Hey, geen grappen over m'n moeder he?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nice. Hoe zit het met de amplitude van je moeder na al die jaren?
Hij vertelde in de uitzending dat hij het van een Amerikaanse turner had gekregen nadat hij hem had geinterviewd of een gesprek had gehad met hem. En daarna vertelde hij dat het dan toch maakt dat je wel extra op hem let en wilde dat hij het goed deed!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha op de slippers op de eerste foto
Maar dat verhaal van het shirt heb ik gemisthad hij dat van de turners zelf gekregen of hoe zat dat?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Like a boss.
Ik wil hem als mijn oom, samen met ome Johan Boskamp. Om het weekend naar het voetbal en turnen. En dan na afloop dronken worden met Tanta Ada Kok en Tante Marjolein van Unen.
Had hij dat shirt zelfs niet aan tijdens dat commentaar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hey, geen grappen over m'n moeder he?!![]()
[..]
Hij vertelde in de uitzending dat hij het van een Amerikaanse turner had gekregen nadat hij hem had geinterviewd of een gesprek had gehad met hem. En daarna vertelde hij dat het dan toch maakt dat je wel extra op hem let en wilde dat hij het goed deed!
Nee nee. Ik ga er gewoon vanuit dat die amplitude geweldig is, als het door Hans aangeleerd isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef DeeBee het volgende:
Hey, geen grappen over m'n moeder he?!![]()
Aaaawwwwwquote:Hij vertelde in de uitzending dat hij het van een Amerikaanse turner had gekregen nadat hij hem had geinterviewd of een gesprek had gehad met hem. En daarna vertelde hij dat het dan toch maakt dat je wel extra op hem let en wilde dat hij het goed deed!
Ze hangt samen met haar man regelmatig in de trouwringen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nice. Hoe zit het met de amplitude van je moeder na al die jaren?
Ja, klopt, daar was de foto hierboven van:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Had hij dat shirt zelfs niet aan tijdens dat commentaar?
Natuurlijk, Hans de perfectionist!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:36 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee nee. Ik ga er gewoon vanuit dat die amplitude geweldig is, als het door Hans aangeleerd is![]()
.
Ik hoop het nog meer voor hem dan voor Epke.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:00 schreef roos85 het volgende:
Hanskijk al uit naar zijn verslaglegging vanmiddag
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop het nog meer voor hem dan voor Epke.
Precies, ik ben ook niet de grootste turnliefhebber. Maar het is een genot om naar hem te luisteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
Goed topic.
Ik geef echt geen fuck om turnen, maar puur voor die commentator blijf ik af en toe nog wel hangen. Legt het goed uit voor de leek. En niet onbelangrijk, met passie voor de sport.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |