Politiek24 heb jij die niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ik heb die zender niet, maar veel mensen wel natuurlijk.
Waarom wel? Al die zenders kijk ik toch niet naar. En de zenders die ik wel zou willen, SyFy bijvoorbeeld, die zitten weer in een apart pakket waar je meer voor moet betalen. Of EL.quote:
Heb zelf bijna alle digitale zenders maar heb het ook wel makkelijk woon nog thuis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom wel? Al die zenders kijk ik toch niet naar. En de zenders die ik wel zou willen, SyFy bijvoorbeeld, die zitten weer in een apart pakket waar je meer voor moet betalen. Of EL.
Daar heb je het alquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:48 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Heb zelf bijna alle digitale zenders maar heb het ook wel makkelijk woon nog thuis.
Nee korfbal.quote:
Kilometer in ruil voor BMX lijkt me prima.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:32 schreef Columbiafan het volgende:
De kilometer (in ruil voor bmx) , de achtervolging, de puntenkoers en de ploegkoers die van het programma geschrapt werden voor vrouwenteamsprint en teamachtervolging (zeer matig niveau) en het omnium voor mannen en vrouwen (idem)![]()
![]()
![]()
![]()
Truus Jansen --> Beetje dikkige boerenvrouw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef tong80 het volgende:
Dat Kromodiwodomodolodo niet gewoon Truus Jansen heet.
Dat mag. Maar niet op de manier van Erica Terpstra. Ik wantrouw mensen die altijd lachen en alles geweldig vinden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef TLC het volgende:
Dat elkaar ophemelen tussen sporters onderling, zo Erika Terpstra achtig 'ja die is een kanjer en die is een kanjer'
Op de Spelen vind ik vrijwel alles lachen en geweldigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag. Maar niet op de manier van Erica Terpstra. Ik wantrouw mensen die altijd lachen en alles geweldig vinden.
Professionele azijnpissers die zeiken over ieder "foutje" van Mart Smeets. Zelf weten ze vaak niks van de hoed en zijn rand. Ze zullen hem nog gaan missen als ie is gestopt. Dan beseffen ze pas wat voor een vakman ie was, met passie voor de sport. Die oprecht bewondering heeft voor topsporters en hun topprestaties.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
Wat jammer dat Mart dat weer presenteert.
Met pensioen en toch blijkbaar geen opvolger voor kunnen vinden die het beter kan?
Wat een enorme massa van fouten weer die hij achter elkaar uitkotste.
En wat braaf van die gasten aan tafel om hem niet steeds af te laten gaan te hem te verbeteren.
Duif is dood fragment uit 88 wel weer leuk om te zien, maar 2x?
Enne..de laatste keer 4 jaar geleden in Athene??????? Korzakov of vroege Alzheimer, Mart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |