Ze zijn rete schattig. Ik moest nog aan je denken. Ik was verleden week op Terschelling, oh wat trof ik het met het weer. Heerlijk, uren gewandeld met mijn vriendin en haar hond. Ik ben helemaal uitgerust.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:32 schreef sacha het volgende:
en die moet je dragen anders slijten hun voetjes
Ik moest het even googelen.. Ik was een Egmond aan zee bewoner als vakantiekindquote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef chufi het volgende:
Skylge ook altijd leuk, kwam er als kind bijna elk jaar tot mn 18e
avondquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
FOK valt trouwens wel in herhaling de laatste tijd
topic 1034567![]()
Kort & pittig kapsel omdat je oud wordt?
Ik was jullie vergetenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef chufi het volgende:
Iedereen op vakantie? Of zappen we alle OS programma's af ..?
Tis ook eigenlijk meer een mannen ding, maar die zien toch graag wel een paar vrouwen in de kroegquote:
Ik weet niet. Als ik niet van voetbal hou, hou ik dan wel van kroegen met voetballiefhebbers?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis ook eigenlijk meer een mannen ding, maar die zien toch graag wel een paar vrouwen in de kroeg
Er wordt over van alles geluld (wel vnl sport), maar je bent geheel vrij om eens een kijkje te nemenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet. Als ik niet van voetbal hou, hou ik dan wel van kroegen met voetballiefhebbers?
Euh nee, dank je wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt over van alles geluld (wel vnl sport), maar je bent geheel vrij om eens een kijkje te nemen
mew...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]Fok herhaalt zich in alles.. niet gek zo'n forum als dit met zoveel gebruikers en al jaren bestaat.
Dat maakt het ook met het jaar saaier vind ik.. ik post ook alsmaar minder en minder merk ik...
Jullie beiden zitten aan de kust, daar is het al vaak zonniger (niet altijd warmer)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Zonder nies weet ik al dat het morgen een dagje hoogzomer zal zijn
Op een Grieks eiland waar de WiFi stuk is!quote:
ow..... ik zat net te liegen dat ik op de Bahama's zatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op een Grieks eiland waar de WiFi stuk is!
Of de rekening niet betaald.
Jij zit gewoon thuis ...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien post ik wel vanuit mijn luxe hotel op de Bahama's![]()
weetjijveel
Als je op de Bahama's zou zitten ben je gek om hier te posten .. Of je zou er tegen je wil zijn of zo. Besides dinner-timequote:
dat is waar, de rest snap ik niet helemaal maar dat geeft nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je op de Bahama's zou zitten ben je gek om hier te posten ..
Hoezo, beetje chillen op het strand en lekker even posten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je op de Bahama's zou zitten ben je gek om hier te posten .. Of je zou er tegen je wil zijn of zo. Besides dinner-time
Ons lekker afzeiken met hoe leuk het wel is daar en hoe je zit te genietenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Ja, lijkt me ook leuk hoor. Gewoon tussen alle leuke dingen door ff internetten
Neuh. Dan zie je dat ik eigenlijk Kingtoppie ben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lienekien ik wilde je flikkerpagina bekijken maar die doet ut niet![]()
waarom niet? kon ik een fotootje van je bekijken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neuh. Dan zie je dat ik eigenlijk Kingtoppie ben.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom hou je je identiteit eigenlijk zo afgeschermd? Is er iets mis? Of mag je werk niet weten dat je hier post?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
aap --- mouwquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ons lekker afzeiken met hoe leuk het wel is daar en hoe je zit te genieten
Nee, daar moet je 24 uur per dag feesten! Geen momentje rust, alleen maar lol, lol en lol! rn je roes uitslapen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
tweeledig... Je hebt inderdaad mensen die wel posten (mits wifi) Maar als voorbeeld Bahama's ... dan zou ik toch andere dingen aan mn hoofd hebben.. Er vanuit gaande dat het weer goed is .... Verveling op vakantie adres ....
Nooit een Weblog bij gehouden ... op sommige FB posts na dan maar niet mn dingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Maar posten is toch hooguit 5 of 10 minuten?
Als je een vakantieweblog bijhoudt met foto's of zo en daar uren mee bezig bent, ja dat zou ik ook niet zo gauw doen... al vond ik dat vanuit Australia in 2008 wel tha bomb
Ik heb de behoefte niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom hou je je identiteit eigenlijk zo afgeschermd? Is er iets mis? Of mag je werk niet weten dat je hier post?
ik snap dat nooit zo
Nou, zo onverstandig is dat nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom hou je je identiteit eigenlijk zo afgeschermd? Is er iets mis? Of mag je werk niet weten dat je hier post?
ik snap dat nooit zo
Ik ga eigenlijk de laatste jaren alleen maar naar Spanje om mn dochter daar te zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, daar moet je 24 uur per dag feesten! Geen momentje rust, alleen maar lol, lol en lol! rn je roes uitslapen.
Ok, niet echt mijn idee van een relaxte vakantie.
Ik vind vakantieverslagen al jaren superleuk om te doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit een Weblog bij gehouden ... op sommige FB posts na dan maar niet mn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |