Mart blijft ook zijn bijdragen leveren.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het scheelt dat het verslaan van de turnwedstrijden dan wel weer vrij goed freelance te doen zijn.
Omdat het een kenner is die zelf in de top heeft geturnt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
het mooie is dat hij ook durft kritisch te zijn als het niet goed is
Heb je commentaar gehoord van Inge de Bruin? Een goede athleet is niet gelijk een goede commentator.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat het een kenner is die zelf in de top heeft geturnt.
Vreselijk de Bruin. Net zoals Ria Visser vreselijk was. Maar Visser was in de studio wel goed als analliste waar de Bruiin alleen maar clichés uitbraakt. Houkes is goed idd. Ken jue de ex-topsporters Joan Haanappel en Ria Stalman ? Waren ook goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je commentaar gehoord van Inge de Bruin? Een goede athleet is niet gelijk een goede commentator.
Houkes is dan wel weer goed.
Ik zit hard-op te lachen. De enige ware opvolger van Hugo Walkerquote:
Haanappel en Stalman waren briljant. Haanappel kon altijd zo lekker cynisch en droog zijn tijdens haar commentaar. En de wisselwerking tussen Stalman en Scheen bij het atletiek vond ik altijd heerlijk om naar te luisteren. Stalman was ook altijd zo gortdroog. Maar veel mensen vonden haar juist weer saai.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk de Bruin. Net zoals Ria Visser vreselijk was. Maar Visser was in de studio wel goed als analliste waar de Bruiin alleen maar clichés uitbraakt. Houkes is goed idd. Ken jue de ex-topsporters Joan Haanappel en Ria Stalman ? Waren ook goed.
Ken ze niet als commentator en Stalman alleen als athleet (kogelstoten). Ook iets met doping toch.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk de Bruin. Net zoals Ria Visser vreselijk was. Maar Visser was in de studio wel goed als analliste waar de Bruiin alleen maar clichés uitbraakt. Houkes is goed idd. Ken jue de ex-topsporters Joan Haanappel en Ria Stalman ? Waren ook goed.
Dat wordt beweerd ze is nooit betrapt.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken ze niet als commentator en Stalman alleen als athleet (kogelstoten). Ook iets met doping toch.
Haar man was toch ook athleet?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt beweerd ze is nooit betrapt.
Ze warewn beiden heerlijk cynisch. Ik vind het bij eurosport allemaal wel meevallen. Nelissen doet jet ook goed. Zou ik wel in de plaats van Herbert Dijkstra willen zien/horen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haanappel en Stalman waren briljant. Haanappel kon altijd zo lekker cynisch en droog zijn tijdens haar commentaar. En de wisselwerking tussen Stalman en Scheen bij het atletiek vond ik altijd heerlijk om naar te luisteren. Stalman was ook altijd zo gortdroog. Maar veel mensen vonden haar juist weer saai.
Ik vind het jammer dat ze gestopt is. Hoewel het nu bij Eurosport en de NOS wel ok is wat atletiek betreft.
Dat moet wel een atleet zijn geweest. Die heuvels beklim je niet ongetraintquote:
Je kent je klassiekersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:19 schreef kibo het volgende:
Nog even en hij kan bijgezet worden in het rijtje van oude Sport in Beeld iconen:
Klaas Boot, Pierre Zenden, Hans Eysvogel, Ad van Emmenes....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |