Ja nogal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, zo onverstandig is dat niet![]()
Ik las gisteren ofzo weer een topic dat iemand zijn baas een email had gekregen met allemaal
gedoe over iemand, van een onbekende natuurlijk, maar waarschijnlijk zit de scharrel van haar
man erachter![]()
Best wel droevig eigenlijk
Bluezz lijkt mij wel een type om juist dat soort dingen ook te vertellen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het een k vakantie is horen we je niet ...
Zo zijn wij ook naar Aus gegaan, fantastisch land overigens. Maar zó ver dat ik er w.s. nu nog niet geweest was als mijn zoon daar niet had gewoond.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk de laatste jaren alleen maar naar Spanje om mn dochter daar te zien
Als je kip ploft heb je hem te lang in de magnetron gedaan!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ondertussen zit ik in discussie over de plofkip
Uitzetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eeeeeeeejjjjjjjjjjjquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je kip ploft heb je hem te lang in de magnetron gedaan!
Ik wil ook niet zeggen dat je dat niet moet doen als je het leuk vind. Daarnaast is het een soort reisverslaggeving die je vast kunt leggen voor later.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind vakantieverslagen al jaren superleuk om te doen.
En om dan zo af en toe weer eens terug te lezenWe doen het vooral voor onszelf, maar het is leuk als mensen ook meegenieten/kijken.
/voyeurisme is ons niet vreemd
Yupsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeggen dat je dat niet moet doen als je het leuk vind. Daarnaast is het een soort reisverslaggeving die je vast kunt leggen voor later.
Ieder zn eigen ding
Ja, veel mensen vinden dat hartstikke leuk, fotoboeken, blogs, twitter, facebook, hyves, wat niet al.quote:
Daar hou je ons maar lekker buitenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het kan me niet echt boeienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Fann robinook zit je sowieso te dissen lees ik
Ja dus als je terugleestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Bluezz lijkt mij wel een type om juist dat soort dingen ook te vertellen.
Of mis ik weer iets wegens verregaande vaagheid?
Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben tegen plofkippen. Ik ben sowieso tegen het beperken van de genetische diversiteit. Maakt een dat maakt soorten kwetsbaar voor dezelfde gevaren.
Ik ben ook tegen plofkippen maar ik ga niet meer serieus in discussie, heeft geen zin,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben tegen plofkippen. Ik ben sowieso tegen het beperken van de genetische diversiteit. Maakt een dat maakt soorten kwetsbaar voor dezelfde gevaren.
Robinook is vāls!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen plofkippen maar ik ga niet meer serieus in discussie, heeft geen zin,
krijg je al die internetheldjes met hun stoer praat, meh.....
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu hebben we DK weggejaagd.
ander onderwerp ik deel ook niet alles hier. ik kijk wel linker uit
Ken hem nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Best wel volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |