quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarentegen: De bond die ze uit het toernooi flikkert
Zitten we in één koninkrijk met BE, DU en DK dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:40 schreef Syntix het volgende:
Waarom doet GB eigenlijk mee als gecombineerd land en niet gewoon Engeland, Schotland etc. apart? Wij gaan toch ook niet met de Belgen, Duitsers en Denen een landeneenheid vormen om zo meer medailles te halen...
You get my point. Waarom stellen ze dan geen NOC voor al die aparte landen in. Ten eerste is het nu soort van valsspelen, omdat ze met meerdere landen onder 1 vlag/naam meedoen en ten tweede ligt je hart toch eerst bij je land en dan bij je koninkrijk...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef knnth het volgende:
[..]
Zitten we in één koninkrijk met BE, DU en DK dan?
Engeland, Schotland, Noord-Ierland en Wales hebben geen NOC, het Verenigd Koninkrijk wel.
Ik heb dat veld in het echt gezien en dan is het NOG erger.quote:
Dit inderdaad! Mijn god wat is er mis met gewoon groen kunstgras. Nu krijg ik na 3 minuten pijn aan mijn ogen.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:58 schreef jrk1990 het volgende:
Vrouwen die nu opeens zijn toegestaan in het clubhuis van lords bij het handboogschieten
Ik luister iedere dag naar hem op Radio-1. Niks mis mee.quote:
Bij biljarten werkt het wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit inderdaad! Mijn god wat is er mis met gewoon groen kunstgras. Nu krijg ik na 3 minuten pijn aan mijn ogen.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Vooral Arnold Vanderlyde met z'n accent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef TLC het volgende:
Die kutreclames met de sporters erin, ja dat kan ik nog wel snappen vanwege sponsoring, maar zelfs met oud sporters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |