Het is nu bijna kwart over 5 en volgens mij zijn de turners klaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Turnen is toch pas om half 5? Als ik de streampagina van de NOS bekijk staat daar in ieder geval dat het om half 5 begint...
Klachtwaardig dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nu bijna kwart over 5 en volgens mij zijn de turners klaar
Het was een herhaling van Epke. Er doen geen andere turners mee. Nu de herhaling van de dames estafette zwemsters.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Klachtwaardig dusIk zag half 5 staan op de site en het is nog steeds niet op tv
Correctie: op Eurosport nu.
Die heb ik al gezien inderdaad... maar misschien heb ik een slag gemistquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een herhaling van Epke. Er doen geen andere turners mee. Nu de herhaling van de dames estafette zwemsters.
Mmmm nog een soort ergernis dus: wat is live en wat niet? Streams zijn altijd live neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef kilon het volgende:
Bij NOS is nu ook turnen van andere landen. Maar dat is ook niet hetzelfde als het turnen op het andere stream kanaal. Dus live is dat ook niet.
Dit is van eerder vandaag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef kilon het volgende:
Bij NOS is nu ook turnen van andere landen. Maar dat is ook niet hetzelfde als het turnen op het andere stream kanaal. Dus live is dat ook niet.
Daar erger ik me ook echt aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm nog een soort ergernis dus: wat is live en wat niet? Streams zijn altijd live neem ik aan?
Soms wel en soms niet. Het is vaak heel onduidelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook echt aan.
Ned 1 is iig niet live volgens mij.
Idd duidelijk is anders. Toen ik vanmiddag roeien en zwemmen op eurosport keek hadden ze daar de uitslag al en toen ik naar ned 1 zapte, zaten ze nog midden in de racequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms wel en soms niet. Het is vaak heel onduidelijk.
Ik had het van de week op Eurosport, wat ik al eerder postte geloof ik, ik zette het op en zag voetbal, stond Live in beeld, ik dacht: oh er is een wedstrijd bezig, maar nee hoor, het bleek een samenvatting te zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd duidelijk is anders. Toen ik vanmiddag roeien en zwemmen op eurosport keek hadden ze daar de uitslag al en toen ik naar ned 1 zapte, zaten ze nog midden in de race
ja ditquote:
Zelfs nu ze winnen doen ze het nogquote:
Jij misgunt de Paralympics een eigen openingsceremonie met daarbij het ontsteken van de vlam?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef TLC het volgende:
Dat de vlam na afloop van de OS wordt gedoofd terwijl de paralympics nog moeten beginnen, tellen invalide sporters niet mee of zo ?![]()
![]()
![]()
Die vlam is allang onstoken in Griekenland.......quote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij misgunt de Paralympics een eigen openingsceremonie met daarbij het ontsteken van de vlam?
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Die vlam is allang onstoken in Griekenland.......
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs nu ze winnen doen ze het nog
Ja ik vergat daar een woordje ja, maar dat was logisch an sich.quote:
Werkt idd niet. Bij het biljarten wel. Maar dit is bijna niet te volgen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:52 schreef Karina het volgende:
Ook een hockeyergernis: dat felblauwe veld met felroze rand
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:52 schreef tong80 het volgende:
Badminton is voor de NOS dus ook niet belangrijk genoeg. Yao Jie wint de eerste partij. Niks van te zien.
precies dit, zit iedereen lang te wachten op het commentaar van Vos, breken ze het af voor dom gelul, waar is de $@$#& NOS mee bezig.quote:
Zuurste post in dit topic.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:12 schreef Malahide het volgende:
Die kuthockeykoters met hun 'hup Hôllônd' en ''t is stillll aan de ovujkant' nu tijdens Nederland-België.
Majoor Boszhard?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De overdrijving bij de radio sportzomer
TRANEN IN MIJN OGEN. WAT EEN HELDIN
![]()
Ze lezen echt mee he.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:52 schreef tong80 het volgende:
Badminton is voor de NOS dus ook niet belangrijk genoeg. Yao Jie wint de eerste partij. Niks van te zien.
Steeds naar boven moeten kijken terwijl het regent is ook niet alles lijkt me. Misschien dat ze hem daarom wel ophouden.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:44 schreef TLC het volgende:
Beachvolleyballers die een zonnebril dragen terwijl het met bakken uit de hemel komt, alleen maar om er 'cool' uit te zien
quote:
Verrassend.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:36 schreef Karina het volgende:
En weer een herhaling uitzenden terwijl er een Nederlander "live" bezig is
Is al dik 10 jaar toegestaan toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:58 schreef jrk1990 het volgende:
Vrouwen die nu opeens zijn toegestaan in het clubhuis van lords bij het handboogschieten
En die verrekte Volkswagen op met dat stomme jankkindquote:Op maandag 30 juli 2012 19:24 schreef Ericr het volgende:
'Warrumee broodjes' en die niet grappige Surinamer tijdens de reclames worden ook wel vervelend zo langzamerhand.
De commentatoren moeten de stekker van de speakers eruit trekken dus?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:27 schreef Jovatov het volgende:
Ik erger me wel een klein beetje aan de commentatoren ter plekke. Kijk dat er bij beach volleybal wat vrolijke muziekjes doorheen komen, prima. Maar bij schermen, kanoën of handboogschieten vind ik dat wel behoorlijk overdreven...
Daar haar kijk ik dus altijd graag he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig alleen in de ochtend, mooie tijd voor kleuterklaspraat over sport.
Het is echt te zot voor woorden ja....quote:Op maandag 30 juli 2012 22:19 schreef Redefine het volgende:
Zojuist beweerden ze bij de NOS met droge ogen dat ze een zwemafstand hadden gemist, doordat het in gedrang kwam met andere sporten. Echt na al dat falen gaan ze nu dus ook nog zitten liegen om hun falen te verhullen![]()
Ik heb het ook al in het NOS topic geplaatst, maar ik vind het zo schandalig dat ik het hier ook even doe.
Niet erg. Kom daar maar mee later in het toernooi. Maar ook dat zullen ze niet doenquote:
Vind ik ook ja. Je mag toch verwachten dat ze die korte tijd hun concentratie wel zouden moeten kunnen vasthouden.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef Harveo het volgende:
Waarom lopen die zwemmers met een koptelefoon naar hun plek toe. Laat dat ding gewoon in de kleedkamer..
het staat natuurlijk wel verrekte interessant... en bepaalde koptelefoonleveranciers zullen wel een kleine vergoeding geven voor het dragen....quote:Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef Harveo het volgende:
Waarom lopen die zwemmers met een koptelefoon naar hun plek toe. Laat dat ding gewoon in de kleedkamer..
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarentegen: De bond die ze uit het toernooi flikkert
Zitten we in één koninkrijk met BE, DU en DK dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:40 schreef Syntix het volgende:
Waarom doet GB eigenlijk mee als gecombineerd land en niet gewoon Engeland, Schotland etc. apart? Wij gaan toch ook niet met de Belgen, Duitsers en Denen een landeneenheid vormen om zo meer medailles te halen...
You get my point. Waarom stellen ze dan geen NOC voor al die aparte landen in. Ten eerste is het nu soort van valsspelen, omdat ze met meerdere landen onder 1 vlag/naam meedoen en ten tweede ligt je hart toch eerst bij je land en dan bij je koninkrijk...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef knnth het volgende:
[..]
Zitten we in één koninkrijk met BE, DU en DK dan?
Engeland, Schotland, Noord-Ierland en Wales hebben geen NOC, het Verenigd Koninkrijk wel.
Ik heb dat veld in het echt gezien en dan is het NOG erger.quote:
Dit inderdaad! Mijn god wat is er mis met gewoon groen kunstgras. Nu krijg ik na 3 minuten pijn aan mijn ogen.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:58 schreef jrk1990 het volgende:
Vrouwen die nu opeens zijn toegestaan in het clubhuis van lords bij het handboogschieten
Ik luister iedere dag naar hem op Radio-1. Niks mis mee.quote:
Bij biljarten werkt het wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit inderdaad! Mijn god wat is er mis met gewoon groen kunstgras. Nu krijg ik na 3 minuten pijn aan mijn ogen.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Vooral Arnold Vanderlyde met z'n accent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef TLC het volgende:
Die kutreclames met de sporters erin, ja dat kan ik nog wel snappen vanwege sponsoring, maar zelfs met oud sporters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |