Je impliceert dat wij nu beter zouden moeten weten en geëvolueerd zouden moeten zijn en deze sport moeten verafschuwen. Dus daaruit mag ik mijn conclusie trekken dat jij vind dat domme mensen het kijken en domme mensen het beoefenen?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik impliceer nergens dat vechtsporten voor de domme zijn.
Dat zijn allemaal heel voorbarige conclusies.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je impliceert dat wij nu beter zouden moeten weten en geëvolueerd zouden moeten zijn en deze sport moeten verafschuwen. Dus daaruit mag ik mijn conclusie trekken dat jij vind dat domme mensen het kijken en domme mensen het beoefenen?
Wat impliceer je dan wel?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal heel voorbarige conclusies.Dus mijn antwoord is nee, dat mag je niet concluderen.
Vrijdag nog 2 flessen gehaald, 1 is gevuld met ghb en de ander is opquote:
Ik vind het raar dat zulke sporten nog beseffend/goed bekeken worden. IQ staat daar naar mijn idee los van, maar dat kan ik fout hebben.quote:
Met de auto?quote:
Waar zie je dat staanquote:
Nergens het is een vraag. Persoonlijke intresse.quote:
Ga je hem aanrijdenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nergens het is een vraag. Persoonlijke intresse.
Nee geo ging zich richten pp een beter milleuquote:
oh jammerquote:Op maandag 23 juli 2012 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee geo ging zich richten pp een beter milleu
Waarom?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee geo ging zich richten pp een beter milleu
jij woont in een dorp manquote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef Typisch het volgende:
Even 'de maandag after pils drinken' in de stad.
Weddenschap over wie er het energie zuinigst kon leven.quote:
Zoiets is nauwelijks te meten.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weddenschap over wie er het energie zuinigst kon leven.
Speciale excel tabel voor gemaakt en alles.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..] voor gemaakt en alles.
Zoiets is nauwelijks te meten.l
Nice, dan kan het wel ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Speciale excel tabel voor gemaakt en alles.
1 Liter GHB?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrijdag nog 2 flessen gehaald, 1 is gevuld met ghb en de ander is op
Duurt wel een tijdje voordat het op is jaquote:Op maandag 23 juli 2012 19:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
1 Liter GHB?De conjo daar kun je je mee vermaken
Hehequote:Op maandag 23 juli 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Duurt wel een tijdje voordat het op is ja
Ja dan ga je pittenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HeheHeb het niet vaak gebruikt, maar was wel altijd chill, totdat je net iets teveel nam
Hehequote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan ga je pitten
Maar gewoon dopje aanhouden als dosering en er is niks aan de hand
Gozer uit de buurt hier is ooit op een dinsdagmiddag met hartslag 40 van een bankje gepluktquote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan ga je pitten
Maar gewoon dopje aanhouden als dosering en er is niks aan de hand
Tja je houdt altijd mensen die niet met drugs om kunnen gaan helaasquote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Gozer uit de buurt hier is ooit op een dinsdagmiddag met hartslag 40 van een bankje geplukt![]()
dopequote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef napoleonfour het volgende:
ik wilde je vragen hoe batman is steven, maar jij weet er niet veel meer van af
halloquote:
Bob Sapp vecht nog steedsquote:Op maandag 23 juli 2012 20:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mooie gelegenheid om een antiek filmpje te posten.
domme neger is gewoon slimquote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bob Sapp vecht nog steedsoveral komt ie voor 12/30k en bij de eerste de beste klap gaat hij liggen alsof hij KO geslagen is en tapte hij to strikes
Kansloos om te zien maarja het is wel lekker cashen voor hem.. voordat hij echt (brain)damage op kan lopen tikt hij al af.
Achja zat mensen die blijven kijken naar psv of feyenoord, zelfde ideequote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, dat is het ook. En sukkels blijven er voor betalen. Freakshow.
Matig.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja zat mensen die blijven kijken naar psv of feyenoord, zelfde idee
nietquote:
Hij versloeg Hoost ook 2 x toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bob Sapp vecht nog steedsoveral komt ie voor 12/30k en bij de eerste de beste klap gaat hij liggen alsof hij KO geslagen is en tapte hij to strikes
Kansloos om te zien maarja het is wel lekker cashen voor hem.. voordat hij echt (brain)damage op kan lopen tikt hij al af.
Bans doen Kapi geen goed hierquote:1 11780 stevenmac26
2 11221 Geo4kant
3 11089 kapiteintje
quote:
Kijk hem na de bel doorgaan, vuile ratquote:
Het is wel een gigantische massa, als hij je een keer met zo'n zwaai een beetje goed raakt ben je weg. Verder is het gewoon helemaal niks.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk hem na de bel doorgaan, vuile rat![]()
Damn die low kicks, hij eet er veel, bij elke een grimas op zijn gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |