Hoek van Holland zekerquote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is niet ver gekomen, zoals ik al voorspeld had.
Hij is dus helemaal niet gegaan neequote:Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
Hij vond het dom om in Parijs te gaan zitten als het hier ook mooi weer was.
Logisch...ik heb ook geen zin om in bijv. Thailand op vakantie te gaan als het hier ook mooi weer is.
sowieso treurige figuren allemaal jwzquote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meeste gaan naar Zandvoort he boeler
Brussel aangetikt, ff met DonRaja gepartyed etc.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is dus helemaal niet gegaan nee
Het is 1 dag mooi weer, wat een lulsmoes maar goed dat zijn we wel gewend van drsquote:Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
Hij vond het dom om in Parijs te gaan zitten als het hier ook mooi weer was.
Logisch...ik heb ook geen zin om in bijv. Thailand op vakantie te gaan als het hier ook mooi weer is.
Fuck...cover blown.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
He Kapi, dat over HMF is niet geheel juist. Hij zit in Pyongyang, is bezig met de hereniging van Noord en Zuid Korea
Dat zijn inderdaad de normale berichtenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
He Kapi, dat over HMF is niet geheel juist. Hij zit in Pyongyang, is bezig met de hereniging van Noord en Zuid Korea
tuurlijk knulquote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
sowieso treurige figuren allemaal jwz
Wat? sfeertje is toch kansloos daar joh met al die paupers die op dat strand afkomen?quote:
Ik ga toch naar Wijk aan Zee zei ikquote:Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? sfeertje is toch kansloos daar joh met al die paupers die op dat strand afkomen?Kunt je kont niet keren en overal afval en lawaai. Nee...ga jij daar maar lekker op dat kermisstrand liggen, ik blijf hier wel.
Waar is hier? Tilburgquote:Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? sfeertje is toch kansloos daar joh met al die paupers die op dat strand afkomen?Kunt je kont niet keren en overal afval en lawaai. Nee...ga jij daar maar lekker op dat kermisstrand liggen, ik blijf hier wel.
Appelhof jaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terschelling is mooi lekker blowen in de duinen en dan stoned op het strand gaan liggen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terschelling is mooi lekker blowen in de duinen en dan stoned op het strand gaan liggen.
Appelhof, kankerzieke vakantie gehad alleen 1 nare ervaring en die heb ik hier weleens verteldquote:
Vertel anders nog eensquote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Appelhof, kankerzieke vakantie gehad alleen 1 nare ervaring en die heb ik hier weleens verteld hier
Nee kanker Appelhof. je moet daar een zomerbaantje vinden met makkelijke uren.quote:
Dikke vinger in je reet van een dikke mokkel jaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het had te maken met een vinger en een plek waar je die niet wilt hebben
Hoelang kom je er alquote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee kanker Appelhof. je moet daar een zomerbaantje vinden met makkelijke uren.
Veel beter helemaal als die eilanders je als incrowd gaan zien zit je goed dan mag je naar het besloten zomerfeest Aardbeien feest. 10 euro intree en dan gratis zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |