Beschouw ik als een compliment.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Je ziet altijd al aan de TT van wie het topic is
Ken je zijn voorganger nog ? Klaas Boot. Die was ook goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:27 schreef Karina het volgende:
Als ik aan turnen denk, denk ik aan Hans![]()
Moet je via Google eens naar zijn CV kijken. Niet normaal.quote:
Ja inderdaad! Nu je het zegt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je zijn voorganger nog ? Klaas Boot. Die was ook goed.
Ook nog oud-Nederlands-kampioen.quote:
Mooi. Hoe meer fans hoe mooier.quote:
Vandaag voor het eerst genietenquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:04 schreef DeeBee het volgende:
Daar is Hans voor het eerst.![]()
Als kroon op z'n carriere en commentaarmomenten zou Epke alleen al goud moeten pakken, heeft Hans gelijk ook z'n ultieme moment!
Hij schudt het zo uit z'n mouw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:54 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Hans van Zetten![]()
"amplitude"
"disloceren"
Hij is nu 64. Mart moet als vaste kracht stoppen omdat ie 65 wordt.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:05 schreef Redefine het volgende:
Ik vond het ook wel mooi hoe hij heel kritisch was over een Japanner die de mist in ging bij het paard. Ziehier het grote falen, iets in die strekking zij die.
Hopelijk gaat Hans nog heel wat jaren door, want ik kan me turnen niet voorstellen zonder de stem van van Zetten.
Het scheelt dat het verslaan van de turnwedstrijden dan wel weer vrij goed freelance te doen zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is nu 64. Mart moet als vaste kracht stoppen omdat ie 65 wordt.
Mart blijft ook zijn bijdragen leveren.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het scheelt dat het verslaan van de turnwedstrijden dan wel weer vrij goed freelance te doen zijn.
Omdat het een kenner is die zelf in de top heeft geturnt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
het mooie is dat hij ook durft kritisch te zijn als het niet goed is
Heb je commentaar gehoord van Inge de Bruin? Een goede athleet is niet gelijk een goede commentator.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat het een kenner is die zelf in de top heeft geturnt.
Vreselijk de Bruin. Net zoals Ria Visser vreselijk was. Maar Visser was in de studio wel goed als analliste waar de Bruiin alleen maar clichés uitbraakt. Houkes is goed idd. Ken jue de ex-topsporters Joan Haanappel en Ria Stalman ? Waren ook goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je commentaar gehoord van Inge de Bruin? Een goede athleet is niet gelijk een goede commentator.
Houkes is dan wel weer goed.
Ik zit hard-op te lachen. De enige ware opvolger van Hugo Walkerquote:
Haanappel en Stalman waren briljant. Haanappel kon altijd zo lekker cynisch en droog zijn tijdens haar commentaar. En de wisselwerking tussen Stalman en Scheen bij het atletiek vond ik altijd heerlijk om naar te luisteren. Stalman was ook altijd zo gortdroog. Maar veel mensen vonden haar juist weer saai.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk de Bruin. Net zoals Ria Visser vreselijk was. Maar Visser was in de studio wel goed als analliste waar de Bruiin alleen maar clichés uitbraakt. Houkes is goed idd. Ken jue de ex-topsporters Joan Haanappel en Ria Stalman ? Waren ook goed.
Ken ze niet als commentator en Stalman alleen als athleet (kogelstoten). Ook iets met doping toch.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk de Bruin. Net zoals Ria Visser vreselijk was. Maar Visser was in de studio wel goed als analliste waar de Bruiin alleen maar clichés uitbraakt. Houkes is goed idd. Ken jue de ex-topsporters Joan Haanappel en Ria Stalman ? Waren ook goed.
Dat wordt beweerd ze is nooit betrapt.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken ze niet als commentator en Stalman alleen als athleet (kogelstoten). Ook iets met doping toch.
Haar man was toch ook athleet?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt beweerd ze is nooit betrapt.
Ze warewn beiden heerlijk cynisch. Ik vind het bij eurosport allemaal wel meevallen. Nelissen doet jet ook goed. Zou ik wel in de plaats van Herbert Dijkstra willen zien/horen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haanappel en Stalman waren briljant. Haanappel kon altijd zo lekker cynisch en droog zijn tijdens haar commentaar. En de wisselwerking tussen Stalman en Scheen bij het atletiek vond ik altijd heerlijk om naar te luisteren. Stalman was ook altijd zo gortdroog. Maar veel mensen vonden haar juist weer saai.
Ik vind het jammer dat ze gestopt is. Hoewel het nu bij Eurosport en de NOS wel ok is wat atletiek betreft.
Dat moet wel een atleet zijn geweest. Die heuvels beklim je niet ongetraintquote:
Je kent je klassiekersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:19 schreef kibo het volgende:
Nog even en hij kan bijgezet worden in het rijtje van oude Sport in Beeld iconen:
Klaas Boot, Pierre Zenden, Hans Eysvogel, Ad van Emmenes....
Je vergeet Frans Henrichs !!!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent je klassiekers
Herman Kuiphof, Henk Terlingen, Hans Brian, Koen Verhoef, Joop Niessen, Bob Spaak.
Inderdaad. Misschien nog wel meer.quote:
Ja ging helemaal los in het commentatorhokjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien nog wel meer.
Leen Pfrommer, de eerste Herbert Dijkstra bij de NOS : 'Hilbert jongen wat doe je ? Let nou op, Hilbert jongen, je moet nog een ronde.'
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:02 schreef kibo het volgende:
[..]
Ja ging helemaal los in het commentatorhokje![]()
Dacht dat ie nog als coach langs de baan stond.
http://www.zonnigendroog.nl/?p=357quote:Goud voor van Zetten
Het evenement is al een paar dagen oud en ik vind dat ik over de Olympische Spelen moet schrijven. Het houdt me aan de buis gekluisterd. Het mooie van de Spelen vind ik dat ik vaak met het hart in de keel zit te kijken naar iets waar ik geen donder van snap. Roeien, zwemmen, rennen, dat is nog wel te begrijpen. De eerste over de streep wint. Maar met het zelfde gemak krijg ik klamme handjes van een partij judo. Misschien nog wel klammer omdat ik pas door heb dat iemand heeft gewonnen wanneer de atleet in kwestie begint te juichen. Dat is overigens nog het lastigst bij Russen, want Russen lachen nooit.
Gelukkig zijn er commentatoren die ons een weg door de sport banen. De disciplines waar Mart Smeets zich te goed voor voelt (dat is alles behalve Wielrennen en Basketbal, senk joe) mogen zij doen.
Mijn favoriete sportbegeleider op tv is Hans van Zetten, Turn-guru. Hij vertelt wat je ziet, namelijk dat iemand heel hoog springt, of iets heel moeilijks doet, of een hupje te veel maakt bij de landing, of op zijn gat valt. Dat kan iedereen, zou je denken, maar niet op de manier waarop Hans van Zetten dat doet. Hans gooit met termen en zonder dat ik ze begrijp, begrijp ik ze. De dubbele Chroetsjov of de Jeltsin achterwaarts met een Korsakov er meteen achteraan, woowwwww!
Op de momenten dat het even wat minder technisch is licht Hans ons in met wat persoonlijke feitjes van de dames en heren turnsters en coaches. Deze Russin is de oudste van de deelneemsters. En wat houdt dat dan in, nou ze is twintig [kakel-lachje]!
Vol bewondering en medeleven sprekend, alsof hij voor het eerst in zijn leven naar turnen kijkt. En met een begrijpelijke en deskundige uitleg, ik zou willen dat hij vroeger mijn leraar was in de B-vakken, dan had ik geen pretpakket hoeven kiezen. Eens in de vier jaar laat Hans mij binnen in de curieuze wereld van de minimensjes en glitter make-up. Voor hem daarom een hartelijk applaus dat magnesium-stofwolken doet veroorzaken zodat het wit voor de ogen wordt. En een dikverdiende gouden plak.
quote:
Oh nee iemand anders heeft het geplaatst.quote:
Had wel langer gemogen. Echt leuk. Mijn humor.quote:
Heel leuk geschreven!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik heb 't niet gelinkt, 't komt van hier en da's dus m'n blog.
Die heeft duidelijk geen Judo gezien. Die Russen waren euforisch als een malle. Isaiev ging ook nog even op een Koreaan zittenquote:
Er zit een clou in het stukje. Dat vind ik al heel watquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik heb 't niet gelinkt, 't komt van hier en da's dus m'n blog.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:48 schreef Malahide het volgende:
Ik wilde het eigenlijk niet doen, maar ga toch maar eens mijn zes jaar oude Hans-usericon opsnorren!
Klopt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:32 schreef Brembo het volgende:
Zo Hans zit weer commentaar of uit te leggen op ned 1!
Niet van mij hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:28 schreef heywoodu het volgende:
Kwalificatie, landenwedstrijd mannen, landenwedstrijd vrouwen, meerkamp mannen en meerkamp vrouwen zijn geweest, en nu kom je met een bingo?
Wel een mooie
Het is trouwens disloceren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |