Ik ga er achter aan voor je man. Reken maar op eind aug.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Top man
Was wel al begonnen met werk zoeken enzo
Maar moet wel weten hoe en wat zodat mijn pappie ook een vrachtwagen kan hosselen
Als je dichtbij CS gaat wonen kan je ook bij de appie gaan solliciteren. Als je een beetje van doorbuffelen houdt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Top man
Was wel al begonnen met werk zoeken enzo
Maar moet wel weten hoe en wat zodat mijn pappie ook een vrachtwagen kan hosselen
Ja maar ik wil niks in mijn rectumquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Herkenbaarheid is iets voor je ook gek op dingen in iemands rectum duwen.
Ja komt goed uit, had zelf mid september in gedachtequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er achter aan voor je man. Reken maar op eind aug.
5minuten lopen manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dichtbij CS gaat wonen kan je ook bij de appie gaan solliciteren. Als je een beetje van doorbuffelen houdt.
Don't know ifquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb een tijdje gewerkt met zo'n Chinees, echt een goude gozer, knettertjeleip.
Ging een jaar geleden naar Pattaya geloof ik, elke dag weer whatsappte hij een foto van een andere kut.
Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had je al iets van die tranny gehoord?
Wel beetje beneden mijn niveau, geen grapquote:
Bezorgen, zit naast blijdorp. Is niet zo ver vanaf CS.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Appie op CS ? Dan ga ik dat proberen man
Ja, ik maak geen grap manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je serieus in Rotterdam wonen?
Ja ik weet hetquote:
Omdat ik hier weg wil en Mono ruimte over heeftquote:
Sorry, maar je kan 'm gewoon krijgen natuurlijk nu he.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan 'm gewoon krijgen natuurlijk nu he.Anyway...wordt geen korte mouwtjes meer voor jou komende tijd dan.
Waar is hier? In a'dam? Je woont nog bij je ouders?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik hier weg wil en Mono ruimte over heeft
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik hier weg wil en Mono ruimte over heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |