Ik ga er achter aan voor je man. Reken maar op eind aug.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Top man
Was wel al begonnen met werk zoeken enzo
Maar moet wel weten hoe en wat zodat mijn pappie ook een vrachtwagen kan hosselen
Als je dichtbij CS gaat wonen kan je ook bij de appie gaan solliciteren. Als je een beetje van doorbuffelen houdt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Top man
Was wel al begonnen met werk zoeken enzo
Maar moet wel weten hoe en wat zodat mijn pappie ook een vrachtwagen kan hosselen
Ja maar ik wil niks in mijn rectumquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Herkenbaarheid is iets voor je ook gek op dingen in iemands rectum duwen.
Ja komt goed uit, had zelf mid september in gedachtequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er achter aan voor je man. Reken maar op eind aug.
5minuten lopen manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dichtbij CS gaat wonen kan je ook bij de appie gaan solliciteren. Als je een beetje van doorbuffelen houdt.
Don't know ifquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb een tijdje gewerkt met zo'n Chinees, echt een goude gozer, knettertjeleip.
Ging een jaar geleden naar Pattaya geloof ik, elke dag weer whatsappte hij een foto van een andere kut.
Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had je al iets van die tranny gehoord?
Wel beetje beneden mijn niveau, geen grapquote:
Bezorgen, zit naast blijdorp. Is niet zo ver vanaf CS.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Appie op CS ? Dan ga ik dat proberen man
Ja, ik maak geen grap manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je serieus in Rotterdam wonen?
Ja ik weet hetquote:
Omdat ik hier weg wil en Mono ruimte over heeftquote:
Sorry, maar je kan 'm gewoon krijgen natuurlijk nu he.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan 'm gewoon krijgen natuurlijk nu he.Anyway...wordt geen korte mouwtjes meer voor jou komende tijd dan.
Waar is hier? In a'dam? Je woont nog bij je ouders?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik hier weg wil en Mono ruimte over heeft
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik hier weg wil en Mono ruimte over heeft
ja ik deed ook altijd fifa, totdat mijn ps2 boem begon te doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga maar eens pitten denk ik. Nog ff een potje fifa denk ik. Zo verslavend dat kutspel.
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar is hier? In a'dam? Je woont nog bij je ouders?
Ehh neequote:
Pussy jonge, je bent net terug.. blijf gewoon tot 03.00/05.00quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga maar eens pitten denk ik. Nog ff een potje fifa denk ik. Zo verslavend dat kutspel.
Inderdaad een kutspel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
ps3 natuurlijk he.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik deed ook altijd fifa, totdat mijn ps2 boem begon te doen
Voeg mij eens toequote:
Nee man, morgen werkdagje van 10 tot half 2 's nachts. (zonder pauze alleen maar terraslopen)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pussy jonge, je bent net terug.. blijf gewoon tot 03.00/05.00
Heb al tijden lang op mijzelf gewoond maar sinds 6maanden pas terug thuisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
26 is wel een leeftijd om op je zelf te gaan ja.Niet negatief bedoeld ofso
Woonde welquote:
Aha ik snap hem, je woonde eerst op jezelf in Amsterdam en woont nu tijdelijk bij je ouders weer in dat dorp?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aha ik snap hem, je woonde eerst op jezelf in Amsterdam en woont nu tijdelijk bij je ouders weer in dat dorp?
Neequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En er is geen enkele mattie in Amsterdam bij wie je kan wonen?
Ik weet niet of je de leefstijl van Steven al een beetje kent?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En er is geen enkele mattie in Amsterdam bij wie je kan wonen?
Potje straks?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd net met FIFA.Kom binnen 4 minuten op 1-0. hij scheldt mij helemaal kapot via PM
dus ik denk prima, ga ik lekker achterin rondtikken, hij maar jagen en PM's sturen
![]()
Dus ik denk dit wordt saai, even een counter, 2-0. nog een keer een counter 3-0, toen quitte hij maar![]()
FIFA
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de leefstijl van Steven al een beetje kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |