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk de Bruin. Net zoals Ria Visser vreselijk was. Maar Visser was in de studio wel goed als analliste waar de Bruiin alleen maar clichés uitbraakt. Houkes is goed idd. Ken jue de ex-topsporters Joan Haanappel en Ria Stalman ? Waren ook goed.
Dat wordt beweerd ze is nooit betrapt.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken ze niet als commentator en Stalman alleen als athleet (kogelstoten). Ook iets met doping toch.
Haar man was toch ook athleet?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt beweerd ze is nooit betrapt.
Ze warewn beiden heerlijk cynisch. Ik vind het bij eurosport allemaal wel meevallen. Nelissen doet jet ook goed. Zou ik wel in de plaats van Herbert Dijkstra willen zien/horen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haanappel en Stalman waren briljant. Haanappel kon altijd zo lekker cynisch en droog zijn tijdens haar commentaar. En de wisselwerking tussen Stalman en Scheen bij het atletiek vond ik altijd heerlijk om naar te luisteren. Stalman was ook altijd zo gortdroog. Maar veel mensen vonden haar juist weer saai.
Ik vind het jammer dat ze gestopt is. Hoewel het nu bij Eurosport en de NOS wel ok is wat atletiek betreft.
Dat moet wel een atleet zijn geweest. Die heuvels beklim je niet ongetraintquote:
Je kent je klassiekersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:19 schreef kibo het volgende:
Nog even en hij kan bijgezet worden in het rijtje van oude Sport in Beeld iconen:
Klaas Boot, Pierre Zenden, Hans Eysvogel, Ad van Emmenes....
Je vergeet Frans Henrichs !!!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent je klassiekers
Herman Kuiphof, Henk Terlingen, Hans Brian, Koen Verhoef, Joop Niessen, Bob Spaak.
Inderdaad. Misschien nog wel meer.quote:
Ja ging helemaal los in het commentatorhokjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien nog wel meer.
Leen Pfrommer, de eerste Herbert Dijkstra bij de NOS : 'Hilbert jongen wat doe je ? Let nou op, Hilbert jongen, je moet nog een ronde.'
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:02 schreef kibo het volgende:
[..]
Ja ging helemaal los in het commentatorhokje![]()
Dacht dat ie nog als coach langs de baan stond.
http://www.zonnigendroog.nl/?p=357quote:Goud voor van Zetten
Het evenement is al een paar dagen oud en ik vind dat ik over de Olympische Spelen moet schrijven. Het houdt me aan de buis gekluisterd. Het mooie van de Spelen vind ik dat ik vaak met het hart in de keel zit te kijken naar iets waar ik geen donder van snap. Roeien, zwemmen, rennen, dat is nog wel te begrijpen. De eerste over de streep wint. Maar met het zelfde gemak krijg ik klamme handjes van een partij judo. Misschien nog wel klammer omdat ik pas door heb dat iemand heeft gewonnen wanneer de atleet in kwestie begint te juichen. Dat is overigens nog het lastigst bij Russen, want Russen lachen nooit.
Gelukkig zijn er commentatoren die ons een weg door de sport banen. De disciplines waar Mart Smeets zich te goed voor voelt (dat is alles behalve Wielrennen en Basketbal, senk joe) mogen zij doen.
Mijn favoriete sportbegeleider op tv is Hans van Zetten, Turn-guru. Hij vertelt wat je ziet, namelijk dat iemand heel hoog springt, of iets heel moeilijks doet, of een hupje te veel maakt bij de landing, of op zijn gat valt. Dat kan iedereen, zou je denken, maar niet op de manier waarop Hans van Zetten dat doet. Hans gooit met termen en zonder dat ik ze begrijp, begrijp ik ze. De dubbele Chroetsjov of de Jeltsin achterwaarts met een Korsakov er meteen achteraan, woowwwww!
Op de momenten dat het even wat minder technisch is licht Hans ons in met wat persoonlijke feitjes van de dames en heren turnsters en coaches. Deze Russin is de oudste van de deelneemsters. En wat houdt dat dan in, nou ze is twintig [kakel-lachje]!
Vol bewondering en medeleven sprekend, alsof hij voor het eerst in zijn leven naar turnen kijkt. En met een begrijpelijke en deskundige uitleg, ik zou willen dat hij vroeger mijn leraar was in de B-vakken, dan had ik geen pretpakket hoeven kiezen. Eens in de vier jaar laat Hans mij binnen in de curieuze wereld van de minimensjes en glitter make-up. Voor hem daarom een hartelijk applaus dat magnesium-stofwolken doet veroorzaken zodat het wit voor de ogen wordt. En een dikverdiende gouden plak.
quote:
Oh nee iemand anders heeft het geplaatst.quote:
Had wel langer gemogen. Echt leuk. Mijn humor.quote:
Heel leuk geschreven!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik heb 't niet gelinkt, 't komt van hier en da's dus m'n blog.
Die heeft duidelijk geen Judo gezien. Die Russen waren euforisch als een malle. Isaiev ging ook nog even op een Koreaan zittenquote:
Er zit een clou in het stukje. Dat vind ik al heel watquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik heb 't niet gelinkt, 't komt van hier en da's dus m'n blog.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:48 schreef Malahide het volgende:
Ik wilde het eigenlijk niet doen, maar ga toch maar eens mijn zes jaar oude Hans-usericon opsnorren!
Klopt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:32 schreef Brembo het volgende:
Zo Hans zit weer commentaar of uit te leggen op ned 1!
Niet van mij hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Kwalificatie, landenwedstrijd mannen, landenwedstrijd vrouwen, meerkamp mannen en meerkamp vrouwen zijn geweest, en nu kom je met een bingo?
Wel een mooie
Het is trouwens disloceren
Tong's ode aan Olympisch-gouden-medaille winnaar trampoline.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:17 schreef Montov het volgende:
Dong Dong is makkelijk te onthouden volgens Hans. Held.
Epke europeeskampioenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef jakees het volgende:
Wat zit ik weer te genieten van deze baas. Prachtig gewoon! Met het zilver van ik meen Epke of Yuri op het WK werd hij geloof ik heel emotioneel. Kan iemand dat nog herinneren ik weet het niet meer zeker.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Malahide het volgende:
Und der Hans redet auch Deutsch(hij lult een aardig eind weg!)
Ik denk dat je deze bedoelt (zie video). WK 2010 in Rotterdam. Och Hans tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef jakees het volgende:
Wat zit ik weer te genieten van deze baas. Prachtig gewoon! Met het zilver van ik meen Epke of Yuri op het WK werd hij geloof ik heel emotioneel. Kan iemand dat nog herinneren ik weet het niet meer zeker.
Der Hansquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Malahide het volgende:
Und der Hans redet auch Deutsch(hij lult een aardig eind weg!)
De eerste drie dagen waren er zelfs 2quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Der Hans
Man, man, man, waarom ontdek ik dit topic nu pas
Kom er dus net achter dat ik in mijn jeugd jarenlang ongeveer bij Hans in de achtertuin op vakantie ben geweestquote:
Grappigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Malahide het volgende:
[..]
Kom er dus net achter dat ik in mijn jeugd jarenlang ongeveer bij Hans in de achtertuin op vakantie ben geweest
![]()
![]()
.
Je bent uitverkoren.quote:
Like a boss.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef Malahide het volgende:
Hans helemaal klaar voor Londen, op de stoep in Leersum!
[ afbeelding ]
En Hans in de turnhal in Londen.
[ afbeelding ]
Sorry, kan niet stoppen.
Nice. Hoe zit het met de amplitude van je moeder na al die jarenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef DeeBee het volgende:
Hans, met dat shirt van die Amerikaan, waardoor hij toch wel een beetje fan van ze was en stiekem voor hem supporterde in de finale (maar wel zo eerlijk was om het te vertellen!).
M'n moeder vertelt altijd nog als ze hem hoort dat hij vroeger gymles gaf op de school waar ze op zat, mooi verhaal.
Haha op de slippers op de eerste fotoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef Malahide het volgende:
Hans helemaal klaar voor Londen, op de stoep in Leersum!
[ afbeelding ]
En Hans in de turnhal in Londen.
[ afbeelding ]
Sorry, kan niet stoppen.
Hey, geen grappen over m'n moeder he?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nice. Hoe zit het met de amplitude van je moeder na al die jaren?
Hij vertelde in de uitzending dat hij het van een Amerikaanse turner had gekregen nadat hij hem had geinterviewd of een gesprek had gehad met hem. En daarna vertelde hij dat het dan toch maakt dat je wel extra op hem let en wilde dat hij het goed deed!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha op de slippers op de eerste foto
Maar dat verhaal van het shirt heb ik gemisthad hij dat van de turners zelf gekregen of hoe zat dat?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Like a boss.
Ik wil hem als mijn oom, samen met ome Johan Boskamp. Om het weekend naar het voetbal en turnen. En dan na afloop dronken worden met Tanta Ada Kok en Tante Marjolein van Unen.
Had hij dat shirt zelfs niet aan tijdens dat commentaar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hey, geen grappen over m'n moeder he?!![]()
[..]
Hij vertelde in de uitzending dat hij het van een Amerikaanse turner had gekregen nadat hij hem had geinterviewd of een gesprek had gehad met hem. En daarna vertelde hij dat het dan toch maakt dat je wel extra op hem let en wilde dat hij het goed deed!
Nee nee. Ik ga er gewoon vanuit dat die amplitude geweldig is, als het door Hans aangeleerd isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef DeeBee het volgende:
Hey, geen grappen over m'n moeder he?!![]()
Aaaawwwwwquote:Hij vertelde in de uitzending dat hij het van een Amerikaanse turner had gekregen nadat hij hem had geinterviewd of een gesprek had gehad met hem. En daarna vertelde hij dat het dan toch maakt dat je wel extra op hem let en wilde dat hij het goed deed!
Ze hangt samen met haar man regelmatig in de trouwringen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nice. Hoe zit het met de amplitude van je moeder na al die jaren?
Ja, klopt, daar was de foto hierboven van:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Had hij dat shirt zelfs niet aan tijdens dat commentaar?
Natuurlijk, Hans de perfectionist!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:36 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee nee. Ik ga er gewoon vanuit dat die amplitude geweldig is, als het door Hans aangeleerd is![]()
.
Ik hoop het nog meer voor hem dan voor Epke.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:00 schreef roos85 het volgende:
Hanskijk al uit naar zijn verslaglegging vanmiddag
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop het nog meer voor hem dan voor Epke.
Precies, ik ben ook niet de grootste turnliefhebber. Maar het is een genot om naar hem te luisteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
Goed topic.
Ik geef echt geen fuck om turnen, maar puur voor die commentator blijf ik af en toe nog wel hangen. Legt het goed uit voor de leek. En niet onbelangrijk, met passie voor de sport.
Inderdaad, wat een finalequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:12 schreef Gftw het volgende:
Zo'n fantastisch commentaar maakt het moment zoveel mooier
Briljantquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:20 schreef Spies het volgende:
Hans van Zetten nu worldwide trending topic
Eens, wat een prachtcommentaar vol emotie!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Mede door Hans is dit hét hoogtepunt van deze Spelen geworden.
Zoals met Pieter en van der Weijden de vorige keerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eens, wat een prachtcommentaar vol emotie!
En hij STAAT! Hij staat! En ik ook!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:31 schreef Falco het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)n-oefening-epke.html
Nogmaals genieten.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
En hij STAAT! Hij staat! En ik ook!
Toen ik Grol donderdag live brons zag winnen ging ik ook uit m'n dak. Minder prestigieus wellicht, maar dan telt enkel de prestatie en niet de kleur van de plak. Prachtig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:35 schreef TLC het volgende:
Mooie citaat van Hans na Epke's oefening ;
IK GA HELEMAAL UIT MIJN DAK !!!!!
Ja prachtig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
En hij STAAT! Hij staat! En ik ook!
Zou hetquote:LC_Sport @LC_Sport
Olympische Spelen, rekstokfinale: NOS-commentator Hans van Zetten heeft rood-wit-blauwe-vlinderdas om en bretels van de Friese vlag.
Ik zie het hem wel doen. En het shirt van Leyva eronder?quote:
DeMart denkt van welquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:48 gaf Hans van Zetten dit commentaar:
De komende minuut gaat het leven van Epke Zonderland veranderen. Wij zitten op het puntje van onze stoel. En hij gaat aan de rekstok, in gemengde greep zoals we dat van hem gewend zijn. Gaat omhoog. Ja... doet de Endo-spreiding met een hele draai in de ellegreep, is prima. Dan de halve draai. Nú komt het. nú komt het! De drie combinaties. Daar is de... JA, de eerste! En... de tweede! En... de derde! JAWEL! Hij heeft het geflikt! Drie vluchtelementen op rij! En er ontstaat een enorme euforie hier! Dan de anderhalve draai in de ellegreep maar het is nog niet klaar, het is nog niet gedaan. Dít is belangrijk, nu wat nú komt! Die saltooo, de Gaylord II! Kan ie doorgaan? JA hij kan doorgaan! Hij heeft wel iets vertraagd maar hij gaat door en hij doet zijn hele oefening hoor! Hij gaat voor 7,9! Dan de halve draai, dan moet nog de kwast komen en is allesbeslissend nu de afsprong! De afsprong! Dubbel salto, the Flying Dutchman en... HIJ STAAT! Ik sta! Het is ongekend! Epke Zonderland heeft hier de oefening van zijn leven geturnd! Hij staat! Iedereen en ik sta ook! Ik ga helemaal uit mijn dak! Het is ongelooflijk wat Epke Zonderland hier laat zien. Hij heeft zoveel opwinding gebracht hier en hij krijgt van velen al een staande ovatie. Epke Zonderland heeft het beste gepresteerd wat ie kon, de man uit Lemmer!
Dit was veel mooier, de woordenschat van Baas van Zetten was veel uitgebreider dan die van Jackquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
Ik wil niet zeggen dat dit net zo heftig is als DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP maar het komt er dicht, heel dicht bij in de buurt.
quote:
Frank de Boer deed nauwelijks salto's en schroeven (weleens een vluchtelement door de bal over de zijlijn te trappen) voordat hij een bal naar Bergkamp schoot.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dit was veel mooier, de woordenschat van Baas van Zetten was veel uitgebreider dan die van Jack
En de Gaylord natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Frank de Boer deed nauwelijks salto's en schroeven (weleens een vluchtelement door de bal over de zijlijn te trappen) voordat hij een bal naar Bergkamp schoot.
Maar die landing van Epke was misschien nog wel het mooist ondanks die drie namen op rij.
Echtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:56 schreef Ambrosius het volgende:
Hoor net op de radio dat hij de sluitingsceremonie gaat becommentariëren.
quote:Epke is een held en Hans van Zetten ineens ook
Heel Nederland leek gisteren naar turnen te kijken. Talloze Nederlanders zaten gebiologeerd voor de buis en maakten kennis met het immer geestdriftige commentaar van Hans van Zetten, luitenant-kolonel buiten dienst en voormalig bondscoach. Hij werd een hit op Twitter, een cultheld van de tv.
© anp.
Nee, van de term trending topic (het onderwerp dat op dat moment op Twitter het meest besproken wordt, red.) had Hans van Zetten (63) nog nooit gehoord. Maar de NOS-commentator was het wel, gisteren aan het einde van de middag.
'Ik twitter niet, ik hoef ook niet te weten wat het inhoudt, het ging vandaag om Epke. Epke heeft mij verleid om in vuur en vlam te geraken. De energie van Epke aan de rekstok wordt vía mij overgedragen aan de luisteraar en de kijker. Dat heeft hij fan-tás-tisch gedaan', zegt hij op zijn karakteristieke wijze in AD Sportwereld
Al de hele week wordt de voormalig bondscoach van de turnvrouwen geroemd om zijn originele, meelevende commentaar. Hij zit op de tribune zoals hij praat. De vuisten gebald, de armen zwaaiend, hij turnt vanaf zijn stoel mee. Landt Zonderland voor zijn afsprong, dan staat Van Zetten zelf ook letterlijk. 'En hij stáááát!'
'Wat ik allemaal heb gezegd? Ik zou het niet meer weten. Ik herinner me wel dat ik voor de oefening zei dat de komende minuut het leven van Epke ging veranderen.'
Van Zetten, gisteren met rood-wit-blauw vlinderdasje en Friese bretels, gelooft het allemaal wel, dat trending topic-gedoe op Twitter. 'Ik ben toch helemaal niet belangrijk? Ik ben een diener! Ik moet dienen en deugen, door de waarheid te zeggen en er niet omheen te draaien. Dat ik dit mag meemaken, beter kan toch niet?'
'Dit is het mooiste dat ik ooit heb beleefd als commentator. In een sport met een koninklijke uitstraling, maar die zo spartaans is. De weg die naar de Olympus heeft geleid was zwaar, maar Epke staat er bovenop.'
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:01 schreef marcodej het volgende:
http://sportzomer.radio1.(...)Hans%20van%20Zetten:
Even napraten met Ome Hans.
"M'n hele neus zat vol met snot."
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:56 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:56 schreef Ambrosius het volgende:
wat leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:56 schreef Ambrosius het volgende:
En ik een verstokt VVD-erquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Leatherface het volgende:
Dat ik zowaar een man die ooit overwoog om dominee te worden te gek zou vinden zeg.
Theo Koomen ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Leatherface het volgende:
Dat ik zowaar een man die ooit overwoog om dominee te worden te gek zou vinden zeg.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:26 schreef Malahide het volgende:
Dione en Hans! tong80, je ultieme natte droom!
Dione is leuk opgedroogd maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:26 schreef Malahide het volgende:
Dione en Hans! tong80, je ultieme natte droom!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |