Het is nu bijna kwart over 5 en volgens mij zijn de turners klaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Turnen is toch pas om half 5? Als ik de streampagina van de NOS bekijk staat daar in ieder geval dat het om half 5 begint...
Klachtwaardig dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nu bijna kwart over 5 en volgens mij zijn de turners klaar
Het was een herhaling van Epke. Er doen geen andere turners mee. Nu de herhaling van de dames estafette zwemsters.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Klachtwaardig dusIk zag half 5 staan op de site en het is nog steeds niet op tv
Correctie: op Eurosport nu.
Die heb ik al gezien inderdaad... maar misschien heb ik een slag gemistquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een herhaling van Epke. Er doen geen andere turners mee. Nu de herhaling van de dames estafette zwemsters.
Mmmm nog een soort ergernis dus: wat is live en wat niet? Streams zijn altijd live neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef kilon het volgende:
Bij NOS is nu ook turnen van andere landen. Maar dat is ook niet hetzelfde als het turnen op het andere stream kanaal. Dus live is dat ook niet.
Dit is van eerder vandaag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef kilon het volgende:
Bij NOS is nu ook turnen van andere landen. Maar dat is ook niet hetzelfde als het turnen op het andere stream kanaal. Dus live is dat ook niet.
Daar erger ik me ook echt aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm nog een soort ergernis dus: wat is live en wat niet? Streams zijn altijd live neem ik aan?
Soms wel en soms niet. Het is vaak heel onduidelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook echt aan.
Ned 1 is iig niet live volgens mij.
Idd duidelijk is anders. Toen ik vanmiddag roeien en zwemmen op eurosport keek hadden ze daar de uitslag al en toen ik naar ned 1 zapte, zaten ze nog midden in de racequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms wel en soms niet. Het is vaak heel onduidelijk.
Ik had het van de week op Eurosport, wat ik al eerder postte geloof ik, ik zette het op en zag voetbal, stond Live in beeld, ik dacht: oh er is een wedstrijd bezig, maar nee hoor, het bleek een samenvatting te zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd duidelijk is anders. Toen ik vanmiddag roeien en zwemmen op eurosport keek hadden ze daar de uitslag al en toen ik naar ned 1 zapte, zaten ze nog midden in de race
ja ditquote:
Zelfs nu ze winnen doen ze het nogquote:
Jij misgunt de Paralympics een eigen openingsceremonie met daarbij het ontsteken van de vlam?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef TLC het volgende:
Dat de vlam na afloop van de OS wordt gedoofd terwijl de paralympics nog moeten beginnen, tellen invalide sporters niet mee of zo ?![]()
![]()
![]()
Die vlam is allang onstoken in Griekenland.......quote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij misgunt de Paralympics een eigen openingsceremonie met daarbij het ontsteken van de vlam?
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Die vlam is allang onstoken in Griekenland.......
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs nu ze winnen doen ze het nog
Ja ik vergat daar een woordje ja, maar dat was logisch an sich.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |