Pfftquote:
Ik vind eigenlijk dat ieder mens het een keer meegemaakt moet hebben. Helemaal op natuurlijke shit zoals truffels en paddo's. Het is zo'n enorme eye-opener.quote:
ook dat jaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
En relaxter vind ik. Kan je veel meer sturen.
Nadenken over het leven luisterend naar chille muziek en beetje de muren aan het bekijkenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ieder mens het een keer meegemaakt moet hebben. Helemaal op natuurlijke shit zoals truffels en paddo's. Het is zo'n enorme eye-opener.
Maar imo gaat er ook niets boven hallucinogene drugs.
Ja, ik moet het wel een keer gaan meemaken, eigenlijk. Ben gewoon benieuwdquote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ieder mens het een keer meegemaakt moet hebben. Helemaal op natuurlijke shit zoals truffels en paddo's. Het is zo'n enorme eye-opener.
Maar imo gaat er ook niets boven hallucinogene drugs.
Kut is dat je het niet uit kan zetten.quote:
Sowieso, ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nadenken over het leven luisterend naar chille muziek en beetje de muren aan het bekijken
Wel herkenbaar jaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, ja.
Maargoed, het is altijd moeilijk om uit te leggen aan mensen die het niet gedaan hebben. Maar de eerste keer paddo's, mijn god zeg. Ik wist niet eens dat mijn hersenen allemaal tot dat in staat waren.
Dat dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut is dat je het niet uit kan zetten.
Neequote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgen jullie ook die shit als je naar www.google.com of www.google.nl probeert te gaan overeen 'beveiligingscertificaat van die website'?
Het beveiligingscertificaat van de server is nog niet geldig.quote:
Ligt aan je browser.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het beveiligingscertificaat van de server is nog niet geldig.
U probeert www.google.nl te bereiken, maar de server heeft een certificaat gepresenteerd dat nog niet geldig is. Er is geen informatie beschikbaar om te bepalen of dat certificaat betrouwbaar is. Google Chrome kan niet volledig garanderen dat u communiceert met www.google.nl en niet met een aanvaller. De klok van uw computer staat momenteel ingesteld op maandag 25 juni 2012 22:45:20. Is dit de correcte tijd? Als dit niet zo is, moet u de fout herstellen en deze pagina vernieuwen.
U kunt beter niet verder gaan, vooral niet als deze waarschuwing niet eerder is weergegeven voor deze website.
Toch doorgaan Terug naar de veiligheid
Sowieso kut omdat google.. je staat waarschijnlijk nu al op de zwarte lijst van de fbi.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sowieso kut omdat google.. je staat waarschijnlijk nu al op de zwarte lijst van de fbi.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sowieso kut omdat google.. je staat waarschijnlijk nu al op de zwarte lijst van de fbi.
ggmm denk ikquote:
Hierom niet doen dus. Als je denkt wat nou als het fout gaat dan gaat het fout.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
Mij lijkt hallucinaties kut, vooral als het de verkeerde kant op gaat
Is ook niks voor mij, ik bedenk de hele dag doom-scenario's.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hierom niet doen dus. Als je denkt wat nou als het fout gaat dan gaat het fout.
Paon niet zo pesten.quote:
Ik doe altijd telefoon uit en deuren op slotquote:Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
Ik werd tijdens een paddotrip door mijn (ex) vriendin gebeld dat haar vader was overleden bij een auto-ongeluk. Toen ging ik wel even goed slecht ja.
Rare was wel dat ik gelijk redelijk nuchter was, moest ook naar haar toe. Sindsdien heb ik altijd de telefoon uit tijdens trippen. Het is sowieso wazig om dan opeens normale mensen te horen.
Adrenaline bitch.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
Ik werd tijdens een paddotrip door mijn (ex) vriendin gebeld dat haar vader was overleden bij een auto-ongeluk. Toen ging ik wel even goed slecht ja.
Rare was wel dat ik gelijk redelijk nuchter was, moest ook naar haar toe. Sindsdien heb ik altijd de telefoon uit tijdens trippen. Het is sowieso wazig om dan opeens normale mensen te horen.
Ik had wel redelijk laat pas door dat ik echt met haar aan het praten was en ze ook echt die dingen zei. Maarja, na een paar minuten neemt inderdaad je verstand en de adrenaline het dan wel over.quote:
Wijk aan Zeequote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Woensdag maar niet naar Walibi maar naar het strand.![]()
Iemand nog aanraders in plaats van hutje mutje liggen op dat tokkie Scheveningen?
E3quote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Iemand nog aanraders in plaats van hutje mutje liggen op dat tokkie Scheveningen?
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
M'n moeder ging trouwens m'n bed opmaken toen ik weer bij m'n ouders aan kwam kakken voor de zomer. Ik ben natuurlijk niet de beroerdste....roept ze zo vanuit de badkamer: 'Vind je het erg om op een Ajax kussensloop te slapen?'
Soms...moeders.![]()
![]()
Ja, Zeeland.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Kloptquote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch met die smogfabriek daarachter
Dus je moeder is nu logeren in het ziekenhuis?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
M'n moeder ging trouwens m'n bed opmaken toen ik weer bij m'n ouders aan kwam kakken voor de zomer. Ik ben natuurlijk niet de beroerdste....roept ze zo vanuit de badkamer: 'Vind je het erg om op een Ajax kussensloop te slapen?'
Soms...moeders.![]()
![]()
Jouw moederquote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
Soms...moeders.![]()
![]()
Wat moeten jou ouders met een Ajax kussensloop in huis?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
Soms...moeders.![]()
![]()
Zijn broertjequote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moeten jou ouders met een Ajax kussensloop in huis?
Dit lijkt me inderdaad de meest relevante vraag.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch goed man, als je zoon een verkeerde weg ingeslagen is doe je er alles aan om hem weer op het rechte pad te krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |