"Sign the contract big boy"quote:
Oh absoluut, het is een beest.. een fucking Gorilla. Hij hoeft je maar een paar keer goed te raken en je kan zo KO gaan. Maar het is niet veel nee, maar dat heb ik ook met Schilt, al heeft die meer techniek. Ik vind er niks aan, saaie, slome, lompe gast.. Ook zo gigantisch.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel een gigantische massa, als hij je een keer met zo'n zwaai een beetje goed raakt ben je weg. Verder is het gewoon helemaal niks.
Neem dit niet verkeerd op hoor want je bent een leuke user verder maar waar kwam jij ineens vandaan eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel een gigantische massa, als hij je een keer met zo'n zwaai een beetje goed raakt ben je weg. Verder is het gewoon helemaal niks.
Sowiesoquote:
Kloptquote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei toch dat ik hem voorbij ging![]()
Alleen jij post ook kanker veel elke dag
Volgens mij vond ik dit forum toen ik iets over Sierd de Vos of VI zocht. Daarvoor keek ik wel eens op Ajax network, maar daar vond ik echt niks aan. Hier kijk ik bijna alleen voetbal topics, soms wat andere sport, al die andere dingen geloof ik wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem dit niet verkeerd op hoor want je bent een leuke user verder maar waar kwam jij ineens vandaan eigenlijk
Je hebt je sowieso moeiteloos aangepast en gewoon hier gaan meeposten, best netjesquote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik dit forum toen ik iets over Sierd de Vos of VI zocht. Daarvoor keek ik wel eens op Ajax network, maar daar vond ik echt niks aan. Hier kijk ik bijna alleen voetbal topics, soms wat andere sport, al die andere dingen geloof ik wel.
Dit is toch wel een van de leukere topics, bij die club topics (helemaal PSV) blijven ze maar uren heen en weer zeuren en dezelfde argumenten herhalen. Dat geloof ik allemaal wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt je sowieso moeiteloos aangepast en gewoon hier gaan meeposten, best netjes
Drenthe is in mijn ogen best een leuke spelerquote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van de leukere topics, bij die club topics (helemaal PSV) blijven ze maar uren heen en weer zeuren en dezelfde argumenten herhalen. Dat geloof ik allemaal wel.
Ik las net ook dat Drenthe misschien naar AC Milan gaat![]()
Het is wel overal een probleemgeval, de laatste clubs waren allemaal al snel klaar met hem. Hij zei laatst dat hij graag naar Rotterdam terug wilde.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Drenthe is in mijn ogen best een leuke speler
Ik zou hem zelfs graag bij Ajax zien maarja
Klopt, maar de kakkies kunnen en willen hem niet betalen geloof ikquote:Op maandag 23 juli 2012 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel overal een probleemgeval, de laatste clubs waren allemaal al snel klaar met hem. Hij zei laatst dat hij graag naar Rotterdam terug wilde.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ara-wel-beffen.dhtml
Herman Brusselmans is een eindbaas
Zijn interview met de spice girlsquote:Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou wat een eindbaas dat hij dat wil beffen zeg
Ze is vast liefquote:Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou wat een eindbaas dat hij dat wil beffen zeg
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn interview met de spice girls![]()
http://www.brusselmans.be/brspice.htm
Dat sowieso jaquote:
quote:
Check het filmpje van DWDD, dan snap je hem welquote:
Ik snap het wel ouwequote:Op maandag 23 juli 2012 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Check het filmpje van DWDD, dan snap je hem wel
Lijntje?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Goffetomme, heb zo nachtdienst maar ben fucking moe
speedquote:Op maandag 23 juli 2012 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Goffetomme, heb zo nachtdienst maar ben fucking moe
quote:
quote:
Hey ouwe bilbonkert, hoe is ie dan? Eigenlijk heb ik mezelf voorgenomen om uit principe m'n ban uit te zitten, maar wie ben ik om yvonne teleur te stellen.quote:
1 seconde zat er tussenquote:
Heb je het weer voor elkaarquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey ouwe bilbonkert, hoe is ie dan? Eigenlijk heb ik mezelf voorgenomen om uit principe m'n ban uit te zitten, maar wie ben ik om yvonne teleur te stellen.
Drink je alcohol?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Willen jullie mij niet aanzetten tot het gebruik van (hard)drugs? Bij voorbaat dank
Je hebt zelf erom gemaild manquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey ouwe bilbonkert, hoe is ie dan? Eigenlijk heb ik mezelf voorgenomen om uit principe m'n ban uit te zitten, maar wie ben ik om yvonne teleur te stellen.
Ja rustig man, hoe staan de zaken bij jou?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? En terecht toch of niet? Krij gvd een ban door iemand anders dan degene die ik beledigde.quote:
Al 3 mokken koffie gehadquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Drink je alcohol?
Drink je koffie?
En niet gekregen ouwe reus. Ik was tot net gebanned hoor.quote:
Tranquillo togh.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja rustig man, hoe staan de zaken bij jou?
Het sloeg ook nergens opquote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? En terecht toch of niet? Krij gvd een ban door iemand anders dan degene die ik beledigde.
Waar is Stinho btw, die boeler?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op
Callie en Stinho heb ik nog vrij gekregen door mijn mail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |