Is al dik 10 jaar toegestaan toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:58 schreef jrk1990 het volgende:
Vrouwen die nu opeens zijn toegestaan in het clubhuis van lords bij het handboogschieten
En die verrekte Volkswagen op met dat stomme jankkindquote:Op maandag 30 juli 2012 19:24 schreef Ericr het volgende:
'Warrumee broodjes' en die niet grappige Surinamer tijdens de reclames worden ook wel vervelend zo langzamerhand.
De commentatoren moeten de stekker van de speakers eruit trekken dus?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef Jovatov het volgende:
Ik erger me wel een klein beetje aan de commentatoren ter plekke. Kijk dat er bij beach volleybal wat vrolijke muziekjes doorheen komen, prima. Maar bij schermen, kanoën of handboogschieten vind ik dat wel behoorlijk overdreven...
Daar haar kijk ik dus altijd graag he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig alleen in de ochtend, mooie tijd voor kleuterklaspraat over sport.
Het is echt te zot voor woorden ja....quote:Op maandag 30 juli 2012 22:19 schreef Redefine het volgende:
Zojuist beweerden ze bij de NOS met droge ogen dat ze een zwemafstand hadden gemist, doordat het in gedrang kwam met andere sporten. Echt na al dat falen gaan ze nu dus ook nog zitten liegen om hun falen te verhullen![]()
Ik heb het ook al in het NOS topic geplaatst, maar ik vind het zo schandalig dat ik het hier ook even doe.
Niet erg. Kom daar maar mee later in het toernooi. Maar ook dat zullen ze niet doenquote:
Vind ik ook ja. Je mag toch verwachten dat ze die korte tijd hun concentratie wel zouden moeten kunnen vasthouden.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef Harveo het volgende:
Waarom lopen die zwemmers met een koptelefoon naar hun plek toe. Laat dat ding gewoon in de kleedkamer..
het staat natuurlijk wel verrekte interessant... en bepaalde koptelefoonleveranciers zullen wel een kleine vergoeding geven voor het dragen....quote:Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef Harveo het volgende:
Waarom lopen die zwemmers met een koptelefoon naar hun plek toe. Laat dat ding gewoon in de kleedkamer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |