Ze zijn rete schattig. Ik moest nog aan je denken. Ik was verleden week op Terschelling, oh wat trof ik het met het weer. Heerlijk, uren gewandeld met mijn vriendin en haar hond. Ik ben helemaal uitgerust.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:32 schreef sacha het volgende:
en die moet je dragen anders slijten hun voetjes
Ik moest het even googelen.. Ik was een Egmond aan zee bewoner als vakantiekindquote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef chufi het volgende:
Skylge ook altijd leuk, kwam er als kind bijna elk jaar tot mn 18e
avondquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
FOK valt trouwens wel in herhaling de laatste tijd
topic 1034567![]()
Kort & pittig kapsel omdat je oud wordt?
Ik was jullie vergetenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef chufi het volgende:
Iedereen op vakantie? Of zappen we alle OS programma's af ..?
Tis ook eigenlijk meer een mannen ding, maar die zien toch graag wel een paar vrouwen in de kroegquote:
Ik weet niet. Als ik niet van voetbal hou, hou ik dan wel van kroegen met voetballiefhebbers?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis ook eigenlijk meer een mannen ding, maar die zien toch graag wel een paar vrouwen in de kroeg
Er wordt over van alles geluld (wel vnl sport), maar je bent geheel vrij om eens een kijkje te nemenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet. Als ik niet van voetbal hou, hou ik dan wel van kroegen met voetballiefhebbers?
Euh nee, dank je wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt over van alles geluld (wel vnl sport), maar je bent geheel vrij om eens een kijkje te nemen
mew...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]Fok herhaalt zich in alles.. niet gek zo'n forum als dit met zoveel gebruikers en al jaren bestaat.
Dat maakt het ook met het jaar saaier vind ik.. ik post ook alsmaar minder en minder merk ik...
Jullie beiden zitten aan de kust, daar is het al vaak zonniger (niet altijd warmer)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Zonder nies weet ik al dat het morgen een dagje hoogzomer zal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |