Check het filmpje van DWDD, dan snap je hem welquote:
Ik snap het wel ouwequote:Op maandag 23 juli 2012 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Check het filmpje van DWDD, dan snap je hem wel
Lijntje?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Goffetomme, heb zo nachtdienst maar ben fucking moe
speedquote:Op maandag 23 juli 2012 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Goffetomme, heb zo nachtdienst maar ben fucking moe
quote:
quote:
Hey ouwe bilbonkert, hoe is ie dan? Eigenlijk heb ik mezelf voorgenomen om uit principe m'n ban uit te zitten, maar wie ben ik om yvonne teleur te stellen.quote:
1 seconde zat er tussenquote:
Heb je het weer voor elkaarquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey ouwe bilbonkert, hoe is ie dan? Eigenlijk heb ik mezelf voorgenomen om uit principe m'n ban uit te zitten, maar wie ben ik om yvonne teleur te stellen.
Drink je alcohol?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Willen jullie mij niet aanzetten tot het gebruik van (hard)drugs? Bij voorbaat dank
Je hebt zelf erom gemaild manquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey ouwe bilbonkert, hoe is ie dan? Eigenlijk heb ik mezelf voorgenomen om uit principe m'n ban uit te zitten, maar wie ben ik om yvonne teleur te stellen.
Ja rustig man, hoe staan de zaken bij jou?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? En terecht toch of niet? Krij gvd een ban door iemand anders dan degene die ik beledigde.quote:
Al 3 mokken koffie gehadquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Drink je alcohol?
Drink je koffie?
En niet gekregen ouwe reus. Ik was tot net gebanned hoor.quote:
Tranquillo togh.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja rustig man, hoe staan de zaken bij jou?
Het sloeg ook nergens opquote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? En terecht toch of niet? Krij gvd een ban door iemand anders dan degene die ik beledigde.
Waar is Stinho btw, die boeler?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op
Callie en Stinho heb ik nog vrij gekregen door mijn mail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |