Ik zou volgend jaar gewoon lekker thuisblijven, maar dan mis je natuurlijk wel de ervaring van de kennismaking met een nieuwe bankquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef Lienekien het volgende:
Nee, ik wil wel weer naar huis.
Vakantiehuisje een was geweldig. Vakantiehuisje twee valt een beetje tegen. Ik verlang nu naar onze eigen bank en badkamer. En ik ga voorstellen om net zo'n bank te kopen als we in huisje een hadden.
ik mis kat als ik van huis ben. We zijn hier dan ook gewoon zoek gegaan naar een kat. Zo'n woonwijkje in! want verdomme d'r moet hier toch wel ergens een kat zijn! En ja hoor, een bejaarde kat op een auto.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou volgend jaar gewoon lekker thuisblijven, maar dan mis je natuurlijk wel de ervaring van de kennismaking met een nieuwe bank
Dan moet je volgend jaar Azië eens overwegen, dan kun je in slaap vallen met een heel asiel in de bungalowquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
ik mis kat als ik van huis ben. We zijn hier dan ook gewoon zoek gegaan naar een kat. Zo'n woonwijkje in! want verdomme d'r moet hier toch wel ergens een kat zijn! En ja hoor, een bejaarde kat op een auto.
Nee, thuis. Met oppas aan huis. 1/10 van het vakantiebudget.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:54 schreef chufi het volgende:
Heb je zo'n gezellige kat thuiszitten? Of in een asiel?
Het blijft bij overwegen. Ik ga alleen maar naar landen waar ze net zo truttig doen over katten als in Nederland.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je volgend jaar Azië eens overwegen, dan kun je in slaap vallen met een heel asiel in de bungalow
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het blijft bij overwegen. Ik ga alleen maar naar landen waar ze net zo truttig doen over katten als in Nederland.
De VS en Nieuw-Zeeland houden we open.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]Dan blijf je tot Europa beperkt volgens mij
Dat ken je vast welquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De VS en Nieuw-Zeeland houden we open.
Verrek, daar praten ze ook Engels!
Alleen niet alle Engelsen praten even beschaafd! Dan reageer je met 'I'm sorry?' en dan komt hetzelfde onverstaanbare verhaal terug.quote:
Ja Moak ie nait drukquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alleen niet alle Engelsen praten even beschaafd! Dan reageer je met 'I'm sorry?' en dan komt hetzelfde onverstaanbare verhaal terug.
Ach ja, jongens. De verhálen!
Ik zou ook niet in bontjas naar buiten gaan... Kunnen die jassen niet uit ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:57 schreef sacha het volgende:
ik ga wederom proberen of de honden in hun bontjas naar buiten willen
ik zal het ze even vragenquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou ook niet in bontjas naar buiten gaan... Kunnen die jassen niet uit ?
Ja maar dat doe je toch ook niet elke week, dus gun die beestjes ook een verdraagbare zomer...quote:
Moest ik toch even voor googelenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:06 schreef sacha het volgende:
shih tzu maltezer en een shih tzu lhasa apso
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:15 schreef sacha het volgende:
ik zeg vaak: 'dit zijn geen honden hoor, onze katten verkleden zich graag...'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |