quote:Op maandag 23 juli 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga vroeg naar bed, ben ook geen 18 meer![]()
Ja nee hoogst tijd KTquote:Op maandag 23 juli 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga vroeg naar bed, ben ook geen 18 meer![]()
Alsof we dat niet wisten, maar net nu KT naar bed moet ...quote:Op maandag 23 juli 2012 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja ik was jullie even aan het volgen![]()
Let niet op mij
Die is op vakantiequote:Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ze niet vraag maar aan Lienekien !
Zijn ze plat of afgezet?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ze niet vraag maar aan Lienekien !
Met zuigen neem ik ook genoegenquote:
Zeg dat wel .. Ik ben ook weg ...quote:Op maandag 23 juli 2012 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tiet om te slapen !![]()
Doeiiiiiiiii
Je bedoelt dat er steeds iemand anders het woord gebruikt ? Of heb je iets wetenschappelijks onderbouwd?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef sig000 het volgende:
Tieten veranderen ook steeds dat is best wel boeiend.
Mijn vrouw begon met cup A en nu is het toch wel cup C.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er steeds iemand anders het woord gebruikt ? Of heb je iets wetenschappelijks onderbouwd?
Te veel biet dus of niequote:Op maandag 23 juli 2012 00:44 schreef sig000 het volgende:
Tieten veranderen ook steeds dat is best wel boeiend.
Nee vandaag wat uitgeslapen dat scheelt ook welquote:Op maandag 23 juli 2012 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK50 maar ok, minder slaap nodig inmiddels dat wel..
Oh..... die beruchte hormonen héquote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vrouw begon met cup A en nu is het toch wel cup C.
Als dat zou werken ga ik morgen een praktijk beginnen.quote:
Nee geen rood plassample van mij vandaag..quote:Op maandag 23 juli 2012 00:56 schreef Aleandra het volgende:
Hormonen die je opzuigt?
Heb je ook een potje bietjes opengetrokken ofzo?
jij bent een feeder?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was het niet die wiet rooktequote:Op maandag 23 juli 2012 08:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vervolgens zat iemand wiet te roken, zo kwam het
Nee, ik rook niet.
Dat klinkt inderdaad wel lekker. Vooral met dit warme weer is zo'n salade goed te eten.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:36 schreef sacha het volgende:
mijn moedah maakt vroeger (toen alles beter was) de volgende dag van het restje bietjes en aardappels altijd bietjessalade![]()
restje bietjes in stukjes, restje aardappels in stukjes, augurken, zilveruitjes en mayonaise of slasaus...
da was lekkah!
Schijnt de zon ?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel lekker. Vooral met dit warme weer is zo'n salade goed te eten.
Ik zit lekker in de tuin, de zon is net achter de huizen gezakt en het is heerlijk buiten.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Schijnt de zon ?
Ik zit binnen, tis buiten te warm
Dat gaat een favoriete opmerking worden dit topic ..quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef sacha het volgende:
[..]
dan mot je maar een bietje de tiet nemen, alles went
Dr hangt nu waarschijnlijk net een wolk voorquote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit lekker in de tuin, de zon is net achter de huizen gezakt en het is heerlijk buiten.
Heb jij de zon nog op je balkon?
Weet je het zeker? Hier is geen wolkje te bekennen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr hangt nu waarschijnlijk net een wolk voormaar 10 minuten terug nog wel ja
Je hebt gelijk, drie veels te hoge bomen (op 100m) ontnemen me het zon-genot.. Zal binnenkort een kap vergunning aanvragen bij de gemeente en tevens een landelijke afschiet-vergunning voor schijtende vogelsquote:Op maandag 23 juli 2012 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Hier is geen wolkje te bekennen.
Wel heeft er een vogel op mijn raam gepoept, hetzelfde raam dat ik gisteren gezeemd heb. Ik haat dat
Maar net zei je nog dat je het te heet vond, dus dan biedt de schaduw van die te hoge boom toch juist uitkomst.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, drie veels te hoge bomen (op 100m) ontnemen me het zon-genot.. Zal binnenkort een kap vergunning aanvragen bij de gemeente en tevens een landelijke afschiet-vergunning voor schijtende vogels
Neuh, eigen recept. In een salade met o.a. aardappels van Malta, feta uit Griekenland en Spaanse chorizo.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat met doperwtjes en worteltjes in tomatensaus?
Ah gelukkig hebben we nog onze eigen smaak meegenomen naar Engeland .. En gelukkig is dat daar tegenwoordig ook te krijgenquote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neuh, eigen recept. In een salade met o.a. aardappels van Malta, feta uit Griekenland en Spaanse chorizo.
Ja maar ik wil er ook van kunnen genieten als ik het niet te heet vind... Maar als er dus geen zon is zit ik niet zoveel op mn balkon....quote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar net zei je nog dat je het te heet vond, dus dan biedt de schaduw van die te hoge boom toch juist uitkomst.
En als het te heet is zit je er ook niet omdat het te heet isquote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er ook van kunnen genieten als ik het niet te heet vind... Maar als er dus geen zon is zit ik niet zoveel op mn balkon....
Sinds een jaar heb ik mn balkon laten beglazen en dat zorgt voor zoveel extra warmte, dat ik er zelf van schrik. Misschien moet ik gewoon wat extra ramen opentrekken voor wat extra ventilatie soms.. Maar teveel zon is ook weer niet goed voor de huid, dus ik zit er sowieso niet te lang in..quote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als het te heet is zit je er ook niet omdat het te heet is
Je eigen broeikasquote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds een jaar heb ik mn balkon laten beglazen en dat zorgt voor zoveel extra warmte, dat ik er zelf van schrik. Misschien moet ik gewoon wat extra ramen opentrekken voor wat extra ventilatie soms.. Maar teveel zon is ook weer niet goed voor de huid, dus ik zit er sowieso niet te lang in..
Maar ben nog wel steeds bezig om een leuk flatje in Spanje te vinden ... Ondanks de temperatuur
Juist, een bietje te warm in deze heerlijke zomer, ja...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je eigen broeikas![]()
Ja, dat is wel lekker in het voor- en najaar, maar een bietje warm in een mooie zomer,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
He zo laat staat die van mij nu ook, maar dat was omdat ik sinds vandaag in shifts zou gaan werken .. Maar over het weekend is er iemand ontslagen en nu werkt dat niet meer ....
Maar ja weinig zin hier ook ... Wie weet duik ik straks toch even naar buiten om op de FATBOY te relaxen ... Om dan met een zonnetje wakker te worden
Echt?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan was je waarschijnlijk nogal ver heen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het was gelukkig wel weekendquote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
![]()
Dan was je waarschijnlijk nogal ver heen.
Het was er ook ideaal weer voor vandaag.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb de keuken gewit![]()
[ afbeelding ]
Ja mag de mijne ook doen als je tijd over hebtquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb de keuken gewit![]()
[ afbeelding ]
NOU ! zeg dat welquote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was er ook ideaal weer voor vandaag.
Nee, één keuken is wel genoegquote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mag de mijne ook doen als je tijd over hebt
Ok dan maak ik er wel een project voor mezelf van ...quote:Op maandag 23 juli 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, één keuken is wel genoeg
Nice, modernquote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En dan straks nog alle zooi terugzetten en vastschroeven![]()
Of morgen![]()
[ afbeelding ]
Ow.. Lay'squote:Op maandag 23 juli 2012 23:46 schreef Laysa het volgende:
Fannetje ik heb Tonio gekocht en als mijn hoofd er naar staat ga ik morgen beginnen met lezen
Thanks, nu de andere kant nogquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
en om in de sfeer te blijven, het zijn vast de hormonen en als ik er geen tieten van krijgquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
en om in de sfeer te blijven, het zijn vast de hormonen en als ik er geen tieten van krijg
hou ik er in ieder geval een schoon huis aan over
[..]
[..]
en om in de sfeer te blijven, het zijn vast de hormonen en als ik er geen tieten van krijg
[..]
[..]
Jah...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles staat er weer aan die kant, foto is een beetje donker maar het is spierwit![]()
én alles weer lekker schoon.
quote:
NEE !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |