Voor momenteel of voor wat ons te wachten staat ?quote:
Dat kan. Dat mag zelfs.quote:
Wat ons te wachten staatquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor momenteel of voor wat ons te wachten staat ?
Dat zal wel meevallen, want de sporters mogen niet twitteren geloof ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:39 schreef Karina het volgende:
Waar ik me vast aan ga ergeren tijdens de spelen is het hele "social media" gedoe, er zullen heel wat twitters worden voorgelezen
Dat is aan de sporters zelfquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:39 schreef MJS4F het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, want de sporters mogen niet twitteren geloof ik.
Medaljequote:Op woensdag 25 juli 2012 06:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dat Nederlandse sporters het woord Medaille niet kennen.
Kan ik slecht tegen. Bij voorbaat al weer lekker negatief gaan doen.quote:
Het is de vraag wie er op de B of C sporten zit te wachten. Jij misschien, maar het grootste gedeelte van Nederland niet. En dus gaan ze beschouwen. Vind ik echt niet gek hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef borisz het volgende:
De voortekenen zijn dat ze niet gaan leren van 2004 en 2008.. Te veel ouwehoeren en te weinig LIVE sport laten zien waar het wel kan.
Reclame en flitsjournaals nog buiten beschouwing gelaten.
Klopt niet. De Olympische Spelen is juist een platform om B en C sporten uit te zenden. Daar is de NOS ook voor, niet alleen voor de kijkcijfers. Daarnaast ligt het er maar aan wat je B of C sporten noemt. Ze kunnen ook zeilen uit gaan zenden, maar denk niet dat ze daar snel voor gaan kiezen. En zeilen is absoluut geen B of C sport.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is de vraag wie er op de B of C sporten zit te wachten. Jij misschien, maar het grootste gedeelte van Nederland niet. En dus gaan ze beschouwen. Vind ik echt niet gek hoor.
De herhalingen overdag zijn ook verklaarbaar. Zeker vier jaar geleden natuurlijk. Maar voor dit jaar geldt dat 1% van de geïnteresseerden een hele dag achter de tv zit. De rest werkt, gaat naar school, weet ik het. Dan is het toch logisch dat je veel herhaalt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:47 schreef borisz het volgende:
Maar de NOS ging ook ouwehoeren terwijl er Nederlanders bezig waren.
Oneindig vaak overdag herhalingen laten zien. Prima, maar bewaar dat voor de show van Mart en de samenvattingen om 1930 en ik denk NL gewoon hun landgenoten in actie wil zien ongeacht de sport.
Niet als er landgenoten in een boot zitten, op het hockeyveld staan of op de tatami te vinden zijn. En waar 2008 staat geldt ook voor 2004.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De herhalingen overdag zijn ook verklaarbaar. Zeker vier jaar geleden natuurlijk. Maar voor dit jaar geldt dat 1% van de geïnteresseerden een hele dag achter de tv zit. De rest werkt, gaat naar school, weet ik het. Dan is het toch logisch dat je veel herhaalt?
B en C sporten is wat verkeerd gekozen ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt niet. De Olympische Spelen is juist een platform om B en C sporten uit te zenden. Daar is de NOS ook voor, niet alleen voor de kijkcijfers. Daarnaast ligt het er maar aan wat je B of C sporten noemt. Ze kunnen ook zeilen uit gaan zenden, maar denk niet dat ze daar snel voor gaan kiezen. En zeilen is absoluut geen B of C sport.
Maar net wat Boris zegt. Het gaat er ook om dat ze andere dingen doen terwijl er Nederlanders bezig zijn. En ja zelf Nederlanders bij internationaal grote sporten als bijv. judo.
Nee vind ik niet. Je hebt namelijk al een paar vaste momenten tijdens de dag dat je herhaalt/hoogtepunten van de dag tot dan toe brengt. Waarom dan nog extra mogelijkheden creëren? Als mensen bijgepraat willen worden wat er tot dan toe gebeurd is, dan kijken ze heus wel naar die vaste momenten. En anders willen ze het gewoon niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De herhalingen overdag zijn ook verklaarbaar. Zeker vier jaar geleden natuurlijk. Maar voor dit jaar geldt dat 1% van de geïnteresseerden een hele dag achter de tv zit. De rest werkt, gaat naar school, weet ik het. Dan is het toch logisch dat je veel herhaalt?
Volgens mij is de ochtend bedoeld voor slap gelul, aan Jack en Dione kan je dat ook prima overlaten. Henry Schut doet de avondprogrammering en helaas komt aan het einde Toine van Peperstraten hem aflossen. Had dan gewoon Schut de hele periode aangehouden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef borisz het volgende:
De voortekenen zijn dat ze niet gaan leren van 2004 en 2008.. Te veel ouwehoeren en te weinig LIVE sport laten zien waar het wel kan.
Reclame en flitsjournaals nog buiten beschouwing gelaten.
Welke vaste momenten zijn dat? Heb me er eerlijk gezegd nog niet zo in verdiept.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Je hebt namelijk al een paar vaste momenten tijdens de dag dat je herhaalt/hoogtepunten van de dag tot dan toe brengt. Waarom dan nog extra mogelijkheden creëren? Als mensen bijgepraat willen worden wat er tot dan toe gebeurd is, dan kijken ze heus wel naar die vaste momenten. En anders willen ze het gewoon niet.
Good Morning London (van 7.00 tot 10.00) blikt terug op gisteren en kijkt vooruit op vandaag. Vervolgens van 19.30 tot 20.15 London Today met een tussenstand van de dag tot nu toe en om 22.25 London Late Night met Mart.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welke vaste momenten zijn dat? Heb me er eerlijk gezegd nog niet zo in verdiept.
OK ik zie nog een ergernis, waarom moet het London Today heten? En niet gewoon Londen vandaag?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Good Morning London (van 7.00 tot 10.00) blikt terug op gisteren en kijkt vooruit op vandaag. Vervolgens van 19.30 tot 20.15 London Today met een tussenstand van de dag tot nu toe en om 22.25 London Late Night met Mart.
Dat lijken me genoeg mogelijkheden om dingen te bekijken die je op het moment zelf gemist hebt.
Dan stonden Nederlanders op de tatami en zond de NOS de zoveelste samenvatting van een eerder evenement uit en moesten ze daardoor in de vertraging het judo weer uitzenden (een half uur nadat het live was), waardoor ze weer wat live misten. Zo loop je constant achter de feiten aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Daarbij komt trouwens ook nog dat de NOS een programma maakt, en niet zoals Eurosport een hele dag puur de sport uitzendt. Dus met voor- en nabeschouwingen, live beelden, herhalingen, reacties. Ik vind dat altijd wel prettig eigenlijk.
Wat was er met Nederlandse judoka's die ze vier jaar geleden niet lieten zien dan?
Oh, dus als Jan Ambtenaar om 16.15 uit z'n werk komt moet 'ie maar wachten tot 19.30 uur. Totaal niet mee eens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Good Morning London (van 7.00 tot 10.00) blikt terug op gisteren en kijkt vooruit op vandaag. Vervolgens van 19.30 tot 20.15 London Today met een tussenstand van de dag tot nu toe en om 22.25 London Late Night met Mart.
Dat lijken me genoeg mogelijkheden om dingen te bekijken die je op het moment zelf gemist hebt.
Ja, maar wie was dat dan? Ik heb niets van Willeboordse gemist. En verder weet ik ook niet meer van wie ik wel iets heb moeten missen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan stonden Nederlanders op de tatami en zond de NOS de zoveelste samenvatting van een eerder evenement uit en moesten ze daardoor in de vertraging het judo weer uitzenden (een half uur nadat het live was), waardoor ze weer wat live misten. Zo loop je constant achter de feiten aan.
Omdat het in Londen is. Denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik zie nog een ergernis, waarom moet het London Today heten? En niet gewoon Londen vandaag?
Why not? Iedereen heeft tegenwoordig internet waar hij dingen terug kan kijken als hij wilt. De NOS heeft niet voor niets een hele uitgebreide site waar straks een gigantisch videoaanbod zal zijn. Ik zie het punt niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, dus als Jan Ambtenaar om 16.15 uit z'n werk komt moet 'ie maar wachten tot 19.30 uur. Totaal niet mee eens.
Ik zie het hele klaagpunt niet! Als je nou zoveel live wil zien, dan pak je die hele uitgebreide site met dat gigantische aantal kanalen met live sporten erbij. De NOS maakt televisie voor iedereen, niet voor de mensen die een hele dag kunnen kijken. Meer dan terecht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Why not? Iedereen heeft tegenwoordig internet waar hij dingen terug kan kijken als hij wilt. De NOS heeft niet voor niets een hele uitgebreide site waar straks een gigantisch videoaanbod zal zijn. Ik zie het punt niet.
Ja omdat we het hier zo noemen, maar als je een Engelse titel aan het program wil geven omdat het ook in Engeland is, dan is London Today best aardigquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ja... ik zeg toch Londen vandaagEn je zegt nu zelf ook Londen en niet London...
Londen Vandaag vind ik ook niet zo gek klinken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja omdat we het hier zo noemen, maar als je een Engelse titel aan het program wil geven omdat het ook in Engeland is, dan is London Today best aardig.
Nou ja goed dan verschillen wij (en nog wel wat mensen met mij) gewoon van mening. Er was niet voor niets de afgelopen twee Spelen zoveel kritiek op. Ik ben gewoon van mening dat livesport hoort te primeren boven allerlei analyses en samenvattingen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie het hele klaagpunt niet! Als je nou zoveel live wil zien, dan pak je die hele uitgebreide site met dat gigantische aantal kanalen met live sporten erbij. De NOS maakt televisie voor iedereen, niet voor de mensen die een hele dag kunnen kijken. Meer dan terecht.
Ja, maar er zijn nog veel meer mensen die je niet hoort omdat zij het wél goed vinden. Je hoeft niets te missen, daar zijn die internetkanalen voor. Iedereen blij toch?!quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja goed dan verschillen wij (en nog wel wat mensen met mij) gewoon van mening. Er was niet voor niets de afgelopen twee Spelen zoveel kritiek op. Ik ben gewoon van mening dat livesport hoort te primeren boven allerlei analyses en samenvattingen.
Dit is FOK! he? Klagen hoort erbij en is lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Er wordt veel te makkelijk gezanikt op de NOS. Die kunnen nooit wat goed doen. Beetje Nederlands kwaaltje en een zwaar irritant kwaaltje. Met het EK, met de Tour, nu weer met de OS. Op voorhand al. Dat schijnt leuk te zijn ofzo, ik weet het ook niet.
Maar op de hele uitgebreide site met een gigantisch aantal kanalen heb je best mooi beeld, tot je je muis beweegt en dan denkt de NOS dat je internetverbinding daarvan over z'n nek gaat en dan zit je naar 320x240 te kijken ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie het hele klaagpunt niet! Als je nou zoveel live wil zien, dan pak je die hele uitgebreide site met dat gigantische aantal kanalen met live sporten erbij. De NOS maakt televisie voor iedereen, niet voor de mensen die een hele dag kunnen kijken. Meer dan terecht.
Het lijkt voor sommigen wel lekkerder dan heel die sport kijken. Vind ik altijd wat sneuquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is FOK! he? Klagen hoort erbij en is lekker
Tja, anders heeft Jan Ambtenaar dat probleem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:21 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar op de hele uitgebreide site met een gigantisch aantal kanalen heb je best mooi beeld, tot je je muis beweegt en dan denkt de NOS dat je internetverbinding daarvan over z'n nek gaat en dan zit je naar 320x240 te kijken ofzo
Oneens. Ik ben bijvoorbeeld altijd erg te spreken over de manier waarop Sporza de Spelen in de huiskamer brengt. Daar heb ik zeker geen kritiek op. Dus het is niet zeiken om het zeiken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Er wordt veel te makkelijk gezanikt op de NOS. Die kunnen nooit wat goed doen. Beetje Nederlands kwaaltje en een zwaar irritant kwaaltje. Met het EK, met de Tour, nu weer met de OS. Op voorhand al. Dat schijnt leuk te zijn ofzo, ik weet het ook niet.
Ja, maar ik heb het ook niet over Sporza hequote:Op woensdag 25 juli 2012 12:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oneens. Ik ben bijvoorbeeld altijd erg te spreken over de manier waarop Sporza de Spelen in de huiskamer brengt. Daar heb ik zeker geen kritiek op. Dus het is niet zeiken om het zeiken.
Overigens ben ik sowieso niet zo klagend iemand. Ik verdedig juist genoeg dingen waarop geklaagd wordt.
Gewone filmpjes kijken geeft een stuk minder kans op problemen tijdens het kijken dan live streams kijken hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, anders heeft Jan Ambtenaar dat probleem.
Heb je helemaal gelijk in hoor, maar dit topic is al een voorbeeld van het feit dat lekker klagen leuk is, ik mag wedden dat als je een topic opent "het grote OS complimententopic" er een stuk minder replies zouden komen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het lijkt voor sommigen wel lekkerder dan heel die sport kijken. Vind ik altijd wat sneu.
Mwah, hoeft niet altijd, maar dat is een andere discussie. En ik heb bij de NOS altijd amper last van storingen op streams btw. Ja, behalve bij een etap in de Tour toen ze de stream om 18.00 uur lieten aflopen terwijl de finish nog niet geweest wasquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewone filmpjes kijken geeft een stuk minder kans op problemen tijdens het kijken dan live streams kijken hoor
Hoeft ook helemaal nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in hoor, maar dit topic is al een voorbeeld van het feit dat lekker klagen leuk is, ik mag wedden dat als je een topic opent "het grote OS complimententopic" er een stuk minder replies zouden komen.
Dat zijn gewoon mensen die dag en nacht wielrennen volgen die dat zeggen, en mensen die nooit wielrennen kijken maar die andere mensen gewoon napratenquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het ook niet over Sporza he. Ik heb het er juist over dat de NOS altijd bakken met (regelmatig onterechte) kritiek over zich uitgestort krijgt. Herbert en Maarten schijnen he-le-maal niets van wielrennen te weten bijvoorbeeld.
Ja, da's waar. Anders hoor je er niet bij. Nou ja, ik kijk vrij veel wielrennen. En heb genoeg te zeiken op Sporza. Herbert en Maarten zijn echt zo erg niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mensen die dag en nacht wielrennen volgen die dat zeggen, en mensen die nooit wielrennen kijken maar die andere mensen gewoon napraten
Die kritiek is gewoon volledig terecht. Ze kunnen misschien prima een uitzending aan elkaar lullen, wat ook zeker een kwaliteit is, maar het puntje van de slechte wielerkennis kan dan nog wel kloppen. Je mag ook best eens een keer kritiek leveren. Als het maar niet kritiek leveren is om het kritiek leveren. Dat vind ik vrij triest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het ook niet over Sporza he. Ik heb het er juist over dat de NOS altijd bakken met (regelmatig onterechte) kritiek over zich uitgestort krijgt. Herbert en Maarten schijnen he-le-maal niets van wielrennen te weten bijvoorbeeld.
Slechte wielerkennis... Ach, misschien deels wel. Maar er wordt op iedere slak zout gelegd. En bij de Belg is alles beter. Die zitten er ook vaak genoeg naast. Het is dus inderdaad kritiek leveren om het kritiek leveren geworden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die kritiek is gewoon volledig terecht. Ze kunnen misschien prima een uitzending aan elkaar lullen, wat ook zeker een kwaliteit is, maar het puntje van de slechte wielerkennis kan dan nog wel kloppen. Je mag ook best eens een keer kritiek leveren. Als het maar niet kritiek leveren is om het kritiek leveren. Dat vind ik vrij triest.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig alleen in de ochtend, mooie tijd voor kleuterklaspraat over sport.
Wie bepaalt6 wat een B-of C sport is ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is de vraag wie er op de B of C sporten zit te wachten. Jij misschien, maar het grootste gedeelte van Nederland niet. En dus gaan ze beschouwen. Vind ik echt niet gek hoor.
Dat was heul geen wild water.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie bepaalt6 wat een B-of C sport is ?
Is wildwater zwemmen een B sport ? Zo ja, was het dan belachelijk dat we Maarten Vanderweijden live goud zagen winnen ?
Hoe kom je aan die 1 %quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
B en C sporten is wat verkeerd gekozen ja.
Maar goed, feit blijft dat de NOS altijd ervoor kiest zoveel mogelijk mensen te bereiken. Dat die 1% dan wat minder dan zij willen zien, nemen ze terecht voor lief.
Ik heb toch al gezegd dat die term misschien niet goed gekozen was?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie bepaalt6 wat een B-of C sport is ?
Is wildwater zwemmen een B sport ? Zo ja, was het dan belachelijk dat we Maarten Vanderweijden live goud zagen winnen ?
Uit mijn grote duim. Je begrijpt prima wat ik hiermee bedoel te zeggen lijkt me.quote:
Jessica Gal zagen we destijds ook niet live brons winnen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was er met Nederlandse judoka's die ze vier jaar geleden niet lieten zien dan?
En als is om 18.00 uur thuiskomt ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh, dus als Jan Ambtenaar om 16.15 uit z'n werk komt moet 'ie maar wachten tot 19.30 uur. Totaal niet mee eens.
Jenny. Jessica heeft nooit een medaille gewonnen op de Spelen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jessica Gal zagen we destijds ook niet live brons winnen.
Dat kan kloppen. Die heeft namelijk nooit en medaille gewonnen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jessica Gal zagen we destijds ook niet live brons winnen.
Exactly my point.quote:
Je vergeet Hans van Zetten bij het turnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef heywoodu het volgende:
Pluspunt van de NOS vind ik wel de commentatoren trouwens, vooral Jeroen Grueter bij het zwemmen en Leon Haan bij het atletiek
Dat zijn stemmen die gewoon bij die sporten horen
Toen had ik dit al gepost Ik ging het rijtje afquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat die term misschien niet goed gekozen was?
Hans van Zettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet Hans van Zetten bij het turnen
Tuurlijk. Maar vind 1 % niet reeelquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uit mijn grote duim. Je begrijpt prima wat ik hiermee bedoel te zeggen lijkt me.
Nou ja, laat het 10 zijn. Meer gaat het echt niet wezen. Dan nog vind ik dat de NOS het programma ook (misschien wel juist) voor die andere 90% moet maken.quote:
Dan hoef je maar 1,5 uur te wachten.quote:
Oh ja, die hoort zeker in dat rijtje thuisquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet Hans van Zetten bij het turnen
Waarom is dat een tegenstelling?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:40 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop dat ze dit jaar wat meer sporten live gaan uitzenden en wat minder gaan herhalen. Wel is het voordeel dat een van de sporten die juist zoveel herhaald werd, zwemmen, nu natuurlijk 's avonds is. Natuurlijk wel eerder op de dag de series, maar die herhalen ze minder.
Wel grappig trouwens dat hier excuses werden aangedragen dat het herhalen doodnormaal is, want de mensen die overdag thuis zijn, vormen een minderheid. Dus moet er voor de grote meerderheid, die het dus niet kan zien, maar vooral veel herhaald worden. Ik weet het niet, maar het lijkt een beetje op een tegenstelling. Een klein beetje maar hoor
Omdat als je niet thuis bent, je de herhaling dus ook niet kan zien?quote:
Oh, op die manier. Nou ja, ik denk dat ik dat niet eens hoef uit te leggenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat als je niet thuis bent, je de herhaling dus ook niet kan zien?
Je ziet het daadwerkelijk nietquote:
Ik zag pas later wat je bedoelde. Maar blijkbaar moet ik het toch uitleggen. Mensen die de hele dag kijken hebben geen herhalingen nodig. Maar de grootste groep kijkt niet de hele dag, maar schakelt later in. En natuurlijk niet allemaal op hetzelfde moment. Dus kiest de NOS ervoor om de hele dag wat herhalingen te laten zien, zodat ze de grootst mogelijke groep bereiken.quote:
Dan is het wat anders ja. Al werd er al aan diverse kanten gesproken over werkende mensen etc. Natuurlijk valt er voor hoe je het nu stelt zeker wat te zeggen. Maar het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zag pas later wat je bedoelde. Maar blijkbaar moet ik het toch uitleggen. Mensen die de hele dag kijken hebben geen herhalingen nodig. Maar de grootste groep kijkt niet de hele dag, maar schakelt later in. En natuurlijk niet allemaal op hetzelfde moment. Dus kiest de NOS ervoor om de hele dag wat herhalingen te laten zien, zodat ze de grootst mogelijke groep bereiken.
Dat is dus een keuze die de NOS maakt. Ik hoor daar altijd alleen maar mensen over zeuren die veel tijd hebben om te kijken. Anderen vinden het een verademing dat wanneer ze thuis komen van een dag werken (de één al om 15.00 uur, de ander om 19.00 uur) direct op de hoogte kunnen zijn. Dat gaat dan af en toe ten koste van livesport, maar zoals gezegd, de NOS maakt een programma. Als je continu live sport wil zien, moet je bij Eurosport zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het wat anders ja. Al werd er al aan diverse kanten gesproken over werkende mensen etc. Natuurlijk valt er voor hoe je het nu stelt zeker wat te zeggen. Maar het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven.
Je kunt enkele keren per dag wat herhalen, maar dat hoort dan wel korter te zijn. Tenzij het op een moment op de dag is, dat er toch weinig sporten bezig zijn. Want je kunt natuurlijk wel bezig blijven met de mensen die om één, twee, drie, vier en vijf uur de tv (pas) aanzetten.
Zelf ben ik de tweede week vrij en de eerste week, werk ik maar een paar dagen dus kan ik al veel zien. Dan vind ik het wel prettig om de dagen dat ik laat thuis ben een herhaling te kunnen zien. Maar dat mag dan best pas om halfacht zijn of pas als de sporten zijn afgelopen. Zolang er live sport aan de gang is, hoor je niet eindeloos te gaan herhalen.
Met dat standpunt ben ik het overigens prima eens hoor, maar ik begrijp wel goed waarom de NOS voor een ander format kiest. Want de sportpuristen willen dit wel, maar de NOS is er vooral voor heel het volk, om er maar eens een cliché tegenaan te gooien. En dus moet het merendeel bediend worden, niet de kleine groep.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef Redefine het volgende:
En verder vind ik juist dat de NOS zoveel mogelijk sport hoort te laten zien. Zelf kijk ik ook het liefste naar atletiek, zwemmen en de teamsporten, maar de charme van de OS is juist dat er allerlei sporten zijn die interessant kunnen zijn, maar je nooit ziet.
De publieken zijn er juist voor om dingen te laten zien die normaal gesproken niet getoond kunnen worden, omdat ze weinig kijkers trekken. Dus horen ze juist ook kleine sporten uit te zenden (als er een andere grotere sport is, is dat weer wat anders). Sowieso kan een kleine sport nooit groter worden, als die nooit wordt uitgezonden.
Ja, maar dan gaat de NOS dus keuzes maken zoals ze het zelf willen. En dat is zoveel mogelijk kijkers trekken. Want als je gaat herhalen wordt er meer gekeken dan als je puur live sport uitzend. En daar is de NOS niet voor, kijkcijfers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is dus een keuze die de NOS maakt. Ik hoor daar altijd alleen maar mensen over zeuren die veel tijd hebben om te kijken. Anderen vinden het een verademing dat wanneer ze thuis komen van een dag werken (de één al om 15.00 uur, de ander om 19.00 uur) direct op de hoogte kunnen zijn. Dat gaat dan af en toe ten koste van livesport, maar zoals gezegd, de NOS maakt een programma. Als je continu live sport wil zien, moet je bij Eurosport zijn.
Als de NOS dat moet doen, hoe triest het ook daadwerkelijk is, dan moeten ze het complete voetbaltoernooi uitzenden en zwemmen + atletiek en het daarbij laten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met dat standpunt ben ik het overigens prima eens hoor, maar ik begrijp wel goed waarom de NOS voor een ander format kiest. Want de sportpuristen willen dit wel, maar de NOS is er vooral voor heel het volk, om er maar eens een cliché tegenaan te gooien. En dus moet het merendeel bediend worden, niet de kleine groep.
Het zijn niet alleen de sportpuristen. Je hebt allerlei mensen die in Nederland aan kleine sporten doen of geïnteresseerd zijn in kleine sporten. Terwijl dat vaak niet eens mensen zijn die heel veel naar sport in het algemeen kijken. Die mensen moet je ook bedienen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met dat standpunt ben ik het overigens prima eens hoor, maar ik begrijp wel goed waarom de NOS voor een ander format kiest. Want de sportpuristen willen dit wel, maar de NOS is er vooral voor heel het volk, om er maar eens een cliché tegenaan te gooien. En dus moet het merendeel bediend worden, niet de kleine groep.
Precies. Verder vind ik zelf trouwens dat de NOS heel veel dingen juist heel erg goed doet. Maar heb ik al jaren het idee dat er totaal geen zelfkritiek. Men denkt dat men het top doet, waardoor er weinig verandering en vooruitgang komt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als de NOS dat moet doen, hoe triest het ook daadwerkelijk is, dan moeten ze het complete voetbaltoernooi uitzenden en zwemmen + atletiek en het daarbij laten.
De NOS hoort er niet te zijn voor de kijkcijfers. De NOS is er om zijn plicht te doen en dat is er ook te zijn voor kleinere sporten en zeker tijdens de OS.
Noem me naief maar ik zou denken dat het volk vooral sport wil en geen gelul óver sport.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
de NOS is er vooral voor heel het volk
Of dat zo is weet ik niet, maar je zou denken van wel. De analyse zou juist meer passen bij iedereen die juist veel sport kijkt. Echter snap ik wel dat ze bij bepaalde sporten er ook over praten. Maar ook dat moet natuurlijk er weer niet voor zorgen dat het ten koste gaat van live sport.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Noem me naief maar ik zou denken dat het volk vooral sport wil en geen gelul óver sport.
Sport24 zend herhalingen uit daar hadden ze toch wel voetbal uit kunnen zenden.quote:
Ja waarom niet? Ik heb die zender niet, maar veel mensen wel natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:27 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Sport24 zend herhalingen uit daar hadden ze toch wel voetbal uit kunnen zenden.
Politiek24 heb jij die niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ik heb die zender niet, maar veel mensen wel natuurlijk.
Waarom wel? Al die zenders kijk ik toch niet naar. En de zenders die ik wel zou willen, SyFy bijvoorbeeld, die zitten weer in een apart pakket waar je meer voor moet betalen. Of EL.quote:
Heb zelf bijna alle digitale zenders maar heb het ook wel makkelijk woon nog thuis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom wel? Al die zenders kijk ik toch niet naar. En de zenders die ik wel zou willen, SyFy bijvoorbeeld, die zitten weer in een apart pakket waar je meer voor moet betalen. Of EL.
Daar heb je het alquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:48 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Heb zelf bijna alle digitale zenders maar heb het ook wel makkelijk woon nog thuis.
Nee korfbal.quote:
Kilometer in ruil voor BMX lijkt me prima.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:32 schreef Columbiafan het volgende:
De kilometer (in ruil voor bmx) , de achtervolging, de puntenkoers en de ploegkoers die van het programma geschrapt werden voor vrouwenteamsprint en teamachtervolging (zeer matig niveau) en het omnium voor mannen en vrouwen (idem)![]()
![]()
![]()
![]()
Truus Jansen --> Beetje dikkige boerenvrouw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef tong80 het volgende:
Dat Kromodiwodomodolodo niet gewoon Truus Jansen heet.
Dat mag. Maar niet op de manier van Erica Terpstra. Ik wantrouw mensen die altijd lachen en alles geweldig vinden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef TLC het volgende:
Dat elkaar ophemelen tussen sporters onderling, zo Erika Terpstra achtig 'ja die is een kanjer en die is een kanjer'
Op de Spelen vind ik vrijwel alles lachen en geweldigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag. Maar niet op de manier van Erica Terpstra. Ik wantrouw mensen die altijd lachen en alles geweldig vinden.
Professionele azijnpissers die zeiken over ieder "foutje" van Mart Smeets. Zelf weten ze vaak niks van de hoed en zijn rand. Ze zullen hem nog gaan missen als ie is gestopt. Dan beseffen ze pas wat voor een vakman ie was, met passie voor de sport. Die oprecht bewondering heeft voor topsporters en hun topprestaties.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
Wat jammer dat Mart dat weer presenteert.
Met pensioen en toch blijkbaar geen opvolger voor kunnen vinden die het beter kan?
Wat een enorme massa van fouten weer die hij achter elkaar uitkotste.
En wat braaf van die gasten aan tafel om hem niet steeds af te laten gaan te hem te verbeteren.
Duif is dood fragment uit 88 wel weer leuk om te zien, maar 2x?
Enne..de laatste keer 4 jaar geleden in Athene??????? Korzakov of vroege Alzheimer, Mart?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Professionele azijnpissers die zeiken over ieder "foutje" van Mart Smeets. Zelf weten ze vaak niks van de hoed en zijn rand. Ze zullen hem nog gaan missen als ie is gestopt. Dan beseffen ze pas wat voor een vakman ie was, met passie voor de sport. Die oprecht bewondering heeft voor topsporters en hun topprestaties.
Vreselijk camera-geile VVDster. Totale nepper. Niks voor de sport betekend. Ja, als er weer een medaille werd gewonnen was ze met haar snuffert in beeld. Maar als het er op aankwam deed ze niks voor de breedte-sport. Snoeien op subsidies, afschaffen schoolgymnastiek en schoolzwemmen. Applaus.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:49 schreef heywoodu het volgende:
Wat kan mij het nou verrotten dat ze een VVDster is
Het mag een vakman zijn, hij mag passioneel zijn, hij is ook arrogant en kan het niet laten zijn positie te misbruiken om mensen af te zeiken waar hij ooit een fittie mee gehad heeft. Als vakman: weinig mis mee, als mens: nooit je rug naar hem toekerenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Professionele azijnpissers die zeiken over ieder "foutje" van Mart Smeets. Zelf weten ze vaak niks van de hoed en zijn rand. Ze zullen hem nog gaan missen als ie is gestopt. Dan beseffen ze pas wat voor een vakman ie was, met passie voor de sport. Die oprecht bewondering heeft voor topsporters en hun topprestaties.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:05 schreef tompsv18 het volgende:
De eerste Nederlander (Rick van der Ven) komt momenteel in actie bij het boogschieten en de NOS heeft geen niemand heeft een stream. Begint goed..
Onder welke steen zit jij momenteel dat je het gevoel hebt dat het totaal niet leeft?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:13 schreef byah het volgende:
Dat sowieso niet alles gewoon live uitgezonden wordt, dat het naar mijn gevoel totaal niet leeft, en dat dit gewoon een kut sportzomer is.
Ze heeft in ieder geval 2 olympische medailles thuis...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk camera-geile VVDster. Totale nepper. Niks voor de sport betekend. Ja, als er weer een medaille werd gewonnen was ze met haar snuffert in beeld. Maar als het er op aankwam deed ze niks voor de breedte-sport. Snoeien op subsidies, afschaffen schoolgymnastiek en schoolzwemmen. Applaus.
'Medalje'quote:
dat is het hoogtepunt van de OS tot nu toequote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Spanje de voetbalmatch verloor
Ze weet zeker dat Bolt niet wint. Heeft een slechte stijl, een slechte start, te zenuwachtig omdat ie een valsestart had op het WK, is te veel showman en is altijd geblesseerd. Haar gedoopte vriendje Ben Johnson is een klasse beter.quote:
Hard op lachtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat is het hoogtepunt van de OS spelen tot nu toe
ssst tegen niemand zeggenquote:
Tja, het is dan ook zo'n onhandige lange slungel...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze weet zeker dat Bolt niet wint. Heeft een slechte stijl, een slechte start, te zenuwachtig omdat ie een valsestart had op het WK, is te veel showman en is altijd geblesseerd. Haar gedoopte vriendje Ben Johnson is een klasse beter.
Tsja. Ik kan dat niet echt positief vinden.
Tevens dit dus, wat een bullshit zeg. Het is al kut als je moet spelen voordat de openingsceremonie is en dan wordt je hiermee dus nog dubbel genaaid.. Het zijn zelfs 2 WR's hè! Mannenteam schoot in de teamkwalificatie nieuw WR (2087), Im Dong Hyun schoot in individuele mannen kwalificatie nieuw WR (699). Erg jammer, maar ach, eerste 2 WR's van de spelen zijn binnen, beide naar Zuid-Koreaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:19 schreef BeamofLight het volgende:
Dat die Koreaan een WR en OR schiet met zijn pijltjes, maar dat het OR niet erkent wordt omdat de OS nog niet zijn begonnen. Ofzo. WTF is deze nou weer.
Wordt slechts in 1 land beoefend....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
het veldrijden kan toch ook een OS sport zijn? gewoon veld nat spuiten, deel zandbakken erin en het lijkt winter.
Minstens 3-4 landenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wordt slechts in 1 land beoefend....
Bovendien: het zou dan bij de Olympische winterspelen horen
Ze hebben al mountainbiken. Dat het een te kleine sport is kan meespelen, maar dat zijn meerdere sporten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
het veldrijden kan toch ook een OS sport zijn? gewoon veld nat spuiten, deel zandbakken erin en het lijkt winter.
Nee, het is wielrennen in de winter. Wielrennen is er al, duh, dus opflikkeren met dat veldrijden, aldus Joao Havelange.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben al mountainbiken. Dat het een te kleine sport is kan meespelen, maar dat zijn meerdere sporten.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:19 schreef BeamofLight het volgende:
Dat die Koreaan een WR en OR schiet met zijn pijltjes, maar dat het OR niet erkent wordt omdat de OS nog niet zijn begonnen. Ofzo. WTF is deze nou weer.
Blijkbaar alles vanaf het officiële begin. De heren werd ook niet uitgezonden en er was geen publiek welkom op Lord's. Pers mocht wel naar binnen. Zet dan ook een camera neer zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Thas het volgende:
Om welke achterlijke reden zenden ze op internet niet vrouwen boogschieten kwalificatie uit die zo begint? Er werd hier laatst nog gezegd dat alles online te zien zou zijn![]()
Nummer 1 werd de Koreaan Dong Huyn Im, met een score van 699 punten. Hij verbrak daarmee het wereld- en olympisch record. De laatste mijlpaal wordt echter niet erkend omdat de Spelen nog niet officieel zijn geopendquote:
Ja dat begreep ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nummer 1 werd de Koreaan Dong Huyn Im, met een score van 699 punten. Hij verbrak daarmee het wereld- en olympisch record. De laatste mijlpaal wordt echter niet erkend omdat de Spelen nog niet officieel zijn geopend
Ja dat is de correcte uitleg ofzo. WR telt wel en is ook het enige eervolle natuurlijk. Daarnaast was het gewoon een kwalificatie-ronde, dus sowieso onspannend. Eerder gay.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat begreep ikDat was hetgene dat ik onzin vond. Dat is toch belachelijk? En zo sneu voor die man ook.
Ben ik het niet helemaal mee eens: nu staat het OR op naam van een ander, terwijl het toch eigenlijk op zijn naam zou moeten staan toch? Of was het al zijn eigen record?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
WR telt wel en is ook het enige eervolle natuurlijk.
Het gaat om het principequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef heywoodu het volgende:
Boeiend, OR
WR is 100 keer meer waard natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:03 schreef Koudewinter het volgende:
Allemaal teil met koud water klaar staan om de menselijke temperatuur in bedwang te houden. Handdoek niet vergeten.
Ik begrijp er geen ene moer vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef Koudewinter het volgende:
[..]
Je moet plassen, maar eerst je voeten afdrogen om niet op het parket op je smoeltje te gaan.
Mooi voor haar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:00 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval 2 olympische medailles thuis...
Havelange is een 95jarige corupte ex-voorzitter van de FIFA. Die weet niet eens of er lucht of zand in een band zit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee, het is wielrennen in de winter. Wielrennen is er al, duh, dus opflikkeren met dat veldrijden, aldus Joao Havelange.
Wie is dat ?quote:
Je hebt het sportnieuws de laatste tijd nog wel zodanig gevolgd dat je weet dat de Spelen in Londen zijn hoop ik?quote:
Terpstra kan je wegzappen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef Syntix het volgende:
Waarom krijgt de OS relatief gezien zo ontzettend veel zendtijd en aandacht? Vergeleken met bijv. het EK/WK vind ik echt dat ze zoveel zendtijd hebben en er zoveel aandacht aan geven op de publieke zenders.
En ik heb een godsgruwelijke hekel aan Erica Terpstraen de NOS
![]()
is het grootste sportevenement dat er isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef Syntix het volgende:
Waarom krijgt de OS relatief gezien zo ontzettend veel zendtijd en aandacht? Vergeleken met bijv. het EK/WK vind ik echt dat ze zoveel zendtijd hebben en er zoveel aandacht aan geven op de publieke zenders.
![]()
Omdat het het grootste sportevenement ter wereld is, en er tig verschillende sporten zijn die allemaal aandacht verdienen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef Syntix het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
is het grootste sportevenement dat er is
Dan nog is er zo veel zendtijd voor de OS, terwijl aan de helft van de sporten NL niet eens meedoet of echt kansloos saai zijn. Ik denk meer dat het komt door de verschillende sporten / het soort publiek en de saamhorigheid die we in NL proberen te creeëren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het het grootste sportevenement ter wereld is, en er tig verschillende sporten zijn die allemaal aandacht verdienen.
Wat mij betreft mag er nog meer aandacht voor zijn
Nee, het komt doordat het het grootste sportevenement ter wereld is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Dan nog is er zo veel zendtijd voor de OS, terwijl aan de helft van de sporten NL niet eens meedoet of echt kansloos saai zijn. Ik denk meer dat het komt door de verschillende sporten / het soort publiek en de saamhorigheid die we in NL proberen te creeëren.
Waarom de sport al laten beginnen voor de openingquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Wilskracht het volgende:
Waarom vandaag een rustdag met een raar feestje terwijl de sport de afgelopen dagen al zo mooi bezig is.
Volgens mij hebben ze bij Eurosport mee zitten lezen: ik kijk nu naar de samenvatting van Spanje-Japan en het "Live" staat er nu niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
Klein ergernisje: zit je te zappen, zie je voetbal op Eurosport, staat live in beeld, maar blijkt het een samenvatting te zijn.
Je vergeet nog dat er in uren sport veel meer te zien is dan bij de Tour of het EK. Bij de Tour is dat 4 tot 6 uur per dag en bij het EK, maar 3 tot 3,5 uur per dag. Daardoor is er sowieso al veel te zien. Heb je te maken met heel veel beelden. En het is het oudste evenement van de drie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Dan nog is er zo veel zendtijd voor de OS, terwijl aan de helft van de sporten NL niet eens meedoet of echt kansloos saai zijn. Ik denk meer dat het komt door de verschillende sporten / het soort publiek en de saamhorigheid die we in NL proberen te creeëren.
Klopt ja. Die denken dat mensen dan sneller geneigd zijn om te blijven kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Montov het volgende:
Europosrt heeft best wel vaak dat LIVE in beeld staan terwijl het niet live is. Bedriegelijk en storend.
Hoe ? Vertel me hoe aubquote:
Tja, zal hem weinig kunnen schelen denk ik, zijn kansen op goud zijn er niet minder om gewordenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:49 schreef Thas het volgende:
Grappig detail is trouwens dat de nummer 2 bij het mannen boogschieten van vandaag ook het oude wereldrecord brak, maar dat was dus niet genoeg.
Was een ironisch grapjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt het sportnieuws de laatste tijd nog wel zodanig gevolgd dat je weet dat de Spelen in Londen zijn hoop ik?
Al 6 uur vrouwenvoetbal gezien en 6 uur mannenvoetbal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom de sport al laten beginnen voor de opening
Overigens is het voor mijn gevoel nog helemaal niet begonnen...wat vrouwenvoetbal, wat jeugdvoetbal en boogschieten waar nog niemand af kon vallen
Vanaf morgenochtend wordt het volle toeren tv, radio en internet volgen
Ja, maar op de Spelen zijn dat juist de enige dingen die me eigenlijk totaal niks kunnen schelenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Al 6 uur vrouwenvoetbal gezien en 6 uur mannenvoetbal.
Jammer zijn leuke sporten sport1 had de rechten moeten kopenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar op de Spelen zijn dat juist de enige dingen die me eigenlijk totaal niks kunnen schelen
Niet veel mis met die familie. Ambitieus mag. Maar niet overal en altijd op TV. Little bit to much.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die familie van der Geest die overal opduiken alsof ze massaal gouden medialles hebben gewonnen. De zichzelf iets te profilerende familie. Dennis is echt een vreselijk onbeschofte gast en ook nog eens een waardeloze dj.
En een programma aan elkaar praten doet hij ook alsof hij dat voor kinderen doet (Op weg naar Londen van Max).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die familie van der Geest die overal opduiken alsof ze massaal gouden medialles hebben gewonnen. De zichzelf iets te profilerende familie. Dennis is echt een vreselijk onbeschofte gast en ook nog eens een waardeloze dj.
Tja, de NOS belt Cor omdat Anky van Grunsven niet kon komen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Turnen is toch pas om half 5? Als ik de streampagina van de NOS bekijk staat daar in ieder geval dat het om half 5 begint...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:33 schreef tong80 het volgende:
Waarom zitten we bij de NOS uren naar een dodelijk saaie nog los moeten barstende wielerwedstrijd te kijken, terwijl we van schitterende turners zouden kunnen genieten ?
van wie moet je dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:44 schreef Injetta het volgende:
Weer uren naar wielrennen moeten kijken.....![]()
![]()
Van de NOS...quote:
Op de Duitser is schermen nu.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Van de NOS...![]()
Via de ipad kijk ik judo en via de laptop volg ik tennis.
Maar ik had liever op mijn flatscreen wat meer afwisseling gehad dan urenlang dat stomme wielrennen.
OK thanks... Alles beter dan fietsen...quote:
Het is nu bijna kwart over 5 en volgens mij zijn de turners klaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Turnen is toch pas om half 5? Als ik de streampagina van de NOS bekijk staat daar in ieder geval dat het om half 5 begint...
Klachtwaardig dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nu bijna kwart over 5 en volgens mij zijn de turners klaar
Het was een herhaling van Epke. Er doen geen andere turners mee. Nu de herhaling van de dames estafette zwemsters.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Klachtwaardig dusIk zag half 5 staan op de site en het is nog steeds niet op tv
Correctie: op Eurosport nu.
Die heb ik al gezien inderdaad... maar misschien heb ik een slag gemistquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een herhaling van Epke. Er doen geen andere turners mee. Nu de herhaling van de dames estafette zwemsters.
Mmmm nog een soort ergernis dus: wat is live en wat niet? Streams zijn altijd live neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef kilon het volgende:
Bij NOS is nu ook turnen van andere landen. Maar dat is ook niet hetzelfde als het turnen op het andere stream kanaal. Dus live is dat ook niet.
Dit is van eerder vandaag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef kilon het volgende:
Bij NOS is nu ook turnen van andere landen. Maar dat is ook niet hetzelfde als het turnen op het andere stream kanaal. Dus live is dat ook niet.
Daar erger ik me ook echt aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm nog een soort ergernis dus: wat is live en wat niet? Streams zijn altijd live neem ik aan?
Soms wel en soms niet. Het is vaak heel onduidelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook echt aan.
Ned 1 is iig niet live volgens mij.
Idd duidelijk is anders. Toen ik vanmiddag roeien en zwemmen op eurosport keek hadden ze daar de uitslag al en toen ik naar ned 1 zapte, zaten ze nog midden in de racequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms wel en soms niet. Het is vaak heel onduidelijk.
Ik had het van de week op Eurosport, wat ik al eerder postte geloof ik, ik zette het op en zag voetbal, stond Live in beeld, ik dacht: oh er is een wedstrijd bezig, maar nee hoor, het bleek een samenvatting te zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd duidelijk is anders. Toen ik vanmiddag roeien en zwemmen op eurosport keek hadden ze daar de uitslag al en toen ik naar ned 1 zapte, zaten ze nog midden in de race
ja ditquote:
Zelfs nu ze winnen doen ze het nogquote:
Jij misgunt de Paralympics een eigen openingsceremonie met daarbij het ontsteken van de vlam?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef TLC het volgende:
Dat de vlam na afloop van de OS wordt gedoofd terwijl de paralympics nog moeten beginnen, tellen invalide sporters niet mee of zo ?![]()
![]()
![]()
Die vlam is allang onstoken in Griekenland.......quote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij misgunt de Paralympics een eigen openingsceremonie met daarbij het ontsteken van de vlam?
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Die vlam is allang onstoken in Griekenland.......
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs nu ze winnen doen ze het nog
Ja ik vergat daar een woordje ja, maar dat was logisch an sich.quote:
Werkt idd niet. Bij het biljarten wel. Maar dit is bijna niet te volgen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:52 schreef Karina het volgende:
Ook een hockeyergernis: dat felblauwe veld met felroze rand
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:52 schreef tong80 het volgende:
Badminton is voor de NOS dus ook niet belangrijk genoeg. Yao Jie wint de eerste partij. Niks van te zien.
precies dit, zit iedereen lang te wachten op het commentaar van Vos, breken ze het af voor dom gelul, waar is de $@$#& NOS mee bezig.quote:
Zuurste post in dit topic.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:12 schreef Malahide het volgende:
Die kuthockeykoters met hun 'hup Hôllônd' en ''t is stillll aan de ovujkant' nu tijdens Nederland-België.
Majoor Boszhard?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De overdrijving bij de radio sportzomer
TRANEN IN MIJN OGEN. WAT EEN HELDIN
![]()
Ze lezen echt mee he.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:52 schreef tong80 het volgende:
Badminton is voor de NOS dus ook niet belangrijk genoeg. Yao Jie wint de eerste partij. Niks van te zien.
Steeds naar boven moeten kijken terwijl het regent is ook niet alles lijkt me. Misschien dat ze hem daarom wel ophouden.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:44 schreef TLC het volgende:
Beachvolleyballers die een zonnebril dragen terwijl het met bakken uit de hemel komt, alleen maar om er 'cool' uit te zien
quote:
Verrassend.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:36 schreef Karina het volgende:
En weer een herhaling uitzenden terwijl er een Nederlander "live" bezig is
Is al dik 10 jaar toegestaan toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:58 schreef jrk1990 het volgende:
Vrouwen die nu opeens zijn toegestaan in het clubhuis van lords bij het handboogschieten
En die verrekte Volkswagen op met dat stomme jankkindquote:Op maandag 30 juli 2012 19:24 schreef Ericr het volgende:
'Warrumee broodjes' en die niet grappige Surinamer tijdens de reclames worden ook wel vervelend zo langzamerhand.
De commentatoren moeten de stekker van de speakers eruit trekken dus?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef Jovatov het volgende:
Ik erger me wel een klein beetje aan de commentatoren ter plekke. Kijk dat er bij beach volleybal wat vrolijke muziekjes doorheen komen, prima. Maar bij schermen, kanoën of handboogschieten vind ik dat wel behoorlijk overdreven...
Daar haar kijk ik dus altijd graag he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig alleen in de ochtend, mooie tijd voor kleuterklaspraat over sport.
Het is echt te zot voor woorden ja....quote:Op maandag 30 juli 2012 22:19 schreef Redefine het volgende:
Zojuist beweerden ze bij de NOS met droge ogen dat ze een zwemafstand hadden gemist, doordat het in gedrang kwam met andere sporten. Echt na al dat falen gaan ze nu dus ook nog zitten liegen om hun falen te verhullen![]()
Ik heb het ook al in het NOS topic geplaatst, maar ik vind het zo schandalig dat ik het hier ook even doe.
Niet erg. Kom daar maar mee later in het toernooi. Maar ook dat zullen ze niet doenquote:
Vind ik ook ja. Je mag toch verwachten dat ze die korte tijd hun concentratie wel zouden moeten kunnen vasthouden.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef Harveo het volgende:
Waarom lopen die zwemmers met een koptelefoon naar hun plek toe. Laat dat ding gewoon in de kleedkamer..
het staat natuurlijk wel verrekte interessant... en bepaalde koptelefoonleveranciers zullen wel een kleine vergoeding geven voor het dragen....quote:Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef Harveo het volgende:
Waarom lopen die zwemmers met een koptelefoon naar hun plek toe. Laat dat ding gewoon in de kleedkamer..
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarentegen: De bond die ze uit het toernooi flikkert
Zitten we in één koninkrijk met BE, DU en DK dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:40 schreef Syntix het volgende:
Waarom doet GB eigenlijk mee als gecombineerd land en niet gewoon Engeland, Schotland etc. apart? Wij gaan toch ook niet met de Belgen, Duitsers en Denen een landeneenheid vormen om zo meer medailles te halen...
You get my point. Waarom stellen ze dan geen NOC voor al die aparte landen in. Ten eerste is het nu soort van valsspelen, omdat ze met meerdere landen onder 1 vlag/naam meedoen en ten tweede ligt je hart toch eerst bij je land en dan bij je koninkrijk...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef knnth het volgende:
[..]
Zitten we in één koninkrijk met BE, DU en DK dan?
Engeland, Schotland, Noord-Ierland en Wales hebben geen NOC, het Verenigd Koninkrijk wel.
Ik heb dat veld in het echt gezien en dan is het NOG erger.quote:
Dit inderdaad! Mijn god wat is er mis met gewoon groen kunstgras. Nu krijg ik na 3 minuten pijn aan mijn ogen.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:58 schreef jrk1990 het volgende:
Vrouwen die nu opeens zijn toegestaan in het clubhuis van lords bij het handboogschieten
Ik luister iedere dag naar hem op Radio-1. Niks mis mee.quote:
Bij biljarten werkt het wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit inderdaad! Mijn god wat is er mis met gewoon groen kunstgras. Nu krijg ik na 3 minuten pijn aan mijn ogen.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Vooral Arnold Vanderlyde met z'n accent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef TLC het volgende:
Die kutreclames met de sporters erin, ja dat kan ik nog wel snappen vanwege sponsoring, maar zelfs met oud sporters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |