quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:58 schreef borisz het volgende:
Salzburg wint met 4-3, maar dat is niet genoeg om Dudelange uit te schakelen
de Spelen zijn wel lekker voor je ritmequote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Voelde me gisteren niet lekker. Vannacht goed door kunnen slapen. Voel me nu voor mijn doen "goed."
Let the show begin.
Moet je wel vakantie hebben om alles te volgen .... Werk helaas overdag, dus pas vanaf de namiddag .....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Spelen zijn wel lekker voor je ritmeop tijd op voor de wedstrijden en na Mart naar bed. Fijn dat het de goede kant op gaat
tong heeft vakantiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wel vakantie hebben om alles te volgen .... Werk helaas overdag, dus pas vanaf de namiddag .....
Maar volgen ga ik wel alles
Heb je al een baan dan over 4 jaar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:23 schreef borisz het volgende:
Ik ga mijn laatste 'vrije' Spelen tegemoet.
Gaat je wel lukken denk ik zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:26 schreef borisz het volgende:
De bedoeling is dat ik volgend jaar sep ga beginnen met werken ja
tegen die tijd zit je in de tweede kamer, dan heb recesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:44 schreef borisz het volgende:
Dan kan ik zeker geen vrij krijgen, dat weet ik nu al
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:51 schreef borisz het volgende:
In Ter Zake heb ik gezien dat ik beter bij de EU kan gaan werken.
er moet door de hele organisatie daar de bezem. Ook allemaal instanties die eromheen hangenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:53 schreef borisz het volgende:
Ging over centen/vergoedingen/regelingen/en weet ik wat meer. Dan ging het niet alleen over commissaris of MEP.
Eenmaal binnen is het cashen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:58 schreef borisz het volgende:
Salzburg wint met 4-3, maar dat is niet genoeg om Dudelange uit te schakelen
Voel me langzaam opknappen. Gisteren een grote dip maar de medicatie begint aan te slaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Spelen zijn wel lekker voor je ritmeop tijd op voor de wedstrijden en na Mart naar bed. Fijn dat het de goede kant op gaat
Goed te horen tong .. Nog even doorzetten en je voelt je een stuk beter...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voel me langzaam opknappen. Gisteren een grote dip maar de medicatie begint aan te slaan.
Ja het gaat nu lopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed te horen tong .. Nog even doorzetten en je voelt je een stuk beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |