Beschouw ik als een compliment.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Je ziet altijd al aan de TT van wie het topic is
Ken je zijn voorganger nog ? Klaas Boot. Die was ook goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:27 schreef Karina het volgende:
Als ik aan turnen denk, denk ik aan Hans![]()
Moet je via Google eens naar zijn CV kijken. Niet normaal.quote:
Ja inderdaad! Nu je het zegt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je zijn voorganger nog ? Klaas Boot. Die was ook goed.
Ook nog oud-Nederlands-kampioen.quote:
Mooi. Hoe meer fans hoe mooier.quote:
Vandaag voor het eerst genietenquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:04 schreef DeeBee het volgende:
Daar is Hans voor het eerst.![]()
Als kroon op z'n carriere en commentaarmomenten zou Epke alleen al goud moeten pakken, heeft Hans gelijk ook z'n ultieme moment!
Hij schudt het zo uit z'n mouw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:54 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Hans van Zetten![]()
"amplitude"
"disloceren"
Hij is nu 64. Mart moet als vaste kracht stoppen omdat ie 65 wordt.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Redefine het volgende:
Ik vond het ook wel mooi hoe hij heel kritisch was over een Japanner die de mist in ging bij het paard. Ziehier het grote falen, iets in die strekking zij die.
Hopelijk gaat Hans nog heel wat jaren door, want ik kan me turnen niet voorstellen zonder de stem van van Zetten.
Het scheelt dat het verslaan van de turnwedstrijden dan wel weer vrij goed freelance te doen zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is nu 64. Mart moet als vaste kracht stoppen omdat ie 65 wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |