Volgens mij hebben ze bij Eurosport mee zitten lezen: ik kijk nu naar de samenvatting van Spanje-Japan en het "Live" staat er nu niet meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
Klein ergernisje: zit je te zappen, zie je voetbal op Eurosport, staat live in beeld, maar blijkt het een samenvatting te zijn.
Je vergeet nog dat er in uren sport veel meer te zien is dan bij de Tour of het EK. Bij de Tour is dat 4 tot 6 uur per dag en bij het EK, maar 3 tot 3,5 uur per dag. Daardoor is er sowieso al veel te zien. Heb je te maken met heel veel beelden. En het is het oudste evenement van de drie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Dan nog is er zo veel zendtijd voor de OS, terwijl aan de helft van de sporten NL niet eens meedoet of echt kansloos saai zijn. Ik denk meer dat het komt door de verschillende sporten / het soort publiek en de saamhorigheid die we in NL proberen te creeëren.
Klopt ja. Die denken dat mensen dan sneller geneigd zijn om te blijven kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef Montov het volgende:
Europosrt heeft best wel vaak dat LIVE in beeld staan terwijl het niet live is. Bedriegelijk en storend.
Hoe ? Vertel me hoe aubquote:
Tja, zal hem weinig kunnen schelen denk ik, zijn kansen op goud zijn er niet minder om gewordenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:49 schreef Thas het volgende:
Grappig detail is trouwens dat de nummer 2 bij het mannen boogschieten van vandaag ook het oude wereldrecord brak, maar dat was dus niet genoeg.
Was een ironisch grapjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt het sportnieuws de laatste tijd nog wel zodanig gevolgd dat je weet dat de Spelen in Londen zijn hoop ik?
Al 6 uur vrouwenvoetbal gezien en 6 uur mannenvoetbal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom de sport al laten beginnen voor de opening
Overigens is het voor mijn gevoel nog helemaal niet begonnen...wat vrouwenvoetbal, wat jeugdvoetbal en boogschieten waar nog niemand af kon vallen
Vanaf morgenochtend wordt het volle toeren tv, radio en internet volgen
Ja, maar op de Spelen zijn dat juist de enige dingen die me eigenlijk totaal niks kunnen schelenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Al 6 uur vrouwenvoetbal gezien en 6 uur mannenvoetbal.
Jammer zijn leuke sporten sport1 had de rechten moeten kopenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar op de Spelen zijn dat juist de enige dingen die me eigenlijk totaal niks kunnen schelen
Niet veel mis met die familie. Ambitieus mag. Maar niet overal en altijd op TV. Little bit to much.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die familie van der Geest die overal opduiken alsof ze massaal gouden medialles hebben gewonnen. De zichzelf iets te profilerende familie. Dennis is echt een vreselijk onbeschofte gast en ook nog eens een waardeloze dj.
En een programma aan elkaar praten doet hij ook alsof hij dat voor kinderen doet (Op weg naar Londen van Max).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die familie van der Geest die overal opduiken alsof ze massaal gouden medialles hebben gewonnen. De zichzelf iets te profilerende familie. Dennis is echt een vreselijk onbeschofte gast en ook nog eens een waardeloze dj.
Tja, de NOS belt Cor omdat Anky van Grunsven niet kon komen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Turnen is toch pas om half 5? Als ik de streampagina van de NOS bekijk staat daar in ieder geval dat het om half 5 begint...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:33 schreef tong80 het volgende:
Waarom zitten we bij de NOS uren naar een dodelijk saaie nog los moeten barstende wielerwedstrijd te kijken, terwijl we van schitterende turners zouden kunnen genieten ?
van wie moet je dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:44 schreef Injetta het volgende:
Weer uren naar wielrennen moeten kijken.....![]()
![]()
Van de NOS...quote:
Op de Duitser is schermen nu.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Van de NOS...![]()
Via de ipad kijk ik judo en via de laptop volg ik tennis.
Maar ik had liever op mijn flatscreen wat meer afwisseling gehad dan urenlang dat stomme wielrennen.
OK thanks... Alles beter dan fietsen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |