Volgens mij is iedereen boos dat het zilver werd ipv goudquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef chufi het volgende:
Iedereen op vakantie? Of zappen we alle OS programma's af ..?
De hele dag al voor de finale? Maar goed Kromo pakt wel zeker goud x 2quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen boos dat het zilver werd ipv goud
Nee, ik bedoelde zilver op de '500 meter shih tzu maltezer en shih tzu lhasa apso uitlaten'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De hele dag al voor de finale? Maar goed Kromo pakt wel zeker goud x 2
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde zilver op de '500 meter shih tzu maltezer en shih tzu lhasa apso uitlaten'
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat voor honden dat zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]Oh ja die beestjes worden graag uitgelaten.. Alleen lopen ze voor mij te langzaam met die korte pootjes
Ja zoiets idd, klein en met veel haar en korte pootjesquote:Op zondag 29 juli 2012 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat voor honden dat zijn.
Ik vermoed dat het van die Paris Hilton-hondjes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets idd, klein en met veel haar en korte pootjesDaar kan je in de PC Hooftstraat wel ongemerkt mee winkelen, maar in de provincie ben je dan -volgens mij- een behoorlijke celebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Ja maar geen idee, waar Sacha winkelt met haar hondjesquote:Op zondag 29 juli 2012 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Daar kan je in de PC Hooftstraat wel ongemerkt mee winkelen, maar in de provincie ben je dan -volgens mij- een behoorlijke celeb
Dat was ik niet ... Ik heb geen haarquote:Op zondag 29 juli 2012 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb vanmiddag ook een Fokker ''ontmoet'' alleen ik heb geen idee wie het was![]()
Ik ging een brief posten, liep hier 2 straten achter onder een open raam door,
iemand deed hem op dat moment net verder open of dicht dat weet ik niet precies, hij
deed iets met het hor, dus ik keek naar boven en keek recht naar de PC die daar stond
en zag dat FOK op het scherm stond, dus die gast zat te Fokken
Hij heeft mij volgens mij niet gezien, ik hem wel, tenminste vluchtig, jaartje of 30 met
bruin haar.
tja, er zijn twee gezegden...quote:
Hersenen zitten sowieso aan de binnenkant en niet van buiten .... (behalve neusharen dan)quote:Op maandag 30 juli 2012 11:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tja, er zijn twee gezegden...
Waar hersens zitten groeit geen haar en waar geen haar groeit groeien ook geen hersens.
Ik kies gewoon de laatste en dan kies jij de de eerste zitten we allebei goed.
Algemene conclusie? Of wel genoten van je vakantie?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:35 schreef Lienekien het volgende:
We zijn sinds zaterdagavond weer thuis!
De bank zit weer heerlijk.
Beter dan vorig jaar. Eerste keer in vijf jaar Engeland dat het weer een factor speelde.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Algemene conclusie? Of wel genoten van je vakantie?
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het van die Paris Hilton-hondjes zijn
Positief met 1 dag goed weer?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beter dan vorig jaar. Eerste keer in vijf jaar Engeland dat het weer een factor speelde.
De voorlaatste dag was goed weer en dan ziet alles er toch een stuk leuker uit. We zijn dus nog een eind gaan rijden en varen, die dag!
Maakt ie dan niet altijd het hele huis vies ?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:54 schreef sacha het volgende:
[..]
als die niet aan de lijn is springt ie in alle modderpoelen![]()
mijn hond a.k.a. ons varken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |