Lienekien zit dus way up North volgens mij..?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat de temperaturen in het zuiden ook aardig hoog zijn, beter dan de regen.
Nee, ik hoop niet dat we in een of ander programma komen, dan gaat er iets niet goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je in het programma ? Ja wees voorzichtig met jr. alhoewel met de aankomende OS kunnen we wel weer wat Oranje gebruiken
O echt?! Ja, ik weet dat ze de plaatjes genoemd heeft maar mijn Engelse topo is niet helemaal up to date.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Lienekien zit dus way up North volgens mij..?
Het is niet in me opgekomen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je nog bij een bookmaker geld ingezet of het droog blijft of gaat regenen tijdens de openingsceremonie?
Ja, ik zie dat m'n "dus geen UV gevangen" een beetje vreemd staat als je de ligging van de tuin niet kentquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ging om half zes even op een stretcher op het dakterras liggen en werd een uur later met een kleurtje wakker
Dacht dat het wel meeviel zo laat in de middag
Bedankt voor deze mededeling, ik trok even de verkeerde conclusie, maar dan heb je dus geluk gehad met het weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Wij zitten niet in het zuiden. Ik herhaal: wij zitten niet in het zuiden.
Vandaag zaten we op een boot achter een man met klein kind. Kind hing vervaarlijk over de rand. Ik heb mijn vriend toen uitdrukkelijk verboden om achter het kind aan te duiken.
Het was niet zo warm dat je vriend sowieso wel even wilde gaan zwemmen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Wij zitten niet in het zuiden. Ik herhaal: wij zitten niet in het zuiden.
Vandaag zaten we op een boot achter een man met klein kind. Kind hing vervaarlijk over de rand. Ik heb mijn vriend toen uitdrukkelijk verboden om achter het kind aan te duiken.
Nou, een zonnetje op het water was welkom geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling, ik trok even de verkeerde conclusie, maar dan heb je dus geluk gehad met het weer.
Ik 'moet' vrijdag ook naar een openingsceremonyparty van een Engelse vriendquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Het is niet in me opgekomen.
Maar je wordt hier doodgegooid met de OS.
Het was niet warm!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was niet zo warm dat je vriend sowieso wel even wilde gaan zwemmen?
Ben bewust vandaag (thuis) maar binnen gebleven...quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ging om half zes even op een stretcher op het dakterras liggen en werd een uur later met een kleurtje wakker
Dacht dat het wel meeviel zo laat in de middag
Ik dacht dat ze in de UK zo ingesteld waren op het slechte weer, maar die uilen zijn dus slecht geïntegreerd....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, een zonnetje op het water was welkom geweest.
De uilen gisteren vlogen niet vanwege de regen.
Uilen, heb ik gisteren geleerd, hebben geen waterdicht verenpak.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in de UK zo ingesteld waren op het slechte weer, maar die uilen zijn dus slecht geïntegreerd....
Nee, dat begrijp ik inmiddels... nou ja, als je terugkomt heeft iedereen er tabak van hier, dus dan kun jij nog lekker genieten van het zonnetje.quote:
Dan raken ze dus doordrenkt en worden ze te zwaar om in de lucht te blijven? Wow....quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uilen, heb ik gisteren geleerd, hebben geen waterdicht verenpak.
Een matig warm zonnetje, hoop ik. Een jaar of wat geleden kwamen we ook terug uit plm. 20 graden en toen was het bijna tropisch in Nederland. Dat was ook niks.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik inmiddels... nou ja, als je terugkomt heeft iedereen er tabak van hier, dus dan kun jij nog lekker genieten van het zonnetje.
Yup.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan raken ze dus doordrenkt en worden ze te zwaar om in de lucht te blijven? Wow....
Dat was mijn plan dus ook, maar ik zag dat mijn teamleider heel bruin was (en die werkt echt heel veel) en ik was wat eerder thuis dan normaal en ook helemaal vergeten dat je gewoon de computer ook even uit kunt zettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef chufi het volgende:
Ben bewust vandaag (thuis) maar binnen gebleven...
Ik weet niet wanneer je terugkomt, maar ik dacht dat het nog tot en met het weekend warm is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een matig warm zonnetje, hoop ik. Een jaar of wat geleden kwamen we ook terug uit plm. 20 graden en toen was het bijna tropisch in Nederland. Dat was ook niks.
Er doet een Groninger mee, dus dat maakt het wel leuk!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik 'moet' vrijdag ook naar een openingsceremonyparty van een Engelse vriend
Volgens mij leeft het hier nog niet echt.
Dan blijven we nog wat langer weg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je terugkomt, maar ik dacht dat het nog tot en met het weekend warm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |