ja ik deed ook altijd fifa, totdat mijn ps2 boem begon te doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga maar eens pitten denk ik. Nog ff een potje fifa denk ik. Zo verslavend dat kutspel.
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar is hier? In a'dam? Je woont nog bij je ouders?
Ehh neequote:
Pussy jonge, je bent net terug.. blijf gewoon tot 03.00/05.00quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga maar eens pitten denk ik. Nog ff een potje fifa denk ik. Zo verslavend dat kutspel.
Inderdaad een kutspel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
ps3 natuurlijk he.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik deed ook altijd fifa, totdat mijn ps2 boem begon te doen
Voeg mij eens toequote:
Nee man, morgen werkdagje van 10 tot half 2 's nachts. (zonder pauze alleen maar terraslopen)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pussy jonge, je bent net terug.. blijf gewoon tot 03.00/05.00
Heb al tijden lang op mijzelf gewoond maar sinds 6maanden pas terug thuisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
26 is wel een leeftijd om op je zelf te gaan ja.Niet negatief bedoeld ofso
Woonde welquote:
Aha ik snap hem, je woonde eerst op jezelf in Amsterdam en woont nu tijdelijk bij je ouders weer in dat dorp?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aha ik snap hem, je woonde eerst op jezelf in Amsterdam en woont nu tijdelijk bij je ouders weer in dat dorp?
Neequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En er is geen enkele mattie in Amsterdam bij wie je kan wonen?
Ik weet niet of je de leefstijl van Steven al een beetje kent?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En er is geen enkele mattie in Amsterdam bij wie je kan wonen?
Potje straks?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd net met FIFA.Kom binnen 4 minuten op 1-0. hij scheldt mij helemaal kapot via PM
dus ik denk prima, ga ik lekker achterin rondtikken, hij maar jagen en PM's sturen
![]()
Dus ik denk dit wordt saai, even een counter, 2-0. nog een keer een counter 3-0, toen quitte hij maar![]()
FIFA
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de leefstijl van Steven al een beetje kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |