quote:Op maandag 23 juli 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga vroeg naar bed, ben ook geen 18 meer![]()
Ja nee hoogst tijd KTquote:Op maandag 23 juli 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga vroeg naar bed, ben ook geen 18 meer![]()
Alsof we dat niet wisten, maar net nu KT naar bed moet ...quote:Op maandag 23 juli 2012 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja ik was jullie even aan het volgen![]()
Let niet op mij
Die is op vakantiequote:Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ze niet vraag maar aan Lienekien !
Zijn ze plat of afgezet?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ze niet vraag maar aan Lienekien !
Met zuigen neem ik ook genoegenquote:
Zeg dat wel .. Ik ben ook weg ...quote:Op maandag 23 juli 2012 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tiet om te slapen !![]()
Doeiiiiiiiii
Je bedoelt dat er steeds iemand anders het woord gebruikt ? Of heb je iets wetenschappelijks onderbouwd?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef sig000 het volgende:
Tieten veranderen ook steeds dat is best wel boeiend.
Mijn vrouw begon met cup A en nu is het toch wel cup C.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er steeds iemand anders het woord gebruikt ? Of heb je iets wetenschappelijks onderbouwd?
Te veel biet dus of niequote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef sig000 het volgende:
Tieten veranderen ook steeds dat is best wel boeiend.
Nee vandaag wat uitgeslapen dat scheelt ook welquote:Op maandag 23 juli 2012 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK50 maar ok, minder slaap nodig inmiddels dat wel..
Oh..... die beruchte hormonen héquote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vrouw begon met cup A en nu is het toch wel cup C.
Als dat zou werken ga ik morgen een praktijk beginnen.quote:
Nee geen rood plassample van mij vandaag..quote:Op maandag 23 juli 2012 00:56 schreef Aleandra het volgende:
Hormonen die je opzuigt?
Heb je ook een potje bietjes opengetrokken ofzo?
jij bent een feeder?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was het niet die wiet rooktequote:Op maandag 23 juli 2012 08:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vervolgens zat iemand wiet te roken, zo kwam het
Nee, ik rook niet.
Dat klinkt inderdaad wel lekker. Vooral met dit warme weer is zo'n salade goed te eten.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:36 schreef sacha het volgende:
mijn moedah maakt vroeger (toen alles beter was) de volgende dag van het restje bietjes en aardappels altijd bietjessalade![]()
restje bietjes in stukjes, restje aardappels in stukjes, augurken, zilveruitjes en mayonaise of slasaus...
da was lekkah!
Schijnt de zon ?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel lekker. Vooral met dit warme weer is zo'n salade goed te eten.
Ik zit lekker in de tuin, de zon is net achter de huizen gezakt en het is heerlijk buiten.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Schijnt de zon ?
Ik zit binnen, tis buiten te warm
Dat gaat een favoriete opmerking worden dit topic ..quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef sacha het volgende:
[..]
dan mot je maar een bietje de tiet nemen, alles went
Dr hangt nu waarschijnlijk net een wolk voorquote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit lekker in de tuin, de zon is net achter de huizen gezakt en het is heerlijk buiten.
Heb jij de zon nog op je balkon?
Weet je het zeker? Hier is geen wolkje te bekennen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr hangt nu waarschijnlijk net een wolk voormaar 10 minuten terug nog wel ja
Je hebt gelijk, drie veels te hoge bomen (op 100m) ontnemen me het zon-genot.. Zal binnenkort een kap vergunning aanvragen bij de gemeente en tevens een landelijke afschiet-vergunning voor schijtende vogelsquote:Op maandag 23 juli 2012 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Hier is geen wolkje te bekennen.
Wel heeft er een vogel op mijn raam gepoept, hetzelfde raam dat ik gisteren gezeemd heb. Ik haat dat
Maar net zei je nog dat je het te heet vond, dus dan biedt de schaduw van die te hoge boom toch juist uitkomst.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, drie veels te hoge bomen (op 100m) ontnemen me het zon-genot.. Zal binnenkort een kap vergunning aanvragen bij de gemeente en tevens een landelijke afschiet-vergunning voor schijtende vogels
Neuh, eigen recept. In een salade met o.a. aardappels van Malta, feta uit Griekenland en Spaanse chorizo.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat met doperwtjes en worteltjes in tomatensaus?
Ah gelukkig hebben we nog onze eigen smaak meegenomen naar Engeland .. En gelukkig is dat daar tegenwoordig ook te krijgenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neuh, eigen recept. In een salade met o.a. aardappels van Malta, feta uit Griekenland en Spaanse chorizo.
Ja maar ik wil er ook van kunnen genieten als ik het niet te heet vind... Maar als er dus geen zon is zit ik niet zoveel op mn balkon....quote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar net zei je nog dat je het te heet vond, dus dan biedt de schaduw van die te hoge boom toch juist uitkomst.
En als het te heet is zit je er ook niet omdat het te heet isquote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er ook van kunnen genieten als ik het niet te heet vind... Maar als er dus geen zon is zit ik niet zoveel op mn balkon....
Sinds een jaar heb ik mn balkon laten beglazen en dat zorgt voor zoveel extra warmte, dat ik er zelf van schrik. Misschien moet ik gewoon wat extra ramen opentrekken voor wat extra ventilatie soms.. Maar teveel zon is ook weer niet goed voor de huid, dus ik zit er sowieso niet te lang in..quote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als het te heet is zit je er ook niet omdat het te heet is
Je eigen broeikasquote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds een jaar heb ik mn balkon laten beglazen en dat zorgt voor zoveel extra warmte, dat ik er zelf van schrik. Misschien moet ik gewoon wat extra ramen opentrekken voor wat extra ventilatie soms.. Maar teveel zon is ook weer niet goed voor de huid, dus ik zit er sowieso niet te lang in..
Maar ben nog wel steeds bezig om een leuk flatje in Spanje te vinden ... Ondanks de temperatuur
Juist, een bietje te warm in deze heerlijke zomer, ja...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je eigen broeikas![]()
Ja, dat is wel lekker in het voor- en najaar, maar een bietje warm in een mooie zomer,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
He zo laat staat die van mij nu ook, maar dat was omdat ik sinds vandaag in shifts zou gaan werken .. Maar over het weekend is er iemand ontslagen en nu werkt dat niet meer ....
Maar ja weinig zin hier ook ... Wie weet duik ik straks toch even naar buiten om op de FATBOY te relaxen ... Om dan met een zonnetje wakker te worden
Echt?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan was je waarschijnlijk nogal ver heen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het was gelukkig wel weekendquote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
![]()
Dan was je waarschijnlijk nogal ver heen.
Het was er ook ideaal weer voor vandaag.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb de keuken gewit![]()
[ afbeelding ]
Ja mag de mijne ook doen als je tijd over hebtquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb de keuken gewit![]()
[ afbeelding ]
NOU ! zeg dat welquote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was er ook ideaal weer voor vandaag.
Nee, één keuken is wel genoegquote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mag de mijne ook doen als je tijd over hebt
Ok dan maak ik er wel een project voor mezelf van ...quote:Op maandag 23 juli 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, één keuken is wel genoeg
Nice, modernquote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En dan straks nog alle zooi terugzetten en vastschroeven![]()
Of morgen![]()
[ afbeelding ]
Ow.. Lay'squote:Op maandag 23 juli 2012 23:46 schreef Laysa het volgende:
Fannetje ik heb Tonio gekocht en als mijn hoofd er naar staat ga ik morgen beginnen met lezen
Thanks, nu de andere kant nogquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
en om in de sfeer te blijven, het zijn vast de hormonen en als ik er geen tieten van krijgquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
en om in de sfeer te blijven, het zijn vast de hormonen en als ik er geen tieten van krijg
hou ik er in ieder geval een schoon huis aan over
[..]
[..]
en om in de sfeer te blijven, het zijn vast de hormonen en als ik er geen tieten van krijg
[..]
[..]
Jah...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles staat er weer aan die kant, foto is een beetje donker maar het is spierwit![]()
én alles weer lekker schoon.
quote:
NEE !quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tenminste het is niet te hopen !![]()
Gingen jullie zo klussen en schoonmaken dan dames toen jullie zwanger waren?
Ik ben nog nooit zwanger geweest dus ik zou het niet weten![]()
Bij mij zijn het gewoon ADHD aanvallen
Nee ik zag het vetgedrukte te laatquote:
Mwah, ik dacht dat jij ongeveer van mijn leeftijd was...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
NEE !![]()
Het zouden eerder de overgang hormonen moeten zijn dan de zwangerschap hormonen
denk ik
Misschien ben ik wel ouderquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik dacht dat jij ongeveer van mijn leeftijd was...
Nee, dat liet ik doen... Ik heb de hele badkamer laten verbouwen toen ik zwanger wasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ging jij schoonmaken en klussen dan toen je zwanger was?
Anders moet ik een testje gaan halen misschien
Als ik geld zat had, zou ik geen poot meer verzetten en alles láten doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat liet ik doen... Ik heb de hele badkamer laten verbouwen toen ik zwanger was
Dat zat al in de planning hoor
Ah, jij kent mijn schema?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:14 schreef chufi het volgende:
Je hebt tijd over.. gewoon aan beginnen zou ik zeggen
Geen kans.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef chufi het volgende:
Is er nog iemand verbrand door een te hoog UV gehalte vandaag?
Ik ben alleen buiten geweest om de klusjesman te vertellen hoe ik welke tegels waar wil hebben liggen.... en dat was al om 16.30, dus geen UV gevangen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef chufi het volgende:
Is er nog iemand verbrand door een te hoog UV gehalte vandaag?
Ik denk dat Lienekien zich goed heeft ingesmeerd, want volgens mij is het in Engeland ook prima weer.quote:
Kom je in het programma ? Ja wees voorzichtig met jr. alhoewel met de aankomende OS kunnen we wel weer wat Oranje gebruikenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben alleen buiten geweest om de klusjesman te vertellen hoe ik welke tegels waar wil hebben liggen.... en dat was al om 16.30, dus geen UV gevangen.
Met jr. doe ik ook m'n best dat te voorkomen als de straling zo hoog is, met z'n oranje haar.
Ik ging om half zes even op een stretcher op het dakterras liggen en werd een uur later met een kleurtje wakkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:00 schreef Leandra het volgende:
Ik ben alleen buiten geweest om de klusjesman te vertellen hoe ik welke tegels waar wil hebben liggen.... en dat was al om 16.30, dus geen UV gevangen.
Als je maar genoeg worteltjes eet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je in het programma ? Ja wees voorzichtig met jr. alhoewel met de aankomende OS kunnen we wel weer wat Oranje gebruiken
Ja, in het zuiden, ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Lienekien zich goed heeft ingesmeerd, want volgens mij is het in Engeland ook prima weer.
Heb je nog bij een bookmaker geld ingezet of het droog blijft of gaat regenen tijdens de openingsceremonie?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, in het zuiden, ja.
Wij waren al blij dat het droog bleef!
Ik zag dat de temperaturen in het zuiden ook aardig hoog zijn, beter dan de regen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, in het zuiden, ja.
Wij waren al blij dat het droog bleef!
Lienekien zit dus way up North volgens mij..?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat de temperaturen in het zuiden ook aardig hoog zijn, beter dan de regen.
Nee, ik hoop niet dat we in een of ander programma komen, dan gaat er iets niet goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je in het programma ? Ja wees voorzichtig met jr. alhoewel met de aankomende OS kunnen we wel weer wat Oranje gebruiken
O echt?! Ja, ik weet dat ze de plaatjes genoemd heeft maar mijn Engelse topo is niet helemaal up to date.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Lienekien zit dus way up North volgens mij..?
Het is niet in me opgekomen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je nog bij een bookmaker geld ingezet of het droog blijft of gaat regenen tijdens de openingsceremonie?
Ja, ik zie dat m'n "dus geen UV gevangen" een beetje vreemd staat als je de ligging van de tuin niet kentquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ging om half zes even op een stretcher op het dakterras liggen en werd een uur later met een kleurtje wakker
Dacht dat het wel meeviel zo laat in de middag
Bedankt voor deze mededeling, ik trok even de verkeerde conclusie, maar dan heb je dus geluk gehad met het weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Wij zitten niet in het zuiden. Ik herhaal: wij zitten niet in het zuiden.
Vandaag zaten we op een boot achter een man met klein kind. Kind hing vervaarlijk over de rand. Ik heb mijn vriend toen uitdrukkelijk verboden om achter het kind aan te duiken.
Het was niet zo warm dat je vriend sowieso wel even wilde gaan zwemmen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Wij zitten niet in het zuiden. Ik herhaal: wij zitten niet in het zuiden.
Vandaag zaten we op een boot achter een man met klein kind. Kind hing vervaarlijk over de rand. Ik heb mijn vriend toen uitdrukkelijk verboden om achter het kind aan te duiken.
Nou, een zonnetje op het water was welkom geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling, ik trok even de verkeerde conclusie, maar dan heb je dus geluk gehad met het weer.
Ik 'moet' vrijdag ook naar een openingsceremonyparty van een Engelse vriendquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Het is niet in me opgekomen.
Maar je wordt hier doodgegooid met de OS.
Het was niet warm!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was niet zo warm dat je vriend sowieso wel even wilde gaan zwemmen?
Ben bewust vandaag (thuis) maar binnen gebleven...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ging om half zes even op een stretcher op het dakterras liggen en werd een uur later met een kleurtje wakker
Dacht dat het wel meeviel zo laat in de middag
Ik dacht dat ze in de UK zo ingesteld waren op het slechte weer, maar die uilen zijn dus slecht geīntegreerd....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, een zonnetje op het water was welkom geweest.
De uilen gisteren vlogen niet vanwege de regen.
Uilen, heb ik gisteren geleerd, hebben geen waterdicht verenpak.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in de UK zo ingesteld waren op het slechte weer, maar die uilen zijn dus slecht geīntegreerd....
Nee, dat begrijp ik inmiddels... nou ja, als je terugkomt heeft iedereen er tabak van hier, dus dan kun jij nog lekker genieten van het zonnetje.quote:
Dan raken ze dus doordrenkt en worden ze te zwaar om in de lucht te blijven? Wow....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uilen, heb ik gisteren geleerd, hebben geen waterdicht verenpak.
Een matig warm zonnetje, hoop ik. Een jaar of wat geleden kwamen we ook terug uit plm. 20 graden en toen was het bijna tropisch in Nederland. Dat was ook niks.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik inmiddels... nou ja, als je terugkomt heeft iedereen er tabak van hier, dus dan kun jij nog lekker genieten van het zonnetje.
Yup.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan raken ze dus doordrenkt en worden ze te zwaar om in de lucht te blijven? Wow....
Dat was mijn plan dus ook, maar ik zag dat mijn teamleider heel bruin was (en die werkt echt heel veel) en ik was wat eerder thuis dan normaal en ook helemaal vergeten dat je gewoon de computer ook even uit kunt zettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef chufi het volgende:
Ben bewust vandaag (thuis) maar binnen gebleven...
Ik weet niet wanneer je terugkomt, maar ik dacht dat het nog tot en met het weekend warm is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een matig warm zonnetje, hoop ik. Een jaar of wat geleden kwamen we ook terug uit plm. 20 graden en toen was het bijna tropisch in Nederland. Dat was ook niks.
Er doet een Groninger mee, dus dat maakt het wel leuk!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik 'moet' vrijdag ook naar een openingsceremonyparty van een Engelse vriend
Volgens mij leeft het hier nog niet echt.
Dan blijven we nog wat langer weg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je terugkomt, maar ik dacht dat het nog tot en met het weekend warm is.
Ik zou volgend jaar gewoon lekker thuisblijven, maar dan mis je natuurlijk wel de ervaring van de kennismaking met een nieuwe bankquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Nee, ik wil wel weer naar huis.
Vakantiehuisje een was geweldig. Vakantiehuisje twee valt een beetje tegen. Ik verlang nu naar onze eigen bank en badkamer. En ik ga voorstellen om net zo'n bank te kopen als we in huisje een hadden.
ik mis kat als ik van huis ben. We zijn hier dan ook gewoon zoek gegaan naar een kat. Zo'n woonwijkje in! want verdomme d'r moet hier toch wel ergens een kat zijn! En ja hoor, een bejaarde kat op een auto.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou volgend jaar gewoon lekker thuisblijven, maar dan mis je natuurlijk wel de ervaring van de kennismaking met een nieuwe bank
Dan moet je volgend jaar Azië eens overwegen, dan kun je in slaap vallen met een heel asiel in de bungalowquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
ik mis kat als ik van huis ben. We zijn hier dan ook gewoon zoek gegaan naar een kat. Zo'n woonwijkje in! want verdomme d'r moet hier toch wel ergens een kat zijn! En ja hoor, een bejaarde kat op een auto.
Nee, thuis. Met oppas aan huis. 1/10 van het vakantiebudget.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:54 schreef chufi het volgende:
Heb je zo'n gezellige kat thuiszitten? Of in een asiel?
Het blijft bij overwegen. Ik ga alleen maar naar landen waar ze net zo truttig doen over katten als in Nederland.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je volgend jaar Azië eens overwegen, dan kun je in slaap vallen met een heel asiel in de bungalow
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het blijft bij overwegen. Ik ga alleen maar naar landen waar ze net zo truttig doen over katten als in Nederland.
De VS en Nieuw-Zeeland houden we open.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]Dan blijf je tot Europa beperkt volgens mij
Dat ken je vast welquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De VS en Nieuw-Zeeland houden we open.
Verrek, daar praten ze ook Engels!
Alleen niet alle Engelsen praten even beschaafd! Dan reageer je met 'I'm sorry?' en dan komt hetzelfde onverstaanbare verhaal terug.quote:
Ja Moak ie nait drukquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alleen niet alle Engelsen praten even beschaafd! Dan reageer je met 'I'm sorry?' en dan komt hetzelfde onverstaanbare verhaal terug.
Ach ja, jongens. De verhálen!
Ik zou ook niet in bontjas naar buiten gaan... Kunnen die jassen niet uit ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:57 schreef sacha het volgende:
ik ga wederom proberen of de honden in hun bontjas naar buiten willen
ik zal het ze even vragenquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou ook niet in bontjas naar buiten gaan... Kunnen die jassen niet uit ?
Ja maar dat doe je toch ook niet elke week, dus gun die beestjes ook een verdraagbare zomer...quote:
Moest ik toch even voor googelenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:06 schreef sacha het volgende:
shih tzu maltezer en een shih tzu lhasa apso
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:15 schreef sacha het volgende:
ik zeg vaak: 'dit zijn geen honden hoor, onze katten verkleden zich graag...'
Volgens mij is iedereen boos dat het zilver werd ipv goudquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef chufi het volgende:
Iedereen op vakantie? Of zappen we alle OS programma's af ..?
De hele dag al voor de finale? Maar goed Kromo pakt wel zeker goud x 2quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen boos dat het zilver werd ipv goud
Nee, ik bedoelde zilver op de '500 meter shih tzu maltezer en shih tzu lhasa apso uitlaten'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De hele dag al voor de finale? Maar goed Kromo pakt wel zeker goud x 2
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde zilver op de '500 meter shih tzu maltezer en shih tzu lhasa apso uitlaten'
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat voor honden dat zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]Oh ja die beestjes worden graag uitgelaten.. Alleen lopen ze voor mij te langzaam met die korte pootjes
Ja zoiets idd, klein en met veel haar en korte pootjesquote:Op zondag 29 juli 2012 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat voor honden dat zijn.
Ik vermoed dat het van die Paris Hilton-hondjes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets idd, klein en met veel haar en korte pootjesDaar kan je in de PC Hooftstraat wel ongemerkt mee winkelen, maar in de provincie ben je dan -volgens mij- een behoorlijke celebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Ja maar geen idee, waar Sacha winkelt met haar hondjesquote:Op zondag 29 juli 2012 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Daar kan je in de PC Hooftstraat wel ongemerkt mee winkelen, maar in de provincie ben je dan -volgens mij- een behoorlijke celeb
Dat was ik niet ... Ik heb geen haarquote:Op zondag 29 juli 2012 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb vanmiddag ook een Fokker ''ontmoet'' alleen ik heb geen idee wie het was![]()
Ik ging een brief posten, liep hier 2 straten achter onder een open raam door,
iemand deed hem op dat moment net verder open of dicht dat weet ik niet precies, hij
deed iets met het hor, dus ik keek naar boven en keek recht naar de PC die daar stond
en zag dat FOK op het scherm stond, dus die gast zat te Fokken
Hij heeft mij volgens mij niet gezien, ik hem wel, tenminste vluchtig, jaartje of 30 met
bruin haar.
tja, er zijn twee gezegden...quote:
Hersenen zitten sowieso aan de binnenkant en niet van buiten .... (behalve neusharen dan)quote:Op maandag 30 juli 2012 11:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tja, er zijn twee gezegden...
Waar hersens zitten groeit geen haar en waar geen haar groeit groeien ook geen hersens.
Ik kies gewoon de laatste en dan kies jij de de eerste zitten we allebei goed.
Algemene conclusie? Of wel genoten van je vakantie?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:35 schreef Lienekien het volgende:
We zijn sinds zaterdagavond weer thuis!
De bank zit weer heerlijk.
Beter dan vorig jaar. Eerste keer in vijf jaar Engeland dat het weer een factor speelde.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Algemene conclusie? Of wel genoten van je vakantie?
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het van die Paris Hilton-hondjes zijn
Positief met 1 dag goed weer?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beter dan vorig jaar. Eerste keer in vijf jaar Engeland dat het weer een factor speelde.
De voorlaatste dag was goed weer en dan ziet alles er toch een stuk leuker uit. We zijn dus nog een eind gaan rijden en varen, die dag!
Maakt ie dan niet altijd het hele huis vies ?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:54 schreef sacha het volgende:
[..]
als die niet aan de lijn is springt ie in alle modderpoelen![]()
mijn hond a.k.a. ons varken
Ze zijn rete schattig. Ik moest nog aan je denken. Ik was verleden week op Terschelling, oh wat trof ik het met het weer. Heerlijk, uren gewandeld met mijn vriendin en haar hond. Ik ben helemaal uitgerust.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:32 schreef sacha het volgende:
en die moet je dragen anders slijten hun voetjes
Ik moest het even googelen.. Ik was een Egmond aan zee bewoner als vakantiekindquote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef chufi het volgende:
Skylge ook altijd leuk, kwam er als kind bijna elk jaar tot mn 18e
avondquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
FOK valt trouwens wel in herhaling de laatste tijd
topic 1034567![]()
Kort & pittig kapsel omdat je oud wordt?
Ik was jullie vergetenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef chufi het volgende:
Iedereen op vakantie? Of zappen we alle OS programma's af ..?
Tis ook eigenlijk meer een mannen ding, maar die zien toch graag wel een paar vrouwen in de kroegquote:
Ik weet niet. Als ik niet van voetbal hou, hou ik dan wel van kroegen met voetballiefhebbers?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis ook eigenlijk meer een mannen ding, maar die zien toch graag wel een paar vrouwen in de kroeg
Er wordt over van alles geluld (wel vnl sport), maar je bent geheel vrij om eens een kijkje te nemenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet. Als ik niet van voetbal hou, hou ik dan wel van kroegen met voetballiefhebbers?
Euh nee, dank je wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt over van alles geluld (wel vnl sport), maar je bent geheel vrij om eens een kijkje te nemen
mew...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]Fok herhaalt zich in alles.. niet gek zo'n forum als dit met zoveel gebruikers en al jaren bestaat.
Dat maakt het ook met het jaar saaier vind ik.. ik post ook alsmaar minder en minder merk ik...
Jullie beiden zitten aan de kust, daar is het al vaak zonniger (niet altijd warmer)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Zonder nies weet ik al dat het morgen een dagje hoogzomer zal zijn
Op een Grieks eiland waar de WiFi stuk is!quote:
ow..... ik zat net te liegen dat ik op de Bahama's zatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op een Grieks eiland waar de WiFi stuk is!
Of de rekening niet betaald.
Jij zit gewoon thuis ...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien post ik wel vanuit mijn luxe hotel op de Bahama's![]()
weetjijveel
Als je op de Bahama's zou zitten ben je gek om hier te posten .. Of je zou er tegen je wil zijn of zo. Besides dinner-timequote:
dat is waar, de rest snap ik niet helemaal maar dat geeft nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je op de Bahama's zou zitten ben je gek om hier te posten ..
Hoezo, beetje chillen op het strand en lekker even posten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je op de Bahama's zou zitten ben je gek om hier te posten .. Of je zou er tegen je wil zijn of zo. Besides dinner-time
Ons lekker afzeiken met hoe leuk het wel is daar en hoe je zit te genietenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Ja, lijkt me ook leuk hoor. Gewoon tussen alle leuke dingen door ff internetten
Neuh. Dan zie je dat ik eigenlijk Kingtoppie ben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lienekien ik wilde je flikkerpagina bekijken maar die doet ut niet![]()
waarom niet? kon ik een fotootje van je bekijken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neuh. Dan zie je dat ik eigenlijk Kingtoppie ben.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom hou je je identiteit eigenlijk zo afgeschermd? Is er iets mis? Of mag je werk niet weten dat je hier post?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
aap --- mouwquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ons lekker afzeiken met hoe leuk het wel is daar en hoe je zit te genieten
Nee, daar moet je 24 uur per dag feesten! Geen momentje rust, alleen maar lol, lol en lol! rn je roes uitslapen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
tweeledig... Je hebt inderdaad mensen die wel posten (mits wifi) Maar als voorbeeld Bahama's ... dan zou ik toch andere dingen aan mn hoofd hebben.. Er vanuit gaande dat het weer goed is .... Verveling op vakantie adres ....
Nooit een Weblog bij gehouden ... op sommige FB posts na dan maar niet mn dingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Maar posten is toch hooguit 5 of 10 minuten?
Als je een vakantieweblog bijhoudt met foto's of zo en daar uren mee bezig bent, ja dat zou ik ook niet zo gauw doen... al vond ik dat vanuit Australia in 2008 wel tha bomb
Ik heb de behoefte niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom hou je je identiteit eigenlijk zo afgeschermd? Is er iets mis? Of mag je werk niet weten dat je hier post?
ik snap dat nooit zo
Nou, zo onverstandig is dat nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom hou je je identiteit eigenlijk zo afgeschermd? Is er iets mis? Of mag je werk niet weten dat je hier post?
ik snap dat nooit zo
Ik ga eigenlijk de laatste jaren alleen maar naar Spanje om mn dochter daar te zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, daar moet je 24 uur per dag feesten! Geen momentje rust, alleen maar lol, lol en lol! rn je roes uitslapen.
Ok, niet echt mijn idee van een relaxte vakantie.
Ik vind vakantieverslagen al jaren superleuk om te doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit een Weblog bij gehouden ... op sommige FB posts na dan maar niet mn ding
Ja nogal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, zo onverstandig is dat niet![]()
Ik las gisteren ofzo weer een topic dat iemand zijn baas een email had gekregen met allemaal
gedoe over iemand, van een onbekende natuurlijk, maar waarschijnlijk zit de scharrel van haar
man erachter![]()
Best wel droevig eigenlijk
Bluezz lijkt mij wel een type om juist dat soort dingen ook te vertellen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het een k vakantie is horen we je niet ...
Zo zijn wij ook naar Aus gegaan, fantastisch land overigens. Maar zķ ver dat ik er w.s. nu nog niet geweest was als mijn zoon daar niet had gewoond.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk de laatste jaren alleen maar naar Spanje om mn dochter daar te zien
Als je kip ploft heb je hem te lang in de magnetron gedaan!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ondertussen zit ik in discussie over de plofkip
Uitzetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eeeeeeeejjjjjjjjjjjquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je kip ploft heb je hem te lang in de magnetron gedaan!
Ik wil ook niet zeggen dat je dat niet moet doen als je het leuk vind. Daarnaast is het een soort reisverslaggeving die je vast kunt leggen voor later.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind vakantieverslagen al jaren superleuk om te doen.
En om dan zo af en toe weer eens terug te lezenWe doen het vooral voor onszelf, maar het is leuk als mensen ook meegenieten/kijken.
/voyeurisme is ons niet vreemd
Yupsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeggen dat je dat niet moet doen als je het leuk vind. Daarnaast is het een soort reisverslaggeving die je vast kunt leggen voor later.
Ieder zn eigen ding
Ja, veel mensen vinden dat hartstikke leuk, fotoboeken, blogs, twitter, facebook, hyves, wat niet al.quote:
Daar hou je ons maar lekker buitenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het kan me niet echt boeienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Fann robinook zit je sowieso te dissen lees ik
Ja dus als je terugleestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Bluezz lijkt mij wel een type om juist dat soort dingen ook te vertellen.
Of mis ik weer iets wegens verregaande vaagheid?
Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben tegen plofkippen. Ik ben sowieso tegen het beperken van de genetische diversiteit. Maakt een dat maakt soorten kwetsbaar voor dezelfde gevaren.
Ik ben ook tegen plofkippen maar ik ga niet meer serieus in discussie, heeft geen zin,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben tegen plofkippen. Ik ben sowieso tegen het beperken van de genetische diversiteit. Maakt een dat maakt soorten kwetsbaar voor dezelfde gevaren.
Robinook is vāls!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen plofkippen maar ik ga niet meer serieus in discussie, heeft geen zin,
krijg je al die internetheldjes met hun stoer praat, meh.....
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu hebben we DK weggejaagd.
ander onderwerp ik deel ook niet alles hier. ik kijk wel linker uit
Ken hem nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Best wel volgens mij
Niet goed. Vandaar de berichten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Ik kom soms toevallig langs wat verontrustende berichten.
Top !quote:
Haar.quote:
Joah....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top !![]()
![]()
![]()
Jij moet nooit meer in discussie gaan met iemand die je vuile k..k..r mongool noemt !![]()
wat een gladiool is dat
Kutzooi..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet goed. Vandaar de berichten.
Kut.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee of het him or her isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Haar.
Of het is een valse nicht.
Sorry, RobinOok.
Ik weet niet wat er precies aan de hand is... Maar sterkte.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kvind opa bakkebaard maar stomquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een her, volgens het profiel dan, want dat weet je nooit helemaal zeker op FOK
Dat schijnen alleen de dames te weten .... Of ik moet misschien een hele hoop terug lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies aan de hand is... Maar sterkte.
Ik ook niet echt, maar het is wel rottig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat schijnen alleen de dames te weten .... Of ik moet misschien een hele hoop terug lezen
U is een meegaand type ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar het is wel rottig.
Laten we zeggen, het is geen griepje, het is gewoon kut laten we het daar maar bij houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar het is wel rottig.
Dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laten we zeggen, het is geen griepje, het is gewoon kut laten we het daar maar bij houden.
maar dat was Opa Bakkebaard toch niet, ik bedoelde die andere mongoolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind opa bakkebaard maar stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |