ouwe reus is met vakantie tochquote:
quote:
Ah ok. Belgische Ardennen toch? Had hij toch speciaal op aangedrongen bij z'n ouders zodat hij zeker wist dat ze er Jupiler hadden?quote:
Ben al 3 dagen geweest 's avonds. Lekker op een paviljoentje man. Heerlijk wat kreeft eten en bier tanken.quote:
Maar nu ben je terug geen strand meer voor jou.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben al 3 dagen geweest 's avonds. Lekker op een paviljoentje man. Heerlijk wat kreeft eten en bier tanken.
Welcome back, captainquote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben al 3 dagen geweest 's avonds. Lekker op een paviljoentje man. Heerlijk wat kreeft eten en bier tanken.
Hij heeft mij beloofd dat ie geen kratjes ging legenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ah ok. Belgische Ardennen toch? Had hij toch speciaal op aangedrongen bij z'n ouders zodat hij zeker wist dat ze er Jupiler hadden?
Ja ik was er zondag de hele dag schijnt het maar kan mij er vrij weinig van herinnerenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
opscheppen zoals alleen hmf dat kan doenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk scheppen, zandkastelen bouwen en met je strandbal spelen, niks mis mee.
Jawel man, wou net weer gaan maar afhakers haken af.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar nu ben je terug geen strand meer voor jou.
Ja ach, we gaan met de scooterquote:
HMF zit toevallig in Scheveningen as we speak.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
opscheppen zoals alleen hmf dat kan doen
Toch jammer strand is geweldig.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel man, wou net weer gaan maar afhakers haken af.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ach, we gaan met de scooter
En wijk aan Zee valt best mee hoor
Is die alweer terug van zijn wereldreis?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF zit toevallig in Scheveningen as we speak.
De man zou in Parijs moeten zitten.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF zit toevallig in Scheveningen as we speak.
Hij is niet ver gekomen, zoals ik al voorspeld had.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is die alweer terug van zijn wereldreis?
Meeste gaan naar Zandvoort he boelerquote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met iedereen uit Amsterdam e.o. ook allemaal naar dezelfde 5 km strand gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |