ouwe reus is met vakantie tochquote:
quote:
Ah ok. Belgische Ardennen toch? Had hij toch speciaal op aangedrongen bij z'n ouders zodat hij zeker wist dat ze er Jupiler hadden?quote:
Ben al 3 dagen geweest 's avonds. Lekker op een paviljoentje man. Heerlijk wat kreeft eten en bier tanken.quote:
Maar nu ben je terug geen strand meer voor jou.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben al 3 dagen geweest 's avonds. Lekker op een paviljoentje man. Heerlijk wat kreeft eten en bier tanken.
Welcome back, captainquote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben al 3 dagen geweest 's avonds. Lekker op een paviljoentje man. Heerlijk wat kreeft eten en bier tanken.
Hij heeft mij beloofd dat ie geen kratjes ging legenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ah ok. Belgische Ardennen toch? Had hij toch speciaal op aangedrongen bij z'n ouders zodat hij zeker wist dat ze er Jupiler hadden?
Ja ik was er zondag de hele dag schijnt het maar kan mij er vrij weinig van herinnerenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
opscheppen zoals alleen hmf dat kan doenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijk scheppen, zandkastelen bouwen en met je strandbal spelen, niks mis mee.
Jawel man, wou net weer gaan maar afhakers haken af.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar nu ben je terug geen strand meer voor jou.
Ja ach, we gaan met de scooterquote:
HMF zit toevallig in Scheveningen as we speak.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
opscheppen zoals alleen hmf dat kan doen
Toch jammer strand is geweldig.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel man, wou net weer gaan maar afhakers haken af.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ach, we gaan met de scooter
En wijk aan Zee valt best mee hoor
Is die alweer terug van zijn wereldreis?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF zit toevallig in Scheveningen as we speak.
De man zou in Parijs moeten zitten.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF zit toevallig in Scheveningen as we speak.
Hij is niet ver gekomen, zoals ik al voorspeld had.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is die alweer terug van zijn wereldreis?
Meeste gaan naar Zandvoort he boelerquote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met iedereen uit Amsterdam e.o. ook allemaal naar dezelfde 5 km strand gaan.
Hoek van Holland zekerquote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is niet ver gekomen, zoals ik al voorspeld had.
Hij is dus helemaal niet gegaan neequote:Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
Hij vond het dom om in Parijs te gaan zitten als het hier ook mooi weer was.
Logisch...ik heb ook geen zin om in bijv. Thailand op vakantie te gaan als het hier ook mooi weer is.
sowieso treurige figuren allemaal jwzquote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meeste gaan naar Zandvoort he boeler
Brussel aangetikt, ff met DonRaja gepartyed etc.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is dus helemaal niet gegaan nee
Het is 1 dag mooi weer, wat een lulsmoes maar goed dat zijn we wel gewend van drsquote:Op maandag 23 juli 2012 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
Hij vond het dom om in Parijs te gaan zitten als het hier ook mooi weer was.
Logisch...ik heb ook geen zin om in bijv. Thailand op vakantie te gaan als het hier ook mooi weer is.
Fuck...cover blown.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
He Kapi, dat over HMF is niet geheel juist. Hij zit in Pyongyang, is bezig met de hereniging van Noord en Zuid Korea
Dat zijn inderdaad de normale berichtenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
He Kapi, dat over HMF is niet geheel juist. Hij zit in Pyongyang, is bezig met de hereniging van Noord en Zuid Korea
tuurlijk knulquote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
sowieso treurige figuren allemaal jwz
Wat? sfeertje is toch kansloos daar joh met al die paupers die op dat strand afkomen?quote:
Ik ga toch naar Wijk aan Zee zei ikquote:Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? sfeertje is toch kansloos daar joh met al die paupers die op dat strand afkomen?Kunt je kont niet keren en overal afval en lawaai. Nee...ga jij daar maar lekker op dat kermisstrand liggen, ik blijf hier wel.
Waar is hier? Tilburgquote:Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? sfeertje is toch kansloos daar joh met al die paupers die op dat strand afkomen?Kunt je kont niet keren en overal afval en lawaai. Nee...ga jij daar maar lekker op dat kermisstrand liggen, ik blijf hier wel.
Appelhof jaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terschelling is mooi lekker blowen in de duinen en dan stoned op het strand gaan liggen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terschelling is mooi lekker blowen in de duinen en dan stoned op het strand gaan liggen.
Appelhof, kankerzieke vakantie gehad alleen 1 nare ervaring en die heb ik hier weleens verteldquote:
Vertel anders nog eensquote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Appelhof, kankerzieke vakantie gehad alleen 1 nare ervaring en die heb ik hier weleens verteld hier
Nee kanker Appelhof. je moet daar een zomerbaantje vinden met makkelijke uren.quote:
Dikke vinger in je reet van een dikke mokkel jaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het had te maken met een vinger en een plek waar je die niet wilt hebben
Hoelang kom je er alquote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee kanker Appelhof. je moet daar een zomerbaantje vinden met makkelijke uren.
Veel beter helemaal als die eilanders je als incrowd gaan zien zit je goed dan mag je naar het besloten zomerfeest Aardbeien feest. 10 euro intree en dan gratis zuipen.
quote:
Na 1 zomer mocht ik daar al heen mang.quote:
Ze waren blij dat jij er was met je stash denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na 1 zomer mocht ik daar al heen mang.
Kankerbitch, ik zit aan een verlepte rundvleessaladequote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik eet nu een broodje verse gerookte paling.Zo teringlekker he. Ongelofelijk.
Ik ga van de week nog maar een keer kijken danquote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
Oi.
Batman Rises gezien. Aardige film hoor.
hehequote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga van de week nog maar een keer kijken dan
Defo mate.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Defo mate.Gaan we samen? Kun je weer zo'n lelijke bril op die neus van je zetten.
Serieus ik word hier zo dik he. ff een update van wat ik de afgelopen dagen heb gegeten.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kankerbitch, ik zit aan een verlepte rundvleessalade
Is niet in 3D, hèquote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Defo mate.Gaan we samen? Kun je weer zo'n lelijke bril op die neus van je zetten.
Je bent al geweest en vond het niks?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goffetomme manquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus ik word hier zo dik he. ff een update van wat ik de afgelopen dagen heb gegeten.
- broodjes verse gerookte paling van de markt
- een hele kreeft
- verse kabeljauw van de visboer aan de haven
- lamsrack
- spare ribs
Weet ik maar Steven heeft standaard toch zo'n bril op/quote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Is niet in 3D, hè
[..]
Je bent al geweest en vond het niks?
Later boelerquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Nou ik ga naar m'n werk. Fijne avond gasten!
Ben geweest en weet er niks meer vanquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Is niet in 3D, hè
[..]
Je bent al geweest en vond het niks?
Oud nieuws.. rare keus is het wel kerel heeft zelf opgegeven om het WK te kunnen kijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tator-Robinson.dhtml![]()
Krijgen we die boeler van een Dennis Weening als presentator van Expeditie Robinson.
Ah, verklaard een hoop.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben geweest en weet er niks meer van
lsd dit dat
quote:Een 14-jarige jongen uit Nederland is maandag in België verdronken. Hij was op een meer van een vlot gevallen en kwam niet meer boven, schrijven Belgische media.
Het ongeluk gebeurde rond 15.30 uur in het meer van La Gileppe, bij Verviers in de provincie Luik. Vrienden van de tiener brachten de hulpdiensten op de hoogte, waarna duikers van de brandweer het lichaam van de jongen rond 18.00 uur naar het oppervlak brachten.
Je hebt LSD gebruikt toen je naar die film ging?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben geweest en weet er niks meer van
lsd dit dat
Dag ervoor alquote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt LSD gebruikt toen je naar die film ging?
Beetje duur tripje of wat?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, verklaard een hoop.
Morgen trouwens boeken voor Kiev volgende week, zin in!
Tof man. Hoeveel dagen? 2?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, verklaard een hoop.
Morgen trouwens boeken voor Kiev volgende week, zin in!
Dat is best goedkoop manquote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ¤300 kwijt voor vlucht + hotel. Blijf vier dagen.
Valt best mee inderdaad. Als ik al hoor dat andere meer kwijt zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop man
Toen ik naar Moskou ging was ik zowat 1000euro kwijt
Maarja is al paar jaar terug
ff oogsten en je vliegt zo business class ernaar toe man.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop man
Toen ik naar Moskou ging was ik zowat 1000euro kwijt
Maarja is al paar jaar terug
Geen geld.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet ben ik ¤300 kwijt voor vlucht + hotel. Blijf vier dagen.
Hmm ik was zelfs 2jaar terug toen ik op vakantie was in Italie en naar Griekenland ging voor al meer kwijtquote:Op maandag 23 juli 2012 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt best mee inderdaad. Als ik al hoor dat andere meer kwijt zijn.
Keihard spacen manquote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is 't effect van LSD precies?
Ik moet gvd die dinsdag dus sowieso werken man. Kutzooi.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen geld.
Ga niet, krijg geen mensen mee en moet ook nog paspoort regelen dan enzo.Gok maar op die EL play offs dat daar een leuke tegenstander wordt geloot. Zal je zien dat we dan naar Rusland moeten.
We spelen CL hequote:Op maandag 23 juli 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen geld.
Ga niet, krijg geen mensen mee en moet ook nog paspoort regelen dan enzo.Gok maar op die EL play offs dat daar een leuke tegenstander wordt geloot. Zal je zien dat we dan naar Rusland moeten.
Hallucineren, trippen. Beetje de harddrug versie van paddo's.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Spacen' is nogal een ruim begrip.
En iets langere variant ervanquote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallucineren, trippen. Beetje de harddrug versie van paddo's.
Ok. Niks voor mij dus.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallucineren, trippen. Beetje de harddrug versie van paddo's.
Ik denk dat jullie Kiev nog wel kunnen hebben hoor op 1 of andere manierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |