quote:
Na 1 zomer mocht ik daar al heen mang.quote:
Ze waren blij dat jij er was met je stash denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na 1 zomer mocht ik daar al heen mang.
Kankerbitch, ik zit aan een verlepte rundvleessaladequote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik eet nu een broodje verse gerookte paling.Zo teringlekker he. Ongelofelijk.
Ik ga van de week nog maar een keer kijken danquote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
Oi.
Batman Rises gezien. Aardige film hoor.
hehequote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga van de week nog maar een keer kijken dan
Defo mate.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Defo mate.Gaan we samen? Kun je weer zo'n lelijke bril op die neus van je zetten.
Serieus ik word hier zo dik he. ff een update van wat ik de afgelopen dagen heb gegeten.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kankerbitch, ik zit aan een verlepte rundvleessalade
Is niet in 3D, hèquote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Defo mate.Gaan we samen? Kun je weer zo'n lelijke bril op die neus van je zetten.
Je bent al geweest en vond het niks?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goffetomme manquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus ik word hier zo dik he. ff een update van wat ik de afgelopen dagen heb gegeten.
- broodjes verse gerookte paling van de markt
- een hele kreeft
- verse kabeljauw van de visboer aan de haven
- lamsrack
- spare ribs
Weet ik maar Steven heeft standaard toch zo'n bril op/quote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Is niet in 3D, hè
[..]
Je bent al geweest en vond het niks?
Later boelerquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Nou ik ga naar m'n werk. Fijne avond gasten!
Ben geweest en weet er niks meer vanquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Is niet in 3D, hè
[..]
Je bent al geweest en vond het niks?
Oud nieuws.. rare keus is het wel kerel heeft zelf opgegeven om het WK te kunnen kijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tator-Robinson.dhtml![]()
Krijgen we die boeler van een Dennis Weening als presentator van Expeditie Robinson.
Ah, verklaard een hoop.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben geweest en weet er niks meer van
lsd dit dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |