Sinds een jaar heb ik mn balkon laten beglazen en dat zorgt voor zoveel extra warmte, dat ik er zelf van schrik. Misschien moet ik gewoon wat extra ramen opentrekken voor wat extra ventilatie soms.. Maar teveel zon is ook weer niet goed voor de huid, dus ik zit er sowieso niet te lang in..quote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als het te heet is zit je er ook niet omdat het te heet is
Je eigen broeikasquote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds een jaar heb ik mn balkon laten beglazen en dat zorgt voor zoveel extra warmte, dat ik er zelf van schrik. Misschien moet ik gewoon wat extra ramen opentrekken voor wat extra ventilatie soms.. Maar teveel zon is ook weer niet goed voor de huid, dus ik zit er sowieso niet te lang in..
Maar ben nog wel steeds bezig om een leuk flatje in Spanje te vinden ... Ondanks de temperatuur
Juist, een bietje te warm in deze heerlijke zomer, ja...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je eigen broeikas![]()
Ja, dat is wel lekker in het voor- en najaar, maar een bietje warm in een mooie zomer,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
He zo laat staat die van mij nu ook, maar dat was omdat ik sinds vandaag in shifts zou gaan werken .. Maar over het weekend is er iemand ontslagen en nu werkt dat niet meer ....
Maar ja weinig zin hier ook ... Wie weet duik ik straks toch even naar buiten om op de FATBOY te relaxen ... Om dan met een zonnetje wakker te worden
Echt?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan was je waarschijnlijk nogal ver heen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het was gelukkig wel weekendquote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
![]()
Dan was je waarschijnlijk nogal ver heen.
Het was er ook ideaal weer voor vandaag.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb de keuken gewit![]()
[ afbeelding ]
Ja mag de mijne ook doen als je tijd over hebtquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb de keuken gewit![]()
[ afbeelding ]
NOU ! zeg dat welquote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was er ook ideaal weer voor vandaag.
Nee, één keuken is wel genoegquote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mag de mijne ook doen als je tijd over hebt
Ok dan maak ik er wel een project voor mezelf van ...quote:Op maandag 23 juli 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, één keuken is wel genoeg
Nice, modernquote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En dan straks nog alle zooi terugzetten en vastschroeven![]()
Of morgen![]()
[ afbeelding ]
Ow.. Lay'squote:Op maandag 23 juli 2012 23:46 schreef Laysa het volgende:
Fannetje ik heb Tonio gekocht en als mijn hoofd er naar staat ga ik morgen beginnen met lezen
Thanks, nu de andere kant nogquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vrouw begon met cup A en nu is het toch wel cup C.
en om in de sfeer te blijven, het zijn vast de hormonen en als ik er geen tieten van krijgquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
en om in de sfeer te blijven, het zijn vast de hormonen en als ik er geen tieten van krijg
hou ik er in ieder geval een schoon huis aan over
[..]
[..]
en om in de sfeer te blijven, het zijn vast de hormonen en als ik er geen tieten van krijg
[..]
[..]
Jah...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles staat er weer aan die kant, foto is een beetje donker maar het is spierwit![]()
én alles weer lekker schoon.
quote:
NEE !quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tenminste het is niet te hopen !![]()
Gingen jullie zo klussen en schoonmaken dan dames toen jullie zwanger waren?
Ik ben nog nooit zwanger geweest dus ik zou het niet weten![]()
Bij mij zijn het gewoon ADHD aanvallen
Nee ik zag het vetgedrukte te laatquote:
Mwah, ik dacht dat jij ongeveer van mijn leeftijd was...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
NEE !![]()
Het zouden eerder de overgang hormonen moeten zijn dan de zwangerschap hormonen
denk ik
Misschien ben ik wel ouderquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik dacht dat jij ongeveer van mijn leeftijd was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |