Vandaag ging ik naar de kapper, om me haar te highlighten. Ik moest wachten in me stoeltje totdat m'n haar ging ''broeien'', dus de kapster die mijn haar had gedaan ging vervolgens verder met haar andere klant, de vrouw die naast mij kwam zitten. Het was een vrouw van in de 50, schat ik. Ze had lang haar en ze zei ''ik wil het zo kort mogelijk''. De kapster zei : ''Weet je dat zeker? Je hebt heel mooi haar. '' Toen reageerde de vrouw met : ''Ja hoor, doe maar lekker kort, ik wordt er tenslotte niet jonger op''

. Zo geïrriteerd als ik was gaf ik de vrouw een valse blik. Ik ben bijna 19, dus ik kan me niet in haar verplaatsen wat betreft de leeftijdsgrens voor lang haar.. ? maar ik vind het onzin om te zeggen dat als je oud wordt, je maar een kort pittig kapseltje moet aannemen.
Voor ze wegging zei ze nog : ''Ik moet de jonge jongens maar van me afslaan in Italië

Remember Fokkers : het gaat er allemaal maar om hoe je je vanbinnen voelt.. Young In Spirit weetjewel
Ik kijk er naar uit om met jullie allemaal leuke, zinloze discussies te voeren die er vervolgens voor zorgen dat ik me rot lach, helemaal alleen achter mijn computertje. HA ha HA ha .. ja oke uitgelachen