ouwe reus is met vakantie tochquote:
quote:
Ah ok. Belgische Ardennen toch? Had hij toch speciaal op aangedrongen bij z'n ouders zodat hij zeker wist dat ze er Jupiler hadden?quote:
Ben al 3 dagen geweest 's avonds. Lekker op een paviljoentje man. Heerlijk wat kreeft eten en bier tanken.quote:
Maar nu ben je terug geen strand meer voor jou.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben al 3 dagen geweest 's avonds. Lekker op een paviljoentje man. Heerlijk wat kreeft eten en bier tanken.
Welcome back, captainquote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben al 3 dagen geweest 's avonds. Lekker op een paviljoentje man. Heerlijk wat kreeft eten en bier tanken.
Hij heeft mij beloofd dat ie geen kratjes ging legenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ah ok. Belgische Ardennen toch? Had hij toch speciaal op aangedrongen bij z'n ouders zodat hij zeker wist dat ze er Jupiler hadden?
Ja ik was er zondag de hele dag schijnt het maar kan mij er vrij weinig van herinnerenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
opscheppen zoals alleen hmf dat kan doenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk scheppen, zandkastelen bouwen en met je strandbal spelen, niks mis mee.
Jawel man, wou net weer gaan maar afhakers haken af.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar nu ben je terug geen strand meer voor jou.
Ja ach, we gaan met de scooterquote:
HMF zit toevallig in Scheveningen as we speak.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
opscheppen zoals alleen hmf dat kan doen
Toch jammer strand is geweldig.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel man, wou net weer gaan maar afhakers haken af.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ach, we gaan met de scooter
En wijk aan Zee valt best mee hoor
Is die alweer terug van zijn wereldreis?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF zit toevallig in Scheveningen as we speak.
De man zou in Parijs moeten zitten.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF zit toevallig in Scheveningen as we speak.
Hij is niet ver gekomen, zoals ik al voorspeld had.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is die alweer terug van zijn wereldreis?
Meeste gaan naar Zandvoort he boelerquote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met iedereen uit Amsterdam e.o. ook allemaal naar dezelfde 5 km strand gaan.
Hoek van Holland zekerquote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is niet ver gekomen, zoals ik al voorspeld had.
Hij is dus helemaal niet gegaan neequote:Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
Hij vond het dom om in Parijs te gaan zitten als het hier ook mooi weer was.
Logisch...ik heb ook geen zin om in bijv. Thailand op vakantie te gaan als het hier ook mooi weer is.
sowieso treurige figuren allemaal jwzquote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meeste gaan naar Zandvoort he boeler
Brussel aangetikt, ff met DonRaja gepartyed etc.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is dus helemaal niet gegaan nee
Het is 1 dag mooi weer, wat een lulsmoes maar goed dat zijn we wel gewend van drsquote:Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
Hij vond het dom om in Parijs te gaan zitten als het hier ook mooi weer was.
Logisch...ik heb ook geen zin om in bijv. Thailand op vakantie te gaan als het hier ook mooi weer is.
Fuck...cover blown.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
He Kapi, dat over HMF is niet geheel juist. Hij zit in Pyongyang, is bezig met de hereniging van Noord en Zuid Korea
Dat zijn inderdaad de normale berichtenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
He Kapi, dat over HMF is niet geheel juist. Hij zit in Pyongyang, is bezig met de hereniging van Noord en Zuid Korea
tuurlijk knulquote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
sowieso treurige figuren allemaal jwz
Wat? sfeertje is toch kansloos daar joh met al die paupers die op dat strand afkomen?quote:
Ik ga toch naar Wijk aan Zee zei ikquote:Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? sfeertje is toch kansloos daar joh met al die paupers die op dat strand afkomen?Kunt je kont niet keren en overal afval en lawaai. Nee...ga jij daar maar lekker op dat kermisstrand liggen, ik blijf hier wel.
Waar is hier? Tilburgquote:Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? sfeertje is toch kansloos daar joh met al die paupers die op dat strand afkomen?Kunt je kont niet keren en overal afval en lawaai. Nee...ga jij daar maar lekker op dat kermisstrand liggen, ik blijf hier wel.
Appelhof jaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terschelling is mooi lekker blowen in de duinen en dan stoned op het strand gaan liggen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terschelling is mooi lekker blowen in de duinen en dan stoned op het strand gaan liggen.
Appelhof, kankerzieke vakantie gehad alleen 1 nare ervaring en die heb ik hier weleens verteldquote:
Vertel anders nog eensquote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Appelhof, kankerzieke vakantie gehad alleen 1 nare ervaring en die heb ik hier weleens verteld hier
Nee kanker Appelhof. je moet daar een zomerbaantje vinden met makkelijke uren.quote:
Dikke vinger in je reet van een dikke mokkel jaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het had te maken met een vinger en een plek waar je die niet wilt hebben
Hoelang kom je er alquote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee kanker Appelhof. je moet daar een zomerbaantje vinden met makkelijke uren.
Veel beter helemaal als die eilanders je als incrowd gaan zien zit je goed dan mag je naar het besloten zomerfeest Aardbeien feest. 10 euro intree en dan gratis zuipen.
quote:
Na 1 zomer mocht ik daar al heen mang.quote:
Ze waren blij dat jij er was met je stash denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na 1 zomer mocht ik daar al heen mang.
Kankerbitch, ik zit aan een verlepte rundvleessaladequote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik eet nu een broodje verse gerookte paling.Zo teringlekker he. Ongelofelijk.
Ik ga van de week nog maar een keer kijken danquote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
Oi.
Batman Rises gezien. Aardige film hoor.
hehequote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga van de week nog maar een keer kijken dan
Defo mate.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Defo mate.Gaan we samen? Kun je weer zo'n lelijke bril op die neus van je zetten.
Serieus ik word hier zo dik he. ff een update van wat ik de afgelopen dagen heb gegeten.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kankerbitch, ik zit aan een verlepte rundvleessalade
Is niet in 3D, hèquote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Defo mate.Gaan we samen? Kun je weer zo'n lelijke bril op die neus van je zetten.
Je bent al geweest en vond het niks?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goffetomme manquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus ik word hier zo dik he. ff een update van wat ik de afgelopen dagen heb gegeten.
- broodjes verse gerookte paling van de markt
- een hele kreeft
- verse kabeljauw van de visboer aan de haven
- lamsrack
- spare ribs
Weet ik maar Steven heeft standaard toch zo'n bril op/quote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Is niet in 3D, hè
[..]
Je bent al geweest en vond het niks?
Later boelerquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Nou ik ga naar m'n werk. Fijne avond gasten!
Ben geweest en weet er niks meer vanquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Is niet in 3D, hè
[..]
Je bent al geweest en vond het niks?
Oud nieuws.. rare keus is het wel kerel heeft zelf opgegeven om het WK te kunnen kijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tator-Robinson.dhtml![]()
Krijgen we die boeler van een Dennis Weening als presentator van Expeditie Robinson.
Ah, verklaard een hoop.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben geweest en weet er niks meer van
lsd dit dat
quote:Een 14-jarige jongen uit Nederland is maandag in België verdronken. Hij was op een meer van een vlot gevallen en kwam niet meer boven, schrijven Belgische media.
Het ongeluk gebeurde rond 15.30 uur in het meer van La Gileppe, bij Verviers in de provincie Luik. Vrienden van de tiener brachten de hulpdiensten op de hoogte, waarna duikers van de brandweer het lichaam van de jongen rond 18.00 uur naar het oppervlak brachten.
Je hebt LSD gebruikt toen je naar die film ging?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben geweest en weet er niks meer van
lsd dit dat
Dag ervoor alquote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt LSD gebruikt toen je naar die film ging?
Beetje duur tripje of wat?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, verklaard een hoop.
Morgen trouwens boeken voor Kiev volgende week, zin in!
Tof man. Hoeveel dagen? 2?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, verklaard een hoop.
Morgen trouwens boeken voor Kiev volgende week, zin in!
Dat is best goedkoop manquote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ¤300 kwijt voor vlucht + hotel. Blijf vier dagen.
Valt best mee inderdaad. Als ik al hoor dat andere meer kwijt zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop man
Toen ik naar Moskou ging was ik zowat 1000euro kwijt
Maarja is al paar jaar terug
ff oogsten en je vliegt zo business class ernaar toe man.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop man
Toen ik naar Moskou ging was ik zowat 1000euro kwijt
Maarja is al paar jaar terug
Geen geld.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ¤300 kwijt voor vlucht + hotel. Blijf vier dagen.
Hmm ik was zelfs 2jaar terug toen ik op vakantie was in Italie en naar Griekenland ging voor al meer kwijtquote:Op maandag 23 juli 2012 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt best mee inderdaad. Als ik al hoor dat andere meer kwijt zijn.
Keihard spacen manquote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is 't effect van LSD precies?
Ik moet gvd die dinsdag dus sowieso werken man. Kutzooi.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen geld.
Ga niet, krijg geen mensen mee en moet ook nog paspoort regelen dan enzo.Gok maar op die EL play offs dat daar een leuke tegenstander wordt geloot. Zal je zien dat we dan naar Rusland moeten.
We spelen CL hequote:Op maandag 23 juli 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen geld.
Ga niet, krijg geen mensen mee en moet ook nog paspoort regelen dan enzo.Gok maar op die EL play offs dat daar een leuke tegenstander wordt geloot. Zal je zien dat we dan naar Rusland moeten.
Hallucineren, trippen. Beetje de harddrug versie van paddo's.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Spacen' is nogal een ruim begrip.
En iets langere variant ervanquote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallucineren, trippen. Beetje de harddrug versie van paddo's.
Ok. Niks voor mij dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallucineren, trippen. Beetje de harddrug versie van paddo's.
Ik denk dat jullie Kiev nog wel kunnen hebben hoor op 1 of andere manierquote:
Pfftquote:
Ik vind eigenlijk dat ieder mens het een keer meegemaakt moet hebben. Helemaal op natuurlijke shit zoals truffels en paddo's. Het is zo'n enorme eye-opener.quote:
ook dat jaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
En relaxter vind ik. Kan je veel meer sturen.
Nadenken over het leven luisterend naar chille muziek en beetje de muren aan het bekijkenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ieder mens het een keer meegemaakt moet hebben. Helemaal op natuurlijke shit zoals truffels en paddo's. Het is zo'n enorme eye-opener.
Maar imo gaat er ook niets boven hallucinogene drugs.
Ja, ik moet het wel een keer gaan meemaken, eigenlijk. Ben gewoon benieuwdquote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ieder mens het een keer meegemaakt moet hebben. Helemaal op natuurlijke shit zoals truffels en paddo's. Het is zo'n enorme eye-opener.
Maar imo gaat er ook niets boven hallucinogene drugs.
Kut is dat je het niet uit kan zetten.quote:
Sowieso, ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nadenken over het leven luisterend naar chille muziek en beetje de muren aan het bekijken
Wel herkenbaar jaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, ja.
Maargoed, het is altijd moeilijk om uit te leggen aan mensen die het niet gedaan hebben. Maar de eerste keer paddo's, mijn god zeg. Ik wist niet eens dat mijn hersenen allemaal tot dat in staat waren.
Dat dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut is dat je het niet uit kan zetten.
Neequote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgen jullie ook die shit als je naar www.google.com of www.google.nl probeert te gaan overeen 'beveiligingscertificaat van die website'?
Het beveiligingscertificaat van de server is nog niet geldig.quote:
Ligt aan je browser.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het beveiligingscertificaat van de server is nog niet geldig.
U probeert www.google.nl te bereiken, maar de server heeft een certificaat gepresenteerd dat nog niet geldig is. Er is geen informatie beschikbaar om te bepalen of dat certificaat betrouwbaar is. Google Chrome kan niet volledig garanderen dat u communiceert met www.google.nl en niet met een aanvaller. De klok van uw computer staat momenteel ingesteld op maandag 25 juni 2012 22:45:20. Is dit de correcte tijd? Als dit niet zo is, moet u de fout herstellen en deze pagina vernieuwen.
U kunt beter niet verder gaan, vooral niet als deze waarschuwing niet eerder is weergegeven voor deze website.
Toch doorgaan Terug naar de veiligheid
Sowieso kut omdat google.. je staat waarschijnlijk nu al op de zwarte lijst van de fbi.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sowieso kut omdat google.. je staat waarschijnlijk nu al op de zwarte lijst van de fbi.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sowieso kut omdat google.. je staat waarschijnlijk nu al op de zwarte lijst van de fbi.
ggmm denk ikquote:
Hierom niet doen dus. Als je denkt wat nou als het fout gaat dan gaat het fout.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
Mij lijkt hallucinaties kut, vooral als het de verkeerde kant op gaat
Is ook niks voor mij, ik bedenk de hele dag doom-scenario's.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hierom niet doen dus. Als je denkt wat nou als het fout gaat dan gaat het fout.
Paon niet zo pesten.quote:
Ik doe altijd telefoon uit en deuren op slotquote:Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
Ik werd tijdens een paddotrip door mijn (ex) vriendin gebeld dat haar vader was overleden bij een auto-ongeluk. Toen ging ik wel even goed slecht ja.
Rare was wel dat ik gelijk redelijk nuchter was, moest ook naar haar toe. Sindsdien heb ik altijd de telefoon uit tijdens trippen. Het is sowieso wazig om dan opeens normale mensen te horen.
Adrenaline bitch.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
Ik werd tijdens een paddotrip door mijn (ex) vriendin gebeld dat haar vader was overleden bij een auto-ongeluk. Toen ging ik wel even goed slecht ja.
Rare was wel dat ik gelijk redelijk nuchter was, moest ook naar haar toe. Sindsdien heb ik altijd de telefoon uit tijdens trippen. Het is sowieso wazig om dan opeens normale mensen te horen.
Ik had wel redelijk laat pas door dat ik echt met haar aan het praten was en ze ook echt die dingen zei. Maarja, na een paar minuten neemt inderdaad je verstand en de adrenaline het dan wel over.quote:
Wijk aan Zeequote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Woensdag maar niet naar Walibi maar naar het strand.![]()
Iemand nog aanraders in plaats van hutje mutje liggen op dat tokkie Scheveningen?
E3quote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Iemand nog aanraders in plaats van hutje mutje liggen op dat tokkie Scheveningen?
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
M'n moeder ging trouwens m'n bed opmaken toen ik weer bij m'n ouders aan kwam kakken voor de zomer. Ik ben natuurlijk niet de beroerdste....roept ze zo vanuit de badkamer: 'Vind je het erg om op een Ajax kussensloop te slapen?'
Soms...moeders.![]()
![]()
Ja, Zeeland.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Kloptquote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch met die smogfabriek daarachter
Dus je moeder is nu logeren in het ziekenhuis?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
M'n moeder ging trouwens m'n bed opmaken toen ik weer bij m'n ouders aan kwam kakken voor de zomer. Ik ben natuurlijk niet de beroerdste....roept ze zo vanuit de badkamer: 'Vind je het erg om op een Ajax kussensloop te slapen?'
Soms...moeders.![]()
![]()
Jouw moederquote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
Soms...moeders.![]()
![]()
Wat moeten jou ouders met een Ajax kussensloop in huis?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
Soms...moeders.![]()
![]()
Zijn broertjequote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moeten jou ouders met een Ajax kussensloop in huis?
Dit lijkt me inderdaad de meest relevante vraag.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch goed man, als je zoon een verkeerde weg ingeslagen is doe je er alles aan om hem weer op het rechte pad te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Broertjes. Sommigen hebben homosensuele broertjes, die van mij zijn Ajax-fan.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
M'n moeder is volledig neutraal en m'n pa is voor Feyenoord, dus ergens is 't fout gegaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch goed man, als je zoon een verkeerde weg ingeslagen is doe je er alles aan om hem weer op het rechte pad te krijgen.
Ja manquote:
Vast een afwijking in de hersenen, sommige worden graag door hun vriendin gepeg'd, andere willen lompe SM.. sommige kiezen voor Ajax.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n moeder is volledig neutraal en m'n pa is voor Feyenoord, dus ergens is 't fout gegaan.
Dan kan je nog beter een boeler broer hebben inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Broertjes. Sommigen hebben homosensuele broertjes, die van mij zijn Ajax-fan.Voor je 't weet willen ze ook nog ineens naar Wijk aan Zee om aan 't strand te liggen.
Hm, dan is de keuze van je broertjes opvallend idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n moeder is volledig neutraal en m'n pa is voor Feyenoord, dus ergens is 't fout gegaan.
Ach, dood gaan we toch wel een keer.quote:
Idd. Ach...ik accepteer ze gewoon, ondanks hun handicap.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter een boeler broer hebben inderdaad.
Mijn pa is voor az en mijn broer ook, mijn moeder doet alles om mij te irriteren qua voetbal dus is anti ajaxquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dan is de keuze van je broertjes opvallend idd.
Mijn moeder is voor Feyenoord, m'n pa voor Ajax. Altijd ruzie hier vroeger
Weet je, een boeler broer zou best chill kunnen zijn.. hij kan je altijd goed helpen mbt kleding, hij zal nooit met je vriendin vreemd gaan en het beste.. homo's hebben vaak (lekkere) wijven als vrienden dus jij kan al die mokkels playen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter een boeler broer hebben inderdaad.
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, dood gaan we toch wel een keer.
Leven op het randje, die Steven.
Bij ons vaak 2 broertjes die mij de laatste seizoenen steeds uitlachten en ik die extreem gefrustreerd daarvan werd.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dan is de keuze van je broertjes opvallend idd.
Mijn moeder is voor Feyenoord, m'n pa voor Ajax. Altijd ruzie hier vroeger
Nestbevuiler jij.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn pa is voor az en mijn broer ook, mijn moeder doet alles om mij te irriteren qua voetbal dus is anti ajax
Ja, dat deed ik ook altijd bij m'n broertje die ook voor Feyenoord is.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons vaak 2 broertjes die mij de laatste seizoenen steeds uitlachten en ik die extreem gefrustreerd daarvan werd.
Wantquote:
Geo logica.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je, een boeler broer zou best chill kunnen zijn.. hij kan je altijd goed helpen mbt kleding, hij zal nooit met je vriendin vreemd gaan en het beste.. homo's hebben vaak (lekkere) wijven als vrienden dus jij kan al die mokkels playen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan mezelf prima kleden. Daar heb ik geen boelers voor nodig die me een leren cowboy broek met uitgesneden bilpartij willen aanhijsen.
Please enlighten me.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Je hebt homo's en je hebt flikkers.
Bestaan die nog ja?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Cheestos Chipito's toch weer gekocht en weer spijt..Kaise flips > alle kaaswormpjes.
Homo's, mannen van de mannenliefde die zich (redelijk) normaal gedragen, zich goed kleden, smaak hebben.quote:
Sinds ik bier drink maak ik de gains van mijn leven.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Heerlijk sinds terug van fitness heerlijk aan de Desperados met limoen
Wacht maar tot je kinderen krijgt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef Happel het volgende:
Kijk. Ik kan dan wel in Amersfoort wonen. Het scheelt wel om gewoon een familie te hebben die, in zijn geheel, oorspronkelijk uit Rotterdam komt. Geen gezeik dus met mensen die voor een andere club zijn.
Dit dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef Happel het volgende:
Kijk. Ik kan dan wel in Amersfoort wonen. Het scheelt wel om gewoon een familie te hebben die, in zijn geheel, oorspronkelijk uit Rotterdam komt. Geen gezeik dus met mensen die voor een andere club zijn.
Nee, al is het wel een ongelofelijke nerd. Dus het zou zomaar eens kunnen.quote:
Ook Nederlands docent die homo is, niks mis mee. Al weet niemand of hij met ons zit te te fucken, hij maakt alleen grappen en het is daar altijd een feest. Enige op school die een grap kan uithalen met de afdelingsleider en die er mee weg komt. Alleen niemand weet of hij nou echt homo is of niet (zelfs de docenten niet). Maar het boeit me niet, hij is tofquote:Op maandag 23 juli 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Homo's, mannen van de mannenliefde die zich (redelijk) normaal gedragen, zich goed kleden, smaak hebben.
Flikkers, de overdreven nichten met handtasjes, verwijfde stem, hun kont uitsteken, aan je zitten/plukken en een rare houding hanteren.
Naar mijn beleving zijn de meeste homo's zoals je in de eerste alinea omschreef.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Homo's, mannen van de mannenliefde die zich (redelijk) normaal gedragen, zich goed kleden, smaak hebben.
Flikkers, de overdreven nichten met handtasjes, verwijfde stem, hun kont uitsteken, aan je zitten/plukken en een rare houding hanteren.
Je hebt er ervaring mee?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger had je ze toch ook in pindakaas smaak ofzo? Fucking ranzig iig.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar ze mogen het wel afschaffenzijn niet echt lekker.
Ja, zoiets, die bruine.. die waren echt gooooooooooooooor jaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger had je ze toch ook in pindakaas smaak ofzo? Fucking ranzig iig.
Ik heb een PSV pappa een F'noord opa, maar die opa is er al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dus.
Al heb ik één PSV neef. Maar als je ziet dat ik 13 ooms en tantes heb en alles erom heen is dat geen slechte afwijkingsscore.
Ben jij dit Caland? Wat een genuanceerde post.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar mijn beleving zijn de meeste homo's zoals je in de eerste alinea omschreef.
Alleen al die handtassenpoten die in op TV komen bevestigen dat beeld niet echt.
Maargoed, de typische hetero. Anabolen billie die met zijn shirt uit tof loopt te kijken op defqon met een blond mokkel aan zijn arm heb ik ook een schurfthekel aan.
Ik kan het wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij dit Caland? Wat een genuanceerde post.
Dit dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef Happel het volgende:
Homofobie is volgens mij vooral de angst er zelf ooit in 1 te veranderen en je daardoor als extreem hetero menen te moeten profileren.quote:
Nee dat is dat je negatief gedrag vertoond richting homoseksuele mensen. Zoals vooroordelen, aversie, haat of zelfs angst.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Homofobie is volgens mij vooral de angst er zelf ooit in 1 te veranderen en je daardoor als extreem hetero menen te moeten profileren.
Omdat anders niemand er heen wilt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Waarom is Gambia als vakantiebestemming eigenlijk zo kenkertjegoedkoop?
Onlangs is er een grote plaag geweest van Killerbee's, niet gezien op het nieuws? Toerisme ligt daar net zo stil als toen Natalie Holloway verdwenen was in Aroeba.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Waarom is Gambia als vakantiebestemming eigenlijk zo kenkertjegoedkoop?
Geen geld. Maar kun je beter 5 barki bijlappen en 2 weken lang de koning uithangen in Thailand of Cambodja.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:37 schreef Caland het volgende:
Ok.![]()
Vroeg het me af. Je zit daar serieus al voor 600 euro ofzo een week lang inclusief vlucht in een prima hotel. Toch goedkoop, zou best een keer naar Aids toe willen.
Ha Don. Ik hoorde dat je nogal bezopen was van HMF?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:38 schreef DonRaja het volgende:
Hey, ik ben ook weer in het land der nuchteren.
Ja, ik lees net dat Gambia een beetje het Thailand van Afrika is. Één grote corrupte hoerenkeet, inclusief complete volksstammen die dochters komen aanbieden als je door zo'n dorp loopt als blanke westerling.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen geld. Maar kun je beter 5 barki bijlappen en 2 weken lang de koning uithangen in Thailand of Cambodja.
Uhm jaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha Don. Ik hoorde dat je nogal bezopen was van HMF?
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik lees net dat Gambia een beetje het Thailand van Afrika is. Één grote corrupte hoerenkeet, inclusief complete volksstammen die dochters komen aanbieden als je door zo'n dorp loopt als blanke westerling.
Als je zo kansloos bent dat je niet aan neuken toe komt kun je ook naar de wallen gaan hoor, is dichterbij en voor 600euro kun je ook heel wat doen.quote:
Daar heb je wel 3 wijven aan iedere arm voor zo'n 10 euro per dag.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je zo kansloos bent dat je niet aan neuken toe komt kun je ook naar de wallen gaan hoor, is dichterbij en voor 600euro kun je ook heel wat doen.
Kan je hier ook hebben, maar dan moet je een flinke bult coke hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je wel 3 wijven aan iedere arm voor zo'n 10 euro per dag.
Welnee man.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je wel 3 wijven aan iedere arm voor zo'n 10 euro per dag.
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je zo kansloos bent dat je niet aan neuken toe komt kun je ook naar de wallen gaan hoor, is dichterbij en voor 600euro kun je ook heel wat doen.
Oorgatneukenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:49 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel liever dit dan die verlepte hoeren op de wallen
Nice!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik lees net dat Gambia een beetje het Thailand van Afrika is. Één grote corrupte hoerenkeet, inclusief complete volksstammen die dochters komen aanbieden als je door zo'n dorp loopt als blanke westerling.
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:49 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel liever dit dan die verlepte hoeren op de wallen
Oh.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die muntjes en briefjes?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
Je hebt ook van die Sjeiks die porno sterren in huren om een weekje langs te komen. Soms om over ze heen te pissen voor 10.000 euro etc allemaal van die dingen
Dat is voor hun net zoiets als voor ons 10euro, vandaar de link.
Waarom zal je 10.000 euro betalen om over een hoer heen te pissen?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
Je hebt ook van die Sjeiks die porno sterren in huren om een weekje langs te komen. Soms om over ze heen te pissen voor 10.000 euro etc allemaal van die dingen
Dat is voor hun net zoiets als voor ons 10euro, vandaar de link.
Dus de foto beviel toch?quote:
Nee, van die rare dingen, as in freaky shitquote:
Ja zeker, dat heb ik toch een aantal keer aangegeven Geo.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus de foto beviel toch?
Mijn zusje doet het niet voor geld, maar na 6 mixes is ze aardig gewillig dusben je alsnog goedkoop uit.
Niet alleen dat, ook gewoon om te neuken.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zal je 10.000 euro betalen om over een hoer heen te pissen?
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, van die rare dingen, as in freaky shitkomkommers in haar reet douwen, jouw laten baffen etc ik het allemaal.
Ga er ook echt niet heen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
Zie Caland al lopen met z'n beteuterde gezichtje als hij er ter plaatse achterkomt dat zelfs dáár mensen niet voor een paar euro het vuur uit hun sloffen lopen.
Ik zei in haar reet.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Nog nooit een komkommert in je reet gedouwd dan?
Dan ga je dit jaar niet en spaar je door voor volgend jaar?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga er ook echt niet heen.
Maar ik wil een keer een aparte bestemming, alleen het budget is er niet naar. Met een beetje geluk kom ik op 1300 totaal uit te geven uit. 8 daagjes ergens heen (incl. vluchtdagen). Kom je toch al snel op de standaard shit als Turkije etc. uit.
Maar ik vroeg me af wat Gambia voor land was, en ondertussen lees ik de meest zieke verhalen op bijvoorbeeld hookers.nl enzo.
Nee man, wacht gewoon een paar maanden en ga dan naar Thailand om daar 20 dagen de koning uit te hangen voor dat geld.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga er ook echt niet heen.
Maar ik wil een keer een aparte bestemming, alleen het budget is er niet naar. Met een beetje geluk kom ik op 1300 totaal uit te geven uit. 8 daagjes ergens heen (incl. vluchtdagen). Kom je toch al snel op de standaard shit als Turkije etc. uit.
Maar ik vroeg me af wat Gambia voor land was, en ondertussen lees ik de meest zieke verhalen op bijvoorbeeld hookers.nl enzo.
Heerlijk dit.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zei in haar reet.
Je lijkt Davy wel, constant vragen naar of ik homo ben etc, volgens mij zit je ook al achter mij aan
Rijk mijn anus naar honing ofso?Fok! boelers allemaal achtre mij aan.
Tsja, maar nu zit het in mijn kop. En ik ben al een tijdje niet meer op vakantie geweest.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ga je dit jaar niet en spaar je door voor volgend jaar?
Lekker 14-jarige chickies neuken voor weinig.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, wacht gewoon een paar maanden en ga dan naar Thailand om daar 20 dagen de koning uit te hangen voor dat geld.
Nee, gewoon een bazenvakantie hebben en lekkere backpack-chicks met geile tieten neuken.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar nu zit het in mijn kop. En ik ben al een tijdje niet meer op vakantie geweest.
Maar een chillvakantie ergens all in en dan in een redelijk goedkoop land lijkt me ook wel wat.
[..]
Lekker 14-jarige chickies neuken voor weinig.
Valt ook niet echt op. Twee gasten die naar Thailand gaan, om de mooie natuur natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gewoon een bazenvakantie hebben en lekkere backpack-chicks met geile tieten neuken.
Na de vakantie meteen belletje naar de huisarts voor een SOA testje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt ook niet echt op. Twee gasten die naar Thailand gaan, om de mooie natuur natuurlijk.
Ken er zo nog een paar. Thailand, Brazilie, Indonesie etc. elk jaar weer. Hoe was het? Ja mooi man, genoten. Dit gezien, dat gezien. Geen dag stil gezeten. Ja m'n reet.
Hommohoerquote:
Zijn ook gewoon bazenlanden natuurlijk dus je kunt er prima vakantie vieren. Thailand is nog relatief goedkoop, maar er zullen natuurlijk ook mensen zijn die daar voor heel andere redenen naartoe gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt ook niet echt op. Twee gasten die naar Thailand gaan, om de mooie natuur natuurlijk.
Ken er zo nog een paar. Thailand, Brazilie, Indonesie etc. elk jaar weer. Hoe was het? Ja mooi man, genoten. Dit gezien, dat gezien. Geen dag stil gezeten. Ja m'n reet.
Die Herkenbaarheid is iets voor je ook gek op dingen in iemands rectum duwen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, van die rare dingen, as in freaky shitkomkommers in haar reet douwen, jouw laten baffen etc ik het allemaal.
Heb een tijdje gewerkt met zo'n Chinees, echt een goude gozer, knettertjeleip.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na de vakantie meteen belletje naar de huisarts voor een SOA testje.
Sowieso binnenkort manquote:
Idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso binnenkort man
Moeten sowieso ff pilsen en wat dingen overleggen
Had je al iets van die tranny gehoord?quote:
Woensdag terug van vakantie, en dan zou die laten weten wanneer het de vrachtwagen van pappi's werk kon hosselenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had je al iets van die tranny gehoord?
Top manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Woensdag terug van vakantie, en dan zou die laten weten wanneer het de vrachtwagen van pappi's werk kon hosselen_!
Ik ga er achter aan voor je man. Reken maar op eind aug.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Top man
Was wel al begonnen met werk zoeken enzo
Maar moet wel weten hoe en wat zodat mijn pappie ook een vrachtwagen kan hosselen
Als je dichtbij CS gaat wonen kan je ook bij de appie gaan solliciteren. Als je een beetje van doorbuffelen houdt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Top man
Was wel al begonnen met werk zoeken enzo
Maar moet wel weten hoe en wat zodat mijn pappie ook een vrachtwagen kan hosselen
Ja maar ik wil niks in mijn rectumquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Herkenbaarheid is iets voor je ook gek op dingen in iemands rectum duwen.
Ja komt goed uit, had zelf mid september in gedachtequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er achter aan voor je man. Reken maar op eind aug.
5minuten lopen manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dichtbij CS gaat wonen kan je ook bij de appie gaan solliciteren. Als je een beetje van doorbuffelen houdt.
Don't know ifquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb een tijdje gewerkt met zo'n Chinees, echt een goude gozer, knettertjeleip.
Ging een jaar geleden naar Pattaya geloof ik, elke dag weer whatsappte hij een foto van een andere kut.
Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had je al iets van die tranny gehoord?
Wel beetje beneden mijn niveau, geen grapquote:
Bezorgen, zit naast blijdorp. Is niet zo ver vanaf CS.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Appie op CS ? Dan ga ik dat proberen man
Ja, ik maak geen grap manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je serieus in Rotterdam wonen?
Ja ik weet hetquote:
Omdat ik hier weg wil en Mono ruimte over heeftquote:
Sorry, maar je kan 'm gewoon krijgen natuurlijk nu he.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan 'm gewoon krijgen natuurlijk nu he.Anyway...wordt geen korte mouwtjes meer voor jou komende tijd dan.
Waar is hier? In a'dam? Je woont nog bij je ouders?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik hier weg wil en Mono ruimte over heeft
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik hier weg wil en Mono ruimte over heeft
ja ik deed ook altijd fifa, totdat mijn ps2 boem begon te doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga maar eens pitten denk ik. Nog ff een potje fifa denk ik. Zo verslavend dat kutspel.
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar is hier? In a'dam? Je woont nog bij je ouders?
Ehh neequote:
Pussy jonge, je bent net terug.. blijf gewoon tot 03.00/05.00quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga maar eens pitten denk ik. Nog ff een potje fifa denk ik. Zo verslavend dat kutspel.
Inderdaad een kutspel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
ps3 natuurlijk he.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik deed ook altijd fifa, totdat mijn ps2 boem begon te doen
Voeg mij eens toequote:
Nee man, morgen werkdagje van 10 tot half 2 's nachts. (zonder pauze alleen maar terraslopen)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pussy jonge, je bent net terug.. blijf gewoon tot 03.00/05.00
Heb al tijden lang op mijzelf gewoond maar sinds 6maanden pas terug thuisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
26 is wel een leeftijd om op je zelf te gaan ja.Niet negatief bedoeld ofso
Woonde welquote:
Aha ik snap hem, je woonde eerst op jezelf in Amsterdam en woont nu tijdelijk bij je ouders weer in dat dorp?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aha ik snap hem, je woonde eerst op jezelf in Amsterdam en woont nu tijdelijk bij je ouders weer in dat dorp?
Neequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En er is geen enkele mattie in Amsterdam bij wie je kan wonen?
Ik weet niet of je de leefstijl van Steven al een beetje kent?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En er is geen enkele mattie in Amsterdam bij wie je kan wonen?
Potje straks?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd net met FIFA.Kom binnen 4 minuten op 1-0. hij scheldt mij helemaal kapot via PM
dus ik denk prima, ga ik lekker achterin rondtikken, hij maar jagen en PM's sturen
![]()
Dus ik denk dit wordt saai, even een counter, 2-0. nog een keer een counter 3-0, toen quitte hij maar![]()
FIFA
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de leefstijl van Steven al een beetje kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |