Tong's ode aan Olympisch-gouden-medaille winnaar trampoline.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:17 schreef Montov het volgende:
Dong Dong is makkelijk te onthouden volgens Hans. Held.
Epke europeeskampioenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef jakees het volgende:
Wat zit ik weer te genieten van deze baas. Prachtig gewoon! Met het zilver van ik meen Epke of Yuri op het WK werd hij geloof ik heel emotioneel. Kan iemand dat nog herinneren ik weet het niet meer zeker.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Malahide het volgende:
Und der Hans redet auch Deutsch(hij lult een aardig eind weg!)
Ik denk dat je deze bedoelt (zie video). WK 2010 in Rotterdam. Och Hans tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef jakees het volgende:
Wat zit ik weer te genieten van deze baas. Prachtig gewoon! Met het zilver van ik meen Epke of Yuri op het WK werd hij geloof ik heel emotioneel. Kan iemand dat nog herinneren ik weet het niet meer zeker.
Der Hansquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Malahide het volgende:
Und der Hans redet auch Deutsch(hij lult een aardig eind weg!)
De eerste drie dagen waren er zelfs 2quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Der Hans
Man, man, man, waarom ontdek ik dit topic nu pas
Kom er dus net achter dat ik in mijn jeugd jarenlang ongeveer bij Hans in de achtertuin op vakantie ben geweestquote:
Grappigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Malahide het volgende:
[..]
Kom er dus net achter dat ik in mijn jeugd jarenlang ongeveer bij Hans in de achtertuin op vakantie ben geweest
![]()
![]()
.
Je bent uitverkoren.quote:
Like a boss.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef Malahide het volgende:
Hans helemaal klaar voor Londen, op de stoep in Leersum!
[ afbeelding ]
En Hans in de turnhal in Londen.
[ afbeelding ]
Sorry, kan niet stoppen.
Nice. Hoe zit het met de amplitude van je moeder na al die jarenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef DeeBee het volgende:
Hans, met dat shirt van die Amerikaan, waardoor hij toch wel een beetje fan van ze was en stiekem voor hem supporterde in de finale (maar wel zo eerlijk was om het te vertellen!).
M'n moeder vertelt altijd nog als ze hem hoort dat hij vroeger gymles gaf op de school waar ze op zat, mooi verhaal.
Haha op de slippers op de eerste fotoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef Malahide het volgende:
Hans helemaal klaar voor Londen, op de stoep in Leersum!
[ afbeelding ]
En Hans in de turnhal in Londen.
[ afbeelding ]
Sorry, kan niet stoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |