quote:Een 14-jarige jongen uit Nederland is maandag in België verdronken. Hij was op een meer van een vlot gevallen en kwam niet meer boven, schrijven Belgische media.
Het ongeluk gebeurde rond 15.30 uur in het meer van La Gileppe, bij Verviers in de provincie Luik. Vrienden van de tiener brachten de hulpdiensten op de hoogte, waarna duikers van de brandweer het lichaam van de jongen rond 18.00 uur naar het oppervlak brachten.
Je hebt LSD gebruikt toen je naar die film ging?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben geweest en weet er niks meer van
lsd dit dat
Dag ervoor alquote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt LSD gebruikt toen je naar die film ging?
Beetje duur tripje of wat?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, verklaard een hoop.
Morgen trouwens boeken voor Kiev volgende week, zin in!
Tof man. Hoeveel dagen? 2?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, verklaard een hoop.
Morgen trouwens boeken voor Kiev volgende week, zin in!
Dat is best goedkoop manquote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ¤300 kwijt voor vlucht + hotel. Blijf vier dagen.
Valt best mee inderdaad. Als ik al hoor dat andere meer kwijt zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop man
Toen ik naar Moskou ging was ik zowat 1000euro kwijt
Maarja is al paar jaar terug
ff oogsten en je vliegt zo business class ernaar toe man.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop man
Toen ik naar Moskou ging was ik zowat 1000euro kwijt
Maarja is al paar jaar terug
Geen geld.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ¤300 kwijt voor vlucht + hotel. Blijf vier dagen.
Hmm ik was zelfs 2jaar terug toen ik op vakantie was in Italie en naar Griekenland ging voor al meer kwijtquote:Op maandag 23 juli 2012 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt best mee inderdaad. Als ik al hoor dat andere meer kwijt zijn.
Keihard spacen manquote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is 't effect van LSD precies?
Ik moet gvd die dinsdag dus sowieso werken man. Kutzooi.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen geld.
Ga niet, krijg geen mensen mee en moet ook nog paspoort regelen dan enzo.Gok maar op die EL play offs dat daar een leuke tegenstander wordt geloot. Zal je zien dat we dan naar Rusland moeten.
We spelen CL hequote:Op maandag 23 juli 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen geld.
Ga niet, krijg geen mensen mee en moet ook nog paspoort regelen dan enzo.Gok maar op die EL play offs dat daar een leuke tegenstander wordt geloot. Zal je zien dat we dan naar Rusland moeten.
Hallucineren, trippen. Beetje de harddrug versie van paddo's.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Spacen' is nogal een ruim begrip.
En iets langere variant ervanquote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallucineren, trippen. Beetje de harddrug versie van paddo's.
Ok. Niks voor mij dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallucineren, trippen. Beetje de harddrug versie van paddo's.
Ik denk dat jullie Kiev nog wel kunnen hebben hoor op 1 of andere manierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |